Jump to content
Gonzus

Kilka Pytań..

Recommended Posts

A więc mam zamiar sobie sprawić nowego kompa.Bede brać w Agito ;]

E2160

MSI P35 NEO2-FR

Patriot DDR2 PC6400 2x1024MB 800MHz CL4.0 EP LLK

Chieftec GPS-450AA-101A 450W

 

Zmienić coś? Nie wiem co i jak z ramami.Wiem że bede kręcił proca (3,0 GHz).

Wszystko fajnie dobrane? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszytko OK, ramy spoko ale jeśli chcesz trochę przyoszczędzić to może Kingstony na Elpidach?, co do zasiłki to podobno szefy lubią byś głośne, wiec może zastanowisz się nad zasilaczem który masz w sigu. :)

Edited by maruh

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chciałem brać Amacroxa,u mnie w mieście kosztuje 185 zł :/ Agito ponoć strasznie szybko przywozi przesyłki wiec nie chce kupować go kajś indziej.Ramy,tez myślałem nad elpidkami ale nie umiem ich coś znaleźć..Poza tym dzieki za pomoc maruh ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...




×
×
  • Create New...