Jump to content
Sign in to follow this  
forest kila zbila

Office Pc Superpi Competyszyn ? :) Slowest Pi-able Pc

Recommended Posts

Hej

 

Tak obie właśnie pomyślałem,, wyniki PI ~5minut,, zróbmy coś bardziej elo :D

 

Kategoria office pc. Jeden warunek - sprzęt musi być choćby odrobinę podkręcony ;)

 

Nagrody ;-)

 

SPi 16M

rzucam na stół celerona 300 bezkejszowego - pobij go a wymienisz sobie na szybszy :lol: :lol:

Od Zenfista stały rabat 3% na wszystko

 

SPi 1M

tutaj to już nie przelewki, Celeron socketowy 400MHz pure powah z ,, uwaga - kejszem

Od Zenfista stały rabat 3% na wszystko

 

Szukamy nie najszybszego a najwolniejszego aktualnie pracującego kompa będącego w stanie policzyć pi ;)

!! Graj czysto :) Zostaw niech liczy,, nie zawyżamy czasu odpalając coś równolegle (przy takich 300mhz baner z flaszem zjada 100% cpu :lol2:)

 

łapiesz się w ranking ? ;)

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

proszę o podsyłanie na pw swoichwyników w formie,, w rankingo po 5 pierwszych wyników

[color=red]1.[/color] [color=blue]xxx-[/color] [color=red] HH.MM.SS.xxx[/color] [color=blue]; cpu MHz @; fsb; mem; [/color] + bezpośredni link do obrazka

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

RANKING:

 

SPI 1M

1. Odbytorq- 14.48,157 ; Pentium 1 150 MHz @ 172MHz; 192MB; + http://www.hwbot.org/result.do?resultId=681236

2. -brutal1ty- - 12.36,087 ; AmdK6 166MHz @ 233MHz; http://img516.imageshack.us/my.php?image=showimgws5.jpg

3. DDmar- 06.27,277 ; PentiumII 200MHz @ 300MHz; fsb=100; + http://img218.imageshack.us/my.php?image=1m300mhzro1.jpg

4. Kwazor- 05.45.xxx ; PentiumII 333MHz @ 500 MHz http://img468.imageshack.us/my.php?image=spi3cy.gif

5. Yogi311- 5.05 ; Celeron 333MHz @ 416MHz ; fsb=83; + http://www.hwbot.org/signature.img?iid=82007&thumb=false

 

 

 

 

SPI 16M

 

1. forest kila zbila- 03.30.00,008 ; Celeron 300 MHz @340 ; 75MHz fsb; 2-2-2:P; http://img179.imageshack.us/img179/1661/piceleronzv9.jpg

2. ddmar- 02.24.32.992 ; PII 200MHz @300MHz + IMG

3. xxx- HH.MM.SS.xxx ; cpu MHz @ ; fsb; mem; + bezpośredni link do obrazka

4. xxx- HH.MM.SS.xxx ; cpu MHz @ ; fsb; mem; + bezpośredni link do obrazka

5. xxx- HH.MM.SS.xxx ; cpu MHz @ ; fsb; mem; + bezpośredni link do obrazka

 

 

 

 

 

Lets have some fight!

Edited by forest kila zbila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm może SPi 1M ? Bo komu się chce zrobić SPi 16M/32M na takim staruszku

Ja wam mogę pokazać 10 minut w 1M na C2D ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to szukamy narwanych :)

 

co do 1M - równolegle można by się i pościgać w tym

w kategorii 1m nagrodą jest celeron 400 socketowy z UWAGA,,kejszem! :lol:

 

hymm 8h lajt, można by ten wr poprawić ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

to by było zbyt dobrze :]

 

jak ktoś ma kontakty można by poprosić o lekkie wsparcie zaprzyjaźnione sklepy,, może zenfist coś podsponsoruje,, choćby 2 fanderki ;)

 

btw,, mam u mojego taty w firmie 486 dx33, win 3.11,, pracujący do tej pory ;] ale nie wiem czy wpadnie w ranking bo.. pewnie nie da sie go ocnąć :P

Edited by forest kila zbila

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw,, mam u mojego taty w firmie 486 dx33, win 3.11,, pracujący do tej pory ;] ale nie wiem czy wpadnie w ranking bo.. pewnie nie da sie go ocnąć :P

Takie stare kompy posiadają przycisk TURBO, który podnosi częstotliwość taktowania CPU :lol:

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Mówię poważnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie stare kompy posiadają przycisk TURBO, który podnosi częstotliwość taktowania CPU :lol:

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Mówię poważnie.

To raczej podnosilo predkosci wentylatorkow w kompie i na elo wyswietlaczu (chyba prototypy OLED :D) zmienialy sie cyferki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie procek Pentium 100 z przyciskiem "turbo" działał na 100 MHz. Z wyłączonym "turbo" na 72 Mhz bodajże... a może 66 :lol:

 

Mówię serio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak i ja pamiętam,, bez turbo to takie pro eko :P a te wyświetlacze mhz na budzie się z tyłu jakoś zworkami ustawiało :P jak nie chciał inaczej to zawsze można było coś a'la jeden z moderów odstawił codegen @ chieftec :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkurs fajny, ale bez nagród nikomu nie będzie się chciało, a z dobrymi nagrodami ludki będą oszukiwać :]

 

I może czymś sie wyróżnię - sio z ekstremalnego :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

szatap proszę ;)

bez nagród chce się dusić low clocki i unlimited to może ktoś się jednak i skusi na to ;) trochę oryginalniej, nie wiem czy ktoś wczesniej organizował takie zawody ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z nudów :

P2 333@500 on FC

Dołączona grafika

 

Kurna szkoda ze płyte oddalem to pokazal bym wam P233MMX@350MMX on FC....

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnie to wygląda na total ownage ;] niewiele osób ma tak wolny sprzęt w zasięgu

 

decyzja zapadła idę wygrzebać z piwnicy dx33/chyba 32MB ramu i szukam win 98 :P

 

edit: mam kompa ale leci na śmietnik,, prawdopodobnie brak v-ramu do onb vga a może coś innego ;) żywy jest pika na brak ramu nie startuje jak mu się procka włoży do góry nogami. nie ma szans znaleźć do tego manuala a wszystko jest na nieopisanych zworkach:] brak też dysku ale to by dało radę jakimś obciętym livecd załatwić może,, fajny konfig pod rekord wszechświata, 486 sx33 16MB (ale mam do niego też 2x16 chyba ;)) no nic ;] proca i ram skanibalizuje i wysępie wspomnianego wcześniej dxa :P

Edited by forest kila zbila

Share this post


Link to post
Share on other sites

wstepny OT: wygrzebałem jakąś starą płyte z PII 233mhz i do tego 128 sdramu :) zaraz stawiam system ale najwolniejsze to to nie bedzie :( jak ktos ma sprawne cos pokroju 486 to chetnie przygarne.. heheh

 

PS. forest kila zbila jak policzyc SPI na Live CD?;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Źle sie wyraziłem :) Chodzi mi o to czy live CD pingwina czy Windy.

 

U mnie juz wszystko prawie śmiga, kończy się instalować MiniXP :) Podkręcony do 300mhz bez jęknięcia działa, aż mnie zadziwia. Płyta to chyba FOXCONN, tak jest napisane na gniazdach ISA chociaż szczerze mówiąc nie mam pojecia :) Bałagan w pokoju niemiłosierny, bo szukałem taśm z 40 dziurami, bez tego jednego "zatkanego" hehe ale pr0 el0 języka używam ::)

 

EDIT: Zainstalowało sie, teraz juz od 5 min się włącza.. Zatrzymało się na kwadratach, poczekamy - moze ruszy (oby).

 

EDIT2: Włączało się włączało aż wkońcu reset :( Any ideas?

Edited by ddmar

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...)

bo szukałem taśm z 40 dziurami, bez tego jednego "zatkanego" hehe ale pr0 el0 języka używam ::)

(...)

Kombinerki + igła + zapalniczka?

 

Hmm gdzieś mi się walał P50MHz. Tylko płyta byłą chyba dawcą zworek:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

pewnie pingwina,, livecd windowe mają jakieś minimum 10 razy wieksze wymagania odnośnie ramu

 

ale to już zapomniane :P ten dx ma 300 mega dysku i winde 3.11 i co najważniejsze pali od dotknięcia ;) jeszcze tylko musze pomyśleć jakby go podkręcić (fsb @ 40mhz ?:>)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już przezwyciężyłem wszystkie trudnosci zaraz zaczynam liczyc :) Tylko nie wiem czy 233@300 to nie za dużo - za szybko bedzie :(

 

EDIT:(znowu) okazało się, że to nie 233mhz tylko 200!:) bedzie wolniej hehe Odnoszę wrażenie, że chodzi to zdecydowanie lepiej niż win98 na takim samym procku, ciekawe, ciekawe :)

 

Ok, już liczy. Na razie 1M. Ciekawe czy czujnik jest walnięty czy PII chłodzony błękitno-świecącym wentylem AC ma naprawde 21stC;) W sumie możliwe bo radiator dość chłodniutki.

Edited by ddmar

Share this post


Link to post
Share on other sites

piękny wynik :]

 

to mam dylemat, dx będzie szybszy,, jedyny pomysł na wr to ... policzyć na tym pi16 :]

wstepne kalkulacje przystawiając to do jego performansu - 50-60 dni O_o biorąc pod uwagę że zachowa sie podobnie jak c2d tj pi1 - pi16 ~30-35x dłużej liczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, jak na 300mhz to nie tak źle ;)

 

1M - 6min 27.277s

Screen:Dołączona grafika

 

Forest, jestem lepszy od Twojej maszyny do pisania :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rób rób chetnie to zobacze [; Żeby nie było całkiem bez OC a było mniej to ustawiłem 100x2,5 - zawsze to troche mniej :) Teraz policze coś wiekszego - KLĘKAJCIE NARRRRODY hahahah W tej chwili to zdecydowanie łatwiej kupić P35 i Pentium DC i kręcić to na ponad 3Ghz niż jakieś starocie z którymi zdarzają sie problemy z nikąd ;)

Edited by ddmar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam w domu 7 płyt z prockami od 100MHz do 233MHz :P z pamięciami od 8 do 16MB SIMM czy jak to sie nazywało :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.