costi Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2010 Najlepsze w opisie jest to "uzytkowany przez kobiete" :) Szacunek za pomysl i wlozona prace, ale ten przod niczym transformers jest tragiczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2010 Usunac to cos z przodu, wyrownac tyl, walnac w czarna perle i jakos by to wygladalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2010 Nie taki najgorszy ten golf, pod wioche jeszcze nie podchodzi, co najwyżej nie do końca udany projekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 16 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2010 Krzyżówka VW Sirocco z BWM chcąca być Mustangiem GT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 16 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2010 Skoro po 4 latach lakier schodzi, to aż nie chcę wiedzieć, w jakim stanie był ten "lakiernik", gdy malował to auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 23 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2010 GOD, NOOOOOO PORSCHE CARRERA 911 SALON POLSKA OKAZJA WARSZAWA (1241842345) - Aukcje internetowe Allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 Bialy dach i maska WTF?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 I ta lotka rodem z NFSU2 jak można tak zeszpecić prosiaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 No o lotce nie wspominalem bo jest na zdjeciu, ale potem w linku zobaczylem reszte, heh niektorzy to nie maja za gorsz szacunku do aut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 Widać, właściciel bardzo dumny ze swojego nowego parapetu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 PORSCHE CARRERA 911 SALON POLSKA OKAZJA WARSZAWA Wszystko jasne, to jakiś Nowy Ruski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 Myslisz? Ruskie zwykle auta maja usyfione tak ze rzezbic na nich mozna. Oni chyba nigdy nie myja aut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 Volkswagen Transporter T4 - Pkw: Detailansicht długi link, ale warto :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 Popraw link bo: No URL was specified Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Mitsubishi Lancer EVO VI TME, 1997r., 1300cm3, 75KM - otoMoto wiejski moze nie, ale z takim silnikiem calkowicie bezsensowny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Co nie zmienia faktu, że jest jednym z piękniejszych WRC w historii. Silnik może tragiczny, ale do miasta się nadaje, bo w przeciwieństwie do oryginału, ma zapewne sensowny promień skrętu. Tylko nie jestem pewien, czy spalanie na tych gumach będzie takie wesołe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 To jest jak najbardziej wieś, bo co to za Evo, które może być objechane przez zwykłą Corse? Evo ma być mocne, mieć napęd na 4 koła i nie nadawać się zbytnio do jazdy na co dzień :wink: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Mitsubishi Lancer EVO VI TME, 1997r., 1300cm3, 75KM - otoMoto wiejski moze nie, ale z takim silnikiem calkowicie bezsensowny. To tak zwany tuning analny, czyli od rzyci strony - "zacząłem od ślicznego opakowania i zabrakło kasy na silnik sensowniejszy niż 1.2 + LPG". Tak jak z ładną plastikową laską, która wprawdzie ozdobi muskularne ramię wojownika, ale jak otworzy maskę, to litość bierze. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Puma: Ależ to auto właśnie takie jest - nie nadaje się zbytnio na co dzień. ;] Fotele raczej mało wygodne na dłuższe podróże, dokładki zaliczą większość krawężników, szerokie gumy na koleinach przyprawią nas o mdłości, a 1.3 przy takich oporach toczenia też z ekonomią będzie miał mało wspólnego. jonas: To nie jest tuning, lecz replika. W tym wypadku głównym celem jest wygląd zbliżony do oryginału, co imho raczej się udało. Natomiast jeżdżąc po zakorkowanym mieście różnicy w mocy też specjalnie nie odczujesz. Pooglądaj repliki Ferrari/Lambo na Allegro i powiedz, czy te repliki nie wystarczyły by Ci za substytut oryginału? Masz to co przyciąga wzrok, ale nie ponosisz ceny tego piękna - spalanie i ceny części nie pustoszą Twojego portfela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Szczerze mówiąc dla mnie to raczej proteza, takie "Evo-wannabe". Repliki widziałem nieraz, nie mam pojęcia po co powstają, ale widocznie ktoś to kupuje, bo interes się kręci. Może do ściągania dziwek takie wózki nadają się świetnie, ja nieswojo bym się czuł jeżdżąc czymś, co udaje coś większego/mocniejszego, a ni cholery tym nie jest. Takie przyklejanie etykietki "V6" na rzędową czwórkę z wybebeszonym tłumikiem, znaczek M na co drugim E36, dumny napis "Sporting" na Cinquecento z gaźnikową 700tką, wymiana końcowych odcinków wydechu, kiedy od przodu zamiast basowego gulgotania słychać nieśmiałe szemranie. Tyle że tutaj w tym konkretnym przypadku efekt jest dużo estetyczniejszy. Wolałbym odwrotnie - poruszać się designerskim parchem, mytym od święta, który pozamiata 3/4 tego, co jeździ po publicznych drogach i nawet się nie spoci. To się chyba nazywa "sleeper" w slangu petrolheadów i niesamowicie irytuje mistrzów prostej :> Co mu szkodziło zrobić to na bazie mocniejszej serii? 1.3 to chyba nie jest szczyt możliwości cywilnych wersji Lancera? To tak jakby kupić białą Deltę, dorzucić rajdowe malowanie, te wszystkie paski i naklejki, a pod maską zostawić dychawiczne 1.6 + LPG o powalającej mocy 75 KM. Już lepiej wygłupiać się tak z 1.8, które ma od 105 do 130 KM zależnie od wersji - to nadal nie jest wyrywające włosy z nosa dwustukonne 2.0T, ale już jeździ przyzwoicie i nieźle brzmi. 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 Dżizas, ja myślałem, że to carisma jest. O słodka naiwności. Z takim silnikiem idę o zakład, że objechałbym go moim trzynastoletnim polonezem. Tak czy inaczej, totalny bezsens i nie pomoże tu nawet słowo "replika". Może się znajdzie ktoś, kto to kupi i zrobi downgrade do zwyczajnego lancera, albo upgrade silnika do jakiegoś mocniejszego. Ale wróżę temu samochodowi raczej smutną (i krótką) przyszłość w rekach jakiegoś licealisty. Btw, jonas, kliknął mi się minus na Twoim poście przez pomyłkę, ślepy jestem z rana i ręce mi się trzęsą. Niniejszym przepraszam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 No i tutaj panowie właśnie nie ogarniacie celowości takich samochodów. To nie są auta dla petrolhead'ów. To nie są auta dla ludzi, który spod świateł chcą być pierwsi. To są auta, które największą radość sprawiają, gdy stoją i można je oglądać - takie trochę 'democar'. Są jak obrazy na ścianach - użyteczność zerowa (bo Top Gear na tym nie pooglądasz, obiadu nie ugotujesz), ale fajnie jest popatrzeć na kawałek płótna. I nie zaczynajcie rozmowy o tym, że tu auto dla pozerów. Wiele ludzi kupuje auta głównie oczyma. Starsi panowie chodzą z chusteczkami wokół swojego auta i przecierają najmniejsze zabrudzenia mimo, iż posiadają jakiegoś Lanosa, Aveo czy inne beznadziejne (z naszego punktu widzenia) auto. Ludzie mają różne gusta i różne potrzeby. Ja nie kupił bym np. Yarisa nawet jak by miał 400KM i objeżdżał wszystko, co jest na drogach - nie podoba mi się i żadna moc, wypas czy cokolwiek w nim zamontowane nie zmieni tej decyzji. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 Mitsubishi Lancer EVO VI TME, 1997r., 1300cm3, 75KM - otoMoto wiejski moze nie, ale z takim silnikiem calkowicie bezsensowny. hahahaha a ja poleglem ogladajac te dwa zdjecia: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 Nie widzę w nich nic śmiesznego. Gość chciał mniej więcej pokazać, jak wygląda auto na tych felgach, a najwidoczniej nie ma hobby latania z lewarkiem w chłodne jesienne popołudnie. Często widzę takie foty na Allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 (edytowane) osobiscie wolalbym cos z 200KM+ pod maska i wygladajacego jakby mialo 1,3 niz cos co ma 1,3 a wyglada jakby mialo 2.0T. sens takiego zabiegu jest taki sam jak wspomniane przez jonasa doczepianie M3, GTI czy innych tego typu plakietek. na parkingu wyglada moze i ladnie ale w czasie jazdy powoduje tylko smiech. Edytowane 8 Października 2010 przez Niemiec 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 (edytowane) Moze facet lubi szybkie fury, ma ciezka noge, a ze boi sie zeby nie zaliczyc dzwona na miescie bo "sie przycisnelo troche" to sobie kupil replike z 1.3L :lol: Oko cieszy, jest bezpiecznie dla wszsytkich Edytowane 8 Października 2010 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 osobiscie wolalbym cos z 200KM+ pod maska i wygladajacego jakby mialo 1,3 niz cos co ma 1,3 a wyglada jakby mialo 2.0T. sens takiego zabiegu jest taki sam jak wspomniane przez jonasa doczepianie M3, GTI czy innych tego typu plakietek. na parkingu wyglada moze i ladnie ale w czasie jazdy powoduje tylko smiech. 1. To, że Ty byś wolał nie oznacza od razu, że to jest reguła i jedyna słuszna opcja, a reszta powinna się chować po kątach ze swoimi pomysłami na swój wymarzony samochód. 2. Nie porównuj naklejki za 5 PLN do kompleksowego bodykit'a. 3. Śmiech tych, którzy jeżdżą samochodami 200KM+ po mieście na sportowym zawiasie i zwalniają do 5km/h przy każdej dziurze, aby nie odgryźć sobie przypadkowo języka, gdy ich auto szybuje pół metra do góry, bo amortyzator nie jest zaprojektowany, aby pochłonąć takie uderzenie. Rzeczywiście jest się przed kim wstydzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 Ogólnie to, to "EVO" szpetnie nie wygląda. Trudno ocenić jakość wykonania po samych i w ogóle po takich zdjęciach. Skoro właścicielowi się podoba i nie wywołuje zbiorowej odrazy to może być :) Owszem silnik słaby i od razu będzie widać, że samochód nie rusza jak kulka z procy ale może o to chodziło właścicielowi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 jemu chyba chodzi o "wystające koła". Jeśli tak to tylko złudzenie optyczne bo auto stoi na stalówkach a obok postawione są alufelgi, widziałem tą aukcję wcześniej i na początku myślałem, że cale koło wystaje po za karoserie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 Myślę, że to samo wyjaśniłem w poście 1377, ale dzięki za rozwinięcie mojej myśli ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...