Skocz do zawartości
ath

Test Drive Unlimited 2

Rekomendowane odpowiedzi

najlepszy tekst recenzji:

 

:lol2:

 

Nie tylko to. :D Błędy też mamy.

 

następcom[/b] wspomnianego „Porsche”, mająca na celu niesienie absolutnej frajdy z jazdy autami niedostępnymi dla mas.

Tak ewidentnie sponsorowanej recenzji nie czytałem od dawna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2h się męczyłem aby skonfigurować odpowiednio pada i asysty.... model uderzeń typu cegła w cegłę. Grafika i optymalizacja to porażka. Jak dla mnie TDU 1, który śmigał u mnie na maksymalnych, oferował ładniejsza grafiką niż teraz dwójka na 1920x1080 i all low(~40fps).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

<p>Pierwsza odsłona Test Drive Unlimited zadebiutowała blisko cztery lata temu, błyskawicznie zdobywając liczne grono sympatyków oraz stosunkowo niezłe oceny w prasie branżowej. Pomimo, iż produkcja Eden Studios nie była pozbawiona błędów, wciąż cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród entuzjastów wyścigów. Zawdzięcza to przede wszystkim otwartemu światu, pokaźnej ilości dostępnych pojazdów i rozbudowanym opcjom sieciowym, które znacznie przedłużyły jej żywotność. Sukces okazał się większy niż początkowo przypuszczano, dlatego było kwestią czasu, kiedy twórcy rozpoczną prace nad sequelem. Machina ruszyła pełna parą prawie dwa lata po rynkowej premierze Test Drive Unlimited, zaś przez ostatnie kilkanaście tygodni trwały intensywne beta testy. Producent chętnie słuchał fanów i deklarował chęć dopracowania gry w najdrobniejszych szczegółach, żeby tym razem uszczęśliwić każdego - choćby nawet urodzonego malkontenta. Efekt końcowy w postaci Test Drive Unlimited 2 możemy teraz ocenić sami, bowiem gra trafiła nareszcie na półki sklepowe. Podobnie jak w przypadku pierwszej części, opinie będą mocno podzielone, czy produkt finalny spełnia pokładane weń nadzieje. Zatem, sukcesor Test Drive Unlimited zasługuje na uznanie, czy może twórcy gdzieś źle skręcili?</p>

<p class="rteright"><b>Autor:</b> Caleb - Sebastian Oktaba</p>

RECENZJA TEST DRIVE UNLIMITED 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co wy z tym sterowaniem lub optymalizacją...

Mi gra w FHD śmiga pod warunkiem że jakość środowiska z b.wysoka ustawie na wysoka (to zzera najwiecej!)

A na padzie z xklocka po zabawie ustawieniami gra sie swietnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyszła nowa wersja camera hack, która w końcu działa prawidłowo. Do pobrania z TDU2 Camera Hack v1.1 - ToCA EDIT

 

a to co bylo nie tak z pierwsza wersja? u mnie dziala ok. Szkoda tylko ze pozycje kamery nie zapisuja sie w jakims pliku bo co uruchomienie gry to trzeba na nowo ja ustawiac do kazdej fury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez camhack 1.0 dziala idealnie.

 

Jesli chodzi o granie na padzie - ja nigdy nie gralem w inne gry, pada kupilem stosunkowo niedawno i gralem tylko chwile w gta4, natomiast w TDU2 pada podlaczylem na poczatku by grac noca i nie halasowac kiera, ustawienia mialem wszystko na default i gralo mi sie dobrze, moze to cos z wami nie tak lub macie jakies dziwne przyzwyczajenia ktorych ja nie mam z innych gier? :)

 

 

Pytanie z forum atari:

 

1. Are you guys working, or will you work soon to improve handling/physics to make it more real, as many of us suggest?

1a. If so, will it be overhaul, or will you add new handling type let's call it "pro", so sport, hadrcore will stay as they are now for people who enjoy it?

 

2. Are you guys working, or will you work soon to improvr steering wheels support and restore greately important Force Feedback for all wheel users (PC, XBOX, PS3)?

 

3. Are there any plans to improve sound quality?

I think you all are aware that it's poor, perfect example is at the start of the game, when Ferrari California is leaving garage sound of it's engine is different (and better) then the one this car have in game.

 

Odpowiedz jednego z developerow, albo raczej ich przedstawiciela:

 

Hello my friend and thanks for your questions.

 

1. In regards to the handling and physics, we're still in the "listening" phase. We're actively listening to the feedback that we're seeing on the forum, though at this time an action plan has not been formed.

 

2. Yes, we are actively working on improving wheel support. Allowing racing wheel users to fully experience the game is a high priority for us, but its been pushed down the list due to some of the critical items that have come up since launch.

 

3. I'm not aware of any plans to make changes to the in-game sound effects, but this is valid feedback too and I would personally recommend that you continue to voice it.

 

Wiec nie predko zobaczymy poprawiona fizyke, najpierw zajma sie wszystkim czego nie ogarneli w trakcie trwania bety wydajac spaprany produkt, a dzwiek jest wg nich idealny. Troche to pocieszajace ale tez martwi mnie to ze wg nich produkt byl w 100% gotowy do wydania i zaskakuje ich tysiac problemow zglaszanych na dzien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec nie predko zobaczymy poprawiona fizyke, najpierw zajma sie wszystkim czego nie ogarneli w trakcie trwania bety wydajac spaprany produkt, a dzwiek jest wg nich idealny. Troche to pocieszajace ale tez martwi mnie to ze wg nich produkt byl w 100% gotowy do wydania i zaskakuje ich tysiac problemow zglaszanych na dzien.

 

No przeciez dzwiek w tej grze to poezja :lol: watpie zeby cos tu zmienili w kwesti dzwiekow, szybciej wyjda mody. Moderzy juz wiedza jak wypakowywac pliki z paczek gry, pewnie przepakowywac tez juz potrafia. Trzeba czekac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Producent chętnie słuchał fanów i deklarował chęć dopracowania gry w najdrobniejszych szczegółach, żeby tym razem uszczęśliwić każdego - choćby nawet urodzonego malkontenta.

Buahahhaha, a to dopiero żart.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Że tak powiem... padaka!

 

Próbowałem grać ze 30 minut, ale się nie da.

Dźwięk do d*py, sterowanie na klawie niemożliwe, w kierownicy nie działa FF.

 

Przecież jak by tylko poprawili drogi i dali tą drugą wyspę to byłby miód, a tu lipa.

 

Dobrze że zrezygnowałem z preordera...

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnego pięknego dnia włączam sobie TDU2 i co i wsiąkł dźwięk. Przeinstalowałem grę, przeinstalowałem sterowniki, dalej to samo, odinstalowałem grę/sterowniki, wyczyszczone resztki/rejestry itd, ponowna instalacja i co? I dalej nie ma

 

Kuma ktoś w ogóle o co chodzi? Nigdzie nie ma i nie było problemu z dźwiękiem, ani żadnych konfliktów sprzętowych, po prostu pewnego razu stracił się w TDU2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem na tą grę jak jakiś maniak i zawiodłem się jak nigdy. Większość zmian jakie wprowadzili wcale nie ułatwia rozgrywki, grafika nie powala chociaż wymagania wzrosły no i oczywiście brak motorów. Może jak poprawią te wszystkie bugi z którymi się spotkałem kupię własną kopię gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko to wiadome było od czasów bety.

 

Wiadome było - owszem. Problem w tym, że nic z tym nie zrobili.

Mimo wszystkich bolączek gra ma klimat poprzednika i naprawdę wciąga. Do modelu jazdy, po drobnych korektach w ustawieniach, idzie się przyzwyczaić. Do dźwięków zresztą też. Najgorsza wg mnie jest fizyka w grze i jej nieprzewidywalność. Jadąc ponad 300kmph i wyskakując na wzniesieniu nigdy nie ma pewności czy wylądujemy na kołach, czy też odbijemy się od ziemi i wykonamy kilka, kilkanaście obrotów w powietrzu. Otarcie się o ścianę, znak czy też krawężnik powoduje obrót o 180 stopni, ale nie zawsze. Niestety niedoróbek jest więcej, nie będę powtarzał za innymi.

Faktem jest, że nie ma lepszej gry tego typu i ten komu uda się przymknąć oko na niektóre sprawy, będzie się cieszył z wolności, możliwości rywalizacji z innymi graczami, wspólnej jazdy, czyli rzeczy jakich nie znajdzie w żadnej innej grze samochodowej.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie też nie przyssało. Mimo, że myślałem, że wybaczę TDU2 jej wady i ją polubie, to jakoś mi się nie udało. Wciąż wolę jedynkę, a tak w ogóle to nie mogę się oderwać od Gran Turismo 5 i taka sraczka jak TDU2 na pewno nie sprawi, że coś się w tej materii zmieni. ;-) Ta gra z tą fizyką, grafiką, dźwiękiem i klimatem na serio budzi we mnie bliżej nieokreślone uczucie taniej tandety niczym Maluch Racer.

Edytowane przez Sysak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w innych autach, ale w Audi R8 jest tak, ze duzo szybciej przyspieszamy skrecajac rownoczensnie niz z wyprostowana kierownica :D Najlepiej to widac na 3 i 4 biegu, auto dostaje nitro x 2 (i nie, nie chodzi o dyferencjal i obroty, auto faktycznie 2x szybciej nabiera predkosci). ;) Geniusze robili fizyke.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

To równie dobrze można powiedzieć że gra robiona pod PC powinna być optymalizowana pod klawe.

 

Na konsolach też są kierownice, tak samo opcjonalne jak na PC, i to nie ma znaczenia. Devom sie nie chciało i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...