Helldud3 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2007 (edytowane) Tak jak w temacie po zamontowaniu nowego zasilacza komp nie wykrywa czytników probowałem podłączać czytniki pod inne taśmy na starym zasilaczu bylo wszystko ok Edytowane 19 Grudnia 2007 przez Helldud3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew DC Opublikowano 19 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2007 a dochodzi w ogóle prąd do napędów? Wysuwają się tacki? Podejrzewam, że coś pomieszałeś z taśmami i masz ustawione 2x master/2x slave na jednej taśmie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helldud3 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2007 tacki sie wysuwaja nawet podlaczalem tylko cd rom i dalej to samo jestem w tym zielony mozna jasniej :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew DC Opublikowano 19 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2007 Na tylnej ściance każdego napędu w czy to CDRW, czy DVD, są zlokalizowane 3 rzędy pinów : : :. Na napędzie jest oznaczone, za jaką konfigurację odpowiada położenie zworki(łącznika między tymi pinami). Dostępne ustawienia: MASTER - oznaczone jako MS Slave - oznaczenie SL Cable select - CS Mając podłączone 2 urządzenia pod 1 taśmę, musisz skonfigurowac je tak by jedno bylo master a drugie slave(obojętnie). Ewentualnie na obu mozesz ustawić OBA na Cable Select. Z tego co napisałeś, napięcie do napędów dochodzi. Jeżeli zmieniłeś tylko zasilacz, to może przy wymianie uszkodziles taśmę? Jeżeli potrafisz, to wejdź do bios i zobacz czy napędy są wykrywane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...