Gość Firekage Opublikowano 31 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2008 Dobra , ale to nie zmienia jednego faktu. Ja tez moge na 8600 napisac , ze smiga na ultra hagh detalach , ale co z tego skoro bede mial 5 FPS'ow. U Ciebie jest to samo. Lazi Ci plynnie na High Detalach , na Ultra High masz dropy animacji i tyle. Niech pojawi sie mocna akcja z duza iloscia przeciwnikow ,w tle HDR , strzelanina , animacja wykorzystujaca fizyke i czesc , masz problemy z trafieniem typa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredek Opublikowano 31 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2008 (edytowane) Dobra , ale to nie zmienia jednego faktu. Ja tez moge na 8600 napisac , ze smiga na ultra hagh detalach , ale co z tego skoro bede mial 5 FPS'ow. U Ciebie jest to samo. Lazi Ci plynnie na High Detalach , na Ultra High masz dropy animacji i tyle. Niech pojawi sie mocna akcja z duza iloscia przeciwnikow ,w tle HDR , strzelanina , animacja wykorzystujaca fizyke i czesc , masz problemy z trafieniem typa. toz mowie Ci ze nie spada mi ponizej 20 fps nawet jak akcja jest na fulla....na moim procku Core Duo 2 E 8200 to jest nie mozliwe...jak mozesz porownywac 86 do 96 Edytowane 31 Marca 2008 przez kredek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_27 Opublikowano 31 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2008 Najpierw piszesz żę: no przepraszam ale mam 35 FPS i nie spada ponizej jest juz tylko wiecej....oczywiscie karta dziala z dobrym prockiem E8200 Teraz piszesz: toz mowie Ci ze nie spada mi ponizej 20 fps nawet jak akcja jest na fulla....na moim procku Core Duo 2 E 8200 to jest nie mozliwe...jak mozesz porownywac 86 do 96 Zastanów się w koncu i nie kłam. :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 31 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2008 toz mowie Ci ze nie spada mi ponizej 20 fps nawet jak akcja jest na fulla....na moim procku Core Duo 2 E 8200 to jest nie mozliwe...jak mozesz porownywac 86 do 96Tak ,a screenshoty podpisywal mikolaj.... Jak moge porownywac? Figura stylistyczna zwana przenosnia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiglo83 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Witam ktoś mi poleci jakiej firmy mam brać 9600GT?? Cena max to 530 zł. Widzicie ja miałem dylemat 8800GS 384 Mb lub 9600GT 512 Mb. Wiem że różżnicas w cenie jest i to ok 60 -100 zł nawet ale biorąc najtańszego Palita muszę dopłącić do jego chłodzenia. Kupując 9600GT Asusa nawet z ref chłodzeniem już nie muszę zmieniać chłodzenia, czyli wychodzi na to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ardeni Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Gf9600 GT OC Galaxy Pentium E2160@2,7Ghz 2 giga goodramu Gigabyte Ga-p31-ds3l I 9100pktów w marku 2k6(110wersja) Dlaczego tak mało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Marnie podkrecony proc, to raz. A dwa - pewnie zasyfiony system. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ardeni Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Czysty XP, nad prockiem jeszcze dzisiaj popracuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Niskie takty shaderow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ardeni Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) Właśnie jak jest z tymi shaderami? Czym ujawnia się za wysokie ich taktowanie? Sorki za pytanie, ale ostatnio miałem gf6200 więc tam było tylko core i memki. Shadery mam standardowe +5Mhx EDIT: Za standardowe przyjałem te w galaxy czyli już fabrycznie OC Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez Ardeni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zassij riva tuner 2.08, tam zapodajesz hardware monitoring i bedziesz wiedzial, jakie masz realne taktowanie shaderow i core. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) Kupując 9600GT Asusa nawet z ref chłodzeniem już nie muszę zmieniać chłodzenia, czyli wychodzi na to samo. dokladnie tak samo do tego podszedlem, bierz asusa z ref, nie pozalujesz edit: tutaj juz masz za 509zl: http://allegro.pl/item338944357_asus_en960...00gt_512mb.html Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez remek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredek Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Gf9600 GT OC Galaxy Pentium E2160@2,7Ghz 2 giga goodramu Gigabyte Ga-p31-ds3l I 9100pktów w marku 2k6(110wersja) Dlaczego tak mało? mam troszke lepszy config od Ciebie i na C2D E8200 gf96 GT Gigabyte i pamieci OCZ Platinium mam wynik 10085 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzArNy` Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) uwazam, ze wynik w normie - podkrec procka do 3-3.2 GHz to spokojnie wynik skoczy do 10-11k na tym E2160 jakby nie bylo podobnie taktowany E8200 (defaultowy) ma zaledwie 1k wiecej pktow - a wynika to pewnie z tego, ze ma 6MB cache a PDC 1MB Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez DarkArrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Gf9600 GT OC Galaxy Pentium E2160@2,7Ghz 2 giga goodramu Gigabyte Ga-p31-ds3l I 9100pktów w marku 2k6(110wersja) Dlaczego tak mało? Słaby CPU (do marków)... Właśnie jak jest z tymi shaderami? Czym ujawnia się za wysokie ich taktowanie? Sorki za pytanie, ale ostatnio miałem gf6200 więc tam było tylko core i memki. Shadery mam standardowe +5Mhx EDIT: Za standardowe przyjałem te w galaxy czyli już fabrycznie OC Artami i mrugającym ekranem w 3D + zwisem. Shadery na luzie na każdej karcie zrobią 1800-1900Mhz przy rdzeniu ~800Mhz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 A rdzen ~800 ile kart zrobi? :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melonik_02 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) A rdzen ~800 ile kart zrobi? :wink: Na in4 w recenzji nie dobili 800 ale może gdy w rivie odznaczymy równoległe podkręcanie rdzenia i shaderów więcej egzemplarzy zrobi 800. U mnie poszedł 820 a kto wie może cuś jeszcze wycisne heh. Kwesta trafienia pewnie choć jak by dało się fajnego moda opracować jak w gf8600 to i 900Mhz na rdzeniu by nie dziwiło :D pozdrawiam Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez Melonik_02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eVok Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) z ciekawości puściłem test u siebie.procek słabo wykręcony ale więcej nie idzie :/ aha,karta na sterownikach z dołączonej płyty,nic nie podkręcana Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez eVok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Na in4 w recenzji nie dobili 800 ale może gdy w rivie odznaczymy równoległe podkręcanie rdzenia i shaderów więcej egzemplarzy zrobi 800. U mnie poszedł 820 a kto wie może cuś jeszcze wycisne heh. Kwesta trafienia pewnie choć jak by dało się fajnego moda opracować jak w gf8600 to i 900Mhz na rdzeniu by nie dziwiło :D pozdrawiamHmm twoja karta to w ogóle jakiś ewenement. Albo masz po prostu więcej V na gpu. inno3D i Galaxy u mnie robiły prawie tyle samo Mhz na GPU i Shaderach bez modów. Czyli jakieś 770-780Mhz Core i 2000Mhz Shader (na WC) i 1900 Shader na AC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melonik_02 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Hmm twoja karta to w ogóle jakiś ewenement. Albo masz po prostu więcej V na gpu. inno3D i Galaxy u mnie robiły prawie tyle samo Mhz na GPU i Shaderach bez modów. Czyli jakieś 770-780Mhz Core i 2000Mhz Shader (na WC) i 1900 Shader na AC. Żeby nie było że ściemniam zapodałem marka06 proca nie kręciłem nie chodziło o wynik tylko fakt :D lynk Zaraz zapodam 830-2020-2150 i zobaczymy... Zaznacz na fotkach które wcześniej dałem gdzie miernikiem Vgpu zbadać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 A możesz pokazać Ati Tool artifact scan z jakimś 5 minutowym przebiegiem ? ;] A pkt pomiaru zaraz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 a czy to jest jakas regula ze shadery trzeba podkrecic na xxMHz , a gpu na xxMHz czy po prostu jechac i sprawdzac stabilne zegary ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Reguła jest taka, że czym więcej Mhz na shaderach, tym Core robi mniej Mhz i odwrotnie ;] IMO w 9600GT ważniejsze są takty shaderów (bo jest ich tylko 64), a rop'ów (czyli taktowanie core) jest tyle samo co w 8800GT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) dzieki bardzo za wyjasnienie :) edit: dalem rdzen na 800 i w 3d marku ciemnosc :) Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez remek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) Dlatego ja sprawdzam Ati Toolem... Jak jest czysto, beż żadnych kropek itd to karta jest stabilna i tyle ;] Melonik - jak dobrze pamiętam to ja tutaj mierzyłem vGPU. Po jednej ze stron rezystorka będzie pokazywało dobrze ;) Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez Lanc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melonik_02 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) Dlatego ja sprawdzam Ati Toolem... Jak jest czysto, beż żadnych kropek itd to karta jest stabilna i tyle ;] Melonik - jak dobrze pamiętam to ja tutaj mierzyłem vGPU. Po jednej ze stron rezystorka będzie pokazywało dobrze ;) Atitoolem zrobiłem i nie dało rady hehe. Dla mnie który sprzętu długo nie 3ma wystarczy że 3dmarka zrobi ładnie aukcja z efektownym OC i handel mandel :D Jednak nie ma wyjątków bez vgpu nie nada :lol2: pozdrawiam Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez Melonik_02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzArNy` Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 ale cos chyba Ci sie nie ustawily te taktowania Current Clocks: 650/900 - daj na Set Clock :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Verter Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 dokladnie daj set clocks Napięcie oczywiście przy włączonym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 czyli do testowania shaderow wystarczy tylko atitool ? a czy real time demo tez sie nadaje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Real Time demo - nie wiem o czym mówisz. Do shaderów i pamięci Ati Tool jest idealny według mnie ;] Chociaż czasami jak memki arcą w Ati Toolu to w grach nic nie widać ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...