grzechuk Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 po otrzymaniu takiego listu napisałbym do rzecznika konsumentów i za jego pośrednictwem prowadziłbym dyskusję... wypowiedzieć umowę i mieć z głowy (u siebie w domu mam 2 różne polsaty i jest ok, ale jakby z czymś takim wyskoczyli od razu bym zrezygnował) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Oczywiście, wariant jeszcze wyższy. Im chodzi o zwiększanie ARPU i jak na razie nie ma jeszcze abonenta C+ lub n który otrzymał ofertę z niższym abo niż ma do tej pory. I wyobraźcie sobie, że ludzie dostają np. Silver+ za 69zł (bo wcześniej płacili dajmy na to 59zł), a inni dostają Silver+ z innym kodem promocji (te numerki w nawiasach np. 21 czy 22) za 79zł ponieważ wcześniej mieli umowę na 69zł. Czujecie ? To samo ale dla poszczególnych klientów w różnych cenach. Chodzi tylko i wyłącznie o ARPU. Hehe mi przypomina się zabawa z Vectra...6 lat u nich, kończyła się kolejna umowa (platyna+8mb+2x dekoder HD) za 121zł miesięcznie. Chciałem trochę zmniejszyć z tego tytułu opłaty, bo i tak TV nie oglądam, ubzdurałem sobie złoty pakiet+8mb+2x dekoder HD za 80zł miesięcznie, oni sobie za to zażyczyli 119zł!! LOL 2 zł mniej. Akcja w bok: -jak to tylko 2 złote mnie?, a co to za ulotka (złoty+10mb 69zł!) -a to tylko dla nowych klientów -aha, czyli jak od 6 lat regularnie płacę to już można mnie olewać? -ja tylko mogę panu zaproponować to co podałam -w takim wypadku proszę (tu na stole ląduje wypowiedzenie), bo wie pani, mi to obojętne czy płacę XXX, czy YYYY, jak wam nie zależy to mi tym bardziej. -aaleee yyyy, weeeee yyyy W ten sposób oddzwonili po miesiącu (wypowiedzenie) dali złoty+16mb +2x hd za ~90zł A wracając do tematu, tylko odpływ klientów zmusi zarząd by zdywersyfikowali swoją ofertę. Imho NIE BRAĆ jak się nie podoba/warunki gorsze. Nie ma co namawiać do tego by "przeczekać" okres burdelu, bo jak zobaczą że nie stracili na tym za dużo, to nic z tym nie zrobią w przyszłości. Wiedzieli ze będzie burdel, i obracali to na swoja korzyść ("super umowa najkrótsza na rynku, tylko 6 msc..")...teraz niech działają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterxx Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 ja napisałem wypowiedzenie i czekam do 1 kwietnia, aż mi wyłączą kanały w N. Wtedy się z nimi żegnam. Czy ktoś się orientuje, czy wypowiedzenia mozna składać w autoryzowanych punktach sprzedaży, czy trzeba wysyłać pocztą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Dzisiaj dostała Mama od NC+ list z propozycją; Korzystała z promocji (z racji iż nie bywała na Śląsku to do niedawna umowy brak na tv) Komfort HD+ na 9 miesięcy za 49zł + nPremium 10zł/miech; Dzisiaj dostała propozycję że od 1 maja przejdzie na Cyfra+ Gold + HBO (21) (pisowania oryginalna) za jedyne 119zł miesięcznie przez pierwsze 18 miesięcy (potem 159zł/miech); Jutro wypowiada umowę i będziemy szukać alternatywy; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Bez kitu. Ja nie wiem czym oni sie kieruja opracowując takie abonamenty. I jeszcze dziwia sie i nie rozumieją ze ludzie reaguja w taki sposób. No jak mozna proponowac komus kto placil 60 zeta podwyzke o drugie tyle?? Przeciez to trzeba być skończonym idiotą żeby zakładać że weźmie to i będzie zadowolony. I jeszcze ten tekst, ze nie oddadza nawet jednego klienta. Smiech na sali. Wysłane z S3 Mini Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Najlepsze jest ostatnie zdanie. Jesteśmy dumni, że możemy zaproponować Państwu tak ciekawą i unikalną w skali europejskiej ofertę. Brzmi jak: Plujemy na was. Cieszcie się! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Ciekawostka numer dwa: Brat też miał N'kę, miał ciut pełniejszy pakiet 69zł miesięcznie zamawiany mocno wcześniej i na innych zasadach (przedłużany niedawno)... i mu zaproponowali Canal+ Silver za 79zł miesięcznie bez dodatków; Narazie porównuje ofertę co miał a co jest w Silver pakiecie; W przypadku Mamy nie porównujemy nawet zawartości pakietów, niech stracimy, bo 120zł miesięcznie Mama płacić nie chce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Silver to to samo co Universe + Canal Family. Imo nie warto, jesli juz to oczko wyzej lub nizej. Wysłane z S3 Mini Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) No i słowo stało się ciałem. Otrzymałem to "pismo". Oczywiście od pierwszego maja jestem wcielony z dobrobytem inwentaża z oczywiście wyższym abo (wspominałem o ARPU) z gorszą ofertą niż mam teraz. Najzwyklej w świecie mam conajmniej 3-4 możliwości aby z tej korzystnej oferty nie skorzystać. I mogłoby się wydawać, że zrobię to ze złości. Nie, nic bardziej mylnego. Tym razem zrobię to po prostu z ekonomicznego punktu widzenia i zawdzęczam to swojemu IQ wyższemu od ... powiedzmy 60... ... bo jedynie (przepraszam za wyrażenie) debil by to przyjął. Edytowane 26 Marca 2013 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 ja napisałem wypowiedzenie i czekam do 1 kwietnia, aż mi wyłączą kanały w N. Wtedy się z nimi żegnam. Czy ktoś się orientuje, czy wypowiedzenia mozna składać w autoryzowanych punktach sprzedaży, czy trzeba wysyłać pocztą ? Tylko w tych ich centrach NC+ lub wysłać pocztą na Krakowski adres. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2013 A myślicie że trzeba mieć uregulowane zaległości żeby złożyć wypowiedzenie? Z mojego punktu widzenia sprawa nie jest połączona. Zaległość mogą dalej przecież ścigać/windykować prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g00dMan Opublikowano 28 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2013 Robi się ciekawie. Page NC+ wrzuca na page Anty NC+ pismo/zaproszenie od prezesa do spotkania i rozmowy. (nie trzeba mieć konta na facebooku) Może faktycznie niebawem doczekacie się poprawy sytuacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 28 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2013 Dzisiejszy kontakt telefoniczny... i w zasadzie nic ciekawego nie zaproponowano Mamie; Rezygnujemy choćby z powodu że umowa ma przejść na 18 miesięcy od maja... Do nc+ wróci się jako nowy Klient... bo umowa na 12 miesięcy; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2013 Okey, udało mi się dodzwonić do NC+. Czuje się jak NEO normalnie :D Kilkanaście prób aż w końcu, wybrali mnie! :D Do kiedy mogę złożyć wypowiedzenie z powodu niezgodności, usuwania kanałów itd. Do końca m-ca, tj do dziś, czy jak wyślę w kwietniu z nakazem rozwiązania umowy z ostatnim dniem m-ca to też będzie okey? Opłaciłem rachunek, kara się anuluje, ale umowę wznowią dopiero w przyszłym tygodniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2013 Masz 14 dni od wyłączenia usługi (np. nPremium od 5 kwietnia) na rezygnacje. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2013 Thx :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2013 Dzisiejsza proba (ponad tydzien od pierwszych prob, tydzien od pierwszej rozmowy). Rozmowa 1: Ja: Dzien dobry, chcialem porozmawiac o migracji. Jestem abonentem N. Odp: Aha. To niestety nie pomoge, bo ja jestem z dzialu od uzytkownikow Cyfry. Ja: Ale na poczatku nie bylo opcji wyboru wiec jestescie jedynym dzialem. Odp: Rozumiem. Ale i tak nie mam mozliwosci Panu pomoc. Prosze sprobowac zadzwonic na stara infolinie N. Ja: Juz to poprzednio mowiliscie, ale na moje pytanie o numer telefonu nikt nic nie wiedzial. Odp: Ok, ale ja znam numer i juz podaje. Xxxxxxxxxx Wykrecam podany numer i....."Witamy na infolinii telewizji NC+..." Rozmowa 2. Ja: Dzien dobry, chcialem porozmawiac o migracji. Jestem abonentem N. Dzwonilem tez na stara infolinie N i przekierowuje do Was. Odp: Aha. Rozumiem. No to wezme od Pana numer i przekaze do kolegow. Ja: Fajnie. Podalem ten numer 2 razy, raz tydzien temu i w tym tygodniu. Oczywiscie nikt nie oddzwonil i jeszcze sie okazalo za drugim razem, ze nikt nie zapisal numeru za pierwszym. No wiec ile razy jeszcze macie zamiar ten numer ode mnie brac? Odp: Wie Pan jest duze zainteresowanie i pewnie oddzwaniaja w kolejnosci zgloszen. Ja: No tak, ale tydzien?? Poza tym skoro tak to po co mowicie, ze napewno oddzwonicie dzis lub najdalej na nastepny dzien? Odp: No tak jak mowie, ja nic na to nie poradze, moge tylko wziac od Pana dane kontaktowe. Ja: Dobrze, w takim razie nie chce rozmawiac o migracji. Chce porozmawiac o zmianie danych adresowych, zeby faktury dochodzily. Moze mnie Pan polaczyc z kims kto obsluguje abonentow N. Odp: Niestety nie mam takiej mozliwosci. Musi Pan wybrac inny numer na poczatku. Zdaje sie, że 5. Ja: Nie prosze Pana, pod numerem 5 nic nie ma. Pod 2 sa platnosci, pod 3 migracja, a pod 4 problemy techniczne. A ja chcialbym zmienic dane adresowe. Odp: No niestety nie ma takiej mozliwosci. Ja: Jakto nie ma? To jak niby mam to zalatwic? Odp: No nie wiem, a był Pan w punkcie stacjonarnym N? Tam maja pewnie dostep do danych abonentow N. Ja: Nie nie byłem. Poza tym chyba infolinia jest po to zeby zalatwic takie rzeczy bez potrzeby wychodzenia z domu. Poza tym gdzie mialbym niby isc skoro N juz nie istnieje, jest tylko NC+. Pojde i powiedzia mi to samo co Pan - ze oferty tylko dla abonentow Cyfry. Ja juz stracilem duzo czasu i pieniedzy probujac sie z wami skontaktowac. Poza tym nie mam zadnego punktu w poblizu. Mam ganiac 50km zeby pocalowac klamke i uslyszec to samo co od Pana? Odp: No nie wiem, tak jak powiedzialem, moze Pan sprobowac w punkcie stacjonarnym/ Tutaj koles sie zapetlil, bo na kazde pytanie odpowiedz byla ta sama: no nie wiem, moze niech Pan sprobuje w punkcie stacjonarnym. A jeszcze go pytam: zalozmy ze jestem abonentem Cyfry i place circa about 60 PLN. Jaka propozycje moglbym dostac od Pana. Odp: No przy takiej oplacie moge zaproponowac pakiet za 79. Ja: No ale to chyba nie jest dla mnie atrakcyjna cena skoro teraz place 60, a Pan proponuje 80. Tym bardziej ze jest abo za 59. Odp: No tak, ale takiej propozycji nie ma dla Pana. Pozostaje rozwiazac i wziac od nowa taka za 59. Rece mi opadly. Ja rezygnuje, nie mam sily gadac z tymi baranami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2013 (edytowane) Wojna trwa w najlepsze. Zagraniczne media już to nagłaśniają. Ludzie lawinowo umowy zrywają. Spora część jeszcze idzie pocztą, a spora część (w tym i ja) wypowiadają po świętach. Rura im mięknie i dla udobruchania klientów dodali od wczoraj tematyczne C+ (domo+, kuchnia+ i inne). Do tego od 5-go kwietnia tym którzy mieli jakieś kanały premium (C+ albo nPremium) dadzą pakiet Canal+ Platinium jako test za free. Prezes Verley napisał otwarty list to Antyncplus jakoby chciał się z nim spotkać. Dyrektor ds marketingu wylatuje z roboty. Pracownicy n, i c+ (teraz nc+) anonimowo wypowiadają się jaki burdel panuje w pracy. Sami szefowie nie kumają co się dzieje. Przechodzą plotki, że po świętach będzie taniej. Wow - http://media2.pl/media/101599-Wiceprezes-Beata-Monka-odchodzi-z-ncplus.html To ta od słów "Mamy wspólnie ok. 2,5 milion klientów i nie oddamy ani jednego" Edytowane 29 Marca 2013 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 29 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2013 (edytowane) Dotarła i do mnie korespondencja: dla mnie "promo" SIlver za 79 (obecnie 54) czyli blisko 50% więcej, a rodzicom odpalili All Inclusive za 199. Ojciec z miejsca spytał gdzie ma wysłać wypowiedzenie i jaki jest topowy pakiet Polsat (swoją drogą wygląda to nieźle, za 99 wszystko łącznie z HBO Go i jeszcze grubo ponad 1000 PLN na VOD jeśli ktoś ma umowę w Plusie). Ja też im podziękuje wstrzymam się tylko z wysyłką wymówienia i zobaczymy co niby po świętach pokażą. A jak nie to przedpłacony SmartHD i niech mnie wszyscy w pompke pocaluja. BTW. Co z tego, ze daja na testy jak po testach normalna stawka albo i gorzej. Maskowanie faktycznych problemow i nic wiecej. Edytowane 29 Marca 2013 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam83 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Jeżeli nie wypowiem umowy do 19 kwietnia to automatycznie przedłużają umowę? Mam umowę z N do końca czerwca i chciałem wysłać wypowiedzenie w maju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Tak czytam i się zastanawiam,czy wy całe dnie siedzicie przed tymi telewizorami???Nie macie co robić z forsą?Ponad setkę za jakieś durne kanały w którym są głównie powtórki przerywane reklamami albo jakaś liga miszczów nakoksowanych gwiazdorów.Ja w marcu skończyłem przygodę z enką gdzie płaciłem 48 za WPT i nie żałuje,mam NTC który mi w zupełności wystarcza.W TV Ipla,Iplex,TVN Player i do tego sześć stówek rocznie w kieszeni. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 wypowiedzieć możesz jak ci przyjdzie wyższy rachunek - to nc+ musi udowodnić dostarczenie ci listu ze zmianami, więc nie będą mogli ci odmówić... ale jak się nie chcesz z chujami ścierać, to wypowiedz za 2 tygodnie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 Tak czytam i się zastanawiam,czy wy całe dnie siedzicie przed tymi telewizorami??? Chyba też wyp*** telewizor, bo widzę, że ty bez się czujesz zdecydowanie fajniejszy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Chyba też wyp*** telewizor, bo widzę, że ty bez się czujesz zdecydowanie fajniejszy Oglądanie ligi mistrzów na zywo, wygodnie na dużym TV ma swoje plusy. Do tego czasem puszczają ciekawe filmy i seriale, które sobie mogę nagrać. Osobiście mam UPC i nie zamierzam na nic zmieniać. Cyfra + czy N nigdy mnie nie interesowała gdyż pod ręką miałem UPC z dostępem do szybkiego neta. Ale to co się dzieje z tym NC+ to jakaś kpina. W ogóle większość dostawców łącznie z UPC stosuje podobne praktyki. Jesteś starym klientem to mamy na ciebie wy... bo już płacisz. Ważne by przyciągnać nowych frajerów i dać im coś lepszego byle zaczęli płacić. Tak było jest i pewnie dalej będzie. Nie tlyko zresztą w przypadku TV. To samo sie dzieje w GSM np. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Ktos mi powie co odpier**** multimedia, bylem na swietach u dziadkow ktorzy maja dekoder cyfrowy od MM podloczony HDMI do TV samsunga. I tutaj zonk, po wlaczeniu 'hdmi' komunikat od multimedii ze nie wyswietlą obrazu poniewaz dekoder podloczony jest przez HDMI a nie ySR czy cos tam, poniewaz nie ma ochrony przed nagrywaniem... Juz im sie popier**** w glowach. Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Wyciągnij zasilanie i go zresetuj - też tak miałem kilka dni temu. Te dekodery od MM to taki kał, że chyba przebijają nawet te cyfrowego polsatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepajonki Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Dekodery n-ki mają podobnie, ale nic nie trzeba resetować - po kilku sekundach samo się "naprawia". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wykonalem dzis ostatni telefon do nc+. Z czystej ciekawosci, bo na bank nie zostaje z nimi dluzej. Pierwszy konsultant odeslal mnie do wciśnięcia 1, bo tam mi pomogą jako abonentowi N-ki (dzwoniłem w sprawie przedłużenia i kliknąlem 3 wiec gadałem z dobrym działem). Pod 1 co mamy? Automatyczna obsługę gdzie sprawdze sobie numer konta do wplat albo aktywuje usluge. Z żywą osobą raczej nie pogadam. Drugi raz odebrala babka i mowi, ze nie ma możliwości sprawdzenia ofert dla mnie, ale wezmie numer ode mnie i w ciagy 48h ktoś zadzwoni. Jak odparlem, ze zostawiłem numer juz 3 razy i pierwszy raz równo 2 tygodnie temu to nie wiedziała co odpowiedziec. A nie, polecila zadzwonic na stara infolinie N...ten sam numer ktory pieknie przekierowuje z powrotem do nc+. Absurd na okreslenie tego burdla to za malo. Zawsze stałem murem za n, ale teraz mam nadzieje ze zdechna i beda blagac o litosc. Wysłane z S3 Mini Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) :D Widzę, że coś drgnęło, bo zarząd NC+ zaczął zauważać dym na społecznościówkach, forach, etc. Jeszcze z miesiąc i może coś wypracują :lol: . Jako wierny fan Polsatu*, obserwuję z rozbawieniem całą tę sytuację, nie kryjąc zaskoczenia, zażenowania, zdziwienia (i paru innych słów na "z"). Na początku tej afery myślałem, że trochę wyolbrzymiacie, ale jak mi po paru dniach kumpel powiedział, co mu zaoferowali, to nie pozostało nic innego, niż złapać się za głowę. Zastanawia mnie, co zrobi drugi kumpel, który jest z tych, co czekają, aż ktoś do niego zadzwoni z ofertą. Ostrzegałem go, uprzedzałem... jego sprawa. * - wierny fan Polsatu. W momencie zakupu mieli to, co mi było potrzebne, bez zbędnych dupereli i w miarę tanio, więc kupiłem. Aczkolwiek święci nie są. Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez m4r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Nie ma co czekać miesiąc, bo jak nie wymówisz do 14 to ci przedłużają na 18 miesięcy i nawet nie wiesz jaką ofertę. Może jeszcze nie czytaliście, ale poczty dostały polecenie wstrzymywać wszystkie listy od nc+ także ich oferta dla was przed 14 kwietnia do was nie trafi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...