frst Opublikowano 22 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2008 Witam. Jestem zdecydowany na zakup monitora LCD Dell 2007WFP na allegro. Pytanie, które mnie męczy, to co z gwarancją NBD? Przecież gwarancji biznesowej Dell nie można transferować na osoby fizyczne, jedynie na firmy. Firmy nie posiadam i w najbliższym czasie nie zamierzam ;) Na Allegro jedynym sprzedawcą tych monitorów jest cebit/zdzislaw1, który daje 3 lata gwarancji producenta. Pytanie: co jeśli monitor zepsuje się np. po roku, a firmy cebit już nie będzie? Czy Dell naprawi nieodpłatnie na moje życzenie mając u siebie historię danego service tag, czy będzie żądał kontaktu z firmą cebit? A może ktoś orientuje się, z jakiego kraju pochodzi sprzęt od tego sprzedawcy, chyba nie z Polski? -- Pozdrawiam Frst Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridczak Opublikowano 22 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2008 (edytowane) NBD = Next Business Day. To nie jest raczej gwarancja biznesowa, tylko serwis reaguje nastepnego dnia roboczego. Co do transferu gwarancji, to nie mam niestety pojecia. W firmie chyba ze 2 razy korzystalismy z serwisu NBD Della - telefon do serwisu, podajesz service taga i dane, gdzie maja przyjechac. I tyle. Edytowane 22 Lutego 2008 przez ridczak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frst Opublikowano 22 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2008 NBD = Next Business Day. To nie jest raczej gwarancja biznesowa, tylko serwis reaguje nastepnego dnia roboczego. Co do transferu gwarancji, to nie mam niestety pojecia. W firmie chyba ze 2 razy korzystalismy z serwisu NBD Della - telefon do serwisu, podajesz service taga i dane, gdzie maja przyjechac. I tyle. Dzisiaj dzwoniłem do Dell, powiedziano mi że nieistotna jest karta gwarancyjna, ale service tag. Mają historię danego sprzętu i na tej podstawie naprawiają. Na wszelki wypadek napiszę jeszcze do nich maila i wypytam o szczegóły, aby nie zostać na lodzie. W każdym razie dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...