fi5h Opublikowano 6 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2002 Nie wiem czy to wlasciwe forum dla czegos takiego ,ale uwazam ze w jakims stopniu PS2 to hardware wiec tu napiszsze.. http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=nowinki,10,1007 Co wy na to ? Moim zdaniem fajna reklama dla Linuxa, no i widze w takim zestawie sporo mozliwosci, jak choćby zaistnienie w wiekszym stopniu czegos na wzor sceny komputerowej, gdzie przeroznej masci programisci muzycy i graficy beda mogli popisac sie mozliwosciami super fajnej konsolki :D jak dla mnie totalny wypasik, choc nie nalezy dzieki temu zestawowi traktowac konsoli jak komputer, bo do tego jeszcze sporo bredzie jej brakowac... Ciekaw jestem takze jak bedzie chodzic linux na PS2 i czy da sie moze odpalic jakiegos benchmarka 8) Jest to także kolejny dowod wyższości PS2 nad PC :) jak widac ps2 moze wygladac jak komputer i co wiecej posiadac podobne mozliwosci co zwykly pc, a pc nadal nie moze doczekac sie emu PS2.. :twisted: :twisted: hehe fajne ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 6 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2002 Fajnie ??!! No nie wiem, ja się na ten emulator doczekać nie mogę, bo jakoś PS2 nie mam ochoty kupować. Ale zastanawia mnie jak coś, czego procesor i karta graficzna są takie słabe może mieć lepsze gry niż PC. Może jak będzie emulator, to jego wymagania również będa małe (jak było w przypadku Nintendo 64). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KvM Opublikowano 6 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2002 Ale zastanawia mnie jak coś, czego procesor i karta graficzna są takie słabe może mieć lepsze gry niż PC. Poczytaj inne wątki to się dowiesz :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 6 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2002 EEE, ps2 jest kilkakrotnie wydajniejsze niz najszybszy procek INTELA czy AMD. Cała sprawa prezentuje sie yu nieco inaczej. Co prawda sercem konsoli jest procek ktory chodzi z predkościa ok 300Mhz i posiada znacznie mniej pamieci zarowno Ram jaki graficznej, to wcale nie oznacza ze jest to slabsza maszyna. Glownym atutem tej konsoli jest chocby to ze ten procek to 128 bitowy RISC czyli calkowicie inna architektora (moim zdaniem znacznie wydajniejsza niz PCtowa) i wspolpracuje z innymi komponentami w pelnej harmoni. Dodatkowo konsola ta jest pozbawiona waskiego gardla jakim jest magistrala w PCtach, co zapewnia szybka wymiane informacji miedzy poszczegolnymi komponentami. Do tego wszystkiego dochodzi także dobrze napisane oprogramowanie ktore wyciaga ostatnie soki z tej specyfikacji. Dla porownania moge podac ze konsolka ta rusza z miejsca ponad 75 mln polygonow na sekunde, co na PC bylo by mozliwe dopiero przy pełnym GF4 i PIV ok 4Ghz. To tak oczywiscie na oko, a moze i ten komp by nie wystarczyl... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 6 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2002 Ale zastanawia mnie jak coś, czego procesor i karta graficzna są takie słabe może mieć lepsze gry niż PC. Poczytaj inne wątki to się dowiesz :-) Przecież wiem, że ci co piszą gry na PCety olewają optymalizację kodu, ale bez przesady - poza tym chyba więcej ludzi kupiłoby jakąś grę jeśli miałaby mniejsze wymagania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 6 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2002 Fajnie ??!! No nie wiem, ja się na ten emulator doczekać nie mogę, bo jakoś PS2 nie mam ochoty kupować. Ale zastanawia mnie jak coś, czego procesor i karta graficzna są takie słabe może mieć lepsze gry niż PC. Może jak będzie emulator, to jego wymagania również będa małe (jak było w przypadku Nintendo 64). Hmmm, troszke cie zasmuce. Taki emu nie bedzie nigdy szybko chodzil.. Cala sprawa , przy zrobieniu emu PS2 polega na tym ze poprostu jak narazie mamy za wolne PCty ktore mogly by udzwignac gry z tej konsolki. nawet gdyby udalo sie uzyskac Emu w skali 1/1 to i tak ine bylo by PC ktory by to udzwignol z przyzwoita predkoscia. Oczywiscie nie ma mozliwosci stworzenia emu ktory dzialal by w stosunku 1/1 . Normalnym stosunkiem pracy emulatora jakiej kolwiek konsoli na PC jest 1/100 , i tak choćby bylo z PSx i N64. Sami możecie zauważyć ze gry pisane na te konsolki wcale nie chodza z ultra plynnoscia na zadnym emu ktory by dzialal na procku wolniejszym niz co najmniej PII500. jak ktośchce to moge na ten temat rozpisac sie wiecej , ale nie chce niepotrzebnie smiecic tego watku :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 6 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2002 A może by zrobić PC na podstawie PS2 tylko z szybszym prockiem grafą,m więcej pamięci itp. I zrobić emulator zwykłego PC, czy Windowsów. Ktoś już gdzieś dzisiaj napisał, że gdyby procki nie były kompaktybile w dół, to można by było zrobić CPU znacznie wydajniejsze. Ale przecież kompaktybilne mogłoby być i tak, bo od czego są emulatory. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 6 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2002 to prawda ale wyszlo by na jedno, bo skoro cos ma byc kompatybilne w dol przez emulacje, to i tak nie bedzie chodzic tak szybko jak emulowane konsole dlaczego ?? juz mowie : Chodzi tu przedewszystkim o specyfikacje i proces samej emulacji: Przypuśćmy ze chcielibyśmy emulowac dokladne srodowisko programowe dla procesora pentium na procesorze wyzszej generacji ktory by nie byl kompatybilny w dol. Procz emulowania wszystkich funkcji tego procesora czyli emulowanie jesgo wszystkich rejestrow, sposobow przesylania danych i wszystkich instrukcji trzeba doliczyc czas i miejsce na wlasciwy proces emulacji tego srodowiska. Tak wiec widac ze emulacjia 2 zblizonych do siebie procesorow byla by bardzo trudna. Dowodem na to moze byc chocby Xbox i PIII. Pomimo iz w tej konsoli siedzi dokladnie ten sam procek co normalny PIII i do tego karta z chipsetem Nvidii, to emulowanie tej konsoli na zwyklym PC bedzie dosc trudne. Prosze odrazu nie mylic emulacji konsoli z przenoszeniem gier z tej platformy na PC bo to co innego.. Przy emulowaniu X'a na zwyklym PC , wlasciwie sam procesor musial by odtworzyc swoje wlasne srodowisko, czyli wszystkie rejestry instrukcje sposoby adresowania itp, poprzez proces emulacji, co spowodowalo by ze przy normalnej pracy zabraklo by wlasnie miejsca i czasu dla procesora na wlasciwy proces emulacji ktory zajmowal by sporo czasu. Dlatego najlepszym wyjsciem jest zastosowanie polsrodkow, czyli emulowanie tylko i wylacznie tego co nie jest dostepne w normalnym pc, jednak takie rozwiazanie wiaze sie ze zmienianiem kodu oprogramowania. Oczywiscie taki proces blizszy jest konwersji programu na inna platforme. Stad wlasnie tak wysokie wspolczynniki predkosci przy emulowaniu konsol ktore wynosza co najmniej 1/100. Z tego co zauwazylem t owraz ze wzrostem wydajnosci platformy emulowanej wraz z nia rosnie wspolczynnik predkosci potrzebny do emulowania tego srodowiska... To troche zastanawiajace, choć wlasciwie oznacza to mniej wiecej tyle ze rynek PC rozwija sie nieco wolniej niz rynek konsol a przedewszystkim rynek dostepnych technologii, ktore drzemia we wszystkich nowoczesnych konsolach.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 EEE, ps2 jest kilkakrotnie wydajniejsze niz najszybszy procek INTELA czy AMD. Cała sprawa prezentuje sie yu nieco inaczej. Co prawda sercem konsoli jest procek ktory chodzi z predkościa ok 300Mhz i posiada znacznie mniej pamieci zarowno Ram jaki graficznej, to wcale nie oznacza ze jest to slabsza maszyna. Glownym atutem tej konsoli jest chocby to ze ten procek to 128 bitowy RISC czyli calkowicie inna architektora (moim zdaniem znacznie wydajniejsza niz PCtowa) i wspolpracuje z innymi komponentami w pelnej harmoni. Oj niebardzo moge sie z toba zgodzic bo jak wiesc niesie XBOX jes szybszy od PS2 a jest tam nedzny Celeron 733Mhz z 256 KB Cache i GF4(czy jakas jego odmiana ) a plyta podobna jak w PC z chipsetem NVIDI cos ala nForce w plytach do AMD i 64 MB Ram A po drugie jesli jak piszesz :lol: wspolczynniki predkosci przy emulowaniu wynoszi co najmniej 1/100. To wytlumacz jak do ciezkiej ku.. jak emulacja PS1 chodzi na PII 300 w miare ok a wydajnosc PS1 jest szacowana jako P I 166 ?????????? Juz trwaja prace nad emulatorem PS2 (byc moze juz jest) wiec jak to by mialo ruszyc na emulatorze ??????? Glupoty i tyle piszesz wyglada na to ze emulator powstanie za 10 lat Remik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 Juz wyjasniam wszystko: "Oj niebardzo moge sie z toba zgodzic bo jak wiesc niesie XBOX jes szybszy od PS2 a jest tam nedzny Celeron 733Mhz z 256 KB Cache i GF4(czy jakas jego odmiana ) a plyta podobna jak w PC z chipsetem NVIDI cos ala nForce w plytach do AMD i 64 MB Ram " Nieco pomyliles specyfikacje nie Celeron A PIII i nie jakis GF4 a zmodyfikowany NV17 lub wyzszy (juz nie pamietam) Pozatym PS2 nie jest wolniejszy od X'a. Dlaczego ?? A to dlatego ze nie ma mozliwosci jak narazie sprawdzenia w miare obiektywnego ktora konsola jest szybsza, bo na kazda inaczej pisane jest oprogramowanie wiec porownanie tych dwuch konsol bylo by trudne i raczej malo sprawiedliwe. Kolejna sprawa jest fakt ze do dzsiaj nei wiemy przy jakich parametrach wyswietlanej grafiki Xbox porusza te 100 mln polygownow. Ale to i tak nie wazne bo Xbox ze zwyklym PC ma bardzo malo wspolnego, to zupelnie inna konstrukcja.. Nie checem sie juz powtarzac poczytaj jeszcze dokladnie to co napisalem to zrozumiesz, a jak to cie nie zadowoli to sprobuj poszukac na necie na czym polega ta roznica. Jesli chodzi o ten wspolczynnik to nie wiesz o co biega, skoro porownujesz predkosc psx'a do p166. Tak jak juz pisalem tego sie nie da porownac, to tak jak bys porownywal malucha do vipera 8 litrowego twierdzadz ze to to samo bo tyle samo pali na 100km. Bzdura! To calkowicie inna architektura, dam ci przyklad: Voodoo 1 wyswietla 1 mln polygonow na sek Voodoo 2 ok 2,5 do 3mln polygonow Riva tnt2 ok 6 - 8mln Geforce 256 ok 15mln a zwykly psx ciagnie tylko 300 000 polygonow jednak zadowalajacej predkosci nie uzyskasz na Voodoo 1 ktory jest szybszy 3x od calego psx'a. Widze ze nie wiele wiesz na temat emulacji, a takze architektury poszczegolnych ukladow. Poszukaj nieco specyfikacji i poczytaj na temat procesow jakie zachodza w procesorze np Pentium podczas jego pracy to zobaczysz ze przy emulowaniu innego srodowiska a takze samego procesu emulacji traci sie takie ilosci czasu ze naprawde potrzeba wielokrotnie szybszej maszyny by to pociagnela. Jesli chodzi o emu ps2, to gdybys naprawde poszukal na neci a nie sluchal plotek z powietrza , to bys wiedzial ze sa prowadzone prace nad emulacja srodowiska PS2, gdzie emulator skonczony jest w ok 5%. Jak zapowiadaja sami autorzy, jest to jedynie proba emulacji samego srodowiska ale nie ma mowy o emulowaniu samej konsoli, a przynajmniej nie przez najblizsze 2 lata. Piszez ze pisze glupoty, poprzyj to faktami a nie domyslami, jesli nie wiesz co napisac to nie pisz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 jak chcesz zobaczyc ten emu to znajde ci do niego linka, jak zobaczysz jak to wyglada i jak chodzi to ci kapcie spadna i polecisz do sklepu po PIV 3Ghz zeby pograc na tym emu w szachy lub w pacmana. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 Pomysl co piszesz logicznie ja nie wnikam czy XBOX jes szybszy od PS2 (wedlug specyfikacji chyba 2x albo i wiecej) i jest to najprawdopodobniej Celeron na 133 FSB Ale jak piszesz o stosunku 1/100 czy ty wiesz ile to jest ???? Przeciez z tego wynika ze nawet emulacja na PS1 niema racji bytu nawat za 5 lat ???????? Wiadomo ze emulacja to nie bezposrednio wykonywany kod ale z tym 1/100 cos ci sie popieprzylo? Voodoo 1 wyswietla 1 mln polygonow na sek Voodoo 2 ok 2,5 do 3mln polygonow Riva tnt2 ok 6 - 8mln Geforce 256 ok 15mln A co to ma do procesu emulacji o jakim ty piszesz moze byc GF XX 500 mln polygonow/s A i tak proces emulacji nastepuje w jednostce centralnej CPU a nie Karcie Gr. tak ze Voodoo 1 spokojnie wystarczy :wink: z tego co piszesz Remik... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaloryfer Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 BleBleBle !!! :evil: :evil: PS2 suxx i inne konsole tez, pomyslcie sobie o tych wszystkich producentach konsol jak o potworach kture chca wygryxc nasze kochane komputery.PS 2 ani zadna inna konsola nie dorasta PeCeTom do kurzu w obudowie !! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mighn Taghor Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 Spox - konsole są jak kalkulatory - potrafią tylko jedno.... pozatym jakość grafiki nawet takiego PS2 jest makabryczna! - niedawno kumpel spią PS2 z monitorkiem 52' - MASAKRA! pikseloza wyje do nieba! może dobrze to i do tych 28' wygląda, ale potem...... Potem podpieliśmy PC-ta - 2048x1536 - i .... .... sami się domyślcie jaki miodzik :) (ATI) Pozatym PS2 jest szybka - bo zoptymalizowana tak samo szybkie były atarynki, commodorki, iMac, i wszystko (prawie) co kompatybilne z samym sobą (mimo że commodorek i atarynka to prawie to samo!) i nierozbudowywalne - brak konfliktów, optymalne transfery, brak emulacji antyków... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 Pomysl co piszesz logicznie ja nie wnikam czy XBOX jes szybszy od PS2 (wedlug specyfikacji chyba 2x albo i wiecej) i jest to najprawdopodobniej Celeron na 133 FSB Ale jak piszesz o stosunku 1/100 czy ty wiesz ile to jest ???? Przeciez z tego wynika ze nawet emulacja na PS1 niema racji bytu nawat za 5 lat ???????? Wiadomo ze emulacja to nie bezposrednio wykonywany kod ale z tym 1/100 cos ci sie popieprzylo? Voodoo 1 wyswietla 1 mln polygonow na sek Voodoo 2 ok 2,5 do 3mln polygonow Riva tnt2 ok 6 - 8mln Geforce 256 ok 15mln A co to ma do procesu emulacji o jakim ty piszesz moze byc GF XX 500 mln polygonow/s A i tak proces emulacji nastepuje w jednostce centralnej CPU a nie Karcie Gr. tak ze Voodoo 1 spokojnie wystarczy :wink: z tego co piszesz Remik... O kur.. wiem czemu mi sie tu cos nie zgadza. Troszke sie jebnolem :oops: dokladnie jak piszesz- nie 1/100 tylko 1/10 jakos tak mi sie to zero dopisalo i potem tego nie zauwazylem, heh :lol: teraz wszystko podlicze i powinno byc ok. A te karty graficzne podalem ci dla przykladu, pozatym napisalem ze to tylko przyklad by uswiadomic Ci o ile mniejsza moc obliczeniowa ma psx i nie maja one zadnego wplywu na emulacje (poza jedynie predkoscia rozrysowywania obrazu) w znacznym stopniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 Spox - konsole są jak kalkulatory - potrafią tylko jedno.... pozatym jakość grafiki nawet takiego PS2 jest makabryczna! - niedawno kumpel spią PS2 z monitorkiem 52' - MASAKRA! pikseloza wyje do nieba! może dobrze to i do tych 28' wygląda, ale potem...... Potem podpieliśmy PC-ta - 2048x1536 - i .... .... sami się domyślcie jaki miodzik :) (ATI) Pozatym PS2 jest szybka - bo zoptymalizowana tak samo szybkie były atarynki, commodorki, iMac, i wszystko (prawie) co kompatybilne z samym sobą (mimo że commodorek i atarynka to prawie to samo!) i nierozbudowywalne - brak konfliktów, optymalne transfery, brak emulacji antyków... Heh, powiem tyle - konsol nie podpina sie do monitorkow, dlatego maja rozdzielczosc przystosowana do max rozdzielczosci zwyklego telewizora, nie ma sie co dziwic ze jak podepniesz do monitora i to tak duzego to beda pixelki. Sprobuj odpalic na tym monitorze pc w 800x600 to tez beda. Pozatym ps2 czy xbox, nie nie potrafia tylko jednego. Zobacz co sie dzieje jest linux na ps2 , klawiatura do ps2, myszka do ps2,modem, karta sieciowa,dysk twardy, Quake3 tez jest :), halo cos mi sie wydaje ze to chyba pc ostatnio potrafi coraz mniej :D Nie bardzo tez rozumiem tego braku emulacji antykow :idea: Mozesz jasniej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubmich Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 Moze malo to ma wspulnego z ps2, ale dotyczy emulacji. Z tego co pamietam procesory transmetia emulowaly procesor PC. Proces emulacji byl wbudowany- ale mozliwy do zmiany - wiec mogly emulowac niemalze dowolny proc. I jakos te procki dzialaja/wydajnosc/ - nawet jakis serwer na nich ostanio zbudowano. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 No cos tam o nich bylo, jednak tam emulacja polegala nie tyle co na emulacji srodowiska co emulacji samych instrukcji. Hmm, nie pamietam czy jakos to udalo sie im wykorzystac, ale z tego co pamietam to te procki mialy siedziec w komputerach przenosnych ze wzgledy na znikomy pobor mocy.. Ciekawe czy jeszcze o nich uslyszymy.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubmich Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 Transmeta poza sprzetem przenosnym oferuje serwery-ktore szczyca sie najwieksza wydajnoscia/zurzycie pradu :) co moze i niektorych smieszy ale znacznie obniza koszty. zestawienie i jeszcze jeden serwer i jeszcze cosik takiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 No no , calkiem ciekawe, moze sie nawet jakos tym zainteresuje, bo ostatnio potrzebowalem kilka serverkow wlasnie takich co by mialy maly pobor mocy hehe ,a 15 wat to calkiem ladny wynik... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KvM Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 Pomysl co piszesz logicznie ja nie wnikam czy XBOX jes szybszy od PS2 (wedlug specyfikacji chyba 2x albo i wiecej) i jest to najprawdopodobniej Celeron na 133 FSB Remik... A czym się różni Celeron od P3? Wyłącznie wielkością Cache i FSB więc jeśli procek jest poniżej 1GHz ma 256Cache i FSB 133 to jest to P3, a nie celeron. Co więcej były P3 także z FSB 100MHz i jakoś nikt nie mówił, ze to Celerony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liquid Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 Mam PS2 i nigdy nie zrobie z niej kompa. Straci swój UROK 8) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt Opublikowano 7 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2002 BleBleBle !!! :evil: :evil: PS2 suxx i inne konsole tez, pomyslcie sobie o tych wszystkich producentach konsol jak o potworach kture chca wygryxc nasze kochane komputery.PS 2 ani zadna inna konsola nie dorasta PeCeTom do kurzu w obudowie !! He he :lol: , "blebleble" i "sux" to Twoje wszystkie argumenty w tej dyskusji ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek Opublikowano 8 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2002 ja uwazam ze konsole sa poprostu dla graczy (osob malo wymagajaczych lubiacych tylko to a pc dla nich to duza glosna skomplikowana maszyna ciagle sie psujaca ) ja sie do nich nie zaliczam przez pewien okres mialem psx a nie mialem pc i sie bawielem odwarzaczem muzyki i memory card :D bo nie potrafie spedzac przed gra wiecej niz godzine dziennie a przed kompem , net i itd nawet 12 h wiec trza patrzec z innej perspektywy ale jedno jest pewne konsole sa wspaniale dla gier zobaczcie ile chiciorow wyszlo na pc w tym roku malo wiekszosc to jakas amatorszczyzna na konsole pewnie ze 100 co do cego kodu zrodlowego to trzeba pamietac ze producentowi konsoli zalezy na tym abuy ona jak najdluzej sluzyla a dla producentow sprzetu komputerowego odwrotnie woic nikt na programistow nie naciska i tak gdy chcilem pograc w gta3 ktora wyszla 1 rok po ps2 to musialem ramu dokupic moj komp ma mniej niz 1,5 roku i ledwo co chodzi w ciagu tego okresu wyszlo juz ze sto nowych chipow do plyt i odmian prockow i teraz musze zmienic prawie wszystko za za niego dalem 4500 zl wiec konsole sa duzo tansze i mniej awaryjewn pochodzi taka z jakies 4 latka i jest ok ps2 kosztuje mniej niz procek + plyta glowna nowe konsolki maj juz dostep do netu wiec multiplayer nie jest juz przeszkoda co do emulatorka to raczej nie powstanie nie ma takiego do dreamcasta a bedzie do ps2 :D ten z n64 mial juz problemy i nawet nie ze wzgledu na wydjanosc pc a z tego ze jest juz bardzo odmienny od pc (skomplikowany bardziej o psx) ten linux to swietny pomysl jak wiadomo producenci gier musza placic za to ze robia gre na konsole jej producentowi dlatego takie ceny (konsol i gier) najlepszym rozwiazaniem jest miec to i to brata do telewizora (28 cali w pokoju rodszicow a my do kochanego kompa i z athlona 1ghz robimy marne 4 ghz ) a jak nam sie znudzi idziemy do konsoli i bez problemu zapalamy nowa giere w 1 minute i gramy bez obawy o zwiech w pieknej grafice i plynnosci (uf skonczylem) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 8 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2002 No cóż, ja gram na ps2 wylacznie, PC zluzy mi do programowania i innych <span style="color:red;">[ciach!]</span>ł czasem jakiegos divixa odpale,choc da sie tez to zrobic na PS2... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturnow Opublikowano 8 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2002 Trudno porównać konsole i Pc pod względem grafiki nie mówiąc jużo prędkoś. Po pierwsze gry na Pc powstają tak ,że są dostolowane do kilkudziesięciu rezdzielczości , do zmiany ilości detali itp, a gry na PS2, rozdzielczośc 640x400 to max ,podobno MGS2 jest w 640x200 big LOL ,ale na telewizorze to i tak pikuś, te 75 mln poligonów na PS2 to bez efektów, góra to 10mln:) Zaraz nie chce mi się już nic pisac PC rulez pod każdym względem, aha co do togo ,że gf ma jakąs tam wydajność, niestety żaden emulator PSX nie potrafi dobrze wykorzystać GPU. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 8 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2002 eeeeeeeeeeee tam... nie ma sensu porownywac PC z PS2 .... chyba wiadmo na ktorym mozna jednak wykonac wiecej operacji :) PS2 to tylko konsola do grania.... a moim zdaniem wsadzenie do niej lunixa to bezsens Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaloryfer Opublikowano 8 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2002 BleBleBle !!! :evil: :evil: PS2 suxx i inne konsole tez, pomyslcie sobie o tych wszystkich producentach konsol jak o potworach kture chca wygryxc nasze kochane komputery.PS 2 ani zadna inna konsola nie dorasta PeCeTom do kurzu w obudowie !! He he :lol: , "blebleble" i "sux" to Twoje wszystkie argumenty w tej dyskusji ? nie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...