Skocz do zawartości
KrOOliK89

Samochód do 10 000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Alfa 147 od 156 różni się brakiem kufra. Zawieszenie, układ hamulcowy i układ kierowniczy itd są identyczne, komfort jest ten sam, miejsca dla kierowcy tyle samo. Jeśli dla ciebie wożenie powietrza w bagażniku wpływa na poczucie pewności to ok nie wnikam.

Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to nie ma być topsport czy tedeik, które są w cenie to też może uda się poszukać jakieś benzyny N/A z pierwszych roczników za te cene. Nikt nie powiedział, że każde z powyzszych bez problemu znadziesz za tę kasę. Kupowania auta uzywanego to niestety sztuka wymagająca czasu i cierplwosci. Ja jeżdziłem po 60-70km ogladać różne szroty, a kupiłem 2 km od chaty Dołączona grafika

Po szybkm rekonesansie, jesli to nie bedzie topsport ani tedeik to bedzie 1.6/1.8 benzyna  - dzieki ale nie ;)

 

Poprzednia Pralka jest ładniejsza i coś mi świta, że bardziej bezproblemowa ;]

 

Nie wiem, czemu upierasz się na 1 parę drzwi. Miałem takie coś i to jest bezsensowne.

 

Z tych co tutaj wymieniasz, to wziąłbym 156 albo 406, ale w wersji sedan. Wersją coupe nie jechałem, ale wygody w sedanie nie brakuje.

 

Ja dałem w tamtym roku za Leona 11 500 bodajże. Do zrobienia na dzień dobry były klocki z przodu. Z czasem do wymiany poszedł tłumik środkowy, ostatnio sonda i katalizator. Natomiast remont silnika był niejako "na życzenie", bo zbagatelizowałem stuki pod maską - E34 stukał cały czas i nic mu się nie działo.

Żeby nie było, że jakaś "bieda edyszyn", to mam pełną elektrykę wraz z podgrzewanymi i składanymi lusterkami, automatyczną klimę i tempomat.

 

Z całym szacunkiem do wielbicieli hothatchy, ale wg mnie Ibiza, ZR i Stilo na trasy się nie nadają.

Ten Escort ktorego teraz mam to moje drugie 3 drzwiowe auto :)

 

Pralki poprzedniej nie chce, niepodobaja mi sie za bardzo, poza tym pisalem juz ze jakos do Hondy nie mam przekonania. Do tego wymagania panowie. Kupujac 4 z kolei auto mozna juz jakies miec co do wyposazenia i silnika a te juz mowilem - 150+, pelna elektryka (teraz mam i mam wracac na korbki? :)), automatyczna klima, nie obraze sie na podgrzewane fotele, skore itp itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alfa 147 od 156 różni się brakiem kufra. Zawieszenie, układ hamulcowy i układ kierowniczy itd są identyczne, komfort jest ten sam, miejsca dla kierowcy tyle samo. Jeśli dla ciebie wożenie powietrza w bagażniku wpływa na poczucie pewności to ok nie wnikam.

A rozstaw kół, rozstaw osi, masa, wyciszenie i rozmiar kół są takie same? Bo one w sumie mogą robić właśnie tą zauważalną różnicę.

Po szybkm rekonesansie, jesli to nie bedzie topsport ani tedeik to bedzie 1.6/1.8 benzyna  - dzieki ale nie Dołączona grafika

 

Ten Escort ktorego teraz mam to moje drugie 3 drzwiowe auto Dołączona grafika

 

Pralki poprzedniej nie chce, niepodobaja mi sie za bardzo, poza tym pisalem juz ze jakos do Hondy nie mam przekonania. Do tego wymagania panowie. Kupujac 4 z kolei auto mozna juz jakies miec co do wyposazenia i silnika a te juz mowilem - 150+, pelna elektryka (teraz mam i mam wracac na korbki? Dołączona grafika), automatyczna klima, nie obraze sie na podgrzewane fotele, skore itp itd

 

1. Nie denerwuje Cie sięganie po pas na drugi koniec samochodu? Nie denerwuje Cie, że do otwarcia drzwi by wygodnie wysiąść, potrzeba pustego miejsca parkingowego obok? ;]

 

2. Miałeś kiedyś skórę? Jeśli nie, to gdy będzie -15, udaj się do znajomego ze skórzaną tapicerką i wsiądź do samochodu i czekaj, aż zrobi Ci się ciepło ;]

Ja wiem, że istnieją podgrzewane fotele, bo sam takie posiadam, ale nawet one nie rozwiązują problemu skóry - której na szczęście ja nie posiadam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opierając się na jednym egzemplarzu przekreślasz konkretny model? W takim razie z mojej strony koniec tematu bo auta dla ciebie po prostu nie ma. Chcesz auto dobrze wyposażone, mocne, do codziennej jazdy wiec w miarę bezawaryjne w dodatku za dychę? Spełniając powyższe to jednak pozostają ci pełnoletnie auta, w których musisz brać pod uwagę niemałe koszty utrzymania i duzy problem ze znalezieniem dobrego egzemplarza. Pozostawiam pałeczkę ULISSESOWI teraz do woli moze polecać cokolwieknawet e39 Dołączona grafika

 

A rozstaw kół, rozstaw osi, masa, wyciszenie i rozmiar kół są takie same? Bo one w sumie mogą robić właśnie tą zauważalną różnicę.

Rozstaw kół ten sam, a osi to niecałe 5cm różnicy, masa nawet nie 100kg różnicy przy tej samej wersji silnikowej, wyciszenie raczej makaroniarze walili wszędzie te same materiały, rozmiary kół identyczne. Możesz szukac dziury w całym dalej ale jako, że pojęcia o tych modelach nie masz to Ci ciężko będzie Dołączona grafika Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opierając się na jednym egzemplarzu przekreślasz konkretny model? W takim razie z mojej strony koniec tematu bo auta dla ciebie po prostu nie ma. Chcesz auto dobrze wyposażone, mocne, do codziennej jazdy wiec w miarę bezawaryjne w dodatku za dychę? Spełniając powyższe to jednak pozostają ci pełnoletnie auta, w których musisz brać pod uwagę niemałe koszty utrzymania i duzy problem ze znalezieniem dobrego egzemplarza. Pozostawiam pałeczkę ULISSESOWI teraz do woli moze polecać cokolwieknawet e39 Dołączona grafika

 

Rozstaw kół ten sam, a osi to niecałe 5cm różnicy, masa nawet nie 100kg różnicy przy tej samej wersji silnikowej, wyciszenie raczej makaroniarze walili wszędzie te same materiały, rozmiary kół identyczne. Możesz szukac dziury w całym dalej ale jako, że pojęcia o tych modelach nie masz to Ci ciężko będzie Dołączona grafika

Tak, bo tak tandetnego auta jak stilo nie widzialem juz dawno ;) 

 

Zostane przy e36.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opierając się na jednym egzemplarzu przekreślasz konkretny model? W takim razie z mojej strony koniec tematu bo auta dla ciebie po prostu nie ma. Chcesz auto dobrze wyposażone, mocne, do codziennej jazdy wiec w miarę bezawaryjne w dodatku za dychę? Spełniając powyższe to jednak pozostają ci pełnoletnie auta, w których musisz brać pod uwagę niemałe koszty utrzymania i duzy problem ze znalezieniem dobrego egzemplarza. Pozostawiam pałeczkę ULISSESOWI teraz do woli moze polecać cokolwieknawet e39 Dołączona grafika

 

Rozstaw kół ten sam, a osi to niecałe 5cm różnicy, masa nawet nie 100kg różnicy przy tej samej wersji silnikowej, wyciszenie raczej makaroniarze walili wszędzie te same materiały, rozmiary kół identyczne. Możesz szukac dziury w całym dalej ale jako, że pojęcia o tych modelach nie masz to Ci ciężko będzie Dołączona grafika

Dla mnie też auta nie ma, ale coś kolega kupić musi, bo rozumiem że Escort mu się znudził. ;]

 

Kumpel ma 156 2.4JTD i jest tam wygoda. Jak będę miał okazję pomacać 147, to postaram się opisać moje wnioski z porównania.

Ciężko mi jest jednak uwierzyć, że segment C i D niczym się nie różni.

Tak, bo tak tandetnego auta jak stilo nie widzialem juz dawno Dołączona grafika

 

Zostane przy e36.

Jeśli Stilo jest tandetne, to od razu stwierdzam, że w nowszych autach nie masz czego szukać i zostają Ci starsze BMW, Mercedesy i Audi. Serio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kumpel ma 156 2.4JTD i jest tam wygoda. Jak będę miał okazję pomacać 147, to postaram się opisać moje wnioski z porównania.

Ciężko mi jest jednak uwierzyć, że segment C i D niczym się nie różni.

Jak już kiedyś pisałem czymś to auto musiało się wyróżniać w innym wypadku nikt by nie dał 100K zł za kompakta. Ani 147 ani 156 jakimś szczytem wygody i kanapowozem nie jest. Ma specyficzne zawieszenie i układ kierowniczy o charakterystyce bardziej "sportowej". Jak ktos ma w okolicy drogi z lejami jak po bombardowaniu to odradzam. W trasie komfortowo jest do 150km/h powyzej mi osobiście przeszkadza wyraźny szum wiatru. Dodatkowo 147 w swojej klasie ma mały bagażnik nawet mniejszy niż Golf 4 ale to co zaoszczedzili w bagażniku dodali na tylnej kanapie gdzie jest sporo wiecej miejsca niż w golfie. Kolejną zaletą 147 jest to, ze wersja 5D nie wyglada jak kupa w porównaniu do 3d jak to ma miejsce w stilo czy golfie. Jeśli ktośceni super komfort to dopiero w 166 jest mega wygoda. Znajomy, który ma 156 i Spidera właśnie dokupił do kolekcji 166 V6 i mówi, ze komfort o wiele wyższy.

 

 

 

Tak, bo tak tandetnego auta jak stilo nie widzialem juz dawno Dołączona grafika

Ciekawe stwierdzenie bo Stilo było pierwszym tak dobrze wykonanym kompaktem Fiata. W swojej klasie gniotło Golfa, niestety było też odpowiednio drogie dlatego było porażką sprzedaży bo nikt nie chciał dawać tyle kasy za fiata wszyscy woleli gorzej wyposazonego i wykonanego golfa bo wiadomka VW to jest COŚ Dołączona grafika Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe stwierdzenie bo Stilo było pierwszym tak dobrze wykonanym kompaktem Fiata. W swojej klasie gniotło Golfa, niestety było też odpowiednio drogie dlatego było porażką sprzedaży bo nikt nie chciał dawać tyle kasy za fiata wszyscy woleli gorzej wyposazonego i wykonanego golfa bo wiadomka VW to jest COŚ Dołączona grafika

Nie stawiam VW na piedestale ani sie nim nie jaram, ale przynajmniej deska w golfie nie brudzila ubrania... 

 

Jechalem 147 1.6TS i milo wspominam, chociaz benzynowej alfy bym nie wzial.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już kiedyś pisałem czymś to auto musiało się wyróżniać w innym wypadku nikt by nie dał 100K zł za kompakta. Ani 147 ani 156 jakimś szczytem wygody i kanapowozem nie jest. Ma specyficzne zawieszenie i układ kierowniczy o charakterystyce bardziej "sportowej". Jak ktos ma w okolicy drogi z lejami jak po bombardowaniu to odradzam. W trasie komfortowo jest do 150km/h powyzej mi osobiście przeszkadza wyraźny szum wiatru. Dodatkowo 147 w swojej klasie ma mały bagażnik nawet mniejszy niż Golf 4 ale to co zaoszczedzili w bagażniku dodali na tylnej kanapie gdzie jest sporo wiecej miejsca niż w golfie. Kolejną zaletą 147 jest to, ze wersja 5D nie wyglada jak kupa w porównaniu do 3d jak to ma miejsce w stilo czy golfie. Jeśli ktośceni super komfort to dopiero w 166 jest mega wygoda. Znajomy, który ma 156 i Spidera właśnie dokupił do kolekcji 166 V6 i mówi, ze komfort o wiele wyższy.

 

 

 

Ciekawe stwierdzenie bo Stilo było pierwszym tak dobrze wykonanym kompaktem Fiata. W swojej klasie gniotło Golfa, niestety było też odpowiednio drogie dlatego było porażką sprzedaży bo nikt nie chciał dawać tyle kasy za fiata wszyscy woleli gorzej wyposazonego i wykonanego golfa bo wiadomka VW to jest COŚ Dołączona grafika

1. Rozumiem. Jak będę miał okazję, to obadam. Jako, że w mojej okolicy drogi łata się dopiero, gdy autobus ma problemy z przejazdem, to chwalę sobie wszelkie kanapy i unikam aut o sportowym charakterze zawieszenia. 166 zachwycał się nawet Clarkson, którego chyba ciężko jest czymś zachwycić ;]

 

2. Dokładnie. Chłopaki stanęli na wysokości zadania i zrobili fajny samochód (7 warstw farby, 10 lat gwarancji na perforację blachy) i pokonali jakościowo Golfa, ale wyniki tego kroku najlepiej oddaje stwierdzenie "operacja się udała, pacjent zmarł". Nikt nie chciał płacić za znaczek Fiata tyle co za widły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

166 zachwycał się nawet Clarkson, którego chyba ciężko jest czymś zachwycić ;]

147 w wersji GTA też się jarał mimo,że to kompakt, z V6 250KM i FWD, ktore miszczm prowadzenie się nie jest w dodatku wersja bez szpery, ktora poxniej była chyba standardem Dołączona grafika

 

Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

147 w wersji GTA też się jarał mimo,że to kompakt, z V6 250KM i FWD, ktore miszczm prowadzenie się nie jest w dodatku wersja bez szpery, ktora poxniej była chyba standardem Dołączona grafika

 

 

Jeden drobny szczegół. Nie jarał się silnikiem ani prowadzeniem, bo te są tragiczne. Jarał się tym co w Alfie najlepsze..

To samo znajdziesz w starym E36.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie wiem co znajdę w starym E36? Takie wnętrze jak w GTA? Takie wyposażenie? Tak wyglądająca i brzmiącą V6? Jest RWD i to by było na tyle z interesujących rozwiązań w E36 ;] Na każdym kroku chcesz pokazać wyższość BMW, wrzucam filmik tylko i wyłącznie jako ciekawostke bo GTA i tak jest po za zasięgiem finansowym Paula ale ty wciśniesz zawsze swoje 5 groszy o BMW, a później twierdzisz, że fanatykiem nie jesteś Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do fanazyzmy mi daleko nikomu na tani dupowóz bym alfy nie polecił bo taką sugestią jedynie bym mu obrzydził markę bo nie ma to jak kupić leciwy tani szrot i zrazić się na całe życie. A też bym mógł pisać bierz GTV 3.0 V6 jest to mega, super, uber, ekstra fura. Szkoda,ze bym go z torbami puścił Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli czynnik "x", który powoduje szybsze bicie serca, ale jeśli Ty wszystko sprowadzasz do księgowości, to chyba się nie dogadamy.

Poza tym myślałem, że wypasione wersje cywilne (nie GTA) też mają podobne zegary i skórzaną tapicerkę.

 

A jeśli chodzi o wyposażenie i wypas, to zgodnie z Twoimi postami, 147 ma konstrukcję zawieszenia z 1996 roku (łał) i nie bardzo wiem, co może być w zwykłej 147, czego nie byłoby w E36 jeśli chodzi o wyposażenie. Chyba tylko stabilizacja toru jazdy i więcej poduszek powietrznych.

 

Nigdzie nie sugerowałem nawet wyższości E36. Czytasz, co chcesz przeczytać i potem się przypierniczasz.

Do fanazyzmy mi daleko nikomu na tani dupowóz bym alfy nie polecił bo taką sugestią jedynie bym mu obrzydził markę bo nie ma to jak kupić leciwy tani szrot i zrazić się na całe życie. A też bym mógł pisać bierz GTV 3.0 V6 jest to mega, super, uber, ekstra fura. Szkoda,ze bym go z torbami puścił Dołączona grafika

I tu się różnimy. Ja mam wywalone, co ktoś myśli o marce BMW. Irytuje mnie tylko, jak ktoś chrzani, że kompakt z zawiasem z (niech stracę) 1997 roku jest lepszy od segmentu D marki premium z 1990 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli czynnik "x", który powoduje szybsze bicie serca,

Bicie serca przy rozliczaniu z mechanikiem jak nam coś konkretnego padnie w takim 20letnim BMW albo w Alfie GTA Dołączona grafika

 

ale jeśli Ty wszystko sprowadzasz do księgowości, to chyba się nie dogadamy.

Albo ma być auto na codzien albo do zabawy wiec chyba właśnie się nie dadamy.

 

Poza tym myślałem, że wypasione wersje cywilne (nie GTA) też mają podobne zegary i skórzaną tapicerkę.

Wszystkie 147 maja takie same źle zamontowane zegary różniące sie jedynie skalą.

 

A jeśli chodzi o wyposażenie i wypas, to zgodnie z Twoimi postami, 147 ma konstrukcję zawieszenia z 1996 roku (łał) i nie bardzo wiem, co może być w zwykłej 147, czego nie byłoby w E36 jeśli chodzi o wyposażenie. Chyba tylko stabilizacja toru jazdy i więcej poduszek powietrznych.

Wyposażenie mozesz sobie sprawdzićw necie.

 

Nigdzie nie sugerowałem nawet wyższości E36. Czytasz, co chcesz przeczytać i potem się przypierniczasz.

W tym problem, ze nie tylko ja to czytam. Przypadek? Nie sądze

 

I tu się różnimy. Ja mam wywalone, co ktoś myśli o marce BMW.

No wdzisz, a ja mam na tyle zdrowego rozsądku aby nie polecać do jazdy na codzień starych srotów Alfy Romeo twierdząc, że są zajebiste i gniota wszystko.

 

Irytuje mnie tylko, jak ktoś chrzani, że kompakt z zawiasem z (niech stracę) 1997 roku jest lepszy od segmentu D marki premium z 1990 roku.

Wdzisz irytują Cię rzeczy urojone no chyba, że rzucisz mi cytatem gdzie twierdziłem, że jest lepsze niż twoje premium z 1990 ;] Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Nie denerwuje Cie sięganie po pas na drugi koniec samochodu? Nie denerwuje Cie, że do otwarcia drzwi by wygodnie wysiąść, potrzeba pustego miejsca parkingowego obok? ;]

W jaszczombie nie widziałem problemu, wszystko, nawet tylna szyba, było w zasięgu ręki. W Vitarze jest nieco więcej miejsca, schowek na rękawiczki nadal symboliczny (180 litrów), ale plebs widząc drzwi tej długości przezornie zachowuje odstęp na parkingu. Nie zawsze co prawda, ale nie jestem jeszcze taki stary i gruby, żeby nie umieć wsiąść bez drzwi otwartych na oścież. 

 

Skoro już naciągnąłeś budżet i chcesz robić wszystko sam, to może E46? Dołączona grafika

Tanio świni nie sprzedam i mówię to od razu, trawestując Pudziana.

Swoją drogą E46 za 10k musi być bardzo ... interesujące, zwłaszcza przebój wsi i miasteczek, czyli 320d.

 

166 zachwycał się nawet Clarkson, którego chyba ciężko jest czymś zachwycić ;]

Clarkson zachwycał się też M3 E46, którego sobie nie kupił, bo obawiał się, co ludzie powiedzą, wszak jeżdżą tym jakieś karki. Jak dla mnie smutny klaun-pantoflarz, a nie autorytet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bicie serca przy rozliczaniu z mechanikiem jak nam coś konkretnego padnie w takim 20letnim BMW albo w Alfie GTA Dołączona grafika

 

Albo ma być auto na codzien albo do zabawy wiec chyba właśnie się nie dadamy.

 

Wszystkie 147 maja takie same źle zamontowane zegary różniące sie jedynie skalą.

 

Wyposażenie mozesz sobie sprawdzićw necie.

 

No wdzisz, a ja mam na tyle zdrowego rozsądku aby nie polecać do jazdy na codzień starych srotów Alfy Romeo twierdząc, że są zajebiste i gniota wszystko.

 

Wdzisz irytują Cię rzeczy urojone no chyba, że rzucisz mi cytatem gdzie twierdziłem, że jest lepsze niż twoje premium z 1990 ;]

1. Być może w Alfie tak jest. W BMW nie mam takich problemów.

 

2. Teoretycznie do zabawy, ale w przeciwieństwie do GTA, można tym jeździć na co dzień, co praktykuję i sobie chwalę.

 

3. Czyli teoretycznie zwykła 147 też powinna wywołać efekt "wow", o którym opowiada Clarkson przy GTA, right?

 

4. Nie muszę nic sprawdzać, bo wiem że Alfa 147 to nie S-klasa i raczej nie może zaskoczyć wyposażeniem topowej wersji E36. Jak się mylę, to proszę o poprawienie mnie. Mówimy oczywiście o autach o zbliżonych cenach, a nie np E36 1990r vs 147 2010r.

 

5. No widzisz, ja mam zupełnie inne podejście do życia i nie boję się wydawać pieniędzy na przyjemności. Nie mam też zwyczaju pituszenia każdego grosika i liczenia każdej decyzji w Excelu.

 

6. O tu (link w code, bo forum rozwala linki z polskimi znakami):

http://forum.purepc.pl/topic/254258-samochód-do-10-000zł/?p=3855407

:D

Marka premium to brzmi dumnie! Zwłaszcza, że tą markę premium (e36) trapią takie same bolączki jak alfę no i jeszcze rdzewieje Dołączona grafika

Wow. No tak - znaczek marki premium dostaje się za bezawaryjność. Ostatnio Toyota została ogłoszona marką super-premium i polski rząd już wymienia dziadowskie BMW serii 7 na nowiutkie Toyoty Yaris.

Tanio świni nie sprzedam i mówię to od razu, trawestując Pudziana.

Swoją drogą E46 za 10k musi być bardzo ... interesujące, zwłaszcza przebój wsi i miasteczek, czyli 320d.

 

Kwestia podejścia do auta. Ja przykładowo nie jestem pedantem, do tego zawsze kupuję emocjami poprzedzonymi miesięczną kalkulacją za i przeciw.

Stanem raczej nie będzie odbiegać od 99% procent aut w tym budżecie (i poniżej).

 

Za to dokładając te 5 tysi, które trzeba by wyłożyć na sensowny egzemplarz, otrzymuję "wiem co mam", zamiast "kota w worku", którego picował i kręcił najpierw Turek, a potem polski handlarz, żeby w sumie powodowało "wow" na fotkach zrobionych przez gościa robiącego zwykle fotki na weselach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...