Skocz do zawartości
TeLe

Galaxy Gf 7900gs 540/1400 1,4ns Cm

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Galaxy 7900gs 540/1400cm i od jakiegoś czasu spore problemy z grami...Gram w cod4 na najniższych możliwych detalach(wszystko off albo low) i w rozdzialce 1024/768, po pewnym czasie następuje zwiecha kompa.Na ekranie mam takie paseczki, delikatne przesunięcia części pikseli i muszę ręcznie resetować.Od rana problem wystąpił 6 razy...Problem pojawia się też w grze Mythos(śmieszne wymagania)

Sprzęt:

Abit ab9

E4300@2,7 v1.45

2x1gb GR 667@750 v2.10

Galaxy 7900gs 540/1400 (sterownik: FW93.71)

Hunt key hk350-ap

SB Audigy SE

 

Jest to wersja 540/1400 z 1,4ns(ponoć cała seria wadliwa?ile w tym prawdy?)

Bios wg. Everesta:Version 5.71.22.42.00

 

Proszę o pomoc, karta jest jeszcze na gwarancji(ma dopiero pół roku) więc w ostateczności(jeżeli będę miał pewność co do jej wadliwości)mogę ją odesłać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temperatura podczas szukania artefaktów w AtiTool nie przekracza 68 stopni(taka była po 30 minutach).Rzecz jest w tym,że nie na wszystkich grach PC sie zawiesza...Brat gra w Cabala i nie miało to miejsca ani razu, natomiast w Cod4 oraz Mythos potrafi być zwiecha 2-3 razy na godzinę, a czasem jest normalnie przez 3-4 godziny...Niedługo przyjdzie mi nowe chłodzenie na procka to przy okazji wyczyszczę wiatraczek na grafie.

Najbardziej mnie trapi, jak mam udowodnić na gwarancji wadliwość karty?

Zapuszczę chyba na noc Atitool, zobaczymy czy jakieś artefakty będą po tych paru godzinach.Następnym razem jak wywali mi grę zrobię foto i wkleję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Driver zmienione na najnowsze (FW 169_21) i jest jeszcze gorzej :/ Teraz gry wywala mi z błędem exe do windowsa, przed chwila Cod4 zawiesił się i reset...Mam wrażenie,że lada dzień karta padnie...Istnieje jakieś prawdopodobieństwo, że może coś ze sobą zabrać?Jak wyglądają zazwyczaj warunki gwarancji(dostaje nowa-porównywalną cenowo czy identyczną jak miałem, a może uzależnione to jest od sklepu?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Jak wyglądają zazwyczaj warunki gwarancji(dostaje nowa-porównywalną cenowo czy identyczną jak miałem, a może uzależnione to jest od sklepu?)

Gorszej nie mozesz dostac , ale rozne cuda sie zdazaja. Padl mi 7900GS-SC 600/1600 to dali mi 8600GE 512Mb na DDR3 , wlasnie od Galaxy. Dzis juz nie naprawia sie 7900 , brak czipsetow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gorszej nie mozesz dostac , ale rozne cuda sie zdazaja. Padl mi 7900GS-SC 600/1600 to dali mi 8600GE 512Mb na DDR3 , wlasnie od Galaxy. Dzis juz nie naprawia sie 7900 , brak czipsetow.

napisałem do człowieka ktory sprzedał mi ową karte, no i napisał, ze mam wysłać a on ją wyśle do serwisu... nie wiem co z tego wyniknie ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisałem do człowieka ktory sprzedał mi ową karte, no i napisał, ze mam wysłać a on ją wyśle do serwisu... nie wiem co z tego wyniknie ^^

Witam!

 

Przepraszam za 'odgrzewanie kotleta' ale sprawa nie została poprowadzona dalej..

 

To mój pierwszy post, ale zajmuję się m.in. sprzedażą kart graficznych i rozjaśnię nieco sprawę realizacji gwarancji:

Jeśli gwarancje dał sklep, bądź jej nie dał (a mamy dowód zakupu!) to gwarantem jest sklep i wysyłamy kartę do nich na ich koszt.

Ważny przy tym jest adres zwrotny i jak najdokładniejszy opis usterki - ułatwia to pracę gwarantowi (sklepowi, który odsyła do serwisu) oraz serwisantom - co w efekcie daje szybszą naprawę lub wymianę na nową.

 

Gwarant MUSI przyjąć reklamację i ma 14dni na określenie:

- czy uszkodzenie jest objęte gwarancją

- jaki jest czas realizacji (naprawy)

 

Do tej pory raz przyjąłem uszkodzoną kartę (Palit 8600) i została wymieniona na Gigaszrota 8600, gdyz z tymi Palitami były problemy, a z Gigusiami nie.

 

Klient zadowolony, a na tym mi jako sprzedawcy zależy - poleci znajomym i to mi sie opłaca, a nie nacięcie klienta na jakiś szit.

 

Jedyne co boli to fakt, że jnie wszyscy sprzedawcy tak myślą :/

 

Mam nadzieję, że tutaj sprawa wymiany gwarancyjnej przebiegła pomyślnie :)

 

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem do czynienia z taką kartą.. wadliwe co jest na niej to pamięci. obniżenie taktów pamięci o 50MHz rozwiązało problem w moim przypadku... wiadomo wydajność spadnie troche ale da sie nadrobic rdzeniem;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...