Skocz do zawartości
Gość CBZ

Wiejski Tuning

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, to teraz:

1. Pokaż mi auto za 300K z korkiem LPG.

2. Jaka jest granica finansowa, która definiuje sensowność LPG? 50 tysi, 100 tysi? 150? ;]

3. Nie widzę sensu wyśmiewania LPG w samochodzie - niezależnie od marki, ceny czy nawet egzotyki danego auta. Mam nadzieję, że ten element przestanie być błędnie kojarzony z "wiejskim tuningiem", bo nie ma on z nim zupełnie nic wspólnego.

 

1. Widzialem Jaga co żłopał LPG:), a kierowca wyglądał jakby się chciał pod ziemie zapaśc.

2. nie ma, ważniejszy jest przebieg roczny, i pojemnośc silnika (gazowanie 700ccm to zbrodnia przeciw ludzkości:P, nie chce tu dywagowac o kwesti oszczędności itd, bo jak kogos moim zdaniem nie stac na 5l benzynki to ciekawe czy stac go na nowe opony, klocki, oleje, filtry i podstawowe sprawy serwisowe. bardzo mnie rozbraja jak widze posty w stylu "ratunku czy moge tak jezdzic" pal licho jak mu cos stanie, ale ja takze jestem userem drogi i niechcialbym aby takim niesprawnym autem ktos we mnie przyfandzolil bo zawiodły hamulce czy cos inego...)

3.Nie wysmiewam, miałem LPG, i w przyszłości gdy dorwe porządny silnik na pewno LPG zainwestuje.

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wczoraj oczy zrobilem duze... podjechalo do mnie subaru tribeca nowe na gaz... zaczalem gadke z typem i mowi ze kolega mu zalozyl ktory ma serwis z gazem... cala instalacja ksoztowala go 2500 zl... Malo tego.. stale przyjezdza do mnie koles subaru infiniti fx35 takze na gaz... malo co juz moze mnie zaskoczyc pod tym wzgledem.. wlacznie z merolem e-klasy (ten ostatni okularnik z 07 roku)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Audi S6 kolegi ( starsza wersja chyba 2k1, czy 2k2 ), zagazowane 340km @ 4.2L, a dalej czuc to cos w tym samochodzie. Fakt, ze jak mu sie pocisnie to 25L/100 gazu idzie spokojnie, ale leci jak lecialo, a moze juz w sumie nawet nie czuc takiej roznicy, przy takiej mocy.

 

Za instalke zaplacil jakis rok temu okolo 6k. Znawca nie jestem, ale nie widze roznicy w jezdzie tego samochodu na gazie i benzynie, oprocz wiekszych ubytkow w portfelu, gdy autko jezdzilo na benzynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czy słabiej czy nie wyjdzie Ci na hamowni. Nie wiem ile trzeba by jeździć, żeby powiedziec, że po zmianie na gaz straciło / nic nie straciło.

 

Eniłej - są instalacje gorsze i lepsze.

I teraz tylko tak zagaję tego Pana co powiedział, że na gazie masz power ten sam. To kręć silnik gazownią tak jak kręcisz na benzynie (OT np. takie M cośtam). Ciekaw jestem kiedy się zdziwisz z "tego samego powera". I nie chodzi mi tu o sekwencję, która ma możliwośc autoprzełączenia w bezpiecznym zakresie obrotów. Chodzi mi tu o czysty gaz i kręcenie powyżej 4500 non stop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DaRoN

5 generacja widzialem na wlasne oczy wykres z hamowni kumpla 2,0 mondeo mk3 2002 rok.. moc wzrosla o 12%:)

To juz nie te czasy gdy instalka skladala sie z miksera na dolocie;)

Owszem dobra instalka swoje kosztuje, ale juz przy 4 generacji mozemy zachowac osiągi (kosztem wiekszego zuzycia LPG)

Wiec troszke przesadzasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy w charger'ze 6,1l również ma LPG i fajnie mu to chodzi, tylko, że za instalacje ~8k zł dał. Zalać 20l benzyny, a gazu robi dużą różnicę na 100km...

Edytowane przez carek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...ale jak kogos stac na porsche to i go stac na benzyne :)

Zdziwiłbyś się, tacy ludzie maja często kredyt na ten samochod, samochod zony, firme, dom, i połowe sprzetu w owym domu, a na koncie całe 1000zł ;) . Pozory mylą :) .

 

W sportowym samochodzie czesto byloby trudno zalozyc instalacje, bo po prostu nie ma gdzie :lol: . A wsadzanie butli na ktorej mozna zrobic 100km to lekki bezsens ;)

Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sportowym samochodzie czesto byloby trudno zalozyc instalacje, bo po prostu nie ma gdzie :lol: . A wsadzanie butli na ktorej mozna zrobic 100km to lekki bezsens ;)

 

Dołączona grafika

Jest w sportowym samochodzie miejsce na gaśnicę, to i na butlę się znajdzie :D

Edytowane przez kwasior500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://i29.tinypic.com/1twr2p.jpg

Jest w sportowym samochodzie miejsce na gaśnicę, to i na butlę się znajdzie :D

 

sportowe OK

ale są sportowe i są PORSCHE (taaak jestem fanboyem :lol:)

 

911 ma silnik z tyłu (jak ktoś by nie wiedział :lol:)

i zbiornika nigdzie indziej jak na "tylne siedzenia" nie da rady włożyć, a uprzedzając kolejne odp, wg przepisów butla nie moze byc w przedniej czesci pojazdu. Więc zostają tylne siedzenia no albo przyczepka jak w poscie wyzej

 

jesli wsadzac gaz to mooze do modelu 928/944 z nowszych to moze do boxstera ale 2,5l wersja nie pali tak duzo

Edytowane przez Maniakalny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też jestem fanbojem,, 911 i nic więcej :P tak już mam od dziecka..

 

ale,,, wiem że 2,5 może po mieście spokojnie łyknąć mi 15-16pb (nie żałuję mu nie robię na siłę eko, lubię się nim bawić i tyle) co daje minimum 70zł/100 :) 700zł / 1000... w praktyce jakieś 900zł miesięcznie na paliwo :] 911 ma podobnie a mówimy o symbolicznych przebiegach. W moim przypadku tankowanie lpg zapewnia mi wydatki do 500zł. Ktoś czuje te ~5000zł oszczędności w ciągu roku przy niewielkich przebiegach ? Zakładając że mieszkam pod miastem i jeżdżę 911 codziennie robiąc 2x tyle przebiegu.. oszczędzam 10000zł rocznie, w sumie bez wyrzeczeń.

 

bogaci są bogaci nie dla tego że sr.. kasą tylko dla tego że znają wartość pieniądza.

 

DaRoN

5 generacja widzialem na wlasne oczy wykres z hamowni kumpla 2,0 mondeo mk3 2002 rok.. moc wzrosla o 12%:)

To juz nie te czasy gdy instalka skladala sie z miksera na dolocie;)

Owszem dobra instalka swoje kosztuje, ale juz przy 4 generacji mozemy zachowac osiągi (kosztem wiekszego zuzycia LPG)

Wiec troszke przesadzasz.

 

fajnie :) u mnie podłączałem żeby mapy sobie pooglądać (mam i soft i kabel..) i na 3genie się nei da - mapę i tak skoryguje podstawowy ecu... a tak własnie kombinowałem dolać niech jedzie szybciej..

ale - można zrobić dolot jeżeli przepustnica łyknie więcej i wtedy zrobić korektę dawki :]

 

5 gen jako ciekły chłodzi komorę spalania :)) mieszanka ideał, eh.

Edytowane przez forest kila zbila

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem wczoraj napisac tak btw z tym mk3 i 2,0 i wykresie z hamowni.... moc w stosunku do PB wzrosla o 12% i osiagnela MOC FABRYCZNA:D

Na pb autko slabsze....bo troche kucy przez 9 lat zdechło:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nieźle ;) tak mi przez myśl przeleciało że może gonił fabrykę,, trzeba zalać odrdzewiacza do baku i poszaleć trochę - wigor wróci i na pb :P

 

ale ja tu nie o ty, było po porsche, no to wiejski tuning 911 bez gazu ;) Porsche 911 997S, 2007r., 3824cm3, 355KM - otoMoto

 

ku potomności (911, 977, bez s..)

 

FELGI ANTERA PORCHE ALUMINIOWO-STALOWE 19" (nowe kosztowały 30 000zł bez opon) Z OPONAMI, DODATKOWO KOMPLET OPON ZIMOWYCH Z FELGAMI 19" PORSCHE.

WIZUALNIE CARRERA GT3 PRZEROBIONE PRZEZ PORSCHE (ZDERZAKI, TYLNA POKRYWA SILNIKA ZE SPOILEREM Z GT3). KRóTKA SKRZYNIA BIEGÓW.

FABRYCZNIE AUTO MA 355KM, PO ZMIANIE TŁUMIKA I FILRA POWIETRZA

FIRMY TECHART MOC AUTA WZRASTA DO PONAD 400KM.

ALARM FABRYCZNIE Z GPS.

Nowy kupiony w autosalonie LELEK Opole (cena za nowe z dodatkami 157tyś EU

 

może od razu pińcet ;D

 

- najpierw kupił facet piękny samochód w beznadziejnym kolorze zewn i wewn ;)

- potem dołożył paskudne koła ;)

- obłożył pół-pakietem gt3

- zrobił tuning filtrem powietrza i tłumkiem, + 50koni ;]

 

a trzeba było: - kupić w ładnym kolorze i z wnętrzem z fantazją - done

 

z ciekawości sprawdziłem u techarta i dolot + chip = +15hp,, do 400 to nie dociągnie nawet full-racingowym kompletnym wydychaniem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że pewnie właściciel sam zabrał autko do malowania - bo fabryka oferuje jedynie glossy/metaliki. Ewentualnie jakieś perły.

 

(albo jak się ładnie poprosi, choć wątpię ;))

 

A czarny mat wygląda znakomicie - to fakt ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość, który ma garaż naprzeciw mojego ma takie Porsche

 

Porsche 911 SC (1141280053) - motoAllegro

 

Z tą tylko różnicą, że fioletowe z kremową skórą. I powiem, że jakkolwiek Porsche mi sie nie podobają, szczególnie nowe, to ten egzemplarz wygląda genialnie.

 

Używa go jako samochodu do jazdy w weekendy i to jak nie pada, do normalnego poruszania ma BMW X5, a jego żonka Audi Q7. Choć szczerze mówiąc to myślałem, że takie Porsche to będzie ze dwa razy droższe niż można znaleźć na allegro.

Edytowane przez el_gringo_dado

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też jestem fanbojem,, 911 i nic więcej :P tak już mam od dziecka.

Eee też mi sie zawsze ten samochod podobał, miałem wyobrazenie ze jest to zomfg madafaka, dopuki sie nie przejechałem :) . Fakt, byla to "zwykla" 911 turbo, moze taka z dopiskiem GT3 jest bez porownana lepsza, ale wrazenia to jakiegos wielkiego nie robi. Na pewno nie chcialbym sie tym czołgiem poruszać na codzień - sprzegło chodzi jak w ciągniku rolniczym, kierownica jak w renault 19 bez wspomagania ;) . Jak ktos jest przyzwyczajony do takich mocy to naprawdę średnia przyjemnosc :) . Wole forda Ka :)

 

Bo to wbrew pozorom nie sa bardzo drogie samochody ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak fun-car,, nic lepszego,, 964/993 taka 4s to moje marzenie od dziecka :)) Porsche 911 911 CARRERA 4S, 1997r., 3600cm3 - otoMoto

 

Nie ma nic piekniejszego niz starsze modele porsche. Takim gt2 bym nie pogardzil ale moim prawdziwym marzeniem jest 930stka. Linia tego samochodu po prostu wgniata. No i dzwiek silnika/wydechu... :rolleyes:

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...