TeLe Napisano 16 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2008 Mam Galaxy 7900gs 540/1400cm i od jakiegoś czasu spore problemy z grami...Gram w cod4 na najniższych możliwych detalach(wszystko off albo low) i w rozdzialce 1024/768, po pewnym czasie następuje zwiecha kompa.Na ekranie mam takie paseczki, delikatne przesunięcia części pikseli i muszę ręcznie resetować.Od rana problem wystąpił 6 razy...Problem pojawia się też w grze Mythos(śmieszne wymagania) Sprzęt: Abit ab9 E4300@2,7 v1.45 2x1gb GR 667@750 v2.10 Galaxy 7900gs 540/1400 (sterownik: FW93.71) Hunt key hk350-ap SB Audigy SE Jest to wersja 540/1400 z 1,4ns(ponoć cała seria wadliwa?ile w tym prawdy?) Bios wg. Everesta:Version 5.71.22.42.00 Proszę o pomoc, karta jest jeszcze na gwarancji(ma dopiero pół roku) więc w ostateczności(jeżeli będę miał pewność co do jej wadliwości)mogę ją odesłać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kvazi555 Napisano 16 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2008 te "paseczki" to artefakty ;/ oddawaj karte na gware jak najszybciej ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg505 Napisano 16 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2008 sprawdz temperature karty graficznej. jesli jest wysoka to poogladaj wiatrak i radiator na karcie, byc moze zapchal sie kurzem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TeLe Napisano 16 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2008 Temperatura podczas szukania artefaktów w AtiTool nie przekracza 68 stopni(taka była po 30 minutach).Rzecz jest w tym,że nie na wszystkich grach PC sie zawiesza...Brat gra w Cabala i nie miało to miejsca ani razu, natomiast w Cod4 oraz Mythos potrafi być zwiecha 2-3 razy na godzinę, a czasem jest normalnie przez 3-4 godziny...Niedługo przyjdzie mi nowe chłodzenie na procka to przy okazji wyczyszczę wiatraczek na grafie. Najbardziej mnie trapi, jak mam udowodnić na gwarancji wadliwość karty? Zapuszczę chyba na noc Atitool, zobaczymy czy jakieś artefakty będą po tych paru godzinach.Następnym razem jak wywali mi grę zrobię foto i wkleję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kvazi555 Napisano 16 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2008 a zmien drivery na jakieś inne, moze to pomoże... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TeLe Napisano 16 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2008 Driver zmienione na najnowsze (FW 169_21) i jest jeszcze gorzej :/ Teraz gry wywala mi z błędem exe do windowsa, przed chwila Cod4 zawiesił się i reset...Mam wrażenie,że lada dzień karta padnie...Istnieje jakieś prawdopodobieństwo, że może coś ze sobą zabrać?Jak wyglądają zazwyczaj warunki gwarancji(dostaje nowa-porównywalną cenowo czy identyczną jak miałem, a może uzależnione to jest od sklepu?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Firekage Napisano 16 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 16 Stycznia 2008 Jak wyglądają zazwyczaj warunki gwarancji(dostaje nowa-porównywalną cenowo czy identyczną jak miałem, a może uzależnione to jest od sklepu?)Gorszej nie mozesz dostac , ale rozne cuda sie zdazaja. Padl mi 7900GS-SC 600/1600 to dali mi 8600GE 512Mb na DDR3 , wlasnie od Galaxy. Dzis juz nie naprawia sie 7900 , brak czipsetow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TeLe Napisano 17 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 17 Stycznia 2008 Gorszej nie mozesz dostac , ale rozne cuda sie zdazaja. Padl mi 7900GS-SC 600/1600 to dali mi 8600GE 512Mb na DDR3 , wlasnie od Galaxy. Dzis juz nie naprawia sie 7900 , brak czipsetow.napisałem do człowieka ktory sprzedał mi ową karte, no i napisał, ze mam wysłać a on ją wyśle do serwisu... nie wiem co z tego wyniknie ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Burning Napisano 15 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 15 Lutego 2008 napisałem do człowieka ktory sprzedał mi ową karte, no i napisał, ze mam wysłać a on ją wyśle do serwisu... nie wiem co z tego wyniknie ^^Witam! Przepraszam za 'odgrzewanie kotleta' ale sprawa nie została poprowadzona dalej.. To mój pierwszy post, ale zajmuję się m.in. sprzedażą kart graficznych i rozjaśnię nieco sprawę realizacji gwarancji: Jeśli gwarancje dał sklep, bądź jej nie dał (a mamy dowód zakupu!) to gwarantem jest sklep i wysyłamy kartę do nich na ich koszt. Ważny przy tym jest adres zwrotny i jak najdokładniejszy opis usterki - ułatwia to pracę gwarantowi (sklepowi, który odsyła do serwisu) oraz serwisantom - co w efekcie daje szybszą naprawę lub wymianę na nową. Gwarant MUSI przyjąć reklamację i ma 14dni na określenie: - czy uszkodzenie jest objęte gwarancją - jaki jest czas realizacji (naprawy) Do tej pory raz przyjąłem uszkodzoną kartę (Palit 8600) i została wymieniona na Gigaszrota 8600, gdyz z tymi Palitami były problemy, a z Gigusiami nie. Klient zadowolony, a na tym mi jako sprzedawcy zależy - poleci znajomym i to mi sie opłaca, a nie nacięcie klienta na jakiś szit. Jedyne co boli to fakt, że jnie wszyscy sprzedawcy tak myślą :/ Mam nadzieję, że tutaj sprawa wymiany gwarancyjnej przebiegła pomyślnie :) Pozdrawiam serdecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verter Napisano 15 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 15 Lutego 2008 miałem do czynienia z taką kartą.. wadliwe co jest na niej to pamięci. obniżenie taktów pamięci o 50MHz rozwiązało problem w moim przypadku... wiadomo wydajność spadnie troche ale da sie nadrobic rdzeniem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...