skinny500 Opublikowano 27 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2007 (edytowane) Dzisiaj jeden z redaktorów mi podesłał tego newsa, imo warto się nim podzielić, bo to chyba dość niezwykłe. To o tyle zaskakujące, że w pudełkowej wersji gry (Hellgate: London, bo to o niej mowa) DX10 jest praktycznie niegrywalne... spadek fps w porównaniu do DX 9 jest ogromny. W tej chwili programiści dopracowali kod gry tak że DX10 chodzi lepiej od DX9 oO Windows Vista Magazine has a new, and surprisingly good update for us today. Alex Bohnsack of the magazine had this to share: Now here are some really interesting benchmarks. When we saw them first on Friday we couldn’t believe it. But for the first time DX10-Framerates from Hellgate: London-indoor-levels are higher than DX9-Framerates at similar indoor-Levels. Well at least with Nvidia-graphics cards using the latest Forceware-drivers. But just take a look at the benchmarks. We’ve tested them again and again. And the results were always the same: DX10 is in Hellgate: London at multiplayer-mode an patch 0.5 for the first time faster than DX9. You can check out the benchmarks for yourself here. This is certainly good news for everyone playing the game on a DX10 graphics card! Windows Vista Magazine ma nową i zaskakującą informację. Alex Bohnsack z czasopisma dzieli się nią z nami: Obecnie jesteśmy naprawdę zainteresowani benchmarkami. Kiedy zobaczyliśmy je w ten piątek nie mogliśmy uwierzyć... Po raz pierwszy liczba klatek w Hellgate; London w DX10 jest większa niż w DX9.(przynajmniej z kartami graficznymi Nvidii - które korzystają z najnowszych sterowników Forceware). Dzieje się tak wewnątrz budynków. Zerknijcie tutaj. Testowaliśmy je jeszcze raz i jeszcze raz.... I rezultaty zawsze były takie same: HGL z DirectX 10 w multiplayerze z patchem 0.5 jest szybsze od DX9. Rezultaty możecie sprawdzić sami pod tym linkiem. Jest to na pewno dobra wiadomość dla każdego gracza korzystającego z Directx 10. News - w. polska | w. angielska Dodam, że DX 10 w Hellgate: London to tylko kilkanaście efektów, nie zmienia diametralnie grafiki. @ costi - thx, już poprawiam. Edytowane 28 Listopada 2007 przez skinny500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2007 Tlumaczac tego newsa zgubiliscie jedno kluczowe slowko: "indoors" ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...