f3nikz Opublikowano 26 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2008 (edytowane) Witam was wszystkich, dostałem od kumpla kartę TV nieco antyczną ale działającą. Jest to Avermedia bodajże Phone98 na chipsecie bt848. Niestey kolega zapodział kabel umożliwiający podłączenie do k. muzycznej. Czy jest jakakolwiek możliwość bym bezpośrednio głośniki podłączył do tej mojej karty czy raczej nie da rady?? Aaa i gdzie mógłbym kupić kabel do tej karty tv.. Ps. jestem laikiem jeśli chodzi o temat kart tv dlatego do was zwracam się z prośbą o pomoc.. Edytowane 26 Stycznia 2008 przez f3nikz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zax880 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2008 Wydaje mi sie ze karte tv z karta muzyczna mozesz polaczyc tylko za pomoca kabelka mini-jack=>mini-jack. Przynajmniej ja tak mam w innym modelu avermedii. Innego sposobu nie znam. A takie kabelki mozna kupic w pierwszym lepszym sklepie z elektronika albo sobie samemu zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 26 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2008 Możesz podłączyć głośniki bezpośrednio pod kartę TV dokąd nie kupisz kabla o którym mówił przedmówca ( minijack stereo-mini jack stereo ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f3nikz Opublikowano 26 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2008 Mam zestaw 5.1 i ze niby jak mam to podlaczyc?? Na karcie mam tylko 2 wejscia takowe: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...