Gość Pussik Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2010 (edytowane) Mam AA bez zmieniania nazwy pliku. Wie ktoś jak zmienić sensitivity kursora w ME2? http://social.bioware.com/forum/1/topic/106/index/761152 Po edycji tego pliku, nie odpala mi sie gra (zabezpieczenia przed zapisem? ;P). ;/ Może ktoś podesłać mi ten plik? :D Edytowane 8 Lutego 2010 przez Pussik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2010 Mozesz laskawie przestac pisac z dwoch kont na raz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) Sorry. To co mi sie nie podoba w ME2 to, to ze za zrobienie glownego questa moja postać dostaj 1000exp, a za zrobienie pobocznego 40exp, za zabijanie przeciwników - wcale. Sprawia, ze kazdy bedzie konczyl z niemal takim samym levelem ;/ no bo jakie beda roznice? i nie widze nigdzie statystyk broni...czyli z itemami jeszcze wieksza chu.. niz w jedynce. Po rozbudowaniu centurm medycznego na normandii, ponoć mogę zmienić sobie twarz ... gdzie to zrobić? Edytowane 8 Lutego 2010 przez Pussik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2010 Nie zmienic tylko naprawic zeby nie bylo widac tych swiecacych rys na twarzy :P A mozna to zrobic tylko raz i to miejsce znajduje sie po prawej stronie na koncu pokoju medycznego. Kontynuuje gre postacia z jedynki i jak narazie bardzo fajnie sie gra. Myslalem ze kontynuowane sa tylko decyzje ktore sa wykazane na poczatku po imporcie ale zaskoczylo mnie ze spotkalem wiele npc ktorzy przezyli spotkania ze mna w side questach. Jak narazie gra mi sie fajnie tylko wlasnie najwiekszy mankament to te magazynki i krycie sie za przeszkodami jakby zwykle podejscie z 1 nie wystarczalo. No i brak paskow ilustrujacych moc danej broni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 8 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) Ciekawe, że niektórym się nie zgadzają decyzje z jedynki. U mnie wszystko się narazie zgodziło. I z poświęceniem głównej postaci (i Wrexem), i z misjami pobocznymi (królowa robali, agentka od spraw wewnętrznych na Noverii, FIST, Asari z feros i co tam jeszcze było w wiadomościach tekstowych). Może bardziej przewidywalne decyzje podejmowałem (paragon) ;) Chociaż przecież bez importu postaci założony jest mroczniejszy finał jedynki, a po imporcie mi się zgodziło z moją decyzją (Rada/Udina/Anderson). - wkręcający kawałek (szczególnie druga połowa) podczas rozgrywki z Eclipse na Ilium. Wczoraj wpadł mi w ucho podczas przechodzenia tej misji ;) Edytowane 8 Lutego 2010 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) 20h gameplay time za sobą i oto jak wypada Mass Effect 2 względem pierwszej części, w moim odczuciu: + lepsza grafika + lepsze (wszystko co się pod tym słowem kryje) questy + dłuższa rozgrywka + możliwość zmiany wizerunku postaci (zbroi) + jeszcze lepiej zoptymalizowany silnik + ciut lepsza ekspresja postaci podczas dialogów + możliwość przeskakiwania i wspinania się na przeszkody + więcej walki (dynamiczniej) + dużo fajniejsze skanowanie planet + fajniejsza normandia - mniej informacji o itemach - momentami gorsze sterowanie postacią - zmieniony interface i klawiszologia - brak automatycznego przyklejania się do ścian i przeszkód - wprowadzenie magazynków i kończącej się amunicji - uboższa cytadela - mniejszy rozwój postaci - liniowe zdobywanie doświadczenia i levelowanie - brak możliwości jeżdzenia łazikiem po obcych planetach Edytowane 10 Lutego 2010 przez Pussik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2010 + możliwość zmiany wizerunku postaci (zbroi)Przeciez to bylo tez w jedynce, nie rozumiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2010 - brak automatycznego przyklejania się do ścian i przeszkód Dla mnie to + Jak widać wszystkim dogodzić się nie da ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2010 - brak możliwości jeżdzenia łazikiem po obcych planetachDzięki Bogu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2010 Przeciez to bylo tez w jedynce, nie rozumiem? Ale zmienialo sie w jedynce cala zbroje i nie bylo mozliwosci modyfikowania jej kolorow. Teraz mozna wlasnorecznie dobrac kolor, wyglad oraz poszczegolne elementy (np. korpus, nogi, glowa, rece etc.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2010 właśnie :) A mam takie pytanie, bo dręczy mnie to ... mam 12 upgradów technologicznych, ale nieaktywnych bo brakuje czegoś w stylu "1x siła..." Gdzie je pozyskać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2010 można kopić w sklepach i znaleźć na misjach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Drogie te upgrady, brakuje mi jakis 200-300 tys kasy i własciwie ciężko ją zdobyć, jedynie ciułać po kilka tysiaków ze znajdywanych skrzynek albo zdobywanych questów. :D Edytowane 10 Lutego 2010 przez Pussik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2010 Miazdzypaszcze trzeba bylo tym karabinem zbieraczy zalatwic albo dzialo kaina opracowac :) to dugie jednym strzalem potrafi pol mapy wyczyscic :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2010 Chyba, że się amunicji nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2010 Miazdzypaszcze łatwo było rozwalić, wziołem jakąś "wyrzutnie rakiet" co miałem pod ręką, wywaliłem wszystkie 13 naboi, dołożyłem z lekka karabinem szturmowy i z głowy, a jak go zobaczyłem myślałem, że będzie ciężej. Jestem po jakichś 20h i bardzo miło mi sie gra imho ocena jak narazie conajmniej 9/10, szkoda mi tylko, że wrexa nie można zwerbować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozaq Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Jak dla mnie gra jest przykrótka, side questów jest jak na lekarstwo, a nie wypełniając misji na lojalność, to zapewne można ją skończyć w jeden wieczór. Brak statystyk broni, pancerzy to jak dla mnie minus, bo przydzielanie punktów do paru mocy to lipa, właściwie podczas gry i tak nic z tego nie wynika. Brakuje mi możliwości odwiedzenia pewnych miejsc z pierwszej części np. to jak okroili cytadelę to kpina. Skanowanie planet to nuda, już wolałem Mako pojeździć. Generalnie ok, gra lepiej wygląda i można sobie pograć, ale jedynak była dla mnie zdecydowanie lepsza, może dlatego, że była to jakaś nowość, a tu wiadomo było mniej więcej czego się spodziewać. Widzę, że w Bioware mają uniwersalną fabułe na każdego nowego RPG-a, 3/4 gry to pozyskiwanie nowych ludzi do ekipy (jak w Dragon Age), a sam wątek główny to 3h grania. Także wolę sobie pograć w DA:Origins bo tam można się sporo kręcić po świecie itd. » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Jeszcze cos" Ciekawi mnie to jak rozwiążą kwestię dużej śmiertelności załogi podczas ostatniej misji, w kontekście 3 części, i wynikającej z tego dużej liczby kombinacji. Zapewne system z save'em z poprzedniej części pomoże. Edytowane 11 Lutego 2010 przez wozaq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2010 Może ktoś na szybkości wrzucić screen/link w którym zaznaczone są różnice pomiędzy ON/OFF z opcji graficznych? Bo wyłączyłem kilka, pobiegałem sekund parę i nie widziałem drastycznych zmian prócz stałego fps na Normandii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 10 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2010 Odpal save'a, zrób screen, wyjdź do opcji, zmień coś i wczytaj save'a, zrób screen. Potem poprzeglądaj screeny. Ja tak porównywałem różnice w AA. ME1 przeszedłem w tamtym tyg, w tym katuje ME2, traktuje to jako jedną grę niejako. Wozaq, zaznacz, że robisz spojler. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 Skończyłem przed chwilą. Tak na gorąco: 1 . Przyjemnie podrasowana grafika. Co ciekawe wydaje mi się, że na lapku chodzi mi lepiej niż jedynka. 2. Walka wciąga. Bronie w końcu strzelają futurystycznie, co widać i słychać (trochę jak Star Wars). No i jest to zrobione z o wiele większym rozmachem. W niektórych misjach naparzanina jest jak w hollywódzkich hiciorach. 3. Podoba mi się rozwiązanie z misjami pobocznymi/lojalnościowymi. Dużo ciekawsze niż to jeżdzenie łazikiem w jedynce (choć raz w jednej misji mogli dać się przejechać :D). Tutaj widać, że poświęcono im dużo uwagi. Lojalnościowe uważam, za część fabuły. Są zrobione z tą samą starannością, co główny wątek i sporo można się z nich dowiedzieć o świecie w ME. No.. nie wszystkie są równie dobre, ale moim zdaniem nie powinno się ich omijać. Wszystkich pobocznych misji nie zaliczyłem. Nie mogłem się juz doczekać finału, no nie wiem czy będę miał czas grać w najbliższych dniach. 4. Warto często zaglądać do tej parki inżynierów. Ich dialogi mnie rozwalają :D 5. Znalazłem polski akcetnt w grze (oczywiście musiał być martylologiczny). :D 6. Doktorek (też fajna postać) mnie zaskoczył po misji finałowej :D Steam mi pokazuje, że grałem ok 38h. W grze było chyba troche mniej wyliczone. Godna kontynuacja. W moim odczuciu to właściwie lepsza od jedynki pod każdym względem. Uproszczenia mi specjalnie nie przeszkadzają. Też się czasami zastanawiałem, jaką broń wybrać, czy w co zainwestować. Jednak generalnie zmiany wyszły grze na dobre. Więcej poprawiono niż zepsuto. Z niecierpliwością będę wyczekiwał trójki. » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "FINAŁ" Straty własne: zero Trochę mnie zirytował spoiler wozaq'a. Potem czekałem, kto pierwszy mi odpadnie. Jednak okazało się, że śmiertelność członków załogi nie jest regułą. Po skończeniu gry poczytałem spilery z poprzednich stron i spekulacje nt. zakończenia. U mnie tak: Specjalista: Legion. Uznałem, że najlepiej będzie hakował. Poza tym to była potencjalnie samobójcza misja, uznałem, że najmniej będę go żałował ;) Dowódca drużyny: Garrus (za każdym razem). Dowodził tą swoją bandą na Omedze, wyszło mi że najlepiej się nadaje. Pole trzymała Samara. Do swojej drużyny (Sentinel) w finale brałem Thane'a i Mirandę. Miałem dzięki temu do dyspozycji 3xWarp i szbko rozmiękczałem przeciwników. Finałowa walka widowiskowa, jednak mało emocjonująca. Nie czuć było zagrożenia. To już bardziej się ekscytowałem finałem w takim DeadSpace. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Ciekawi mnie coś, robiąc pewne questy osobiste członków mojej drużyny, odblokowują im się nowe armory. Różnią się one wyłącznie wyglądem, czy też właściwościami? Wie ktoś? Mariusz, u mnie dwójka ma tyle samo fpsów (+/- 20%) do jedynka. Edytowane 11 Lutego 2010 przez Pussik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 Z opisu nie wynika żeby te pancerze cokolwiek dawały. Tylko wygląd zmieniają. Te bonusowe z kolekcjonerskich wersji coś niby dają, ale ja tego nie używałem, bo nie można hełmu zdejmować. Tylko na początku przymierzałem :D Co do wydajności to mi chodziło konkretnie o lapka, bo ostatnio prawie cały czas poza domem i na nim pykam. Patrząc po wydajności w jedynce i porównując zapowiedzi z dwójki, martwiłem się trochę, że nie da rady a tu miła niespodzianka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepoxx Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 W koncu sie zdobylem na gest i jestem w posiadaniu ME2 :P NIESAMOWITY ZRZERACZ CZASU :D Tyle moge powiedziec :) ... wdziedzie zagladam, wszystko slucham ... a ile razy sie zgubilem :P Poki co ... poczatki gry swietnie zapowiadaja cala reszte :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Nie zgodzę się, że to zrzeracz czasu. Gra jest dynamiczna i kompaktowo zrobiona. World of warcraft to zbieracz czasu: idź zabij 20 mobów, wróc i weź następnego quyesta... i to bieganie po świecie.. taaaakie powolne. :) Fallout 3 jest troche zżeraczem czasu.. dużo ganiania po świecie w wątpliwym celu. Właśnie pozyskałem chomika do kabiny. ;d troche słaba interakcja z nim. Jak myślicie, na kim się wzorowali twórcy robiąc postać Jacka? Angelina Jolie + Natalie Portman? Edytowane 11 Lutego 2010 przez Pussik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bleszczynski Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 Nie zgodzę się, że to zrzeracz czasu. Gra jest dynamiczna i kompaktowo zrobiona. World of warcraft to zbieracz czasu: idź zabij 20 mobów, wróc i weź następnego quyesta... i to bieganie po świecie.. taaaakie powolne. :) Fallout 3 jest troche zżeraczem czasu.. dużo ganiania po świecie w wątpliwym celu. Albo walka w Dragon Age - gdyby nie tony mobów wyskakujących zza każdych drzwi, gra byłaby na 15h Właśnie pozyskałem chomika do kabiny. ;d troche słaba interakcja z nim. Tyż go mam, myślałem, że będzie w pancerzu sobie mieszkał ;) I rybki mi cholera wyzdychały, bo zapomniałem nakarmić Jak myślicie, na kim się wzorowali twórcy robiąc postać Jacka? Angelina Jolie + Natalie Portman? Jak dla mnie Portman z V jak Vendetta, tylko mocno uagresywniona i udoroślona (Portman wiecznie wygląda jak 18-latka). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 Co do DA i tony mobów, to chyba fajnie? Po co mi umiejętności walki, skoro nie miałbym na kim ich wykorzystać? No nic, mi przynajmniej mi to nie przeszkadzało, wręcz przeciwnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepoxx Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 Nie zgodzę się, że to zrzeracz czasu. Gra jest dynamiczna i kompaktowo zrobiona. World of warcraft to zbieracz czasu: idź zabij 20 mobów, wróc i weź następnego quyesta... i to bieganie po świecie.. taaaakie powolne. :) Nie mam pojęcia gdzie jeszcze trzeba wiecej biegac po swiecie niz w mass effect 2. A zrzeraczem czasu dla mnie jest gdyz ciekzo oderwac się od komputera ... fabula wciaga :D Elementy RPG ktore dotad odstraszaly mnie w takich grach tutaj sa bardzo ladnie wtopione i nawigacja miedzy "misjami" jest bardzo fajna ... :) Pierwsza gra RPG w FPP jaka gram dlatego dla mnie jest to zrzeracz czasu ... na kosmiczna skale ... Zawsze wolalem kosmitow niz smoki, niziolki, krasnale, worizki i abonament :-] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 Jakie są wasze ulubione lokacje w Mass Effect 2? Dla mnie, mniej więcej tak wygląda kolejność: Normandia Omega Tuchanka Ilium statek żniwiarzy #1 statek żniwiarzy #2 Korlus Haestrom to miejsce, gdzie Jack została wyszkolona To przypomni conieco: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 Działa komuś to AA w tej grze? Czytałam, że Sandbox (a więc silnik, na któmy opartych jest wieeleee obencych gie,r m.in Mass effecty), nie ma wsparcia dla AA. :| niewiarygodne Właśnie pozyskałem chomika do kabiny. ;d troche słaba interakcja z nim.[OT] Probowales to leczyc? Troche dlugo sie ciagnie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacka Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) [OT] Probowales to leczyc? Troche dlugo sie ciagnie ;) :lol: taka ciekawostka, nie wiem czy ktos zauwazyl, ale miranda wyglada jak aktorka, ktora podkladala pod nia glos - Yvonne Strahovski, polka z australii :) : @Origusz - sorki, nie kazdy ma czas zeby ogladac kazdy trailer :sad: Edytowane 11 Lutego 2010 przez Tha.Doggfather Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...