Skocz do zawartości
Caleb

Arcania: Gothic 4

Rekomendowane odpowiedzi

Po części trzeciej jestem dosyć sceptycznie nastawiony do 4, news mojego ustosunkowania wcale nie zmienił. Szczególnie wiadomosc ze system walki ma byc podobny (strasznie mi sie nie podobał) i na dodatek ma byc jeszcze łatwiejszy :lol: Samo studio odpowiedzialne za produkcje ma niezwykle trudne zadanie do spełnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się najbardziej I podobała, II to już mimo wszystko nie było to, 3 zwyczajnie jechała na sukcesie poprzednich części. Jeśli w 4 nadal pojadą tym tropem, to szału się nie spodziewam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tja, ladne arty ... nawet gdyby to byla realna grafa, to widze tutaj wiele elementow stylistycznych wspolnego z G3, (szczegolnie nq 1, 5 i 6 screenie) mozna wiec domniemac ze silnik G4 to podpakowany engine z G3, a to baaaardzo zle wrozy. Ofc moge sie mylic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedne to ewidentnie arty, inne mogą być screenami, przerobionymi ale screenami. Aczkolwiek nie pokazują nic ciekawego i grafikę na poziomie G3 więc narazie nic nowego.

 

Bardzo mi się podoba ten art co bezio? walczy z trollem na moscie kamiennym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm gothic 3 to faktycznie jedna wielka porażka jeżeli chodzi o grywalność... Optymalizacja skopana, grafika skopana, historia skopana. Jeżeli 4 pójdzie w jej ślady dodatkowo utrzymując nowy rewolucyjny system walki z trójki lub wymyślając jeszcze większą bzdurę to niestety ale fanom pozostanie spuścić oczy i pograć w coś innego. Jedynym wyjściem dla tego studia to powrót do korzeni tej gry. A co do scr z 4 to owszem renderowane były ale na pewno nie na silniku gry. No może te z drzewkami... ale te z kolei nie wyglądają rewelacyjnie. Zasięg widzenia i roślinność nie powalają. 3 też dużo lepiej wyglądała przed premierą. Na dodatek ta gra ma wyjść chyba równorzędnie na konsole ^^ już widzę jak to wpłynie na optymalizację pod PC.

Edytowane przez 4rch0n

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :rolleyes: Jak myslicie jakie wymagania bedzie mial G4 pewnie c2d 3ghz,8800gt i 4gb ram minimum ale tak jak wiekszosc osob tak i ja bede chcial zagrac w ta gre ,chocby z ciekawosci bo seria jest super ale pewnie zobaczy sie to wszystko co i jak jak bedzie gra w sprzedazy :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie podobała się G3. Grałem w niego rok temu, jednak klimatem lepszy był GI, II i NK. Ale to wie chyba każdy kto lubi tą serię. Co do wymagań G4 to jest to pytanie nie na miejscu na tym etapie prac :) Artworki są klimatyczne szczególnie ten z kamiennym mostem, screeny jak na razie są biedne, ale to dopiero początek prac, ograniczona widoczność to zapewne nie tyle możliwość silnika co początkowy etap projektowania terenu. Według mnie w G3 miał następujące wady psujące rozgrywkę: losowy ekwipunek w skrzyniach, małe zróżnicowanie oręża (jak w połowie gry wykułem półtoraręczny miecz tak już prawie do końca go używałem), duży pustynny teren, a na nim mało do roboty :) Rozmyta fabuła... postawiono bardziej na eksplorację, niż wątki fabularne. Zamiast na jkość poszli na ilość, a tak jest w Morowindach i Oblivionach. Jak dzisiaj wracam do GI to aż dziw bierze, że teren gry był w nim tak mały, ale jakość upakowania fabuły, znajdziek i zadań do wykonania wzorowa. Pominąłem wady natury technicznej G3, ponieważ jak się człowiek wciągnął to po 1-4 godzinach gry przestawał zwracać na nie uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:razz: siemka Gothic 3 byl pisany pod 2 rdzenie ,moze ma ktos jakies info czy gothic4 bedzie pisany na 4 rdzenie czy moze ???????Jesli wyczail ktos jakies nowe info na temat g4 klikac :wink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-------------------------------------

cpu-2180-oc 2.76ghz box

mobo-msi p-35 neo2-fr

gpu-8600gt-540/800-oc-750/1650

ram-2x1gb goodram,800cl5

hdd320 samsung,16mb

dvd-nec-3550a

psu-350w(chwilowo)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bushidoblade@ jaki to by miało sens? Pisanie pod 4 rdzenie jest rzeczą bardzo trudną, a procent społeczeństwa posiadający tyle rdzeni jest bardzo mały...

Mi bardzo się podoba, że

Arcania stanowiąc kolejną część wielkiej sagi, za wszelką cenę stara się... odciąć od poprzedników. Świadczy o tym zarówno zmiana tytułu (brak "czwórki"), jak i głównego bohatera. Owszem, tak jak już wcześniej było wiadomo, w grze pojawia się Bezimienny znany z poprzednich części, tym razem jednak jest on królem, który w celu zjednoczenia królestwa najeżdża na jedną z wysp świata gry. Na wyspie tej, nota bene, pomieszkuje nowy bohater, również Bezimienny, w którego postać wcielimy się

Ułatwi to grę osobom które nie zdzierżyły części trzeciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wnioskujac z tego, co napisane wyzej ze

Gothic 3 - prawidlowo skonczyl sie droga "INNOSA"

 

bo jak wiadomo w Gothic3 sa 3 zakonczenia -

 

Po wybraniu drogi Innosa - gra konczy sie na tym Ze Bezimienny po smierci Robhara II - zostaje Krolem Myrthani

i w czesci 4 - zaczynamy od tego momentu ??

 

Dobrze kumam czacze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znając życie nie od razu, po wydarzeniach, tylko po paru latach, ale coś w tym guście. Ciekawe czy nowy bezimienny będzie miał okazję pogadać z królem. Śmiesznie będzie przebiegała rozmowa z byłą personifikacją gracza, jak ten nie będzie chciał z nami współpracować xD. Jakie jest drugie zakończenie części 3?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po szczątkowych zapowiedziach, w G 4 zdecydowanie przeważy, deliktanie rzecz ujmując, nieeuropejska wizja rpg. Nie można przecież obecnie dobrze sprzedać wymagającej i głębszej merytorycznie erpegówki (jak i innej gry). Ma być łatwo i przyjmenie (jak w Oblivionie :wink: )...

 

Tyle jeżeli chodzi o wróżby :wink:

Poza wszystkim dobrze byłoby gdyby dało się w to komfortowo grać (czego nie można powiedzieć o większości ostatnich rpg-objawień, nie wyłączając G3, który został poważnie zepsuty przez ogólne niedopracowanie (także w warstwie fabularnej), o morzu innych błędów nie mówiąc).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie jest drugie zakończenie części 3?

sa w sumie 3

 

jedna droga INNOSA - opisalem wyzej

Druga ADANOSA - w sumie najbardziej Neutralne rozwiazanie ... Bratasz sie z XARDASEM - zabijasz Krola Robhara II oraz zabijasz ZUBENA i przywodce orkow

 

Pozniej Xardas Otwiera ci TELEPORT - w nieznana przyszlosc --- Mniej wiecej tak sie konczylo

 

Trzecia - Bratasz sie na poczatku z Orkami ... zabijasz Krola ... potem zabijasz Wszystkich orkow .. i Zostajesz .. Masterem Myrthani

 

 

W sumie ja skonczylem tylko narazie Droga INNOSA ...

ale w czerwcu planuje - pozostalymi obiema drogami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bushidoblade@ jaki to by miało sens? Pisanie pod 4 rdzenie jest rzeczą bardzo trudną, a procent społeczeństwa posiadający tyle rdzeni jest bardzo mały...

Mi bardzo się podoba, że

 

 

Ułatwi to grę osobom które nie zdzierżyły części trzeciej.

 

 

Jak wiesz od jakiegos czasu juz sa gry pisane ,tworzone pod 4 rdzenie np(lost planet ,unreal turnament3)niewydaje mi sie zeby g4 byl pisany pod 2 ,z korzysci 4 rdzeniowcow byla by wieksza mozliwosc wykorzystywania wiekszej ilosci watkow (wielowatkowosci)co z tym idzie lepsze wykorzystywanie grafik kilkurdzeniowych jak wiadomo do dobrej grafy musi byc wydajny procek np do 9800 gx2 co najmniej 3.5-4Ghz dwurdzeniowy, jednak gdyby gra pisana byla na 4 rdzenie rozlozylo by sie to i mozna by bylo korzystac smialo z kila takich graf nie nadwyrezajac przez to procka bo kazdy rdzen by byl wykorzystywany do zadan w wielowatkowej grze co z tym idzie w grze mozna by bylo stworzyc jeszcze bardziej naturalny niezalezny swiat :wink: Dlamnie G3 jest swietna gra z wysmienita grafika moze bledy techniczne przyciemniaja go ale gdy by nie to moge sie zalozyc ze by byl krolem rpg ,jednak czekam na dodatek do G3 i Gothic 4 niezaleznie jaki bedzie to i tak kazdy bedzie chcial pograc chocby z ciekawosci co wyszlo :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w 1 bylo sporo bledow 2 +NK byla swietna w 3 skopali swiat gdyz nie podzielili na rozdzialy gry i dlatego jest wiele doczytywan nawet nowe gf280 i ati 4870 nic nie poradza miejmy nadzieje ze najnowszy patch 1.7 nad ktorym podobno trwaja prace cos poprawi jednak 4 bedzie dzielona na rozdzialy wiec powinno niebyc takich zaciec ale pozyjemy zobaczymy co wyjdzie :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daje rade - co prawda jakosc nie powala

ale mysle ze tworcy powinni miec na uwadze bledny w czesci 3

i 4 wydac na wysokim poziomie

 

ot

wracajac do czesci 3 -- wiele osob pisze ze gra byla fatalna

 

owszem bledy ktore generowala byly nie do przyjecia

 

jednak sam rozmach pomyslu gry i wiele watkow - byly naprawde miodzio

 

sadze ze gra w oczach graczy niewieel by stracila wzgledem poprzenich czesci (o ile wogole) gdyby wlasnie nie bledy w kodzie gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawiły się kolejne filmiki z nowej odsłony Gothic'a.

Film 1

Film 2

 

Mnie to nie zachwyca. Chyba te wszystkie dąsy co niektórych na temat tego, ze nowe studio sobie nie poradzi znajda uzasadnienie?

Co by nie było. Animacja koślawa. Postać nic nie robiąc tak wywija ta łapą z mieczem jakby wiosłowała. O poruszaniu nie wspomnę. Widać to szczególnie na innych npc-ach.

Grafika nie powala. Obecne doczytywanie krzaków i drzew oraz ich "ukrywanie się" przy bliskim kontakcie. To chyba jednak wynik ukonsolowienia.

Zanosi się na architekturę w stylu german druids. Nie pytajcie co mam na myśli.

Czary to chyba najgorsza tragedia. Ognista kula? No comment. Te w G3 biją po całości czary zastosowane w G4 na tym etapie produkcji.

Mam nadzieje, że te nazwy krwiopijców da się wyłączyć, podobnie jak i cyferki ulatujące w górę przy ubijaniu.

Interfejs to dla mnie totalna załamka. Na początku myślałem, ze to jakiś baner reklamowy i zacząłem klikać :damage_wall:

Panie i Panowie nie jest dobrze moim zdaniem. Do premiery jeszcze trochę, ale wątpię....

Edytowane przez Melampus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...