Skocz do zawartości
Mario2k

Aliens: Colonial Marines

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o to ze nie ma żadnych materiałów z E3 dotyczących tej gry. Osobiście bardziej czekałem na ten tytuł niż na nowego AvP3. Zresztą kilka ciekawych gier pominęli na e3.

 

W tak pochmurny dzień chmura OT musiała i nad ten temat zawitać ? Oczyściłem trochę temat aby było przejrzyściej. Piszmy na temat :).

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sega potwierdziła datę premiery Aliens: Colonial Marines, pokazała też pierwszy teaser.

 

Aliens: Colonial Marines miał szansę zostać drugim Duke Nukem Forever, grą widmo która nigdy nie wyjdzie poza proces produkcji. Pierwsze informacje o projekcie pojawiły się w 2008 roku, potem pojawiały się jakieś newsy, ale bardziej dotyczyły problemów dewelopera i wydawcy niż samej gry. Sprawa się jednak wyjaśniła i Aliens: Colonial Marines w końcu ujrzy światło dzienne a premiera jest planowana na przyszłoroczną wiosnę.

 

Ciekawostką jest fakt, że grę dokończy studio Gearbox, czyli ci sami ludzie którzy reanimowali Duke'a! FPS rozpoczęty przez 3D Realms i dokończony w studiu Gearbox pojawi się już w tym miesiącu. Jeżeli ludziom tym udało się dokończyć DNF, to znaczy, że są w stanie zrobić wszystko, w tym nowego Aliena.

 

Gracz w Aliens: Colonial Marines znajdzie się na statku U.S.S. Sulaco jako członek United States Colonial Marines. Pojawią się znane z filmów o Obcym bronie i miejscówki, deweloper Randy Pitchford mówi wręcz o "interaktywnym spadkobiercy" obrazu ze srebrnego ekranu. Podobny ma być nie tylko klimat, ale też fabuła. Ta będzie wpisana w wątki trzech pierwszych filmów.

 

Gra ma być silnie powiązana z filmem, a już pierwszy teaser trochę zaprzecza tej tezie. Z tego co pamiętam, w pierwszych filmach z Obcym najbardziej straszne było to, że nie do końca wiedzieliśmy, jak Alien wygląda i czego się boimy. W cieniu pojawiał się czasem kawałek głowy albo ogona i tyle. W teaserze natomiast elegancko widać całą sylwetkę Aliena. Mam nadzieję, że klimat grozy będzie budowany znanymi z filmu motywami, zabawą światłem, muzyką i poczuciem niepewności, a nie urywanymi głowami i fontanną krwi. Ale o tym przekonamy się dopiero na E3, gdzie Sega wraz z Gearboksem ma zaprezentować grę.

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=pGL89nDSiJY&feature=player_embedded

•• To już pewne, Aliens: Colonial Marines pojawi się na wiosnę 2012 | => Gamezilla.pl

Edytowane przez andrew777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako fan Obcego widzę tu pewne nieścisłości. Na którymś trailerze widać jak ten USS Sephora wchodzi na orbitę LV-426 i widać na niej też USS Sulaco. Przecież nie powinno tam go być. W filmie "Obcy 3" widać jak po awariach systemów statku spowodowanych krwią facehuggera Sulaco zdecydowało wyrzucić kapsułę ratunkową z ludźmi i androidem w pobliżu Fioriny 161. Więc skąd na orbicie Acherona wziął się Sulaco?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"The story of Aliens: Colonial Marines is being written by Battlestar Galactica writers Bradley Thompson and David Weddle. The events of the game are set after those of the film Alien 3. A Colonial Marine search and rescue team has been sent to investigate the U.S.S. Sulaco in search of Ellen Ripley, Corporal Dwayne Hicks, and the rest of the missing marines who were dispatched to LV-426. The Sulaco, LV-426, and the derelict alien spacecraft from Alien all serve as environments in the game, as well as other locations yet to be detailed."

"Gra ma być silnie powiązana z filmem..."

Może i Sulaco leciał na automacie i mogli go sobie zawracać tylko jest jeden problem - eksplodował niedaleko Fioriny. Właśnie dlatego kapsuły zostały wyrzucone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nawet po filmikach które wybrali na prezentację widać, że to drewno, to nie spodziewałbym sie cudów po grze... Obcy będą atakowali na tyle wolno, żeby średnio rozgarnięty konsolowy gracz nadążył za nimi gałką ;) Do tego śmierdzi perfidnie naciąganym klimatem grozy. Xenomorphy wyskakują z każdej szafki żeby nas zaskoczyć...

Edytowane przez kkNd!
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz się bardziej wczytać w książki przecież nie będę tu ich cytował. Widocznie twórcy scenariusza do tej gry przegapili je. Swoją drogą boję się że gra będzie podobna do AvP 3 - krótka i jakaś drętwa. Słabe bronie, brak klimatu itp. Jednak wśród gier z Obcymi najlepsze są AvP z 2000 roku i AvP 2.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AVP 3 mi w ogóle nie podeszło. Klimat w AVP 1 był niesamowity. W dwójce w sumie też dobry. Do dziś pamiętam jak się to grywało w nocy. Ten dźwięk sensora ruchu potęgował tylko grozę. Tu raczej widzę bardziej taką jatkę niż budowanie napiecia. Obcy wyłażą z każdej dziury niczym w serii Call Of Duty. Czyli do przodu i walić we wszystko co się rusza. Jak gra będzie warto to może się zainteresuję.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klimat w AVP 1 był niesamowity. W dwójce w sumie też dobry. Do dziś pamiętam jak się to grywało w nocy. Ten dźwięk sensora ruchu potęgował tylko grozę.

 

 

Taaa, dzwiek detektora byl straszniejszy niz sami obcy... i moim zdaniem tego powinni sie trzymac. Im wiecej sieczki tym mniej klimatu...

 

Obcy wyłażą z każdej dziury niczym w serii Call Of Duty.

 

 

 

Nie pal wiecej przed graniem ;)
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aquarium:

"Gdy padło "zero", jednocześnie wydarzyły się dwie różne rzeczy: dziesięć promów, w tym

dziewięć pustych, zostało wyrzuconych ze statku, zaś mieszanina wydostających się w

uszkodzonej komorze hibernacyjnej gazów weszła w krytyczną reakcję z płomieniami

buchającymi z wyżartej przez kwas dziury w podłodze. Przez krótką chwilę wybuchu cała

przednia lewa burta Sulaco rozbłysła w gorejącej imitacji ognia odległych gwiazd.

Połowa oddalających się promów uległa na skutek eksplozji poważnym wstrząsom. Dwa

zaczęły koziołkować, tracąc sterowność. Jeden odbył krótką podróż po krzywej, która, gdy

zakreślił szeroki łuk, zaprowadziła go z powrotem do statku, z którego został wyrzucony. Nie

zwolnił nawet, gdy zbliżył się do swej gondoli, lecz uderzył z pełnym przyspieszeniem w bok

statku, którym wstrząsnęła druga, większa eksplozja. Wlókł się ranny przez pustkę, od czasu do

czasu emitując nieregularne salwy światła i ciepła oraz zaśmiecając nieskazitelnie czystą

przestrzeń stopionymi, poszarpanymi na strzępy fragmentami swej nieodwracalnie uszkodzonej

istoty."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...