Skocz do zawartości
ath

Core 2 Duo E7000 - E7200 / E7300 / 7xxx

Rekomendowane odpowiedzi

:lol: Widocznie te jego 500W jeszcze nie jest taką bójdą :D

Niedługo będzie Antec TruePower New 550w z 4x linie 12v po 20A każda i 80plus Bronze :D Ciekaw jestem czy wzrośnie próg stabilności to może uda mi się wykręcić wyżej proca na lepszych napięciach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może została odciśnięta na procku? A jak nie to już wiesz czemu taka duża różnica temperatur była. No i niestety jak sam widzisz karakorum nie daje rady - ale mam jeszcze jedną teorię. Dopiero teraz zobaczyłem twoją sygnaturę i widzę, że masz zasilacz 450W i to w dodatku Corsair - wiem że niektóre modele z ich firmy strasznie się grzeją i ludzie porównują je do małych piecyków w komputerze. Dodatkowo jeszcze żyłujesz go niemal na max bo karta graficzna, którą posiadasz nie należy raczej do oszczędnych, bo o ile mnie pamięć nie myli, jest jeszcze w starej technologii robiona tak więc prądu potrzebuje sporo, do tego dochodzi podkręcony procek i zasilacz jest obciążony dość solidnie. Nie mówię że to zły zasilacz, ale możesz włączyć np prime + grę (maksymalne zużycie prądu) i zobaczyć, czy czasem nie jest gorący tak po kilkunastu minutach i czy wydmuciach!e gorące powietrze czy raczej chłodne. Czytałem opinie, w których ludzie pisali że po zamontowaniu zasilacza Corsair (opinie z różnych modeli) temperatura w obudowie wzrosła im aż o 10 stopni, przy słabo wentylowanych obudowach, bo przy dobrym obiegu wzrost nie jest aż tak odczuwalny. Być może w tym sęk.

Sam juz nie wiem co o tym myslec, ale jeszcze rok temu podczas wybierania zestawu wszyscy mi polecali Corsaira i twierdzili, ze wystarczy mu "papu". Sprawdzalem tez miernikiem napiecia i sa w normie. Sprobuje teraz kupic nowa paste, bo juz Zalman sie skonczyl, a i moze wlasciwosci juz nie takie jak nowa tubka. Jak to nie pomoze skoluje inny zasilacz i sprawdze. CO ciekawe przy defaultowych ustawieniach temp. na boxie jest taka sama jak na karakorum, a radiator jest chlodny podczas grzania procka OCCT. Sprobuje jeszcze zalozyc karakorum w strone zasilacza i sprawdze docisk. Sam juz nie wiem co mam robic to jest paranoja zeby przy 1,15v mialem 50C w idle :/ tak jakby w ogole nie mial chlodzenia na procku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sciagnalem boxowe chlodzenie jeszcze raz, zmienilem ustawienie koszyczka Karakorum tak, zeby wentylator wial w strone zasilacza, nalozylem paste AS 5, sprawdzilem docisk i temp przy 1,25v w idle 44 a w stresie max 65C :/ Wszystko wskazuje na to, ze mam spieprzonego procka i IHS nie odbiera ciepla od procesora.

post-161054-1245088415_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam juz nie wiem co o tym myslec, ale jeszcze rok temu podczas wybierania zestawu wszyscy mi polecali Corsaira i twierdzili, ze wystarczy mu "papu". Sprawdzalem tez miernikiem napiecia i sa w normie. Sprobuje teraz kupic nowa paste, bo juz Zalman sie skonczyl, a i moze wlasciwosci juz nie takie jak nowa tubka. Jak to nie pomoze skoluje inny zasilacz i sprawdze. CO ciekawe przy defaultowych ustawieniach temp. na boxie jest taka sama jak na karakorum, a radiator jest chlodny podczas grzania procka OCCT. Sprobuje jeszcze zalozyc karakorum w strone zasilacza i sprawdze docisk. Sam juz nie wiem co mam robic to jest paranoja zeby przy 1,15v mialem 50C w idle :/ tak jakby w ogole nie mial chlodzenia na procku.

 

Najlepiej dać w tył obudowy i wstawić wyciąg 92mm albo 120mm wtedy masz lepszy efekt bo powietrze nie przechodzi przez zasilacz tylko od razu jest wyrzucane z kompa. A sprawdzać innego zasilacza nie musisz po prostu dotknij ręką w stresie czy jest ciepły i z tyłu obudowy czy wydmuciach!e gorące powietrze czy chłodne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

^

ja właściwie jestem w takiej samej sytuacji, od początku mój procesor był jakiś "ciepły" , już na boksie i niepodkręcony.Teraz z karakorum i AS5 mam prawie zupełnie tak samo jak ty, ale właściwie to sam nie wiem czy to do końca prawda, nawet jeśli tak to się specjalnie nie przejmuje, widocznie tak już musi być...

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

^

ja właściwie jestem w takiej samej sytuacji, od początku mój procesor był jakiś "ciepły" , już na boksie i niepodkręcony.Teraz z karakorum i AS5 mam prawie zupełnie tak samo jak ty, ale właściwie to sam nie wiem czy to do końca prawda, nawet jeśli tak to się specjalnie nie przejmuje, widocznie tak już musi być...

 

Dołączona grafika

Widze, ze masz z tej samej serii procesor :). Po prostu chyba ta partia byla taka felerna, ja jeszcze sprobuje wyszlifowac procesor i wtedy sprawdze jezeli to nie pomoze to juz nic nie jestem w stanie zrobic z tymi badziewnym szajsem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze masz z tej samej serii procesor :). Po prostu chyba ta partia byla taka felerna, ja jeszcze sprobuje wyszlifowac procesor i wtedy sprawdze jezeli to nie pomoze to juz nic nie jestem w stanie zrobic z tymi badziewnym szajsem.

Po czym poznajesz że ma z tej samej serii? Na każdym E7200 cpu-z tak samo chyba pokazuje (chyba, że inna rewizja, a rewizje były bodajże tylko dwie o ile sie nie myle), na moim też takie same oznaczenia pokazuje a mam zupełnie odwrotnie - chłodny ale za to słabe oc czyli z tej samej chyba być nie może... Edytowane przez DejwiT11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po czym poznajesz że ma z tej samej serii? Na każdym E7200 cpu-z tak samo chyba pokazuje (chyba, że inna rewizja, a rewizje były bodajże tylko dwie o ile sie nie myle), na moim też takie same oznaczenia pokazuje a mam zupełnie odwrotnie - chłodny ale za to słabe oc czyli z tej samej chyba być nie może...

Chodzilo mi o wskazania z CPUz. No widzisz jesli chodzi o te procek to chyba jest "cos za cos", zobaczymy czy szlif IHSa cos da chociaz szczerze w to watpie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szlif wątpie. Pewnie byś musiał go ściągnąć i poeksperymentować z wewnętrzną pastą, dodać lub odjąć. Chociaż do niczego nie namawiam, bo nie wiem czy to sie wiąże z utratą gwary i czy jest takie bezpieczne. Wiem że w prockach AMD jest to dość łatwe ale nigdy nie robiłem tego bo nie miałem potrzeby. Nawet gdybym miał taki problem to chyba bym nie ryzykował jednak i sie dopytał w serwisie gdzie kupowałeś go i wyjaśnił o co chodzi, że temperatury nawet bez OC nie są normalne. Może byś coś zdziałał jak byś trafił na spoko serwisanta. Tylko zawsze obawa na jakiego by Ci ewentualnie wymienili, żebyś potem nie żałował... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szlif wątpie. Pewnie byś musiał go ściągnąć i poeksperymentować z wewnętrzną pastą, dodać lub odjąć. Chociaż do niczego nie namawiam, bo nie wiem czy to sie wiąże z utratą gwary i czy jest takie bezpieczne. Wiem że w prockach AMD jest to dość łatwe ale nigdy nie robiłem tego bo nie miałem potrzeby. Nawet gdybym miał taki problem to chyba bym nie ryzykował jednak i sie dopytał w serwisie gdzie kupowałeś go i wyjaśnił o co chodzi, że temperatury nawet bez OC nie są normalne. Może byś coś zdziałał jak byś trafił na spoko serwisanta. Tylko zawsze obawa na jakiego by Ci ewentualnie wymienili, żebyś potem nie żałował... ;)

Czytalem na wielu forach amerykanskich, ze jezeli IHS jest koslawy i zrobi sie szlif to temp spadaja o pare stopni. Kupowalem w ESC wiec pewnie jak zloze reklamacje kaza mi go odeslac do nich i dostane za miesiac jakis syf, jeszcze pod warunkiem jej uznania ;) Poza utrata gwarancji chyba nic zlego nie moze sie stac z prockiem :) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ESC to nie licz na spoko serwisantów bo tam jak mówisz słowo "reklamacja", to automatycznie wszystkie drzwi i gęby serwisantów są dla Ciebie zamknięte (jestem z trójmiasta i mnóstwo moich znajomych miało już nieprzyjemne sytuacje z tym sklepem - jest ciut taniej to fakt, ale o serwisie to można zapomnieć).

 

A co do szlifu to owszem nic poza utratą gwarancji nie grozi - no chyba, że będziesz jakimś grubym papierem jechał i zeszlifujesz za dużo :D

Edytowane przez Algeroth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i super zawsze to coś. Jak możesz teraz utrzymać 3.6ghz, nie bojąc się o tempy, to da się jeszcze przeżyć - żadnej karty graficznej dusić nie będzie, a powyżej i tak przydaje się tylko w grach typu Crysis.

 

A jak z wentylacją obudowy ? Masz zamontowany chociaż jakiś wyciąg z tyłu - pytam o ten akurat, bo on najbardziej wpływa na temperaturę wokół płyty i proca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem szlif procka temp spadly o 3-4 stopnie, jak pasta sie wygrzeje moze bedzie lepiej. Na tym moje pomysly sie skonczyly ;)

No bardzo dobrze ;) przy takiej temperaturze to każdy stopień sie liczy. Tylko teraz musisz dbać o procka i najlepiej wiecej sie kręcić skoro już pozbyłeś sie gwary... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam kilka pytan,

1. FSB termination voltage a VTT to to samo prawda?

2. robie wlasnie OC procka i wyczytalem ze nie powinno sie przekraczac VTT wartosci 1.2V dla 45nm?

3. Jak w takiej sytuacji ustawic ta wartosc? Mam do wyboru Auto/1.2/1.3/1.4, bios najnowszy,

opis funkcji w biosie mowi ze teoretycznie najbezpieczniejsze jest auto i tak w tej chwili mam ustawione bo dajac 1,2 nie chce zabic procka.

4. Sugerowac sie napieciem w biosie czy napieciem z CPUZ podczas stressu?

Prosze o pomoc.

Edytowane przez komud

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile wynosi maks, aczkolwiek jak pisałem wcześniej standard dla 45nm wynosi 1.1v i jeśli nie masz o tym wzmianki w biosie to bądź pewien, że na auto ustawia właśnie tę wartość - 1.1v - u mnie jest to opisane w biosie. Generalnie na Auto chodzi mi 3.9ghz na co dzień i jest stabilny, więc nie widzę potrzeby podnoszenia napięcia na VTT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile wynosi maks, aczkolwiek jak pisałem wcześniej standard dla 45nm wynosi 1.1v i jeśli nie masz o tym wzmianki w biosie to bądź pewien, że na auto ustawia właśnie tę wartość - 1.1v - u mnie jest to opisane w biosie. Generalnie na Auto chodzi mi 3.9ghz na co dzień i jest stabilny, więc nie widzę potrzeby podnoszenia napięcia na VTT.

Taki pewien panie kolego? :) VTT FSB na Auto nie zawsze równa sie 1.1v, może na standardowym Vcore lub fsb, nie jestem pewien od czego to jest zależne ale przy tym 3.9ghz VTT na 99% nie jest 1.1v tylko wiecej, dlatego nie zaleca sie ustawiać Auto gdy ostro kręcimy bo nigdy nie wiadomo ile płyta da i czy nie przesadzi... Dla VTT FSB jako takiej granicy nie ma, jest jedna zasada że nie może być większe niż samo Vcore, dlatego jeżeli vCore bezpieczne 24/7 to ~1,36v to VTT FSB nie dawałem nigdy wiecej jak 1,32 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki pewien panie kolego? :) VTT FSB na Auto nie zawsze równa sie 1.1v, może na standardowym Vcore lub fsb, nie jestem pewien od czego to jest zależne ale przy tym 3.9ghz VTT na 99% nie jest 1.1v tylko wiecej, dlatego nie zaleca sie ustawiać Auto gdy ostro kręcimy bo nigdy nie wiadomo ile płyta da i czy nie przesadzi... Dla VTT FSB jako takiej granicy nie ma, jest jedna zasada że nie może być większe niż samo Vcore, dlatego jeżeli vCore bezpieczne 24/7 to ~1,36v to VTT FSB nie dawałem nigdy wiecej jak 1,32 ;)

Ok źle się wyraziłem - nie na Auto tylko na default, czyli 1.1V ustawione ręcznie. Ale jak kolega pisał najmniej ma 1.2v pewnie dlatego zaproponowałem auto. Ale sprawdziłem teraz u siebie i czy ręcznie 1.1v czy na Auto, nie zauważyłem żadnej różnicy.

 

Edit:

 

Dziwne mnie się to wydawało więc postanowiłem pobawić się dłużej parą VTT i GTL. Okazało się, że na 1.1v faktycznie się krzaczy ale o dziwo dopiero po resecie, dopóki nie zresetowałem to nawet 1 błędu nie było, a po orthos zaczął się krzaczyć. Zacząłem więc sprawdzać różne ustawienia i po 2 godzinach zabawy wyszło tak:

 

VTT: 1.24v

GTL: 0.65x (=0.806v)

 

Te ustawienia pozwoliły mi obniżyć Vcore o 2 ząbki dzięki czemu uzyskałem 3.9ghz z napięciem 1.312v idle i 1.320v stres. Wcześniej zaś potrzebowałem 1.320v do idle i 1.336v stres, tak więc kombinacje były warte świeczki :) Obadam jeszcze czy da rade dzięki temu obniżyć napięcie na NB, ale tutaj szczerze powiedziawszy nie rokuje większych nadziei. Potestuje te ustawienia przez parę dni, żeby mieć pewność, że wszystko jest stabilne. Jeśli wyjdzie, że tak to wezmę się w końcu za PLL bo jak na razie ta wartość na moim sigu wciąż owiana jest tajemnicą :D

 

Edit2:

 

NB udało się obniżyć z 1.34v do 1.30v :)

Edytowane przez Algeroth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety moj e7300 mi sie zdegradowal od napiecia vcore 1.4V (reszta prawie standard). Nie wiem dokladnie o ile bo pozno i nie mam ochoty na dalsze testy ale 50mhz conajmniej robi mniej. No nic i tak mi sie powoli nudzil ^_^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mój proc nadaje się do szlifu ?

 

Wiem, że ostatnio zrobiło się cieplej, ale mimo to uważam, że coś z moim procem nie tak.

 

Na defaultowych ustawieniach (2.53GHz) mam temperaturę idle 48*, a stress dochodzi nawet do 60*.

 

Na 3.9GHz idle = 50*, a stress dochodzi do 70*.

 

 

Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że procesor jest chłodzony przez Noctua NH-C12P. Ten ostatni z kolei nawet po 20 min chłodzenia tych 70* ma zaledwie delikatnie ciepły radiator u samego dołu :/ Fakt, że wiatrak tam dmucha konkretnie i przewiew jest, aż miło rękę wsadzić. Ale czy nie powinien przy takiej temperaturze być chociaż odczuwalnie gorący? Sama czapka od proca wg Everesta ma 60*.

 

Jeśli to normalne temperatury dla tego procesora i tego chłodzenia to ok jestem w stanie to zrozumieć, ale we wszystkich testach zarówno proca, jak i chłodzenia, wyniki były dużo lepsze, a temperatury niższe. Wiem, że na temperaturę ma wpływ mnóstwo czynników, ale chłodzenie jest dobre (a przynajmniej ponad przeciętne), nie ma wpływu obieg w obudowie bo specjalnie zdjąłem lewy bok żeby było chłodniej (przy pełnym zamknięciu - temperatury są jeszcze wyższe o 2-3 stopnie).

 

Najczęstszym rozwiązaniem podobnych problemów były propozycje szlifu - zarówno proca jak i podstawki chłodzenia. Zdjąłem zatem chłodzenie i proca - wyczyściłem z pasty i zacząłem oglądać...

 

 

Owszem może i jest mikroskopijnie chropowata, ale na moje oko jeszcze ujdzie - w każdym bądź razie krzywa z pewnością nie jest. Oceńcie sami.

 

Na drugi ogień poleciał proc - starłem wierzchnią warstwę pasty i... ku mojemu zdziwieniu na procku zostały dwa ślady, tak jakby odciśnięte dwie sąsiednie krawędzie kwadratu. Wygląda to tak...

 

 

Wiem wiem... nie ostre zdjęcie :( ale niestety zrobiłem tylko jedno i dopiero na kompie okazało się niewyraźne. Aczkolwiek da się zauważyć wspomniane odciśnięte ślady. Pierwsze, co przyszło mi na myśl, to że IHS jest z tych stron bardziej odstający i dlatego mocniej przylegał do podstawki chłodzenia, więc coś jest ewidentnie krzywo. Ale skoro podstawka była prosta to sprawdziłem proca. Położyłem chłodzenie na płaskiej powierzchni do góry nogami i na podstawkę proca...

 

 

Widzicie tę szczelinę po lewej stronie ? Czy po tym mogę już być pewny, że to wina procka?

 

Chłodzenie zakładałem już 3 razy, żeby wyeliminować ewentualne błędy montażowe, czy też źle nałożoną pastę - z pastą próbowałem na różne sposoby - raz zrobiłem kropkę na środku i dałem ją rozmazać coolerowi, drugi raz sam nałożyłem tak, żeby pokrywała całą powierzchnię procka, trzeci raz zrobiłem tak jak za drugim i ściągnąłem jeszcze nadmiar pasty kartą. Ale za każdym razem efekt identyczny - zero jakiejkolwiek różnicy w temperaturze.

 

Przy zamkniętej obudowie i wentylatorach na full (120 na procu, 120 nawiew na lewym boku, 92 wyciąg z tyłu, 92 nadmuch z przodu) również bez zmian - jedynie dysk schłodniał conieco i gpu.

 

Poradźcie, czy to już czas na szlif, czy może wpadnie ktoś na jakiś genialny pomysł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to dziwne mi to sie wydaje... Ja latem tylko odczułem wyraźny wzrost temperatury grafy i zasilacza. I tu właśnie zasilacz przyjmuje wszystko na siebie więc sie nie dziwie. Jak wyjąłem zasilacz z obudowy to temperatura proca właśnie poszła do góry a zasilacza w dół. Jak mam normalnie w budzie to procesor trzyma o góra 5 stopni większą temperature niż zimą czy wiosną. Zasilacz tu bardzo pomaga ale za to sam jest bardzo nagrzany (przynajmniej u mnie). Masz drogie bardzo dobre chłodzenie na procka, przeciąg w budzie więc czego chcieć więcej. Ja myśle że masz bude z zasilaczem na dole i to jest przyczyna. Zasilacz ma dobrze ale za to nie wspomaga w odbieraniu ciepła z procka a latem to jest problem... Sam nie wiem czy procek sie w takim wypadku nadaje na szlif :unsure: Napewno by to zbiło w jakimś stopniu temperature ale czy sie opłaca to nie wiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalna obudowa z zasilaczem na górze. Tak czy inaczej 50* w idle na takim napięciu i chłodzeniu wydaje się co najmniej dziwne. Teraz np siedzę w nocy temperatura na dworze jest niższa o jakieś 10*, w pokoju o jakieś 4-5*, a na rdzeniach dalej widzę 50*. Wnioskuję zatem, że to raczej nie lato jest przyczyną takiej temperatury. Jutro wyjmę zasilacz z obudowy, a następnie sprawdzę tempy przy zamkniętej i otwartej. Wyeliminuje to wymieniony ostatnio zasilacz, który swoją drogą jest cieplejszy w idle od Modecoma (pewnie przez to, że ma wentyl sterowany PWM, a z moim configiem to, czy idle, czy stress i tak będzie chodzić powolutku i niesłyszalnie), ale za to napięcia trzyma jak skała.

 

A tak swoją drogą, wiecie może gdzie dostanę papier wodny powyżej 1000 ?

 

O gwarancje się nie boje, bo zawsze można kupić nowy, ale nie wiadomo co się trafi, a ten ma dobre OC - 3.9GHz przy 1.336v (stress CPU-Z), przed dalszym kręceniem powstrzymuje mnie tylko temperatura.

Edytowane przez Algeroth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Nie można wrzucić miniaturek obrazków? Za każdym razem trzeba je wczytywać a potem szukać który post jest nowy bo się forum przewija. Skoro wrzucileś na shacka to mogłes dać miniaturki. W wielu tematach funkcja nieprzeczytanych postów jest bezużyteczna, bo i tak trzeba samemu szukać co już się czytało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie można wrzucić miniaturek obrazków? Za każdym razem trzeba je wczytywać a potem szukać który post jest nowy bo się forum przewija. Skoro wrzucileś na shacka to mogłes dać miniaturki. W wielu tematach funkcja nieprzeczytanych postów jest bezużyteczna, bo i tak trzeba samemu szukać co już się czytało.

u mnie i tak zmniejszają się od razu do rozmiarów okna, jeśli to dla Ciebie taki problem to wyłącz wyświetlanie zdjęć w przeglądarce lub, jeśli się da to w panelu kontrolnym

 

poza tym każdy nowy post jest zaznaczony jako nieprzeczytany...

Edytowane przez Algeroth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak swoją drogą, wiecie może gdzie dostanę papier wodny powyżej 1000 ?

W sklepie z farbami i lakierami. Musisz pochodzić po takich sklepach i popytać. Edytowane przez Gi3r3k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Nie będę wyłączał obrazków dla jednego forum, gdzie ktoś ma problemy ze skopiowaniem linka z sąsiedniej rubryki.

Obrazki się zmniejszają dopiero po wczytaniu, a nie od razu. Przy wczytywaniu strona się przewija.

Wszystkie posty mają biały znaczek, mimo iż dawniej był pomarańczowy dla nowych, tak jak właśnie powinno być.

 

Wstawić miniaturkę kolego to nie jest problem. Nie będzie nikomu przeszkadzać, w przeciwieństwie do ogromnych zdjęć. Kto jest zainteresowany to kliknie i mu się wczyta pełny obrazek. I tak musi kliknąć żeby powiększyć te giganty, więc dla niego wyjdzie na to samo, a przy tym nie będzie osób ktore sie wkurzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sklepie z farbami i lakierami. Musisz pochodzić po takich sklepach i popytać.

Thx za info - na razie mam 600,800,1200 i 8000 (ten ostatnio dorwałem z zestawu do szlifowania progów w gitarze). Przy 1200 jeszcze pewnie lustra nie będzie co?

 

 

Nie będę wyłączał obrazków dla jednego forum, gdzie ktoś ma problemy ze skopiowaniem linka z sąsiedniej rubryki.

Obrazki się zmniejszają dopiero po wczytaniu, a nie od razu. Przy wczytywaniu strona się przewija.

Wszystkie posty mają biały znaczek, mimo iż dawniej był pomarańczowy dla nowych, tak jak właśnie powinno być.

 

Wstawić miniaturkę kolego to nie jest problem. Nie będzie nikomu przeszkadzać, w przeciwieństwie do ogromnych zdjęć. Kto jest zainteresowany to kliknie i mu się wczyta pełny obrazek. I tak musi kliknąć żeby powiększyć te giganty, więc dla niego wyjdzie na to samo, a przy tym nie będzie osób ktore sie wkurzą.

Jak dla mnie to czepiasz się robiąc jeden wielki offtop - nie pasuje to nie patrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...