Skocz do zawartości
nrl

Crysis: Warhead

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra, zalozmy ze rzeczywiscie ominela mnie wspaniala grafika crysisa. Dla mnie nic nowego, jestem do tego przyzwyczajony, ale czy jezeli odpale to na very high to nagle cut scenki zaczna miec sens, zostana porzadnie udzwiekowione a gra wydluzy sie do tych przyanjmniej osmiu godzin? No blagam, to jest gra nie benchamark, a ze wiekszosc osob tutaj kreuje sie na doswiadczonych graczy to chyba powinniscie wiedziec ze porzadnie poprowadzona gra moze sie naprawde rownac z dobrym filmem akcji, a nawet i dramatem jezeli mamy do czynienie z czyms ambitniejszym niz przecietny fps ;-)

Imo gra jest slaba, fabula jest smieszna i chocby ten produkt mial grafe z kosmosu to i tak nie nadrobi tych brakow. Caly czas czekam az ktos mi wytlumaczy zakonczenie. Mozecie spojlerowac, w podstawke i tak nie mam zamiaru grac.

Edytowane przez Jin*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, zalozmy ze rzeczywiscie ominela mnie wspaniala grafika crysisa. Dla mnie nic nowego, jestem do tego przyzwyczajony, ale czy jezeli odpale to na very high to nagle cut scenki zaczna miec sens, zostana porzadnie udzwiekowione a gra wydluzy sie do tych przyanjmniej osmiu godzin?

Nie , ale wtedy mozemy w pewnym stopniu docenic prace programistow , engine , to jak ta gra wyglada. Wczesniej nie mialem ochoty w to grac , nudzilo mnie bo i wygladalo slabiej od Far Cry 1. Dzis zmienilem zdanie , lacznie z Warheadem przeszedlem to 10x. Ba , nawet spodobal mi sie klimat , a przede wszystkim - gameplay. Lubie sobie postrzelac , podzwiac wybuchy :)

 

 

No blagam, to jest gra nie benchamark, a ze wiekszosc osob tutaj kreuje sie na doswiadczonych graczy to chyba powinniscie wiedziec ze porzadnie poprowadzona gra moze sie naprawde rownac z dobrym filmem akcji, a nawet i dramatem jezeli mamy do czynienie z czyms ambitniejszym niz przecietny fps ;-)

Odwroce kota ogonem. Dobry film akcji? A wiec przywolajmy do tablicy pewna perelke - COD4. Swietny scenariusz , gameplay na raz. Za drugim razem dzieki skryptom wiedzialem dokladnie , w ktorym miejscu kto to mnie strzeli ,skad... Tutaj masz pewna swobode. AI TWEAK do Crysisa + DELTA i zaczynam planowac akcje bo na pale sie nie da...

 

Imo gra jest slaba, fabula jest smieszna i chocby ten produkt mial grafe z kosmosu to i tak nie nadrobi tych brakow. Caly czas czekam az ktos mi wytlumaczy zakonczenie. Mozecie spojlerowac, w podstawke i tak nie mam zamiaru grac.

1. To FPP z grafa , fabula moze byc slabsza skoro tak fantastycznie strzela sie - gauss rzadzi.

2. To dodatek , a te zazwyczaj nie oferuja dlugosci podstawki.

3. VTOL + ladunek = Constitution , lotniskowiec na ktorym spotykacie sie z Nomadem , Psycholem i gdzie jest koniec gry. Czemu mial problemy ze startem? Aby bylo ciut dramatyczniej. PS - Psychol to postac , ktora obdazyli charakterem , Nomad z Crysisa to po prostu zolnierz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3. VTOL + ladunek = Constitution , lotniskowiec na ktorym spotykacie sie z Nomadem , Psycholem i gdzie jest koniec gry. Czemu mial problemy ze startem? Aby bylo ciut dramatyczniej.

Serio nie rozumiesz o co mi chodzi? To powtorze:

czemu goni nas chamra obcych, pilot sra w gacie ze strachu i wystarczy zmiana ujecia kamery zeby wszystko bylo cacy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja gram w grę , a nie oglądam cut scenki. Dlaczego mi się akurat podoba gameplay , bo o grafice to już nie wspominam nawet ;). Tam czymś ciepnę złamie się drzewko , pierdyknie w koreanica ten pada. Za chwilę otrzepuje się i już kombinuje co by tu zmajstrować,to ja go kurczakiem. Nie ma takiej drugiej gry, w której odzwierciedlono tak fizykę i płynącą z tego zabawę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miał detale na High :)

 

Nie gonią tylko zajmują się swoimi sprawami/rozkazami. Tak samo jak wcześniej te chmary, co przelatywały ci nad głową nie fatygowały się na dół do ciebie.

Taka holyłodzka konwencja. Hero wchodzi w oko cyklonu i wychodzi bez szwanku, podczas gdy 2-planowa postać może zginąć od przypadkowej kuli.

 

Może tobie najbardziej przeszkadza, że chciałeś sobie jeszcze postrzelać. Tylu zawodników, a tu koniec :lol:

Trzeba było spróbować podstawki.

 

 

 

edit

A w sumie to jestem ciekaw, jakie to tytuły znieczuliły cię na grafikę Crysisa ;)

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie biegnie na niskich detalach na dodatek "na pale" przez misje to gra jest krotka i "zwykla" i brzydka i nie zachwyca. Ale widac ze na wysokich detalach trzeba sie przylozyc do niej aby byla ciekawa. Ta gre trzeba sobie samemu urozmaicic.

Edytowane przez szczepoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit

A w sumie to jestem ciekaw, jakie to tytuły znieczuliły cię na grafikę Crysisa ;)

Po prostu imo grafa w tym tytule to powolna emolucja, bez rewolucji. Nie uwazam aby crysis zamiatal cod4 czy bioshocka. Zreszta dla mnie najladniejsza gra i tak chyba zostanie team fortress 2 ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafikaCo łączy Crysis: Warhead i S.T.A.L.K.E.R: Czyste Niebo poza tym, że są przedstawicielami gatunku Fps? Obydwa mogłyby być rozbudowanymi dodatkami, jednak ukazały się jako samodzielne produkty. Najwyraźniej wyciąganie dodatkowej kasy z kieszeni graczy, pomimo sporego ryzyka rynkowej klapy musi się opłacać. Z drugiej strony, czy powinniśmy godzić się na takie praktyki? Kto chciałby płacić kolejny raz za „prawie” to samo? Biorąc pod uwagę jednak, że produkt spełnia nasze oczekiwania, wtedy sytuacja wygląda trochę inaczej. Czym jest więc Crysis: Warhead? Najprościej będzie określić go mianem samodzielnego dodatku. Pod żadnym pozorem nie kwalifikuje się bowiem, jako pełnoprawna druga część. Po prostu dostajemy „starego”, podkolorowanego Crysisa z większą ilością akcji, lepiej zrealizowanego i ciekawszego. O ile na korzyść S.T.A.L.K.E.R: Czyste Niebo przemawia spora ilość zmian, tak Warhead nie poczynił w tym kierunku istotnych zmian. Po kolei jednak. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z krótką, acz treściwą recenzją najnowszej gry studia Crytek.
Pełna treść publikacji pod tym linkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do recki odniose sie za sekund pare , ale co do ceny to w niektorych sieciach miales to za 49 zl :)

 

Sierżanta Michaela „Psychola” Sykes'a, znamy już z Crysis, w którym przewinął się kilka razy w trakcie misji, z miejsca wzbudzając sympatię graczy. Postać zarówno barwna jak i charakterystyczna - świetny materiał na wyrazistego, głównego bohatera. Pomimo ksywki sugerującej delikatne „odchyły od normy”, nie jest ani wariatem, ani maniakiem. Wprost przeciwnie, nie pozwoli zabić nieuzbrojonego i chętnie wspomaga kolegów w potrzebie. Czasami tylko wpadnie w szał, albo nie posłucha rozkazów dowództwa. Ot, zwyczajna nonszalancja i niefrasobliwość w przyzwoitych proporcjach

Nie grales dokladnie :P Psychol w pewnym momnecie morduje Koreanczyka. CO prawda byl on uzbrojony , ale po upadku oszlomiony , stracil orientacje , po wytraceniu broni po prostu go udusil...utopil jesli mamy byc dokladniejsi.

Crysis: Warhead ujmując sprawy najogólniej, to Crysis w pigułce. Zaczynamy z grubej rury i tak pozostanie praktycznie już do końca. Zasadniczo mamy tutaj więcej wszystkiego: wybuchów, strzelania, obcych i Koreańczyków

Wedlug mnie tych rzeczy jest znacznie mniej , nie idzie o czas rozgrywki ale wlasnie o samo strzelanie. Wydaje mi sie ,ze na DELCIE ich jest po prostu znacznie wiecej i sa "ciezsi" w podstawce.

Wybór ścieżki, którą chcemy podążać, wydaje się przez to bardziej ograniczony. Osobiście mi to nie przeszkadza, ponieważ stawiam na widowiskowość, realizację i tempo, którego tutaj nie brakuje.

Wedlug mnie to jednak wada. Crysisa mozesz de facto przechodzic na 3 sposoby idac tylko inna droga(przypomnij sobie pierwsze misje. Tam gdzie ratujesz pierwsza Koreanke - mogles isc plaza , mogles frontem wysadzajac "CPN" , tak samo dochodzac do tego terenu mogles plynac , jechac lub isc ladem - tutaj czaja sie snajperzy , ktorzy na DELCIE widza od razu..). Tutaj zawsze dokladnie ta sama.

Po prostu wykorzystano wszystkie stare elementy grafiki, wzbogacając odrobinę wystrój i gotowe. Reasumując, chociaż mapy na pierwszy rzut oka wyglądają bliźniaczo, w stosunku do Crysis wykonano jeden mały krok do przodu - są zwyczajnie ciekawsze

Tez sie nie zgodze. Pod katem dizajnu to wedlug mnie dokladnie to samo , zas minusem jest znowu to ,ze nie ma w ogole sensu i potrzeby zbaczac z drogi wiec te "lepsze" levele sa tak naprawde nam po prostu zbedne skoro i tak nie ma po co ich zwiedzac.

zęsto także będziemy korzystać z pojazdów, wśród których znajdziemy upragnione nowości. Opancerzony transporter z zamontowanym minigunem oraz poduszkowiec, to główne atrakcje oraz narzędzia kilku niesłychanie efekciarskich misji. Podczas szaleńczej szarży, czy to asekurując kompana w Hummerze, czy to goniąc za uciekającym celem, czeka nas sporo niespodzianek. Amfibia, dzięki swojej sile ognia, w parę sekund przerabia jednostki wroga na osmolone wraki - od wybuchów miejscami aż bolą oczy

A nie do konica :D Amfibii jest dwa rodzaje , z minigunem , ktory na inne amfibie jest slaby , ora z dzialkiem (cos ala 20 mm) i z tego wystarcza 2 - 3 strzaly aby wszystko rozlecialo sie w akompaniamiencie huku i eksplozji.

Zmian w uzbrojeniu lub dodatkowych funkcjach kombinezonu także nie uświadczymy zbyt wiele. Pojawiła się natomiast opcja strzelania z dwóch SMG naraz, przywodząc na myśl archaicznego Shadow Warrior lub Blood II. Do tego celu przydadzą się obydwa przyciski myszy, żeby prowadzić ostrzał równoległy. Przyjemny dodatek

Ba , usmiech na twarzy :D Cos jeszcze. Gauss ma teraz 40 pociskow , nie 20. Mozna poczuc wreszcie jego moc.

 

Ci drudzy najwyraźniej pili ostatniej nocy, zachowują się bowiem nieco ospale. Często stoją bezradnie, nie szukając nawet osłony. Również ich skuteczność w walce pozostawia wiele do życzenia. W podejmowanych działaniach ewidentnie brakuje taktyki i determinacji. Odnoszę wrażenie, że cały moduł sztucznej inteligencji został uproszczony. Być może nieco go „odchudzono”, aby przeważające siły wroga nie uzyskały nad nami zbyt wielkiej przewagi. Dotyczy to szczególnie misji bliżej końca gry, pełnych soczystej wymiany ognia.

Fakt , zgadzam sie. Jest znacznie latwiej. Ciekawia mnie wobec tego mody. Obecnie gram kolejny raz w podstawke , CCC2.21+Natural , ale tym razem dolaczylem jeszcze AI DELTA Tweak i powiem , ze teraz jest naprawde ciezko , calkowicie odpada bieg na tak zwana "pale" , giniemy czesto szybciej niz trwa odpalanie F9. Dlatego tez chcialbym aby zrobiono cos takiego do Warheada.

Jak bodajże każdy tytuł, także Warhead posiada kilka słabych stron. Największą bolączką jest skandalicznie krótki czas gry - około 5 godzin! Chyba każdy przyzna, iż to żenująco mało jak na „dodatek” w cenie 69 zł

Kupisz taniej , w "marketach" byl i po 49 , zas przewaznie po 59. Faktem jest , ze 5h to przesada , przegiecie w ta zla strone. W momencie , gdy mamy juz prawie 5h jestesmy nastawieni na wiecej akcji , jakby to byl dopiero poczatek , coz...to wlasnie koniec , szybciej niz nam sie wydaje :|

Nadal niestety zdarzają się idiotyczne wpadki. Poduszkowiec zatrzymuje się na parasolu ogrodowym, jakby ten był konstrukcją żelbetonową, albo amfibia nie jest w stanie sforsować drewnianych zasieków.

Nadto:

-czesto pojawiaja sie bugi dotyczace albo wysiadki gry , co raportowano na forach

-albo demka na silniku "sypia" sie. Sam mialem akcje taka , ze "robal" zniszczyl czolg , zas koncowka ostatniego dema (walka Psychola) odbyla sie w spalonym czolgu , przez co nic nie widzialem

-wypadniecia za mape :D

Osoby z 2GB pamięci także nie będą zadowolone, bowiem gra optymalnie chodzi dopiero przy 3GB. Na pocieszenie dodam, że Warhead nawet na średnich ustawieniach wygląda atrakcyjniej, niż niektóre inne tytuły na max.

Z tym sie nie zgodze , moze pod Vista. Gralem w niego 3x na 2 , 3 , 4 GB i wedlug mnie lazil dokladnie tak samo , pod XP max, zuzycie ramow u mnie to 1.5GB.

 

Na koniec. Crysis+Warhed=powinno to byc 1 gra. Czuje , ze trzecia czesc zobaczymy wkrotce , tym razem grajac "Wyrocznia" co uwazam za dosc naturalna rzecz...

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówił ci ktoś kiedyś, że jesteś maniak :D

 

Nie grales dokladnie :P Psychol w pewnym momnecie morduje Koreanczyka. CO prawda byl on uzbrojony , ale po upadku oszlomiony , stracil orientacje , po wytraceniu broni po prostu go udusil...utopil jesli mamy byc dokladniejsi.

Grałem dokładnie - chciałeś żebym ludziom zdradzał fakty z prawie samego końca gry? Nie na tym polega rola recenzenta :>

 

Tez sie nie zgodze. Pod katem dizajnu to wedlug mnie dokladnie to samo , zas minusem jest znowu to ,ze nie ma w ogole sensu i potrzeby zbaczac z drogi wiec te "lepsze" levele sa tak naprawde nam po prostu zbedne skoro i tak nie ma po co ich zwiedzac.

A według mnie jest lepiej, zamiast robić większe mapy z mniejsza ilością dupereli usianych w terenie, bardziej skondensowano całość. Nie chodzi tez dokładnie o zwiedzanie - jeżeli dajmy na to dajesz się porwać akcji, a dodatkowo rozglądasz po okolicy i widzisz więcej chociażby tylko w 1 planie - wrażenie jest bardzo pozytywne bez względu na to, że nic nie ma za jakąś tam górką - płyniesz dalej :)

 

 

A nie do konica :D Amfibii jest dwa rodzaje , z minigunem , ktory na inne amfibie jest slaby , ora z dzialkiem (cos ala 20 mm) i z tego wystarcza 2 - 3 strzaly aby wszystko rozlecialo sie w akompaniamiencie huku i eksplozji.

Możliwe, nie opisuje przecież specyfikacji pojazdów a jedynie to co sobą reprezentują podczas gry - zostawmy coś dla innych :D

 

Gauss ma teraz 40 pociskow , nie 20. Mozna poczuc wreszcie jego moc.

Stary przerażasz mnie :)

 

Z tym sie nie zgodze , moze pod Vista. Gralem w niego 3x na 2 , 3 , 4 GB i wedlug mnie lazil dokladnie tak samo , pod XP max, zuzycie ramow u mnie to 1.5GB.

Na koniec. Crysis+Warhed=powinno to byc 1 gra. Czuje , ze trzecia czesc zobaczymy wkrotce , tym razem grajac "Wyrocznia" co uwazam za dosc naturalna rzecz...

U brata na 2Gb było mało wesoło, a ma XP (V.High 1280x1024 etc. HD 4870@) - po dorzuceniu kości 1Gb było znacznie lepiej :|

Tez sie zgodzę ze Crysis i Warhead powinny być jedną grą.

 

Nadto:

-czesto pojawiaja sie bugi dotyczace albo wysiadki gry , co raportowano na forach

-albo demka na silniku "sypia" sie. Sam mialem akcje taka , ze "robal" zniszczyl czolg , zas koncowka ostatniego dema (walka Psychola) odbyla sie w spalonym czolgu , przez co nic nie widzialem

-wypadniecia za mape :D

...

Miałem farta - nic z tych anomalii mi sie nie przytrafiło :D

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówił ci ktoś kiedyś, że jesteś maniak :D

E , ja mam po prostu bardzo duzo wolnego czasu :D

 

 

Grałem dokładnie - chciałeś żebym ludziom zdradzał fakty z prawie samego końca gry? Nie na tym polega rola recenzenta :>

Jasne , zwracac honor :D

 

 

A według mnie jest lepiej, zamiast robić większe mapy z mniejsza ilością dupereli usianych w terenie, bardziej skondensowano całość. Nie chodzi tez dokładnie o zwiedzanie - jeżeli dajmy na to dajesz się porwać akcji, a dodatkowo rozglądasz po okolicy i widzisz więcej chociażby tylko w 1 planie - wrażenie jest bardzo pozytywne bez względu na to, że nic nie ma za jakąś tam górką - płyniesz dalej :)

A , w ten desen. Rozumiem , fakt. Przypomnijmy sobie level ziomwy ten przed wejsciem do kopalni i przed walka z bossem , gdzie szlo sie z grupka. Fakt , wyglada rewelacyjnie :D

 

 

 

Możliwe, nie opisuje przecież specyfikacji pojazdów a jedynie to co sobą reprezentują podczas gry - zostawmy coś dla innych :D

 

Spoko , szlo mi o to , ze ta druga jest po prostu latwiej robic zamieszanie :D

 

 

Stary przerażasz mnie :)

:razz:

 

 

U brata na 2Gb było mało wesoło, a ma XP (V.High 1280x1024 etc. HD 4870@) - po dorzuceniu kości 1Gb było znacznie lepiej :|

Tez sie zgodzę ze Crysis i Warhead powinny być jedną grą.

A wiec kwestia rozdzialki , wycofuje sie :D :)

 

Miałem farta - nic z tych anomalii mi sie nie przytrafiło :D

No , mi 2x zdazylo sie podziwiania windowsa ze wzgledu na blad jakiegos pliku.

 

W sumie to tyle , dzieki za odpowiedz i recke :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych userów. Qrcze nie mogę ukończyć gerki. Rozwalam tego wielkoluda idę do kontenera i nic samolocik wisi nad hangarem zamiast podlecieć do kontenera i go zabrać !? Powiedźcie czy ktoś miał taki problem albo jak to obejść ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze glicz , podejdz do kontenera , poczaj sie w tym rejonie , sprobuj kilkukrotnie podejsc , cofnac sie , powinno zadzialac. Za 3 razem mialem to samo , ale kilkukrotne podejscie i udalo sie.

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze glicz , podejdz do kontenera , poczaj sie w tym rejonie , sprobuj kilkukrotnie podejsc , cofnac sie , powinno zadzialac. Za 3 razem mialem to samo , ale kilkukrotne podejscie i udalo sie.

Próbowałem. Łażę w koło i na kontener skakałem i nic :( Wiem, że to końcówka ale bym se demo looknął. Pokazuje mi, że mam bronić kontenera bo egzoskafandry go otoczyły. Ale ja nie mam czego bronić kontener stoi wszystko wyeliminowałem a ten p...y samolocik nie chce mnie zabrać WRrrr.

Edytowane przez Pietrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz zaliczone zadanie, ze wyeliminowales te stworki?

Wszystkich nie trzeba wyeliminować - wystarczy pozbyć się "bossa".

Bardziej obstawiałbym jakiegoś quicksave'a, bo wtedy gra lubi głupieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cofnąłem się kilka save'ów do tyłu i skończyłem. Jakiś błąd musiał się wkraść bo obszedłem kilka razy całą mapę i nikogo nie znalazłem. Jak zacząłem misję od nowa to nawet nie musiałem wszystkich zlikwidować tylko bossa i kilku tych większych i OK. Dzięki za szczere chęci i pozdrawiam B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy wam tez co ładnych kilka odpaleń Warhead domaga sie "polaczenia z internetem celem weryfikacji prawa właśności do gry", i jak neta w tym czasie nie ma, to nici z grania w singla??? ze przegiecie pały to pomijam... ale tez tak macie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też. Chciaż tylko raz nie miałem połączenia jak chciałem w to zagrać i od razu gierka się zbulwersowała. Nie wiem jak często sprawdza aktywację.

 

Patch 1.1 Crysis Wars

 

Poprawki:

==================================================================

 

- Poprawiono błąd związany ze strzelaniem, polegający na zwiększeniu pola ostrzału wszystkich rodzaju broni podczas przechodzenia z pozycji stojącej do leżącej.

- Poprawiono niezgodność pomiędzy punktacją widoczną w interfejsie a punktacją w tabeli wyników.

- Poprawiono błąd rozłączeń spowodowanych przez system ochrony przed oszustwami na etapach zapisanych przez program pobierania map.

Ulepszenia:

==================================================================

 

- Ulepszono widoczność ikony gracza, celownika oraz informacji o starcie rundy na jasnych tłach

 

==================================================================

Aktualizacje:

==================================================================

 

- Usunięto aktywację sieciową (ReleaseControl)

- Dodano obsługę serwera Linuksowego

- Dodano wersję 64-bitową

- Dodano plik kontroli rodzicielskiej w systemie Vista

 

nfo skopiowałem z instalatora.

 

ups... to jest patch tylko do Crysis Wars

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ukończyłem tego Warheada, jedno co od razu nasuwa mi się na temat tej gry to że jest skandalicznie krótka, to ja w CoDWoW dłużej grałem. Tutaj mam wrażenie że nie więcej niż 3godziny.

Oprócz tego ładna grafika lub bardzo-ale to na lepszym PC, dobry dźwięk, dużo akcji, ogólnie może być ale nic rewelacyjnego.

 

7/10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam utknąłem w pewnym punkcie :/ Jestem w jakiejś lodowej mapie ;P I wszedłem na pokład jakiegoś okrętu dobra śmigam zabijam ich tam i nagle spadam przez wyrwę w podłodze i napotykam kolejnych przeciwników jak ich juz pokonuje szukam wyjścia z pomieszczenia ale nigdzie nie ma ale znalazłem drugą wyrwę tym razem w suficie (to juz inna ;) ) I próbuje przez nią się dostać wyżej ale mi nie wychodzi ... Skacze po tym automacie i skacze zucam na niego jakieś skrzynki i nadal nie mogę doskoczyć może mi ktoś pomoże ?

A o to screen aby wam bardziej rozjaśnić sprawę :)

 

Dołączona grafika

 

Może da się jakoś wyżej skoczyć niż standardowo cz coś w tym stylu ;) ???

HELP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...