Skocz do zawartości
atento

Serwis Gigabyte?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chcialbym abyscie opisali swoje relacje i doswiadczenia z serwisem gigabyte.

 

Niedawno zakupilem plyte x38 ds5 dzialala od 14.12.2007 do 8.01.2008 (a sie nacieszylem) plyta sie spalila i zostala wyslana do serwisu niestety na gwarancje zamiast do sklepu . Przygoda zaczela sie nie ciekawie dwukrotnie dzwonilem aby powiedzieli co jest potrzebne wraz z plyta odpowiedzieli (plyta,kartonik,zaslepka,gwarancja) wiec tak spakowalem i wyslalem ,na drugi dzien plyta doszla do serwisu i juz Panowie mieli objekcje (gdzie sa kable dla czego nie zostaly dolaczone) .... W czasie rozmowy z serwisantem zostalem przeproszony ze zaszla pomylka z winy zle doinformowanego nowego pracownika ,co nie zmienia faktu ze plyta zostala wyslana na gwarancje warunkowo pomimo ze proponowalem doslanie kabli.Zostalo to zignorowane i przeslane dalej,gdzies hej hej do koszalina.

 

Dzisiaj mija trzynasty dzien roboczy ani widu ani slychu co dalej.... serwis nie chce udzielic jakiejkolwiek informacji co sie dzieje z plyta i gdzie przebywa ,uslyszana odpowiedz to:Tajemnica a status w tajemniczym miejscu juz od 10dni roboczych podobno brzmi>>naprawa lub wymiana na nowa<<

 

Z tego co sie orientuje serwis gdzie wyslalem plyte ma obowiazek mnie poinformowac na moje zyczenie gdzie znajduje sie moja plyta jak i numer zlecenia.

 

Bardzo prosze o opisanie przygod zwiazanych z serwisami GIGABYTE .

 

Edytowano: Tak plyta byla zakupiona w systemie wysylkowym w pewnej firmie w skierniewicach (sklep serwis) sprzedaja rowniez na allegro. Oglonie w trakcie pierwszych rozmow mowa byla ze nie bedzie najmniejszego problemu z diagnoza i szybka naprawa badz wymiana,pierwsze co mnie zdziwilo to to ze serwis do ktorego wyslalem NIE POTRAFIL OKRESLIC CO SIE DZIEJE Z PLYTA BO NIBY MAJA PROBLEM Z ZALOGOWANIEM DO serwisu hurtownika sam nie wiem gdzie to wyslali ale padlo kilkakrotnie slowo ,ze do KOSZALINA.Coz ja tez przeszukalem nawet hurtownikow i nic na temat koszalina nie znalazlem co mi sie wydalo bardzo dziwne :( nic czekam do poniedzialku i wtedy zaczynam dzialac sle pierwsze pismo do firmy gdzie wyslalem plyte

Edytowane przez atento

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Kolego , ktos Cie robi w wala. Serwis Gigabyte nie jest po pierwsze w Koszalinie , a we Wroclawiu. We Wroclawiu jest ich serwis glowny z ramienia bodajze ESM Logistic albo Euro Ces (nie pamietam ktora obecnie to robi , wiem ze obie sie tym bawily , nie chce mi sie sprawdzac ale to ta , na ktorej www podany jest adres w centum Wroclawia , druga ma adres bodajze w Bykowie).

 

Malo tego , jesli dobrze rozumuje to kupiles wysylkowo mobacza , tak wnioskuje po tekstach o nowym serwisancie. Problem jest taki , ze Gigabyte zawsze mocno idzie na reke swoim klientom , swoim hurtownikom itd...

 

Walcz...

 

PS - znam ta firme blizej nie z racji posiadanego mobasa (choc to tez). Nawiasem mowiac moj 965 po zgubieniu biosa byl w ich serwisie de facto naprawiany cos kolo 3 dni , ale cala procedura lacznie z ukonczeniem RMA danego sklepu (czyli oddajesz w poniedzialek ale nie wysylaja jednej sztuki wiec w sklepie czekaja na wiecej sprzetow danego producenta i powiedzmy jedzie..w piatek) , wyslaniem przez sklep , sprawdzeniem w Pre Tescie , serwisowaniem , sprawdzeniem na Final Tescie oraz odeslaniu ponownym zajela ponad 3 tygodnie (pomijam fakt , ze sklep nie wiedzial gdzie jest moj mobas...czy na miejscu odbiiru serwisowek czy w oddziale...). Wedlug mnie ktos tu sciemnia.

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwracam sie drodzy forumowicze z prosba o skan badz zdjecie karty gwarancyjnej lub wpisanie w tym temacie wszystkich punktow jakie tam sa " firma DATASERWIS ze skierniewic http://www.sklep.dataserwis.pl " najlepiej plyty gigabyte zakupionej w ostatnim czasie w tym sklepie

 

bede bardzo wdzieczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Tutaj masz wyciag z ich regulaminu , na www sklepu to jest

GWARANCJE I REKLAMACJE

 

* Każdy towar zakupiony w sklepie Data Serwis objęty jest gwarancją. Towar naprawiany jest w serwisach, które wymienione są na dołączonej karcie gwarancyjnej. Warunki gwarancji są zapisane na każdej karcie gwarancyjnej - na życzenie klienta przed wysyłką towaru przesyłamy pełen tekst warunków gwarancji danego producenta lub dystrybutora.

* Każdy wadliwy towar będzie naprawiany w terminie 14 dni od daty dostarczenia do serwisu. W uzasadnionych przypadkach (sprowadzenie części) czas ten może wydłużyć się do 31 dni - zostaną Państwo poinformowani pisemnie, jeśli taka konieczność zaistnieje

CZarno na bialym - serwis to 14 dni , wysylany do serwisu danego producenta / dystrybutora wiec w przypadku Gigabyte to powinno pojechac do Wroclawia. Nadto jak widzisz , sami moga dac Ci te warunki itd. Postaram sie wyszperac warunki gwarancyjne mojego mobacza , jesli of koz dostalem jakas kartke bo z tekstu wyzej wynika , ze to jest niby wiazace... Nadto wyzej jest tekst o 31 dniach , u Gigabyte to sie nie zdazy bo firma ma duzy BUFOR i kazdy mobas jest na stanie : wymiana , naprawa albo telefon do klienta z pytaniem co robimy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mi chodzi o ta orginalna ktora dolaczaja do produktu,chce sie dowiedziec czy jest na niej jakakolwiek zmianka o gwarancji warunkowej. Bo z tego co sie dowiedzialem na wiekszosci kart nie ma takiej wzmianki,a co za tym idzie oddanie produktu bez uzgodnienia jak i na szkode klienta jest bezprawne. Tak jak w moim przypadku...

Dzisiaj skontaktowalem sie z firma telefonicznie.Nie chcieli udzielic mi zadnych informacji :co dalej? przypomnialem im ze gwarancja warunkowa jest ich wina ,troche postraszylem i dziwnym trafem po 2 minutach uzyskalem informacje ze w tym tygodniu dostane swoja plyte.

Watpie w to gdyz odczulem, ze chca sie mnie pozbyc. Wedlug prawa rozmowa jest wiazaca ale miejac na uwadze ich krecenie wyslalem im maila z zapytanie co,jak,kiedy i gdzie dla potwierdzenia slow, ktore padly przez telefon. Rowniez dowiedzialem sie ,ze bez wzgledu na typ gwarancji musza mi udzielic informacji gdzie znajduje sie plyta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Sprawdzilem swojego boxa 965P-DS3. Nie mam w nim zadnej kartki , ktora opisywalaby gwarancje. Jest tam instrukcja obslugi w kilku wersjach i tego typu bzdety. Mam za to swistek od sklepu , ale jak wiadomo ten Ci sie nie przyda. Sprawdz www Gigabyte , tam na pewno jest cos od gwary , mozesz do nich tez dzwonic i sie zapytac bo maja tak zwany "contact window" czyli ludzi od obslugi klientow itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze temat mozna zamknac dostalem odpowiedz mailem ktos sie zdenerwowal bo nawet dwie :blink: Pisane z maila dziewczyny ogolnie to razem reklamowalismy ;)

 

zapytanie brzmialo :> Witam!

>

>

> Z rozmowy jaka dzisiaj przeprowadziłam z pracownikiem serwisu

> wywnioskowalam ,że płyta GIGABYTE X-38 DS5 bedzie w serwisie z powrotem w

> tym tygodniu i trafi sprwna do moich rąk do konca tego tygodnia badz na

> poczatku przyszlego?

 

 

 

1.Pani mail jest pytaniem retorycznym ??

Jeżeli ktoś tak poinformował to tak będzie.

Pozdrawiam

 

po jakims czasie nastepna

2 .TAK, WLASNIE TAK WYNIKA. SERWIS ZEWNETRZNY NAPRAWIL PLYTE. GDY TYLKO POJAWI

SIE U NAS, NATYCHMIAST JA DO PANI WYSLEMY.

POZDRAWIAM

 

w sumie to jedyna konkretna odpowiedz jaka otrzymalismy :D

teraz sie nasuwa pytanie na ktore odpowiem sobie jak pouzywam plyty jak dlugo bedzie dzialac bo awaria byla powazna i uwazam ze plyta powinna byc bezwzglednie wymieniona spalony czipset heh nawet nie wiem dokladnie co sie spalilo ale wnioskuje ze ICH9 badz x38 .

 

 

Taka rada jesli stanie sie cos z waszym sprzetem radze najpierw dokladnie sie zapoznac z warunkami jak i zamiast na gwarancje oddac ja do sklepu.

Edytowane przez atento

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grubymi nićmi szyta jest ta opowieść. Rodzi mi się w głowie pare pytań ale pozwolę sobie ich nie zadawać.

Nie ma co zadawc pytan plyty juz nie ma ...http://www.youtube.com/watch?v=qu_HwGX_t3c&fulldescription=1&hl=pl&gl=PL&warned=True&client=mv-google&nomobile=1 nigdy wiecej gigabyte :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może w złym temacie, jednak nie chcę zakładać nowego, a nigdzie nie uzyskałem odpowiedzi na swoje pytanie.

Czy Gigabyte daje gwarancję fabryczną 36miesięcy nawet jeśli sklep (sprzedawca) daje gwarancję na piśmie na 24miesiące?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...