patrykxes Opublikowano 22 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2008 Witam Zamierzam kupic router dla WLAN oraz 2 karty Wi-Fi do PC i jedno urzadzenie Bluetooth. Co proponujecie ? Na co zwracac uwage. Jestem laikiem w tych sprawach. Aha, chcialbym router do edukacji. Router do Neostrady, z dobrym zasiegiem konfigurowalny przez przegladarke z zabezpieczeniami. A w przyszlosci nie bedzie Neostrady lecz Internet radiowy, wiec dobrze zeby wspieral taki sposob dzialania. Cena do 250 zl. Karty Wi-Fi do PC. Czy parametry, jakosc sa lepsze na PCI czy na USB ? Bardzo dobra wspolpraca z routerem. Cena do 120zl A urzadzenie Bluetooth zeby wspolpracowalo z telefonami komorkowymi i drukarkami. Cena do 90 zl. Wielkie dzieki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...