Skocz do zawartości
qqrydza

Dead Space

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dragonlore

Film byl swietny, i byl dobrym wprowadzeniem do gry- sama zas gra takze swietna choc schematyczna,jednak mi to wcale nie przeszkadza bawie sie swietnie.

Gra jest tez wzorem dla innych jak nalezy optymalizowac gry,a ladowanie gry z save'a to maly szok,tak samo jesli chodzi o poruszanie sie po lokacjach,zadnych doczytek,loadow itp-bravo dla tworcow :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jest tez wzorem dla innych jak nalezy optymalizowac gry,a ladowanie gry z save'a to maly szok,tak samo jesli chodzi o poruszanie sie po lokacjach,zadnych doczytek,loadow itp-bravo dla tworcow :)

Moze dlatego ze engine nie skupia sie na efektach graficznych ?? Jesli sie dobrze przyjrzec gra przypomina wykonaniem ... doom 3 ( podobienstwa mozna rowniez odnalezc w sposobie straszenia). Nie ma przepychu graficznego jak w Crysis, nie wszedzie wladowany jest bump-mapping, dynamiczne oswietlenie czy miekkie cienie, post processing i mase innych graficznych bzdur. Tak wiec optymalizacja optymalizacja, ale tu rowniez poprostu nie ma co obciazac karty graficznej ( co wcale nie oznacza ze jest to jakas wada ). Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze dlatego ze engine nie skupia sie na efektach graficznych ?? Jesli sie dobrze przyjrzec gra przypomina wykonaniem ... doom 3 ( podobienstwa mozna rowniez odnalezc w sposobie straszenia). Nie ma przepychu graficznego jak w Crysis, nie wszedzie wladowany jest bump-mapping, dynamiczne oswietlenie czy miekkie cienie, post processing i mase innych graficznych bzdur. Tak wiec optymalizacja optymalizacja, ale tu rowniez poprostu nie ma co obciazac karty graficznej ( co wcale nie oznacza ze jest to jakas wada ).

Mimo tego ze gra nie wykorzystuje tego co napisales to wedlug mnie wyglada dobrze jak na obecne czasy a i chodzi calkiem w pytke.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mimo tego ze gra nie wykorzystuje tego co napisales to wedlug mnie wyglada dobrze jak na obecne czasy a i chodzi calkiem w pytke.

No przeciez napisalem ze to nie jest nic zlego ;) Nie mam 100% pewnosci ze nie wykorzystuje tych efektow ktore wymienilem, stwierdzam tylko ze nie sa tak oczoj...e jak w innych tytulach. A tak naprawde moim zdaniem wlasnie na tym polega tworzenie dobrych gier, ze wykorzystuje sie nowoczesne narzedzia nie dla samego ich wykorzystania, tylko po to aby zbudowac wiarygodne otoczenie i tknac w swiat gry zycie, co tworcom Dead Space udalo sie znakomicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Film byl swietny, i byl dobrym wprowadzeniem do gry- sama zas gra takze swietna choc schematyczna,jednak mi to wcale nie przeszkadza bawie sie swietnie.

Gra jest tez wzorem dla innych jak nalezy optymalizowac gry,a ladowanie gry z save'a to maly szok,tak samo jesli chodzi o poruszanie sie po lokacjach,zadnych doczytek,loadow itp-bravo dla tworcow :)

Czasem gdy przechodzimy do innej lokacji, pasek kilka razy przeleci po ikonce "otwórz" gdy chcemy otworzyć drzwi (pewnie wiesz o co chodzi) to są właśnie doczytki :D

 

 

 

co nie zmienia faktu, że rzadko ma to miejsce.. i nie trwa długo ;)

Edytowane przez Black_war

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 poziom, mam zmieszać coś tam w kapsule aby sprawdzić DNA stwora. Jak wchodzę do pomieszczenia to stwór ten co się odradza i inne tak naparzają że kończy mi się amunicja a drzwi wszędzie pozamykane! Co trzeba tam zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 poziom, mam zmieszać coś tam w kapsule aby sprawdzić DNA stwora. Jak wchodzę do pomieszczenia to stwór ten co się odradza i inne tak naparzają że kończy mi się amunicja a drzwi wszędzie pozamykane! Co trzeba tam zrobić?

Jak dobrze pamiętam trzeba wytrzymać jak najdłużej a drzwi się otworzą po jakimś czasie. Zawsze można na youtube sprawdzić tam są solucje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie -a do tego wytrzymywanie ile się da kończy się pełną pieluchą hihi :wink: .Trzeba brysia zwabić do zamrażarki.Uprzednio coś tam uruchamiamy w "po schodkach się tam wchodzi" czy "za szybą po wejściu przez drzwi"(nie pamiętam dokładnie).Działa jakiś czas bodajże i z powrotem trzeba uruchamiać więc trzeba się dość żwawo poruszać.Hmmm....z moją lodówką jest jakby mniej problemów <_<

Edytowane przez miron72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie starczy.

Moje typy:

Z broni: piła-rozpruwacz, piła plazmowa, laser stykowy (tylko na boss'ów i na dystans - ale jak już jest potrzebny, to BARDZO pomaga), strzelba - świetna do zwalania z nóg szarżujące tłumy.

 

Upgrade: staza pod kątem mniejszego zużycia energii i piłę plazmową.

Kurcze, a ja zainwestowałem w Karabin pulsacyjny i to sporo oraz w żywotność :). Podobały mi się te trzy celowniczki :) Czyżbym źle zrobił? Jestem w 7 rozdziale. Właściwie kończę go. Raczej więc nie będę zaczynał od początku. Cóż teraz będę inwestował w piłę. Skoro wszyscy polecają :)

 

 

Właśnie ukończyłem gierkę na poziomie "trudny". Krótko i zwięźle. Ocena 8/10 (za 99 zł, a nie 129 zł bo inaczej jeden punkt mniej). Nie wiem, ale ze mną chyba coś nie tak. Gra trzyma klimat, grafika niezła, dźwięk duży plus, a mimo to nie miałem ani jednego momentu, aby choć przez chwilę skoczyło mi ciśnienie :-|. Nawet słuchawki i ciemno w pokoju nie pomogło.

 

Leci na Allegro, a nie na półke.

"coś nie tak" Chyba nie. Mam podobnie. Owszem klimat fajny, dobra grafika, ale jakoś przestraszyć się nie mogę.:)

Jak się grało na :trudnym"? Gram na średnim i na razie jakoś znośnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na trudnym tez jest latwo :-)

jak dla mnie to jest zdecydowanie za duzo zasobow

powinni dac tyle amunicji i apteczek na hard by trzeba bylo dokupywac za kase

a tak to mozna stuff sprzedawac i kupowac wezly mocy dopakowywujac na maksa sprzet :-)

 

no i gierka naprawde przyjemna

Edytowane przez quo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukałem a nie znalazłem. Mam do was takie pytanie. Mam problem z padem w tej gierce gałka odpowiedzialna za ruch kamery źle działa (np chcę spojrzec w dół a kamera leci w lewo itp)... Pad to vista 64 pad tracer trj-301. jest to trochę niewygodne ... co można z tym zrobic ??

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Film byl swietny, i byl dobrym wprowadzeniem do gry- sama zas gra takze swietna choc schematyczna,jednak mi to wcale nie przeszkadza bawie sie swietnie.

jaki film ?

 

do jakiej gry byście porównali wymagania dead space ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukałem a nie znalazłem. Mam do was takie pytanie. Mam problem z padem w tej gierce gałka odpowiedzialna za ruch kamery źle działa (np chcę spojrzec w dół a kamera leci w lewo itp)... Pad to vista 64 pad tracer trj-301. jest to trochę niewygodne ... co można z tym zrobic ??

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

1

 

2

 

Może cosik pomoże...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ukończyłem grę.

Bardzo dobra pozycja, świetny klimat, parę momentów grozy. Gra czerpie garściami ze świetnego System Shock 2. Dużo motywów ma podobnych. Niestety poza paroma momentami gra straszna nie jest, być może dlatego, że wszystko to już widziałem w SS2, trudno powiedzieć co by było gdyby zamienić chronologię tych dwóch pozycji i czy gdybym pierwszego przeszedł Dead Space'a to System Shock 2 by mnie przestraszył, a pamiętam, że w tej drugiej grze często miałem ochotę się gdzieś schować (tzn. w grze ;)) i już więcej nie penetrować ciasnych korytarzy okrętu. Gra była przerażająca, chodź może to wynikało z mojego młodego wieku wtedy :).

 

Jednej rzeczy nie rozumiem

» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - Część fabuły

Skoro Nicole jest tylko halucynacją Isaaca i nikt inny poza nim samym go nie widzi to jakim cudem Nicole ingerowała w otaczający Isaaca świat ? Na przykład kiedy spotykamy ją po raz pierwszy to otwiera na konsoli dla nas drzwi, naszym zadaniem jest ją wtedy chronić. No właśnie chronić, skoro tylko my ją widzimy to dlaczego necromorphy ją atakują ? Ktoś powie, że są halucynacją, ale mimo wszystko w tym czasie parę stworków atakuje też Isaaca, który odnosi całkiem realne obrażenia. Rzeczywiste też są upuszczane w tym czasie przez nie przedmioty, no i najważniejsze, w jaki sposób otwiera dla nas te drzwi ? Czyżby niespójność fabuły czy może czegoś tu nie dostrzegam.

Edytowane przez Matthaios84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, dobre spostrzezenie :wink:

 

» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "fabula"
Nicole przejawia sie napewno przynajmniej raz w sposob rzeczywisty w zakonczeniu gry w momencie gdy Isaac zdejmuje helem(z niemilym skutniem dla niego niestety :unsure: )

Chyba ze to panna Daniels stala za tymi wszystkimi otwieraniami dzwi i mechanizmow, a artefakt tak manipulowl Isaackiem i nia, aby zaladowal go na prom, a ona lub on odlecial z nim na Ziemie, chociaz nie wyjasnia to, dlaczego jego wizje kazlaly mu ponownie sicagnac prom z Artefaktem na poklad ishimury z zamiarem jego zniszczenia.

Ogolnie bardzo zagmatwany jest ten watek gry.

Co do gry- brawa za siwetny klimat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem to coś i teraz jest mały problem.

A dokładnie jak zmienić sterowanie, wiem "nie da się" konwencjonalnie bo twórcy w swojej łaskawości tak postanowili.

 

Wiem jednak że da się zmienić klawiszologię przez zmianę w pliku: controls.rmp

Mam program który to obsługuje XVI32 tylko że w nim nigdy nic nie robiłem i po otwarciu pliku i tak nadal jest to czarna magia dla mnie.

 

Może ktoś z was się tym bawił, chodzi mi o zmianę z klawiszy WSAD na strzałki(to już mam, bo nawet gotowy plik w sieci jest) ale jak mam zmienić Użyj/podnieś na klawisz Enter i w wykasować klawisze strzałek z trybu ekwipunku(RIG czy RING albo podobnie) a zastąpić je WSAD-em.

Bo jak już mam strzałki i włączę ekwipunek(ten RIG) to jak używam strzałem to koleś się rusza a tak bym po menu śmigał wsad-em. No i ten enter pod podnoszenie/używanie?

 

Poradzicie coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Kyle napisał:

Czy wiecie może jak otworzyć "drzwi do talerza komunikacyjnego", na etapie gdzie się strzelało działem do asteroidów. Gra już mnie wysyła do kolejki, byłem (chyba) wszędzie, a te jedne, jedyne drzwi są zamknięte:

Będę musiał znowu odpalić DS bo nic a nic nie pamiętam tego momentu, ale może tu zerknij: 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...