Skocz do zawartości
cavarr

Command & Conquer: Red Alert 3

Rekomendowane odpowiedzi

Grzesiu ile masz FPS w RA3 na tych konfigach ? Mam podobną grafę i nie wiem czy kupować grę w ciemno.

 

Dokładnej liczby FPS nie znam poniewaz nie mierze, ale wszystko chodzi bardzo płynnie, przyjemnie się gra. (gram na tym kompie z E8200, ale podejrzewam, ze na E2180 tez byłoby spoko).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam

3000 64 amd (1,8GHz)

1,25 gb ramu (ddr)

gf7300gt

 

Na 1024x768 da się grac lajtowo (na średnich detalach, nie próbowałem jeszcze nic zmieniać w ustawieniach - może wycisnę coś więcej : P)

Edytowane przez Witt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra sie klawo !! - super Gierka !! -

Jedynim mankamentem jest Fakt ze jest Bardzo krotka w trybie kampani.

 

ok 11przed poldniem zaczelem grac aliantami o godzinie 14 skonczylme ostatnia misje (ktora notabene trwa 25 min ! nalozony z gory limit w kotrym trzeba "Ukonczyc"ost misje)

 

To samo ze Sovietami - max 3 h gry i to przy bawieniu sie z przeciwnikiem

 

Teraz przechodze Zoltoskorymi - ale jakos lipnie mi sie nimi gra - i slaby klimat

(np misja gdzie Kierujemy ogromnym DAJMOSEM i niszczymy cala plansze jednym robotem LOL)

 

 

Co do wymagan to na sprzecie ze siga wszystko na maxa w 1280x1024 (wiecej monitor nie pozwala) i AA x 8 af x 16 wsio max

i 30 fps (wiecej silnik gry nie pusza bo i po co)

 

ale sa bugi w silniku i sa momenty w grze (np jakas animacja ) gdzie fps (nie wiem moze celowo) spada do 15

 

 

Jak juz wspomnialem gra super - ale zal Dawac 129zl - za lacznie 6 godzin rozgrywki w Kampani

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Seria Command & Conquer: Red Alert jest tym dla strategii czasu rzeczywistego, czym Diablo dla gier fabularnych. Nie ma w tych słowach krzty przesady, z czego doskonale powinni zdawać sobie sprawę wszyscy miłośnicy tytułów spod znaku sierpa i młota. Nie chodzi nawet o wyrobioną markę i wieloletnią tradycję, a raczej specyficzne podejście do tematu. Odkąd pamiętam, Red Alert był synonimem hack'n'slash rts, gdzie pierwsze skrzypce grała masowa produkcja jednostek, dopiero później zaś taktyka. Chociaż formalnie wymieniony podgatunek w zasadzie nie istnieje, to jeżeli biorąc za wzór rts produkcje pokroju Company of Heroes czy StarCraft, faktycznie można przyjąć taką klasyfikację. Pamiętać jednak należy, iż Red Alert jest grą specyficzną zarówno w treści, jak i formie. Ci, którzy jeszcze nie mieli okazji zapoznać się z alternatywną wersją historii, powinni czym prędzej nadrobić zaległości. Lepszej okazji, niż premiera trzeciej części „Czerwonego Alarmu” chyba nie będzie. Wielu fanów po przejęciu studia Westwood przez Electronic Arts nie najlepiej wróżyło tytułowi. Czy słusznie? Mam nadzieje że niniejsza recenzja przyniesie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania.

Artykuł dostępny na stronie głównej portalu - kliknij na link

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zagraj na multi, gra jest piekielnie trudna :)

To tak jak byś oceniał BF2 lub starcrafta na singlu.

Na MP tak jak napisałem miałen bardzo mało czasu (więc ten minus tyczy się bardziej SP), ale z tego co zauważyłem trudność gry nie wynika raczej z faktu jej skomplikowania, lecz tempa rozgrywki ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@caleb

Tempa rozgrywki i przede wszystkim zdolności przeciwnika :)

Przeciętna gra na multi to 5-15 min. :)

Jak trafi sie noob to można sie dłużej pobawić.

 

Dobre są akcje jak koleś niespodziewanie wskakuje na tył bazy 3 inżynierami, jak nie zdążysz podjechać lub nie masz wieżyczek na tylach to sprzedaje ci w 3 sekundy połowe budynków.

 

Ogólnie na multi jest multum możliwości. Chcesz zaatakować czołgami, dojeżdżasz do połowy mapy a przeciwnik atakuje z wody na twoją bazę.

 

@pawel k

Nie czekajcie, sami zróbcie, towarzyszu :)

Edytowane przez szpachla2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wyzszej rozdzialki i AA nie miales?

Ciężko by było o wyższą rozdziałke i AA ;), ale AA jest zUe na moim radeonie i musiałem je zredukować do AAx2 dla płynnej gry. Z AAx2 spokojnie powyżej 30 FPS, no może podczas używania tych "super broni" spadnie nieco. Z tego co pamiętam w pierwszej wersji C&C TW jak zrzuciło się nuke to gra strasznie zwalniała, ale poprawili to w jakimś patchu więc może tu też tak będzie.

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yyy, przepraszam, skąd wy macie powyżej 30 fpsów? Z tego co wiem na 30 jest blokada...

Na moim sprzęcie nie zdażyło się nigdy żeby FPSy spadły, grając w 1680x1050 AAx4 AFx8 przy pełnych detalach... ...no chyba że 20 Rakietowych Aniołów zaczęło nagle strzelać do próbujących ich zestrzelić VX-ów.

 

Co do samej gry - mi się jak najbardziej podoba :D Grałem we wszystkie poprzednie części i jestem miło zaskoczony, iż EA stać na stworzenie takiej gry :)

Pomijając już fakt iż grę dostałem za 70zł a w pudełku nawet był plakat :) (chociaż to już ponoć tera standart :<)

 

Multiplayer to tak raczej średnio mi się podoba. Gram od przedwczoraj, z 15 razy dostałem po tyłku, raptem 5-6 razy wygrałem (mecze 2vs2 i 3vs3).

Niezbyt mi się podoba tzw. "rushowanie". Naszczęścię nauczyłem się przed nim chronić :) (czasami...)

Pomijając już częściowe niewyważenie jednostek, typu sowieckie Dwururnikowce czy brak "tańszej" ochrony przeciwlotniczej u żółtków.

 

Ktoś chętny na rozwalenie mnie? :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OCM4n14k - co do Twojego połączenia przez internet: nie wiem czy na radiówkach to też obowiązuje, ale czy próbowałeś przekierowywać/odblokowywać porty?

Ja co prawda problemów z połączeniem nie miałem, ale po ich odblokowaniu gra się mniej muli podczas rozgrywki po internecie.

Wszystkie porty TCP i UDP masz napisane w instrukcji, gdzieś pod koniec :) Spróbuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam też radiówkę i jest tak że na jednym AP nie trzaeba przekierowywać, a na drugim trzeba.

W instrukcji masz wszystkie porty wypisane.

Ja miałem tak, że jak nie przekierowałem to nie "widziałem" żadnego serwera. Mojego też widać nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yhh... Czym częściej to gram, tym trudniej :P

Japońce się za długo budują, alianci maja drogie jednostki, a sovieci nie są dobrzy w małych grupach.

Czym dłużej gram po necie, tym bardziej się przekonuje, że ten kto pierwszy uderzy jest w zasadzie wygranym :<

Koleś mi potrafił wlecieć w momencie gdy ja stawiałem baraki :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...