Skocz do zawartości
rob_e

Blood

Rekomendowane odpowiedzi

Mimo że GOG i DOSBox umożliwiają łatwy dostęp i dostatecznie komfortową rozgrywkę, źródło Blooda to coś, na co społeczność zgromadzona wokół silnika Build czeka od dawna. Source port to znakomita wieść i zdecydowanie lepszy pomysł niż kontynuacja czy remake, dlatego że wyrwanie Blooda ze świata tamtych gier skończyłoby się fiaskiem. Wystarczy spojrzeć na Duke Nukem Forever albo zapowiedzianą niedawno odświeżoną wersję Rise of the Triad - zachowują niewiele tego, co dobre w oryginałach. Jednocześnie deklasyfikują je darmowe gry budowane wciąż przez fanów na fundamentach Build, z którego zresztą wyciskają ostatnie soki; za przykłady niech posłużą

,
czy powstający
. Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze do remake'ów podchodziłem z pewnym dystansem. Jak remake był dobry jako tako zachowując klimat (niektóre mody DooM 1 i 2) to jeszcze ujdzie. To są specyficzne gry z czasów, które chyba pamięta mniejszość z aktywnych obecnie użytkowników tego forum . O Blood można się wypowiadać długo. Remake, który ktoś mógłby stworzyć musiałby oddać klimat gry jak najbardziej. Można dodać nieco lepsze tekstury i co nieco poprawić, ale tylko trochę. Oraz oczywiście może powstać też Remake w pełnym wydaniu 3D. Sam jestem ciekaw jakby to wyglądało.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Remake w pełnym wydaniu 3D to już chyba by nie było to samo. Chciałem kiedyś popykać w starego dobrego blooda, ale tak się przyzwyczaiłem do sterowania w obecnych grach, że trochę niekomfortowo mi się grało po ruszeniu myszką w przód zamiast kamera obrócić się w górę to postać szła w przód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem kiedyś popykać w starego dobrego blooda, ale tak się przyzwyczaiłem do sterowania w obecnych grach, że trochę niekomfortowo mi się grało po ruszeniu myszką w przód zamiast kamera obrócić się w górę to postać szła w przód.

 

Można to zmienić, zanurzając się w stary dobry setup.exe. Tyle że u mnie - z jakiegoś powodu - oś pionowa jest mniej precyzyjna niż pozioma i nawet zmiana czułości nie doprowadziła do wyrównania. Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...