Gość Firekage Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Podaj innym. Wylaczenie tego powoduje , ze przestaja wyskakiwac tekstury przed oczy? Czy to ma przelozenie na zwiekszenie zapotrzebowania na vram? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 w sumie to sam do tego doszedlem jak wylaczyc ten streaming poza znalezieniem w necie nazwy zmiennej ;P Dame/config/CVarGroups edytujemy plik sys_spec_Texture.cfg i dopisujemy w nim: [4] r_TexturesStreaming = 0 Oczywiście [4] odpowiada ustawieniom Enthusiast. Textury nie wyskakują już przed oczy - nie zmieniają się tak chamsko szybko - szczerze to nie spodobało mi się jak bryła w jednej sekundzie nabrała szczegółów samochodu - nie uświadczyłem tego w podstawce. Gra teraz zasysa 1680MB, ale wygląda sporo lepiej i działa jakby płynniej, miodniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Dzieki. A czy wiecej zasysa teraz z vramu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Tak ale teraz na Vista i 2GB ramu potrafi wywalić do pulpitu ;/. Chodzi nawet lepiej i wygąda znacznie lepiej, ale mam taki efekt uboczny jak program wykonał złą operację ;/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Heh mam to samo na XP 32bit i 4GB ramu ;) Ale w koncu brak doczytek w texturach :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Zrobilem jak pisales , ale u mnie roznicy nie ma , zuzycie ramu kolo 900MB. Pisales , ze default LV4 to entuzjasta , problem w tym ze ja tekstury przez 384MB na grafie , mam na poziom sredni , dzieki temu nie mam szarpania , dopiero reszta rzeczy jest na entuzjasta i wsio idzie plynnie z duzym frameratem , tylko to pojawianie sie roslinnosci. Wiesz co zmienic dla srednich tekstur? Tak w moim cfg wszystkie levele mialy ten wpis na 0 :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 U mnie zuzycie pamieci wynioslo 2.5GB!! ze wszystkim na Entuzjaste oprocz cieni na gracz i rozdzialka 1680x1050. Tzn tyle mi pokazal menadzer urzadzen. Pewnie odjac od tego zasoby systemowe to wyjdzie cos ciutke ponad 2GB. W koncu te 3.25GB sie do czegos przydaja ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zitah Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2008 Ciekawe czy coś zoptymalizują bo tylko tego Crysisowi brakuje Cena 29$ potwierdzona ciekawe ile to u nas będzie kosztować. Widziałem Warheada po cenie 70zł za płytke, natomiast obok niego stał stary Crysis w cenie 133zł --> Kraków of course Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2008 Widziałem Warheada po cenie 70zł za płytke, natomiast obok niego stał stary Crysis w cenie 133zł --> Kraków of courseW Wirtusie podstawka kosztowal 59 alb 69 , w MM Warhead za 69. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2008 Ja swego czasu W Media zakupiłem podstawkę za 89zł w metal boxie ;], limited edycja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2008 Heh mam to samo na XP 32bit i 4GB ramu ;) Ale w koncu brak doczytek w texturach :)też mam to samo co wy. czemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 2 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2008 w sumie to sam do tego doszedlem jak wylaczyc ten streaming poza znalezieniem w necie nazwy zmiennej ;P Dame/config/CVarGroups edytujemy plik sys_spec_Texture.cfg i dopisujemy w nim: [4] r_TexturesStreaming = 0 Oczywiście [4] odpowiada ustawieniom Enthusiast. Textury nie wyskakują już przed oczy - nie zmieniają się tak chamsko szybko - szczerze to nie spodobało mi się jak bryła w jednej sekundzie nabrała szczegółów samochodu - nie uświadczyłem tego w podstawce. Gra teraz zasysa 1680MB, ale wygląda sporo lepiej i działa jakby płynniej, miodniej. To nic nie daje. Wszystko mam na Entuzjasta, a po dopisaniu tego zużycie ramu nie wzrasta, a tekstury jak się doczytywały tak się doczytują nadal. Chyba jednak wielkość Vramu ma znaczenie. Jednak 512 MB powinny chyba wystarczyć. Zwłaszcza, że nie gram w wysokiej rodziałce, a tylko 1024x768. Dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 2 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2008 (edytowane) Devil , wlasnie nie idzie o vram. Ja mam 384 na swoim , za 1 razem tego nie mialem przy teksturach (ale nie ta pierwsza opcja , ta druga albo trzecia) na Entuzjasta i tego nie mialem , za 2 razem gralem juz na srednich w przypadku tej opcji , bo chcialem sprawdzic ile zyskam i juz mialem doczytywania. Przyrost FPSow i to znaczy jest , gdy zjedziesz z cieniami w grze , obrazu nie pogorszysz ale kop FPSow jest spory. Edytowane 2 Października 2008 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 2 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2008 Pograłem wczoraj trochę - jest tak jak twierdzi większość - więcej, szybciej, lepiej, zabawniej - niż to miało miejsce w Crysise. Jednak Ci co twierdza, ze gra ma mniejsze wymagania na V.H/Entuzjasta coś chyba koloryzują. U mnie w 1280x1024 Ent/Gamer bez AA miedzy 35, a 40 najczęściej w miejscach wymagających - bywa ofc tez lepiej. Nie powiem żeby to była jakaś istotna poprawa - z AA to juz masakra ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 2 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2008 też mam to samo co wy. czemu?Prawdopodobnie engine gry woli dynamiczne wczytywanie tekstur :P i nie poradzili sobie z tym na czas więc poczekamy na łatkę ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 2 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2008 Warhead ukończony w 8 godz :) , spoko dodatek, grało mi się lepiej niż w podstawkę, ciągle akcja coś się dzieje itp, szkoda że taki krótki ale co tam ważne że była radocha B-). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 2 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2008 Masz niezly czas :D Przechodzilem go 2x i za kazdym razem ledwo 5h :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2008 Jak można grać na entuzjasta na 8800GT? Na stareńskim 7900gs gram w 1024/768 tak: I da się grać, fps różny od 25-80. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2008 (edytowane) U mnie też czasami tekstury się doczytywały w ostatnim momencie. Dzisiaj jednak zainstalowałem nowe stery 178.15 i problem znikł. Warhead chodzi lepiej. Z mojego doświadczenia to stery 178.13 były trochę zwalone i przymulały. Spróbujcie z tymi nowymi są o niebo lepsze. -------------------------------- QX9650 (overclocked 3.5 GHz), 4 GB Mushkin 1066 MHz DDR2, EVGA 780i, EVGA 9800GX2, Asus Xonar D2, 500GB WD Abbys, Samsung DVD-RW, Nec 90GX2 MultiSync Pro, NZTX Lexa, ModeCom Volcano 850W, LC (Swiftech Apogee GTX, EK WB 9800GX2, Laing DDC 12V 1plus RT, M3 Thermaltake, Thermochill PA120.3). Edytowane 3 Października 2008 przez Melampus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2008 Ty masz 4GB ramu , u Ciebi nie powinno byc problemu , na 3GB w oglole tego nie nialem , na 2 juz jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igo05 Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2008 ja przeszedlem 2 razy lepszy niz Crysis stary ale krotki bardzo ;/ szkoda troche a co do wymagan to Warhead na srednch detalach lepiej mi chodzi niz Crysis na srednich, Warhead ma mniejsze wymagania ale do srednich detali bo jak sie na wysze bierze to lepiej chodzi stary Crysis niz Warhead ogolnie polecam cena ok. 70zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2008 Wziąłem się do gry i ją przeszedłem. Szczerze to spodziewałem się, że będzie nieco dłuższa. A tu raptem 5h łącznie grania. Po zdobyciu tej bronii plazmowej PAX z rozbitego samolotu myślałem, że zabawa się dopiero zacznie, a tu taki zonk. Ogólnie to lepiej się bawiłem niż przy podstawce.Końcówka całkiem ciekawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 3 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2008 Mam stery 8.9 i kłopoty z AA. Jak włączę chociaż na 2 to się wywalają tekstury wokół krawędzi :? Macie jakieś rady w stosunku do sterów, ew. jakiś ustawień? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2008 Po wylaczeniu sreamingu textur tez mi blad wywali: program wykonal nieprawidlowa operacje, ale rzadziej niz ze streamingiem. Macie takie przypadki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2008 (edytowane) Myślę , że to wina wersji ... , bo w tej chwili zainstalowałem oryginał i jest dobrze. Jeszcze raz przechodzę grę od początku, ale teraz znacznie płynniej się to odbywa ;). Edit : No niestety z płytką w napędzie dalej wywala do pulpitu :(. Edytowane 4 Października 2008 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2008 W moim wypadku wpisanie : r_TexturesStreaming = 0 prawie calkowicie zlikwidowalo opozniony doczyt textur . Do tego gra rzeczywiscie jakby plynniej chodzi ??? dziwne nie ? Niestety mam obawy ze niektore textury skal ulegly pogorszeniu :/ sprawdzcie porownajcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2008 (edytowane) Ja zawsze wyłączałem streaming i nie pogarsza jakości , bo jak ma pogarszać , bez streaminigu wczytuje odrazu wszystkie textury. Tylko musze zaznaczyć , że mam wyłączony Pom , bo wtedy rzeczywiście textury wyglądają jak kupa i wygląda jakby AF nie działało. Pom - Parallax Mapping Edytowane 4 Października 2008 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2008 (edytowane) pom? Side , a jesli ktos ma inaczej wybrana w samej grze opcje tekstur , to co zmienic w CAV aby to wylaczyc? Bo wpisywalem zero , ale to sie odnosi raczej do Entuzjasta , zas przez VRAM ja nie gram na tym (tekstury na srednie) , a na srednich dla grafy , dopiero reszta efektow jest na entuzjasta. Edytowane 4 Października 2008 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2008 (edytowane) Nie wiem czy dobrze zrozumiałem , po prostu sys_spec_Texture.cfg do każdego numerka dopisz r_TexturesStreaming = 0 lub zmień z 1 lub 2 na 0. Wtedy obojętnie jaką jakość textur byś nie włączył , to nie będzie streamingu. Edytowane 4 Października 2008 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 4 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2008 Dzieki , u mnie to i tak nie dziala. Wszedzie dalem 0 , a mimo to nadal wyskakuje mi roslonnosc przed oczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...