Jump to content
Mario2k

Aliens: Colonial Marines

Recommended Posts

Chodzi o to ze nie ma żadnych materiałów z E3 dotyczących tej gry. Osobiście bardziej czekałem na ten tytuł niż na nowego AvP3. Zresztą kilka ciekawych gier pominęli na e3.

 

W tak pochmurny dzień chmura OT musiała i nad ten temat zawitać ? Oczyściłem trochę temat aby było przejrzyściej. Piszmy na temat :).

Edited by yuucOm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sega potwierdziła datę premiery Aliens: Colonial Marines, pokazała też pierwszy teaser.

 

Aliens: Colonial Marines miał szansę zostać drugim Duke Nukem Forever, grą widmo która nigdy nie wyjdzie poza proces produkcji. Pierwsze informacje o projekcie pojawiły się w 2008 roku, potem pojawiały się jakieś newsy, ale bardziej dotyczyły problemów dewelopera i wydawcy niż samej gry. Sprawa się jednak wyjaśniła i Aliens: Colonial Marines w końcu ujrzy światło dzienne a premiera jest planowana na przyszłoroczną wiosnę.

 

Ciekawostką jest fakt, że grę dokończy studio Gearbox, czyli ci sami ludzie którzy reanimowali Duke'a! FPS rozpoczęty przez 3D Realms i dokończony w studiu Gearbox pojawi się już w tym miesiącu. Jeżeli ludziom tym udało się dokończyć DNF, to znaczy, że są w stanie zrobić wszystko, w tym nowego Aliena.

 

Gracz w Aliens: Colonial Marines znajdzie się na statku U.S.S. Sulaco jako członek United States Colonial Marines. Pojawią się znane z filmów o Obcym bronie i miejscówki, deweloper Randy Pitchford mówi wręcz o "interaktywnym spadkobiercy" obrazu ze srebrnego ekranu. Podobny ma być nie tylko klimat, ale też fabuła. Ta będzie wpisana w wątki trzech pierwszych filmów.

 

Gra ma być silnie powiązana z filmem, a już pierwszy teaser trochę zaprzecza tej tezie. Z tego co pamiętam, w pierwszych filmach z Obcym najbardziej straszne było to, że nie do końca wiedzieliśmy, jak Alien wygląda i czego się boimy. W cieniu pojawiał się czasem kawałek głowy albo ogona i tyle. W teaserze natomiast elegancko widać całą sylwetkę Aliena. Mam nadzieję, że klimat grozy będzie budowany znanymi z filmu motywami, zabawą światłem, muzyką i poczuciem niepewności, a nie urywanymi głowami i fontanną krwi. Ale o tym przekonamy się dopiero na E3, gdzie Sega wraz z Gearboksem ma zaprezentować grę.

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=pGL89nDSiJY&feature=player_embedded

•• To już pewne, Aliens: Colonial Marines pojawi się na wiosnę 2012 | => Gamezilla.pl

Edited by andrew777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako fan Obcego widzę tu pewne nieścisłości. Na którymś trailerze widać jak ten USS Sephora wchodzi na orbitę LV-426 i widać na niej też USS Sulaco. Przecież nie powinno tam go być. W filmie "Obcy 3" widać jak po awariach systemów statku spowodowanych krwią facehuggera Sulaco zdecydowało wyrzucić kapsułę ratunkową z ludźmi i androidem w pobliżu Fioriny 161. Więc skąd na orbicie Acherona wziął się Sulaco?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"The story of Aliens: Colonial Marines is being written by Battlestar Galactica writers Bradley Thompson and David Weddle. The events of the game are set after those of the film Alien 3. A Colonial Marine search and rescue team has been sent to investigate the U.S.S. Sulaco in search of Ellen Ripley, Corporal Dwayne Hicks, and the rest of the missing marines who were dispatched to LV-426. The Sulaco, LV-426, and the derelict alien spacecraft from Alien all serve as environments in the game, as well as other locations yet to be detailed."

"Gra ma być silnie powiązana z filmem..."

Może i Sulaco leciał na automacie i mogli go sobie zawracać tylko jest jeden problem - eksplodował niedaleko Fioriny. Właśnie dlatego kapsuły zostały wyrzucone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli nawet po filmikach które wybrali na prezentację widać, że to drewno, to nie spodziewałbym sie cudów po grze... Obcy będą atakowali na tyle wolno, żeby średnio rozgarnięty konsolowy gracz nadążył za nimi gałką ;) Do tego śmierdzi perfidnie naciąganym klimatem grozy. Xenomorphy wyskakują z każdej szafki żeby nas zaskoczyć...

Edited by kkNd!
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz się bardziej wczytać w książki przecież nie będę tu ich cytował. Widocznie twórcy scenariusza do tej gry przegapili je. Swoją drogą boję się że gra będzie podobna do AvP 3 - krótka i jakaś drętwa. Słabe bronie, brak klimatu itp. Jednak wśród gier z Obcymi najlepsze są AvP z 2000 roku i AvP 2.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

AVP 3 mi w ogóle nie podeszło. Klimat w AVP 1 był niesamowity. W dwójce w sumie też dobry. Do dziś pamiętam jak się to grywało w nocy. Ten dźwięk sensora ruchu potęgował tylko grozę. Tu raczej widzę bardziej taką jatkę niż budowanie napiecia. Obcy wyłażą z każdej dziury niczym w serii Call Of Duty. Czyli do przodu i walić we wszystko co się rusza. Jak gra będzie warto to może się zainteresuję.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klimat w AVP 1 był niesamowity. W dwójce w sumie też dobry. Do dziś pamiętam jak się to grywało w nocy. Ten dźwięk sensora ruchu potęgował tylko grozę.

 

 

Taaa, dzwiek detektora byl straszniejszy niz sami obcy... i moim zdaniem tego powinni sie trzymac. Im wiecej sieczki tym mniej klimatu...

 

Obcy wyłażą z każdej dziury niczym w serii Call Of Duty.

 

 

 

Nie pal wiecej przed graniem ;)
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...