Cichy Opublikowano 19 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2008 A tak się składa, że co niec o wiem o Extrememem i mają fatalny serwis BFG, gdyż robią wszystko byo odrzucić gwarancję, bo taką moją umowę z BFG. Krótko mówiąc - rozbierają kartę na czynniki pierwsze w celu przebadania całego pcb czy nic nie jest popalone, najmniejszy spalony układ (nawet z winy karty) unieważnia gwarancję. Tak samo ściąganie chłodzenia - nawet jak tylko ściągniesz i założysz ponownie fabryczny cooler - tracisz gwarancję, bo będą ślady na śrubkach...Tylko gdy nie masz wyraźnie napisanego na karcie gwarancyjnej że nie wolno zdejmować chłodzenia, to co. Ja nawet nie dostałem karty gwarancyjnej od sprzedawcy.Więc mogą mi skoczyć. A serwis BFG to śmiech na sali. Widział ktoś kiedyś naprawioną kartę tej firmy. Oni tylko przyjmują uwalone i wydają nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 19 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2008 (edytowane) Widział ktoś kiedyś naprawioną kartę tej firmy. Oni tylko przyjmują uwalone i wydają nowe.Bo jest roznica miedzy "serwisikiem" sklepowym , ktorego zadaniem jest minimalizowanie strat sklepu/firmy , a serwisem dystrybutora , ktory potwierdza zasadnosc usterki oraz miedzy serwisem autoryzowanym producenta , ktory wykonuje naprawe sprzetu :D Moze obrazowo: -sklep X > action > ESM Logistic czyly serwis Gigabyte itd :D W tym przypadku jest inaczej i tyle. Karta wyslana jako dzialajaca z artami , wraca jako ukruszona z odmowa... Edytowane 19 Marca 2008 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zonc Opublikowano 19 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2008 A w gwarancji masz napisane że zdjęcie chłodzenia z powoduje utratę gwarancji? Na chłopski rozum to można oddać nawet z powodu braku instrukcji w języku polskim.No dobra ale zmieniona pasta, + kilka innych rzeczy o których pisałem. Zresztą za tydzień mijają dwa tygodnie od czasu kiedy siedzi w serwisie, już powinni mieć decyzję (brr) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klosiak Opublikowano 19 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2008 No dobra ale zmieniona pasta, + kilka innych rzeczy o których pisałem. Zresztą za tydzień mijają dwa tygodnie od czasu kiedy siedzi w serwisie, już powinni mieć decyzję (brr) nie martw sie...mi trzymali plyte Gigabyte w serwisie dokladnie 14 dni roboczych...i tez nie wiedzialem co i jak...dali nowa :) a od poczatku wiedzialem ze mi beda musiali wymienic ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexFM Opublikowano 20 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2008 1. Szkoda ze w przyplywie emocji ktos kogos wprowadza w blad. Ja mam na gwarancji i fakturze BFG 7900 GT 2. Dziwi mnie podwazanie wklejonych rozmow z gg. Czyzbys podwazal autentycznosc ich ?? 3. Poza tym z moim skromnym rozumieniem obowiazujacych zasad wszystko po stronie sklepu trwalo najzwyczajniej za dlugo i dosc enigmatycznie 4. Poprosilem o przeslanie mi pelnej wersji odmowy serwisu gwarancyjnego z firmy u ktorej karta byla pierwotnie zakupiona a jedyne co dostalem to kartke A4 z dokladnie tym co dostalem na gg. Wydaje mi sie ze skoro (jak zostalem zapewniony) jestem dobrym klientem to chociaz tyle powinno sie zrobic... AlexFM Ps. Sprawa ma juz bieg formalny wiec czekamy na rozwoj wypadkow. Bede informowal tutaj co i jak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zonc Opublikowano 26 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2008 Hehe, dziś dzwoniłem i facet ze sklepu powiedział, że nie mają takiej karty i będzie taki zwrot, ile za nią dałem na Allegro - czyli 600zł :D :D no ale dopiero jak dostanę to uwierzę :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 Tez mam "przeboje" z gwarancjami. Jesli nie napisano w gwarancji ze naprawa moze byc dluzsza niż 30 dni to obowiazuje 14 dniowy system naprawy lub wymiany. AlexFm informuj o postepach "prac" bo Bahus bananika dostał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 Hehe, dziś dzwoniłem i facet ze sklepu powiedział, że nie mają takiej karty i będzie taki zwrot, ile za nią dałem na Allegro - czyli 600zł :D :D no ale dopiero jak dostanę to uwierzę :lol2:jak dostaniesz faktycznie 600 pln to zrobiłeś interes życia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 jak dostaniesz faktycznie 600 pln to zrobiłeś interes życia :) slyszalem jakis czas temu o historii zwortu prawie 1000zł za gf 2ti bo miala baaaardzo duzo gwary i sie popsula ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 slyszalem jakis czas temu o historii zwortu prawie 1000zł za gf 2ti bo miala baaaardzo duzo gwary i sie popsula ;)Cos niesamowitego , sledzilem podobny watek z jakims GF'em na Labie , sprawa MMV i koles nie dostal , jesli dobrze pamietam , kwoty jaka za nia dal czyli cos kolo 1200 zl , wymienili mu na cos z serii 8xxx , nie pamietam czy nie chcieli mu czasem dac 8600 :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 (edytowane) Cos niesamowitego , sledzilem podobny watek z jakims GF'em na Labie , sprawa MMV i koles nie dostal , jesli dobrze pamietam , kwoty jaka za nia dal czyli cos kolo 1200 zl , wymienili mu na cos z serii 8xxx , nie pamietam czy nie chcieli mu czasem dac 8600 :|Sam niedawno dostalem zwrot za grafe, okolo pieciokrotnie wieksza kwota od obecnej ceny rynkowej :) . Grzecznie spytali czy biore cos innego z oferty sklepu za kwote zakupu reklamowanej karty czy robimy zwrot. Edytowane 27 Marca 2008 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortex Opublikowano 27 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2008 Może tak z drugiej strony. Nie mogę się oprzeć wrażeniu, jak przybiera na sile zjawisko mniej lub bardziej "specjalnego" zakańczania żywotu zakupionego podzespołu komputerowego, gdy jego okres dostępność na rynku jest zerowa i chwalenie się tym lub udawanie głupa, że to niby samo z siebie. Oczywiście, stosunek producentów, dystrybutorów, sprzedawców też często odbiega od wielu przyjętych norm i łamane są oczywiste prawa konsumenta, ale bądźmy sprawiedliwi, nie tylko sprzedawca jest zawsze winny. Napisałem tego posta w sumie dlatego, że aż niedobrze się robi, jak czasami czyta się niektóre posty na forach. Przytoczę może jeden niedawny przypadek na PCLabie gdzie gość z całkiem porządnym dorobkiem w ilości komentarzy, pyta się ile i jak dostanie (czytaj - szmalec) za uszkodzoną karte graficzną, a jak wół widać, że skupuje używki na Allegro (oczywiście z gwarancją i dowodem zakupu) i później wyłudza pieniądz od sprzedawców. Tak żeby nie dostać od razy cięgów na swoją łepetynę, to akurat w tym temacie wszystko jest jasne i widać, kto za co odpowiada. Dodatkowo nie mam żadnego sklepu komputerowego, i sam miałem przeboje ze sprzedawcą (nawalił tablet graficzny), tak, że sprawa skończyła się w sądzie polubownym z wynikiem jak dla mnie bardzo dobrym. Pozdro :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...