Skocz do zawartości
KaxxL

Polskie Platformy Cyfrowe

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, choc jest problematyczny. O ile cotygodniowe aktywowanie karty z dekodera "głównego" w dekoderze "pobocznym" da się przeżyć, o tyle dekoder "poboczny" sprawia problemy wyrzucając czasem błąd, na któy pomaga wyłączenie i włączenie zasilania urządzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam dylemat z którym prosiłbym o wsparcie - obecnie mam abonament w cyfrowym polsacie familijny +HBO - nie za często oglądam TV ale raz na jakiś czas mi się zdarzy dlatego brałem ten pakiet - teraz stwierdzam że HBO w ogóle nie potrzebuje... ale wracając do tematu złożyłem wypowiedzenie i zadzwoniono mi z ofertą przedłużenia umowy na 15 miesięcy - pierwsze 5 miechów za free potem kolejne 49,90 - za familijny HD + extra HD... w sumie oferta ciekawa niemniej nic specjalnego jak spojrzy się na obecne oferty - pytanie więc brzmi czy myślicie że można coś więcej u nich urwać czy też kojarzycie może kto może mi zaoferować jakąś ciekawą ofertę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mnie pamięć nie myli to za pakiery HD płaciło się w CP 20zł czyli defacto dali Ci 10zł upustu (może się coś zmieniło ostatnio - nie śledzę aż tak wnikliwie).

Niemniej FamilijnyHD + extraHD to nadal lipa ale skoro mało oglądasz TV to szkoda płacić więcej za to.

Żeby mieć coś lepszego to np. w n musisz wyłożyć 69zł chyba, że nie zalezy Ci na dekoderz z nagrywarką to wtedy bierzesz u nich pakiet Rodzina za 49zł i masz w tym 27 kanałów HD oraz całą resztę co w CP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaproponuje im że przedłużę umowę jak dadzą mi darmowy multiroom i 6 miechów za free - może przejdzie - inaczej przejdę na naziemke - z tego co widzę z nowych ofert 10zł taniej to mają teraz wszyscy (promocja wakacyjna) - nieco wkurzyło mnie że na siłę chcieli mi wcisnąć sport HD (a akurat tego w ogóle nie potrzebuje)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, brał może ktoś rok temu nkę z multiroomem w tej promo wszystkie pakiety na 2 lata + multiroom przez 1 rok gratis ? bo kurna nie pamiętam ile ten multiroom miał kosztować w 2gim roku a nie wiem czy nie chcą mnie wychujać... bo rachunek miał wzrosnąć o 10zł a przybyło 20zł... jak było 68 to teraz mam 88.... problem w tym, że umowę gdzieś posiałem, ile w ogóle na początku jak weszła usługa multiroom to kosztowało ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jest panowie, taka rewolucja na rynku i cisza w temacie? :)

 

NC+ rżnie ludzi w pupkę ile się da i jeszcze się dziwią czemu są oburzeni. I jeszcze reklamują coś o jakieś elastyczności oferty!

 

Chyba szczęściarz ze mnie, że mam bezterminową promocje Hollywood i póki co nie muszę być skazany na ich łaskę "rewelacyjnej oferty"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@rafa naciąłeś się na nich czy coś? ja mam jeszcze 2 miechy do złożenia wypowiedzenia polsatowi - a potem nie wiem co dalej - jest troche dostawców dających TV przez neta - ale nie wgryzałem się jeszcze w temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepsze są chyba pouczenia o możliwości odłączenia masy kanałów bez prawa odstąpienia od umowy Dołączona grafika oby im dojebali taką karę, że już nikomu stosowanie podobnych praktyk nie wpadnie do głowy... śmierdzi niedozwoloną klauzulą na kilometr.

 

Jako abonament n'ki niestety będę w tył przy kolejnej umowie (o ile się w ogóle zdecyduję).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę tam na forum napisać, ale też i Was zapytam. Myślicie że dzięki tym zmianom jest szansa żeby od N uciec? Wciąż mam zawieszony abo u nich. A po uregulowaniu rachunku zostanie jeszcze prawie rok abonamentu. Nie ma co ukrywać że nie jest mi to do szczęścia potrzebne. Tym bardziej że kij wie na jaką ofertę by mnie przerzucili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W czwartek dzwoniłem kilkadziesiat razy i albo slyszalem o aktualizacji bazy klientow albo samo sie rozlaczalo. W piatek kolo poludnia zadzwonilem i o dziwo nawet szybko mnie polaczylo z typkiem, ale sie okazalo, ze on obsluguje tylko Cyfre. Jak go poprosilem o przelaczenie do kogos od n-ki to powiedzial, ze tam sa zarobieni. No to mowie mu, ze skoro sa zarobieni to kogos obsluguja wiec jednak idzie sie z nimi polaczyc. Na to mi odparl, ze maja odgorne polecenie brac namiary od abonentów N i beda oddzwaniac. Mialo byc to raczej w piatek, najdalej w sobote. Do dzisiaj oczywiscie cisza. Znowu zaczalem dzwonic i po 30 minutach oczekiwania koles mi mowi, ze mam za dlugi numer umowy? Ja sie pytam jakto za dlugi, mam zdjecie ekranu telewizora w telefonie. A on znowu, ze tylko Cyfre obsluguje i ze trzeba bylo wcisnac 2 na poczatku rozmowy jako abonent N. Zdziwilem sie, bo nie kojarzylem tego, ale mowie ze w takim razie ok, niech mnie polaczy z kims od N. Przelacza, gra muzyczka i znowu laduje u niego i slysze, ze nikt tam u kolegow nie odbiera wiec musze probowac pozniej. Nosz kutwa. Wykrecilem znowu numer zeby sprawdzic czy faktycznie zle wcisnalem i oczywiscie mialem racje: pod 2 jest opcja do laczenia sie w sprawach platnosci. Pozniejsze proby to albo znowu jakies bzdety o aktualizacji albo rozmowa zawiesza sie po kilku minutach czekania. Slow brak, nedza i syf. A czytajac komentarze w necie i na FB to doslownie jest jakis totalny absurd co oni wyprawiaja. Niech tylko powiedza mi do sluchawki, ze oferta dla mnie w promocji to pakiet za 79 i innego na chwile obecna nie maja. Jeszcze w dodatku od kwietnia znika nPremium na ktorym lecialy niezle filmy, a wrzucaja jakies badziewie typu Canal+ Family gdzie beda leciec Hanny Montany i inne spedalone Bibery, a na dokladke Harry Potter, Shrek i Kevin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisz wypowiedzenie i wyslij do krakowa na jospeha conrada, masz teraz na to szanse wlasnie dzieki fuzji.

Ale dopiero po wyłączeniu obecnych kanałów będzie miał do tego prawo. Dokładnie 14 dni od wyłączenia kanału który wcześniej był gwarantowany. W kwietniu znikną nPremium i to będzie najlepszy moment.

 

Moja rada dla wszystkich którym nie kończy się właśnie umowa - czekajcie dłużej. Niech cała gorączka minie. Przy tak negatywnym oddźwięku coś ich zmusi do zmian oferty, wtedy można sprawę przemyśleć.

Teraz są najgorsze możliwe warunki jakie dają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy da radę się uwolnić od Cyfry? Kojarzy ktoś może które kanały dokładnie znikną i kiedy? Bo mamuśka wyczytała na necie, że fuzja nie jest podstawą do rezygnacji z umowy.

Edytowane przez demon92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale ile mozesz czekac? Albo rezygnujesz teraz przy okazji zmian albo sie bujasz dalej z tym co masz obecnie. Ja mam abo w N za 54 (wszystko + nPremium). I tera zostane z tym samym tylko bez nPremium, bo wcisna mi Canal+ Family na ktorym g....o bedzie. A kasa nadal bedzie taka sama. Nie oczekuje nie wiadomo czego, ale skoro zabieraja to niech przynajmniej wyjda z fajna propozycja.

 

BTW. Dodzwonilem sie do tych matolow ponownie. Okazalo sie, ze jako abonent N nie moge z nimi rozmawiac i radza zadzwonic na STARA INFOLINIE.

 

Ja: A jaki to numer, bo strona n odsyla do nc+.

Odp: Yyy, nie wiem. Ale to moze w takim razie ja wezme numer od Pana i oddzwonimy.

Ja: Prosze sie nie fatygowac, kolega wzial numer juz w piatek jak dzwonilem do was.

Odp: Aha. I nikt nie zadzwonil? No to dziwne. W takim razie przekaze Pana dane do kolegow dzwoniacych z ofertami.

Ja: A moze mi Pan powiedziec jaki numer macie zapisany?

Odp: Wie Pan, niestety mam tylko informacje, ze sie Pan kontaktowal w piatek, ale kolega najwyrazniej zapisal i nie zatwierdzil.

Ja: No to jak chcecie sie dodzwonic skoro nie macie numeru i danych osobowych?

Odp: No wlasnie teraz chcialem Pana poprosil o udzielenie niezbednych informacji.

Ja: Ok, ale w takim razie czemu dzwoniac na infolinie nc+ do rozmowy z konsultantami moga odbyc tylko abonenci cyfry?

Odp: Szefostwo tak ustalilo, my nie mamy nawet dostepu do bazy N, nie moge sprawdzic Pana umowy i mozliwosci migracji.

 

Rozmowa sprzed 15 minut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[..] jest troche dostawców dających TV przez neta - ale nie wgryzałem się jeszcze w temat

 

Mozesz rozwinac? Osobiscie nic legalnego, w sensownej jakosci, stabilnego oraz dla klienta indywidualnego, niezaleznie od ISP nie spotkalem.

Edytowane przez KrzychuG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Burza ma mordoknidze na oficjalnej ścianie ncplus, na antyncplus, burza na satkurierze, burza na forum ncplus.

Klienci są zmuszani do przejścia do nc+ (listy przychodzą, że albo się godzą na ofertę droższą i gorszą albo wypad).

Nie ma negocjacji.

Brak HBO, C+ w tańszych abonamentach.

NIE MA NA RAZIE ANI JEDNEGO PLUSA Z TEGO PRZEJĘCIA.

 

Ja jestem z n na razie.

Jeszcze nie otrzymałem ani telefonu, ani pisma - nic.

Żyję już myślą, że się obejdę bez TV cyfrowej bo do CP też nie uśmiecha mi się uciekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mastha jeżeli nie dzwonisz z informacją, że rezygnujesz z ich usług to możesz zapomnieć o czymś sensownym Dołączona grafika a i przy rezygnacji na wiele bym nie liczył, patrząc na burdel jaki mają... mimo wszystko trzeba poczekać, aż ta oferta się ustabilizuje.

 

Klienci są zmuszani do przejścia do nc+ (listy przychodzą, że albo się godzą na ofertę droższą i gorszą albo wypad).

Nie ma negocjacji.

 

To pewna informacja? Ja umowę mam ważną jeszcze ponad pół roku i powinni się z niej wywiązać... Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są dwa typy dokumentów jakie ludzie dostają. Przynajmniej takie dwa były pokazane na forum ncplus.

Jeden który zmuszał do przejścia albo prawo do rozwiązania umowy a w drugim liście było że abonent może zachować dotychczasową oferte z N jeśli chce.

Podejrzewam że zależy od tego ile abonent płaci w tej chwili to taki rodzaj działania podejmują. Tak jakby na chama chcieli wyrywać większą kase od ludzi.

 

Ciekawe co ze mną. Obecnie 88zł z MR płace za dość dobrą ofertę. Stracę tylko nPremium co mogę przeboleć.

 

Jakby mi 109zł z Platinum z HBO i MR zaproponowali to wezmę. Nawet za 119zł czyli tyle ile teraz za goły platinum.

 

Wkurza mnie to że zero elastyczności i C+ wciskają. Sport też jest na siłę. Jakby była oferta na poziomie to by można wybierać między oferta filmową a sportową. A tak albo wszystko za bezsensowne pieniądze albo nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam umowe jeszcze grubo ponad rok. Zrywac bym nie chcial, ale nie boje sie tez przejścia do CP. Mi na sporcie jakos strasznie nie zależy, co najwyzej Liga Mistrzów ktora jest na N Sport. Jesli przesuna te rozgrywki do Canal+ Sport to za bardzo nie mam po co zostawac w N, bo tylko to oraz Comedy Central i NG Wild HD mnie interesowalo. Tylko ze te kanaly sa również w Polsacie ale za 39, a nie 59.

 

Wysłane z S3 Mini

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Np. Netia.

 

Nigdzie na stronie Netii nie znalazlem informacji, ze z uslugi mozna korzystac niezaleznie od posiadanego operatora. Owszem, byly takie plany, zeby rowniez klienci TP/Orange i byc moze innych ISP mogli sobie ich tv poogladac, ale to chyba wciaz plany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mastha jeżeli nie dzwonisz z informacją, że rezygnujesz z ich usług to możesz zapomnieć o czymś sensownym Dołączona grafika a i przy rezygnacji na wiele bym nie liczył, patrząc na burdel jaki mają... mimo wszystko trzeba poczekać, aż ta oferta się ustabilizuje.

 

 

To pewna informacja? Ja umowę mam ważną jeszcze ponad pół roku i powinni się z niej wywiązać...

 

Tutaj jest przykład.

Pisma już przychodzą do pierwszych klientów.

http://img266.imageshack.us/img266/6901/dsc03471jo.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawy jestem jak to wyglada od strony prawnej, ale skoro decyduja sie na takie posuniecie pewnie wszystko jest "ok" :/ po fuzji aster z chello mozna bylo zachowac dotychczasowa umowe. A do przejscia na upc zachecili umowa nie do odrzucenia, ale troche w innym sensie... wstrzymywalem sie, do czasu az zaproponowali 60mbit, max pakiet tv i 240 min za 94 zl ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale tam widnieje, że oni proponują jakąś opcje, która ma zacząć obowiązywać od maja, ale masz możliwość (teoretyczną) skorzystania z innych wariantów. Przynajmniej ja to tak rozumiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale tam widnieje, że oni proponują jakąś opcje, która ma zacząć obowiązywać od maja, ale masz możliwość (teoretyczną) skorzystania z innych wariantów. Przynajmniej ja to tak rozumiem.

 

Oczywiście, wariant jeszcze wyższy.

Im chodzi o zwiększanie ARPU i jak na razie nie ma jeszcze abonenta C+ lub n który otrzymał ofertę z niższym abo niż ma do tej pory.

I wyobraźcie sobie, że ludzie dostają np. Silver+ za 69zł (bo wcześniej płacili dajmy na to 59zł), a inni dostają Silver+ z innym kodem promocji (te numerki w nawiasach np. 21 czy 22) za 79zł ponieważ wcześniej mieli umowę na 69zł.

 

Czujecie ?

To samo ale dla poszczególnych klientów w różnych cenach.

Chodzi tylko i wyłącznie o ARPU.

Edytowane przez Kaeres
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nic, ja nadal czekam grzecznie na telefon. Jestem praktycznie na 99% pewien, że to nie nastąpi, ale chce poczekać żeby nie mieli żadnego argumentu jak będę do nich dzwonił po raz trzeci. A co do cen to dla mnie sprawa jest jasna: jeśli faktycznie potwierdzi się to co mówicie i oferują zmiany tylko przez pryzmat tego ARPU to w ogóle nie bedzie rozmowy - nie ma opcji żebym płacił więcej niż to co obecnie, tym bardziej że zmiany są kosmetyczne (coś zabiorą, coś dadzą w zamian) także nie widzę powodu dla którego miałbym bulić nawet złotówkę ekstra. Jedyny wariant który w ogóle mnie jeszcze trzyma to Universe za 49 - jeśli tego nie osiągne to koncze przygode z ta firma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...