Skocz do zawartości
Puchacz1

Algorytm - Obliczający Prędkość Przemieszczania Się Jednostek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem w trakcie pisania kalkulatora do gry internetowej Travian. Nie powiem - jestem nowicjusz. Uczę się c++ od tygodnia. Natknąłem się na problem i szczerze mówiąc nie wiem co zrobić/ z czego skorzystać. Otóż mamy jednostki gdzie każda ma inną prędkość poruszania się po polu. I tak naprzykład taran - 7 pól na godzine, Ognista katapulta - 5 pól na godzine. Noi tu pies pogrzebany. Z czego skorzystać by program dobierał wartość najmniejszą bo z takową poruszają się jednostki po polach. Any question ?;p. Może ktoś powie co zrobić ....

Edytowane przez Puchacz1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to, że gdy idzie atak mieszany to idą jednostki których prędkość jest różna ale dostosowują się one do prędkości tej najwolniejszej jednostki i "idą razem z nią z tą samą prędkością".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

C++ nie znam, ale w PHP zrobil bym to tak ze dal bym do tablicy wszystkie predkosci i jakies liczby porzadkowe przypisane do danej jednostki, posortowal od najmniejszej do najwiekszej i pobral pierwszy wiersz tablicy poczym odczytal nazwe jednostki przyporzadkowujac nazwe do liczby porzadkowaej pobranej z tablicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tukamon nie dokońca Cie rozumiem.

Skąd wiesz, że jednostka A ma prędkość 7 a jednostka B 5? Musisz to przecież jakoś odczytać. W momencie torzenia grupy jednostek możnaby ją potraktowć tak samo jak pojedynczą jednostkę. Grupa mogłaby mieć własne cechy - nadrzędne do cech jednostek. Przypisałbym odpowiednie cechy do tablicy na podstawie cech jednostek i po sprawie.

Edytowane przez msb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...