yoshimitsu83 Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 (edytowane) J/W czy da się ją podkręcić albo przyznać więcej pamięci?? tylko prosze pisać szczegółowo bo nie znam się zbytnio:) Jeśli potrzeba jakieś dane prosze pisać to od razu edytuję :) ramu mam 1gb więc chyba da się coś z tego przeznaczyć na grafe:) Edytowane 13 Lutego 2008 przez yoshimitsu83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aldam Opublikowano 6 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2008 (edytowane) Może napisz co to za płyta dokładnie, jakie pamięci, procesor. EDIT cofam pytanie, źle przeczytałem temat. szczerze mówiąc to nie widzę sensu podkręcać integry. I tak w nowsze gry nie pograsz. Edytowane 6 Lutego 2008 przez aldam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi311 Opublikowano 6 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2008 riva tuner ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiCK Opublikowano 6 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2008 Riva raczej tego nie ruszy, możesz ew. próbowć PowerStrip. Ale na jaki kolwiek wzrost możliwośći karty bym nie liczył - nie dość że sam układ jest bardzo cieniutki, to ma beznadziejnie niedopracowane sterowniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0bi Opublikowano 6 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2008 ... i jednostki vertex shader emulowane przez CPU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshimitsu83 Opublikowano 6 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2008 (edytowane) Typ procesora Mobile DualCore Intel Pentium T2080, 1733 MHz (13 x 133) Nazwa p³yty g³ównej Acer Aspire 5610Z MikroukŁad p³yty g³ównej Mobile Intel Calistoga-G i943GML Współczynnik postaci SODIMM Typ DDR2 Szczegóły typu Synchronous Rozmiar 512 MB (x2) Ca³kowita szerokoœæ 32-bitowy(a) Szerokoœæ danych 32-bitowy(a) A może chociaż pamięć da się przyspieszyć?? Edytowane 7 Lutego 2008 przez yoshimitsu83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshimitsu83 Opublikowano 7 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2008 w raporcie z 3Dmark01 otrzymałem wynik 5031 czy to dobry wynik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshimitsu83 Opublikowano 7 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) Riva raczej tego nie ruszy, możesz ew. próbowć PowerStrip. Ale na jaki kolwiek wzrost możliwośći karty bym nie liczył - nie dość że sam układ jest bardzo cieniutki, to ma beznadziejnie niedopracowane sterowniki. rzeczywiście riva w ogóle nie znajduje monitora ani sterowników z grafy:( powerstrip znajduje ale nie wiem co mogę zmienić i jak bo sie nie znam. Może ktoś mi pomoże? Tak tragicznie nie jest c&c tiberium wars śmiga bez problemu i to nie zupełnie na najniższym stopniu więc na pewno coś z tym da się zrobić B-) Układ może i cieniutki ale za to procek i pamięć szybkie dlatego miałem nadzieję że da się jakoś wspomóc grafe P.s. Strasznie trudno was namówić do konwersacji ze mną :rolleyes: Edytowane 7 Lutego 2008 przez yoshimitsu83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshimitsu83 Opublikowano 9 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2008 A wie ktoś może czy do mojego modelu lapka można wmontować karte grafiki mimo że mam zintegrowaną lub jak to można sprawdzić czy sie da cy nie?? mam acera aspire 5610z a dokładniej aspire 5613znwlmi reszta post wyżej:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoshimitsu83 Opublikowano 13 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) ... i jednostki vertex shader emulowane przez CPU.Wspomniałeś o vertex shader a w pewnym progranie do sprawdzania wymagań otrzymałem coś takiego do gry c&c tiberium wars Video Card Minimum: 64 MB DirectX 9.0c compatible video card (NVIDIA GeForce4 or greater; ATI Radeon 8500 or greater (Radeon 9200 and 9250 PCI not supported). Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.) You Have: Mobile Intel® 945 Express Chipset Family (Intel® GMA 950) FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement. Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 64 MB , You have - 128.0 MB Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes Vertex Shader Ver.: Required - 1.1 , You have - 0.0 Pixel Shader Ver.: Required - 1.3 , You have - 2.0 mimo to gra chodzi bez zarzutu. Jak to możliwe?? i jeszcze jedno wyczytane na innym forum: Co do GMA 950 to trzeba przyznać, że coś tam już potrafi konkretnego ( Pixel Shader 2.0 i Vertex Shader 3.0 ).Wydajność: zegar 400MHz i 4 potoki renderujące daje całkiem nienajgorszy wynik 1600MT/s ,przepustowość pamięci do 10,6GB/s ( oczywiście przy zastosowaniu pamięci 667MHz w dualu :) )co robi z niej grafę na której można śmiało jeszcze pograć w najnowsze gry (oczywiśćie z ograniczoną iloścą efektów ) jeśli jest tak szybka jak o niej piszą to można powiedzieć że wydajnośią przewyższa ATI Radeon 9600Pro Edytowane 13 Lutego 2008 przez yoshimitsu83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -X- Opublikowano 19 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2008 Wspomniałeś o vertex shader a w pewnym progranie do sprawdzania wymagań otrzymałem coś takiego do gry c&c tiberium wars Video Card Minimum: 64 MB DirectX 9.0c compatible video card (NVIDIA GeForce4 or greater; ATI Radeon 8500 or greater (Radeon 9200 and 9250 PCI not supported). Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.) You Have: Mobile Intel® 945 Express Chipset Family (Intel® GMA 950) FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement. Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 64 MB , You have - 128.0 MB Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes Vertex Shader Ver.: Required - 1.1 , You have - 0.0 Pixel Shader Ver.: Required - 1.3 , You have - 2.0 mimo to gra chodzi bez zarzutu. Jak to możliwe?? i jeszcze jedno wyczytane na innym forum: Co do GMA 950 to trzeba przyznać, że coś tam już potrafi konkretnego ( Pixel Shader 2.0 i Vertex Shader 3.0 ).Wydajność: zegar 400MHz i 4 potoki renderujące daje całkiem nienajgorszy wynik 1600MT/s ,przepustowość pamięci do 10,6GB/s ( oczywiście przy zastosowaniu pamięci 667MHz w dualu :) )co robi z niej grafę na której można śmiało jeszcze pograć w najnowsze gry (oczywiśćie z ograniczoną iloścą efektów ) jeśli jest tak szybka jak o niej piszą to można powiedzieć że wydajnośią przewyższa ATI Radeon 9600Pro Vertex jest emulowany przez procesor, gra chodzi ponieważ instrukcje verteksowe moga być wykorzystywane. Gdyby jednak gra wykorzystywała je w dużym stopniu byś miał <5 FPS Co do radeona 9600pro to jest on od tej karty wydajniejszy nawet 10-krotnie (w pewnych grach). I nie mówimy tu o głupim 3dmarku 2001 tylko o grach korzystających z instrukcji PS i VS w stopniu co najmniej średnim z wyłaczeniem zabójcow GF8 tj. Crysis. Odpal starego HL2 i zobacz te piękne 10 FPS w porywach bo zazwyczaj mniej:> i ponad 50 FPS na radeonie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...