Skocz do zawartości
wampir

R9000 vs R9000 (nature , pixeal shader)

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do czynienia z 2 takimi kartami :

 

1. HIS R9000 (hynix 4ns)

2. Sapphire R9000 (EltronTech 4ns)

 

A oto ich wyniki w 3D marku ( te same VIA oraz catalysty) ?

 

Moglby je ktos skomentowa , prosze zwrocic uwage na wynik nature i pixsel shader

 

HIS : http://service.futuremark.com/compare?2k1=6149201

Sapphire : http://service.futuremark.com/compare?2k1=6124163

 

Dla przejaskrawienia roznic dodam ze na Sapphirze procek byl podkrecony

 

A oto wyniki na podkreconej lekko grafice (300/216)

http://service.futuremark.com/compare?2k1=6149575

 

Co moze byc przyczyna takich roznic ? Moze pamiec na karcie ? tzn nie ich taktowanie ale timingi ?

 

Ktora karta jest wedlog was szybsza bo , czy pixel szader jest az taki wazny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam, 31fps a 35fps to jeden penis :)

Jakby roznice byly 30fps -->60fps to byloby nad czym deliberowac.

A powodow moze byc kilka. Timingi, taktowanie pamieci, rdzenia. Czy test byl wykonany w identycznych warunkach (liczac nawet czy zaraz po restarcie kompa czy nie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://service.futuremark.com/compare?2k1=6149807 a to jest wynik tego mojego sapphire'a na tym samym procku co ten HIS ( http://service.futuremark.com/compare?2k1=6149201 )

 

No teraz to juz roznica jest duuzo wieksza ( przynajmniej dla mnie )

Juz mnie zaczyna nerwica szarpac z tymi kartami , grrrrrr

 

Czego to moze byc wina ??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz jest inny trick , ten HIS pomimo ze szybszy straszni rwie w Unreal tournament - jak na taka stara gre to takie rzeczy nie powinny miec miesjca , co to moze byc ?

 

Nie jest to klasyczna klatkoza tylko takie dziwne szarpanie obrazem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz jest inny trick , ten HIS pomimo ze szybszy straszni rwie w Unreal tournament - jak na taka stara gre to takie rzeczy nie powinny miec miesjca , co to moze byc ?  

 

Nie jest to klasyczna klatkoza tylko takie dziwne szarpanie obrazem

albo z powodu przetaktowania karty, albo stery...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pixel shader i nature sa uczulone na stery ..moja rada castale 3.2 stery + control panel i wtedy zobaczyc roznice ..... ja mam sapphirka i wiem ze on z natury w nature tescie jest całkiem szybki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe tak rednacz jest wiatrak i sa radiatorki ale 300/490 to jest jego masz ...dalej juz tylko proc mogłby mu wynik podniesc ...Leon2000 ma hisa i ma jeszcze lepsze wyniki ...mu rdzen lata na 325 chyba a pamiatki na 450 zreszta w najbliszej przyszłosi powstanie post opisujacy cała procedfure krecenia radka ..z dokładnym opisem chłodzenia itp

 

a o 10k chyba narazie moge zapomnic jak płyte wyminie na taka z mozliwosciami oc wiekszymi i proc sie bedzie krecił tak no na 2200mhz to wtedy moze powalcze z otwartym oknem :]

 

jutro przetestuje innego sapphirka i wtedy wyjdzie czy to jest winna produceta czy egzemlaza ...dodam ze ten drogi radem na p4 2.4ghz osiaga ledwie 7000 dziwne ale to jest u brata a ona ma wszystko namieszane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...