-=virus=- Napisano 30 Listopada 2007 Zgłoś Napisano 30 Listopada 2007 (edytowane) Witam! Jakieś pół raku temu kupiłem laptopa i odrazu wymieniłem ram na 2x1gb kingstona ddr2 667. Teraz jedna kość coś sie zepsuła sypie błędami i chcialbym ten ram oddać na gwarancje i problem jest taki że nie mogę znaleźć od tego ramu żadnego paragonu, dowodu zakupu. Mam to poprostu wysłać jakoś do kingstona? bo to jest przeciesz ich gwarancja. ram kupiony byl w komputroniku. Edytowane 30 Listopada 2007 przez -=virus=- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz3mo Napisano 1 Grudnia 2007 Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2007 na kości powinna być naklejka, jak jest to po prostu zanieś ją do kompuszrotu niech Ci wymienią, a jak nie ma to odesłanie do kingstona powinno pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-=virus=- Napisano 1 Grudnia 2007 Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2007 Na pamięci jest naklejka z datą tak jak mówisz i jest taka jak data zakupu laptopa. A skąd mi uwierzą że kupiłem je w komputroniku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...