Gi3r3k Opublikowano 20 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2009 Thx za info - na razie mam 600,800,1200 i 8000 (ten ostatnio dorwałem z zestawu do szlifowania progów w gitarze). Przy 1200 jeszcze pewnie lustra nie będzie co?Nie, dopiero przy 2000-2500. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TiGeR5 Opublikowano 20 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2009 Thx za info - na razie mam 600,800,1200 i 8000 (ten ostatnio dorwałem z zestawu do szlifowania progów w gitarze). Przy 1200 jeszcze pewnie lustra nie będzie co? Najłatwiej i najprędzej dostaniesz drobny papier z lakierami ale samochodowymi. Ja sam do szlifu właśnie w takim sklepie kupiłem. 2500 dało mi lustro ;) Pozdrawiam. PS Co do zdjęć to można wkleić miniaturke lub adres pod nazwą klik - zainteresowany sobie otworzy - bo fakt rozjeżdża się forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davicom Opublikowano 21 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2009 Siemka podkręcam e7300 możecie mi pomóc w sprawach w których się waham. Platforma: Asus P5K EPU Pamięci Kingstony KVerki standardowe 800Mhz w dualu 4Gb Zasilacz Nox 500W Chłodzenie ThermalTake V1 + dodatkowe chłodzenie w postaci 2x120 Noiseblocker oraz 1x20 także Noisa 1.Doszedłem do maksymalnej wartości FSB czyli 400 na mnożniku 10 ustawiłem to tak by nie wykręciły się pamięci.Napięcie mam 1,475 V.Wstaje do biosu ale przy wczytywaniu wina jest reset.Zwiększenie vcore pomoże jeżeli tak to do jakiej wartości mogę podnosić napięcie.Jeżeli chodzi o chłodzenie myślę ,że jest w normie 45-52 stopnie. 2.Co mogę zrobić by komp wszedł do Wina? Użytkownik oskar777 zasugerował ,że zwiększenie napięcia na DDR do 1,9-2,0V oraz Vcore do 1,52 może pomóc.I pomogło po zwiększeniu napięć wczytuje się już winda a gdy wchodzi mi do visty i widzę ten śmieszny znaczek komp się restartuję. Gdy zachowałem ustawienia i zmieniłem mnożnik na 9,5 procek poszedł na 3,8Ghz i wszedł do Windy.Poniżej zamieszczam parę fotek może one pomogą wam mi pomóc. Z góry dzięki w szczególności dla oskara777. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TiGeR5 Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 (edytowane) Wszystko wskazuje na to że już po prostu brakuje prockowi papu. Ja jednak bałbym się na codzień jechać na V=1,45+ bo to już może być różnie. Generalnie pamiętaj aby nie zostawiać żadnych wartości od napieć na auto bo płyta ma wtedy szaleńca i wali napięciami z kosmosu. Druga rzecz warto ciut dovoltować mostek NB i pamięci. jeśli to nie pomoże to najzwyczajniej w świecie trzeba by dać pewnie z 1,55V na proca co by 4GHz uciągnął. Pozdrawiam EDIT: Generalnie minuta testu orthosem na prority 1 to żaden dowód że przy mniejszym mnożniku jest stabilnie. Edytowane 22 Lipca 2009 przez TiGeR5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Algeroth Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 (edytowane) No i poszedł szlif na procka - okazało się, że równy to on może i był (test z lampką przeszedł PRAWIE dobrze), ale niklu to miał chyba z tone na sobie. Zakończyłem papierem 2000 i wypolerowałem 8000. Z idealnego lustra zrezygnowałem ze względu na właściwości pasty NT-H1. Na zdjęcia nie liczcie, bo szlif robiłem w środku nocy przy małej lampce, zmęczony po pracy, więc olałem to. Temperatury spadły - w idle o 3*, w stressie jakieś 5-6* (nie miałem jeszcze czasu na konkretne testowanie). Generalnie i tak jestem zadowolony. Zastanawiam się nad szlifem chłodzenia, ale może się obejdzie jak zakupie obudowę z zasilaczem na dole, bo teraz jak wyciągam zasilacz z obudowy, temperatury spadają o 5*. A z drugiej strony jakoś nie mogę sobie wyobrazić szlifu Noctui C12P - toż to taki czołg, dziurę mi w papierze zrobi :D Ze względu na jego rozmiar i kształt konstrukcji boje się trochę, że nie zrobię równej powierzchni. Ma ktoś jakiś pomysł jak się z tym uporać? Siemka podkręcam e7300 możecie mi pomóc w sprawach w których się waham. 1.Doszedłem do maksymalnej wartości FSB czyli 400 na mnożniku 10 ustawiłem to tak by nie wykręciły się pamięci.Napięcie mam 1,475 V.Wstaje do biosu ale przy wczytywaniu wina jest reset.Zwiększenie vcore pomoże jeżeli tak to do jakiej wartości mogę podnosić napięcie.Jeżeli chodzi o chłodzenie myślę ,że jest w normie 45-52 stopnie. 2.Co mogę zrobić by komp wszedł do Wina? Użytkownik oskar777 zasugerował ,że zwiększenie napięcia na DDR do 1,9-2,0V oraz Vcore do 1,52 może pomóc.I pomogło po zwiększeniu napięć wczytuje się już winda a gdy wchodzi mi do visty i widzę ten śmieszny znaczek komp się restartuję. Gdy zachowałem ustawienia i zmieniłem mnożnik na 9,5 procek poszedł na 3,8Ghz i wszedł do Windy.Poniżej zamieszczam parę fotek może one pomogą wam mi pomóc. Z góry dzięki w szczególności dla oskara777. OMG! Chłopie oskarowi to ty podziękujesz jak Ci się procesor zdegraduje. Takim napięciem zabijesz swojego proca w tydzień. Bez chłodzenia wodnego w ogóle nie przekraczaj 1.4v, to jest górna w miarę bezpieczna granica, ale jak chcesz, żeby procesor pochodził parę latek, to lepiej zostawić w okolicach 1.35v. Teraz co do samego kręcenia. To, że komputer odpalił windowsa wcale nie znaczy, że wszystko jest OK. Pierwsza lepsza gra czy program testujący i gwarantuje Ci, że się zwiesi. Orthosem testuj na Priority 9 i Blend test. Nie chce tu na nowo rozpisywać podstaw - poczytaj jakies FAQ o podkręcaniu Core 2 Duo. Albo najlepiej ten wątek od początku do końca :P A teraz pomoc: lecąc przez bios - od góry Mnożnik i FSB Frequency ustawiasz w zależności od tego ile chcesz MHz z proca wycisnąć. FSB Strap to North Bridge - daj na 333 (w ten sposób mniej obciążasz płytę) DRAM Command Rate daj na Auto - to i tak płyta ustawi. CPU Voltage - nie dawaj więcej jak 1.4v. A jak się okaże, że jest stabilnie to zmniejszaj stopniowo o 1 ząbek w biosie, żeby uzyskać możliwie jak najniższe napięcie przy stabilnym OC. CPU PLL zostaw Auto FSB Termination Voltage - NIGDY! nie może być większe niż napięcie CPU Voltage bo spali Ci procka. Więc jak na procku dasz 1.35 to FSB Termination 1.30 powinno wystarczyć w zupełności. Później możesz próbować obniżać stopniowo tak samo jak na procu, ewentualnie zostawić tak jak masz na Auto. DRAM Voltage tutaj już zależnie od ramu, do 2.2v możesz jechać śmiało, ale przypuszczam, że one już w przedziale 1.9-2.1v powinny chodzić dobrze. NB Voltage - przy OC rzędu 3.8-4.0GHz, około 1.3-1.34v powinno wystarczyć. PCIE Voltage - zostaw Auto lub ustaw napięcie standardowe jakie podaje Ci bios w prawej kolumnie. SB Voltage - również zostaw Auto lub ustaw napięcie standardowe jakie podaje Ci bios w prawej kolumnie. Jeśli masz opcje Load-Line Calibration to daj na Enabled CPU i PCIE Spread Spectrum - Disabled Jeśli masz opcje CPU Margin Enchancement - daj na Optimised Poszukaj jeszcze opcji EIST i C1E - jeśli będą to daj je na Disabled. Teraz już sam musisz testować różne ustawienia. Edytowane 22 Lipca 2009 przez Algeroth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TiGeR5 Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 CPU PLL nie proponuje zostawiać na AUTO, Generalnie żadnych napieć nie proponuje zostawiać na auto - płyta wtedy może szaleć i to zdecydowanie. Ale to tylko moja opinia. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Algeroth Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 (edytowane) CPU PLL nie proponuje zostawiać na AUTO, Generalnie żadnych napieć nie proponuje zostawiać na auto - płyta wtedy może szaleć i to zdecydowanie. Ale to tylko moja opinia. Pozdrawiam Byle jaka płyta może i szaleje na auto, ale Asusy z serii P5 raczej nie - moja np jak dałem auto na Vcore przy 3.9GHz, ustawiła napięcie na 1.28v, przy czym proc potrzebuje 1.336 do stabilnej pracy. Z reguły te płyty dają na Auto za mało przy OC - dlatego trzeba zwiększać ręcznie - założę się, że kolega miał niestabilność głównie dlatego, że NB miał na auto i płyta dała za mało V. Nie należy jednak traktować tego jako ścisłą zasadę, bo na innych konfigach można się przejechać. Edytowane 22 Lipca 2009 przez Algeroth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TiGeR5 Opublikowano 23 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2009 Nie znam jakoś wybitnie tych płyt więc kolega może mieć racje - ja jednak jakoś wole wiedzieć co podaje płyta. Ale każdy ustawia według swojego uznania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavel54 Opublikowano 28 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2009 Moja stara mobo, ubita Blitz Formula po ustawieniu wartości vpll na auto zapodawała około 1.7V :lol: też jestem za tym żeby ustawiać precyzyjnie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Algeroth Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2009 Jakie więc PLL proponujecie - w necie szukałem dość długo i wypowiedzi są bardzo rozbieżne - niektórzy piszą, żeby ustawić 1.5v i nie dodawać nic, u mnie to raczej nie przejdzie bo resetami zaczyna sypać. Najczęściej zalecane było 1.56-1.58v z dopiskiem, żeby nie przekraczać 1.6v. Ale na tym również potrafi mi resetnąć czasem. Znalazłem również kilka wypowiedzi sugerujących 1.64v - ponoć pozwala na wyższe OC. I teraz już nie wiem - ile jest bezpiecznie ? I czy dać powyżej 1.6v skoro poniżej się resetuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobot Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2009 nie patrz na innych ile daja, tylko sam eksperymentuj. do 4ghz powinno wystarczyc max 1,55v. ja bym nie radzil przekraczac 1,6v. w domowych warunkach nie potrzebujesz wyzszego napiecia. jak ci sie resetuje to daj wiecej papu czy zmniejsz mhz i przestan oczekiwac cudow od innych napiec, pomoga ale nie na tyle zeby z calkowocie niestabilnego proca zrobic rock stable. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Algeroth Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2009 Cudów nie oczekuje, ale jak zostawiam na Auto - czyli pewnie spore PLL - to problem znika. Podnoszenie napięcia Vcore nie rozwiązuje problemu (sprawdzałem nawet do 1.4v). A 459x8.5 przy moim zestawie nie powinno sprawiać problemów. znalazłem takową wypowiedź: CPU PLL "its the voltage that the internal phase locked loop needs to lock all the cpu phases to the analog pll clock generators supplied reference frequency and fsb phases. you only need a higher pll voltage when you can see through say cpu-z or bios info that your fsb frequency is bouncing either side back and forth from the target frequency, since deviations in the fsb frequency as usually a result of the cpu phases in misalignment to the fsb phases with respect to an insufficient input voltage on the internal cpu pll" Czy ktoś zetknął się z tą metodą sprawdzania ? Bo intuicyjnie jakoś mało wiarygodna mnie się wydaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobot Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2009 jakies takie naciagane to xD. napisz pw do kogos z grupy 'pro' a napewno ci pomoga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Algeroth Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2009 Pomogły najnowsze sterowniki do chipsetu - teraz nawet na 1.5v nic się nie resetuje. Aczkolwiek trzeba nieco dłużej potestować dla pewności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4VeN_pl Opublikowano 15 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2009 Hej, Krótkie pytanko - dużą zobaczę różnicę w grach między e7400 a e8400? Zakladam, że oba pojda w okolice 3,6-4Gh. Pytam, bo róznica w cenie jest jednak znaczna i nie chciałbym przepłacać burakom z Intela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasek79 Opublikowano 16 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2009 Hej, Krótkie pytanko - dużą zobaczę różnicę w grach między e7400 a e8400? Zakladam, że oba pojda w okolice 3,6-4Gh. Pytam, bo róznica w cenie jest jednak znaczna i nie chciałbym przepłacać burakom z Intela. dwa razy więcej "keszu" robi różnicę, a podkręcony c2d e8400 to jedne z najlepszych procków do gier, ale czy wart wyłożenia dodatkowych 150-200 zeta, na to już każdy musi odpowiedzieć sobie sam po konsultacji ze własnym portfelem. A jak duża różnicę to najlepiej poczytać testy, sporo tego jest, także na polskich portalach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Algeroth Opublikowano 24 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2009 Różnica jest stosunkowo niewielka ja na E7200 mam w Orb zbliżone wyniki do E8400, a w grach to się przełoży maksymalnie na 2-3 klatki więcej na korzyść tego drugiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorian Opublikowano 26 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2009 (edytowane) Nie czaję tych proców. :blink: Wcześniej przeglądałem ten temat, ale nie do końca dowierzałem temu, by testować Blendem. A jednak. Dorwałem E7500 kuzyna, zapodałem 1.25V i 3.6GHz. Wczoraj Smalla na prio 9 przeleciał ponad 10 godzin. Dziś włączyłem Blenda prio 9 i wywalił się po 33 minutach. :blink: Dałem mu teraz minimalnie więcej V i powtórzyłem test - wygląda ok. Dodam, że taktowanie pamięci i timingi domyślne (800MHz, 5-5-5-18), do tego FSB niskie - 333. Czy taka jest po prostu specyfika tej serii, czy też istnieje jakieś logiczne wytłumaczenie??? :) Edytowane 26 Września 2009 przez Dorian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobot Opublikowano 29 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2009 cos widze strasznie cicho w tym topicu. jako ze wreszcie zlozylem wc do kupy [:D] to pochwale sie procusiem. 3,5ghz na 1,15 [real]. stres: [niestety tylko pare minut bo wiecej mi sie nie chcialo czekac] idle: chlodzone takim budzetowym wc: bloczek zalmana, bwa 123 i bwu 122 + 90w stary pelt. na karaku bylo w idle kolo 50st a w stresie kolo 90. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zieger69 Opublikowano 2 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2009 Prio też nie za wysokie. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobot Opublikowano 2 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2009 zawsze daje 8, bo wtedy rownoczesnie moge korzystac z neta, winampa itp bez zbytniego zamulania. przechodzi na takich taktach i voltarzu 50 rundek intel burn testa, wiec mozna uznac ze jest stabilny. nie bede popadal w skrajnosc i odpalal orthosa na 20 godzin przy prio 10. dla mnie stabilnoscia jest prime 32m. 10 minut orthosa w zupelnosci mi wystarcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo Opublikowano 15 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2009 Mam mozliwosc odkupienia od znojomego e7300. Czy rewizja M0 i VID 1,16 dobrze rokuje na O/C tego procka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEKKER2 Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam, Kilka miesiecy temu opisywalem w tym temacie moj problem zwiazany z goracym prockiem przy chlodzeniu go przez karakorum . Z racji tego, ze juz nie mialem sil do zabawy z chlodzeniem zostawilem tak jest jest obwiniajac czujniki o przeklamania w temp. Wczoraj otworzylem okno i przysunalem otwarta bude pod okno jak sie okazalo po pol godziny temp z 49C w idle spadly do 39C takze jestem zmuszony "reaktywowac" moj problem. Wychodzi na to, ze albo moj karakorum jest do kitu i nie przewodzi odpowiednio ciepla albo mam za goraco w budzie. Druga opcje dzisiaj sprawdze, ale watpie, ze temp. spadnie drastycznie. Zastanawiam sie czy warto ryzykowac kupnem nowego chlodzenia za 150zl ?! Tylko co jak kupie i okaze sie, ze to nie jest to... Niestety znajomi nie maja jakiegos dobrego chlodzenia pod ta podstawke tak abym mogl potestowac. Na boxowym bylo tylko troche cieplej niz teraz takze wszystko by wskazywalo jednak na chlodzenia...sam nie wiem co o tym myslec. Co radzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4VeN_pl Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 Watercooling - chłodnica od tira, 100 litrów wody, zbiornik na balkon i jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilGrzbiecik Opublikowano 4 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam, Kilka miesiecy temu opisywalem w tym temacie moj problem zwiazany z goracym prockiem przy chlodzeniu go przez karakorum . Z racji tego, ze juz nie mialem sil do zabawy z chlodzeniem zostawilem tak jest jest obwiniajac czujniki o przeklamania w temp. Wczoraj otworzylem okno i przysunalem otwarta bude pod okno jak sie okazalo po pol godziny temp z 49C w idle spadly do 39C takze jestem zmuszony "reaktywowac" moj problem. Wychodzi na to, ze albo moj karakorum jest do kitu i nie przewodzi odpowiednio ciepla albo mam za goraco w budzie. Druga opcje dzisiaj sprawdze, ale watpie, ze temp. spadnie drastycznie. Zastanawiam sie czy warto ryzykowac kupnem nowego chlodzenia za 150zl ?! Tylko co jak kupie i okaze sie, ze to nie jest to... Niestety znajomi nie maja jakiegos dobrego chlodzenia pod ta podstawke tak abym mogl potestowac. Na boxowym bylo tylko troche cieplej niz teraz takze wszystko by wskazywalo jednak na chlodzenia...sam nie wiem co o tym myslec. Co radzicie ? Czujnik musi być walnięty. Lub Karakorum źle założyłeś sprawdź docisk. Jaką masz pastę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEKKER2 Opublikowano 5 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2009 Czujnik musi być walnięty. Lub Karakorum źle założyłeś sprawdź docisk. Jaką masz pastę? Zmienialem paste z STG1 na AS5, montowalem chyba z 3 razy zeby posprawdzac, wyszlifowalem procka i spod karakorum, przekrecilem nawet o radiator 90 stopni. Skoro czujnik reaguje jezeli jest chlodniej niz zwykle to znaczy, ze jest w porzadku. Raczej bedzie docisk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilGrzbiecik Opublikowano 6 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2009 Czujnik może reagować ale może przekłamywać i na to właśnie mi to wygląda. A on jest podkręcony? Jaką masz temperaturę w pokoju? Wentylator jest zamontowany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEKKER2 Opublikowano 6 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2009 Czujnik może reagować ale może przekłamywać i na to właśnie mi to wygląda. A on jest podkręcony? Jaką masz temperaturę w pokoju? Wentylator jest zamontowany? 3 wentyle w budzie, w pokoju 25C, podkrecony z 2,5 na 3,6 tak jak w sygnaturze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzczYpior_n1 Opublikowano 8 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2009 No i jakąmasz temperature w stresie i w spoczynku? Na Karakusie ile masz RPM? Radiator ciepły / gorący / zimny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEKKER2 Opublikowano 13 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2009 No i jakąmasz temperature w stresie i w spoczynku? Na Karakusie ile masz RPM? Radiator ciepły / gorący / zimny? W stresie przy 1.3v max 70C przy 1.35v dochodzi do 80C. W idle 46-50C przy 1.3v. Na karakorum mam wentylator scythe slip stream 1200RPM ;) Przy wygrzewaniu OCCT radiator letni u podstawy, a u gory zmny. Probowalem dociskac radiator sila rak ale nic nie daje. Procesor i radiator sa wyszlifowane. Pasta AS 5. Kombinowalem z duza i mala il.pasty. Wychodzi na to, ze radiator nie odprowadza ciepla... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...