Skocz do zawartości
MorDeK

Jak podkręcić Pentium MMX200MHz na Acorpi`e 6BX86

Rekomendowane odpowiedzi

No więc jak sie domyślacie po tytule postu potrzebuje pomocy przy podkręceniu powyższego PC Prosze o pomoc!! :!: :!:

ponieważ będzie to mój pierwszy raz(chyba wszyscy zauważyli że jestem od niedawna :twisted: )więc prosze o szczegółowe rady jestem Big Amator 8) Heh mam nadzieje że będziecie mi życzyli powodzenia i będziecie dawali szczere i szczegółowe posty z radami z góry dzięki:D:P :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aby podkręcić MMXa na płycie z chipsetem Intel BX należy zewżeć

kabelkiem o przepustowości 0,5 Omha 1 i 4 nużkę na procku patrząc od strony nacięcia. Następnie wyszukaj zworkę JP6 i i ustaw ją na O1.

W biosie przestaw CPU TYPE z CELERON na PENTIUM MMX i wszystko powinno śmigać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aby podkręcić MMXa na płycie z chipsetem Intel BX należy zewżeć

kabelkiem o przepustowości  0,5 Omha 1 i 4 nużkę na procku patrząc od strony nacięcia. Następnie wyszukaj zworkę JP6 i i ustaw ją na O1.

W biosie przestaw CPU TYPE z CELERON na PENTIUM MMX i wszystko powinno śmigać.

RAZOR nie badz taki cfaniak, przynajmniej mamy jednego pozadnego usera, ktory nie zaczyna od athlonka 1700+ + epoxa + volcano7+ ;)

A tego BXa ma MMXie to se mozesz ... :twisted: :twisted: :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie... P200MMX był jeszcze z tych dorbych czasó, kiedy można było zmieniać mnożnik i magistralę (pamiętacie "specyficzne" ustawienia gdzie 1X zmieniał się na 3X?). Sama słodycz. Wielka radość z uzyskania dodatkowych 50MHz. Normalnie się wzruszyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozwiązanie 1 : 200@300, powinno pójść i więcej na dobrym coolerze.