david11 Opublikowano 30 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2009 (edytowane) A nie lepiej DOA? ps. niepotrzebnie tyle piszesz :rolleyes: :wink: ps2. daj znać czy załatwili Ci to ludzku DOA? Sprzątałem właśnie pudełka z karty (po rozpakowaniu zostawiłem rzucone na łóżku..) i znalazłem we foli antystatycznej jedną śrubkę ;). Druga leżała na dywanie.. JA NIE WIEM CZY TE CHIŃCZYKI TO NIE POTRAFIĄ PRZYKRĘCIĆ ŚRUBKI ? Obszukałem pudełko ale więcej nie ma, czyli i tak są braki bo brakuje jeszcze trzech. Jak pisałem wcześniej, zamieszczam zdjęcie z uszkodzoną częściowo śrubką .. Wszystko się trzyma jak należy więc może nie zrobią problemów (oby.. Bo się chyba potne i to nie żart.. :sad: ). Mówiłem gościowi przez telefon że tych śrubek nie ma.. Napisać im na kartce że śrubki musiał być nie dokręcone, przez co wypadły i że je znalazłem? Ehh, tak czy siak wyjdę przed nimi na debila... <_< Edytowane 30 Lipca 2009 przez david11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 30 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2009 Zadzwoń do nich, powiedz, że dostałeś straszliwego bubla. Wszędzie są ślady używania i nie mów nic o tych znalezionych śrubkach skoro już im mówiłeś o ich braku. Po prostu zwróć towar z racji tego, że nie jest on nowy. Karta zaraz po włączeniu przestała pokazywać obraz i kicha więc chcesz swoją kasę lub wymianę na inny sprzęt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trymek Opublikowano 30 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2009 (edytowane) Dead on Arrival czyli do 3-5 dni wymieniają od reki bez gadania. Tylko, ze to nie jest żadne prawo, a dobra wola sklepu. Normalny sklep z reguły nie robi problemów. A co do tych śrubek to może napatoczyły się do obiegu karty ponaprawowe/wadliwe? Edytowane 30 Lipca 2009 przez trymek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david11 Opublikowano 30 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2009 (edytowane) Czyli dorzucić następującą karteczkę (?): Witam, z racji iż karta od momentu kiedy ją dostałem nosi ślady użytkowania (brak śrubek w plastikowym elemencie chłodzenia, porysowane złącze DVI) a dostałem ją wczoraj bardzo prosił bym o wymianę karty na nową. Dodam iż karta nie działała poprawnie nawet 10 min (dziwne temperatury na czujniku MEMIO - ponad 100*C gdzie radiator był ledwo ciepły), po czym komputer się zresetował i karta jest martwa. P.S Z racji wysokich temperatur na jednym czujniku w GPU chciałem dokręcić śrubki i jedną niechcący uszkodziłem (co nie przeszkadza jej w pełnieniu swego zadania), za co przepraszam. + oczywiście data i podpis. Może być? Coś zmienić? Edytowane 30 Lipca 2009 przez david11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 30 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2009 Czyli dorzucić następującą karteczkę (?): Witam, z racji iż karta od momentu kiedy ją dostałem nosi ślady użytkowania (brak śrubek w plastikowym elemencie chłodzenia, porysowane złącze DVI) a dostałem ją wczoraj bardzo prosił bym o wymianę karty na nową. Dodam iż karta nie działała poprawnie nawet 10 min (dziwne temperatury na czujniku MEMIO - ponad 100*C gdzie radiator był ledwo ciepły), po czym komputer się zresetował i karta jest martwa. P.S Z racji wysokich temperatur na jednym czujniku w GPU chciałem dokręcić śrubki i jedną niechcący uszkodziłem (co nie przeszkadza jej w pełnieniu swego zadania), za co przepraszam. + oczywiście data i podpis. Może być? Coś zmienić? Wiekszego lola nie czytalem jeszcze. Wyslij im to , a z miejsca jestes w plecy 500 z;l. Ingerencja mechaniczna = ONG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 30 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2009 Tak czy inaczej jeśli to uszkodzenie jest widoczne to jest 500zł w plecy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trymek Opublikowano 30 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2009 Dorzuć im jeszcze czekoladki z dedykacją, a potem program "Wybacz mi" :lol: Powinni wymienić od ręki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 30 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2009 Tak czy inaczej jeśli to uszkodzenie jest widoczne to jest 500zł w plecy."Wyslali" mu taka , to szrot i niech walczy - zwlaszcza , ze ponoc w mailu dowiedzial sie , ze to nie jedyna :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david11 Opublikowano 30 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2009 (edytowane) "Wyslali" mu taka , to szrot i niech walczy - zwlaszcza , ze ponoc w mailu dowiedzial sie , ze to nie jedyna :DCzyli nie pisać nic o tej śrubce? Najgorsze jest to że przez przypadek wygadałem się gościowi przez telefon że to dokręciłem i pękło, miał mi dosłać nowe śrubki + te którą uszkodziłem . Na szczęście pracuje ich tam sporo więc może nie będzie zonga.. Oby.. Dowiedziałem się telefonicznie że to nie jest jedyna. Swoją drogą mam dziwne wrażenie że ktoś te śrubki odkręcał przede mną. Między innymi dlatego że pasta była zmienia na jakąś białą, a pod nią była ta sztywna silikonowa co daje Asus. Jak dla mnie ktoś tą kartę miał przede mną.. Co zmienić w tym tekście oprócz wywalenia "p.s"? Tak czy inaczej jeśli to uszkodzenie jest widoczne to jest 500zł w plecy.Trzeba popatrzeć od boku by w ogóle dostrzec bo te śrubki są tak skonstrułowane że nie widać..Mam teraz ogromne problemy finansowe i chyba bym się powiesił :( .. Jak nie wymienią to będę próbował walczyć podpierając się niezgodnością towaru z umową (jeżeli będzie trzeba zadzwonie do federacji konsumentów :D). W końcu kartę dostałem ze śladami użytkowania i bez wszystkich śrubek.. P.S Wcale mocno nie dokręcałem tej śrubki.. Wszystkie inne jakoś bez problemu wytrzymały.. Edytowane 7 Sierpnia 2009 przez david11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 30 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2009 Twoja jedyna linia obrony to upieranie się, że karta była w takim stanie, gdy ją wyjąłeś z pudełka. Oczywiście żadnej kartki nie wysyłaj, bo to samobój na wejściu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david11 Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) Dlaczego samobój? Może trzeba wspomnieć im o tym pisemnie że kartę taką dostałem i tyle.. DODATKOWY OPIS USTERKI data Witam, z racji iż karta od momentu kiedy ją dostałem nosi ślady użytkowania (brak śrubek w plastikowym elemencie chłodzenia, porysowane złącze DVI, lekko uszkodzona jedna ze śrubek) a dostałem ją wczoraj bardzo prosił bym o wymianę karty na nową. Dodam iż karta nie działała poprawnie nawet 10 min (dziwne temperatury na czujniku MEMIO - ponad 100*C gdzie radiator był ledwo ciepły), po czym komputer się zresetował i karta jest martwa. podpis. ??? dodatkowy opis bo tam w tym formularzu do zgłoszeń gdzie mi kazał gość go wypełnić, wpisałem tam coś w stylu (pisali żeby w skrócie, tak też im napisałem) : Karta miała wysoką temperaturę na czujniku MEMIO (znajdującym się w rdzeniu), pomimo ledwo ciepłego radiatora. Potem karta martwa. Edytowane 31 Lipca 2009 przez david11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 Bardzo prosisz? Czarno to widze , TY domagasz sie bo przyslali Ci jakiegos szrota. Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymaga© Kancelaria Sejmu s. 4/4 2005-08-22 ją nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. 2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. 3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. 4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany, albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia. Art. 10. 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku Swoj adrpga , wlasnie dlatego olewam te fantastyczne sklepy internetowe. Wole 20 zl dac drozej na miejscu i widziec co mi daja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdoror Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) Nie podchodz do sprzedajacegot ak, jakby robil Ci laske. Napisz,ze dostales uzywana, niesprawna karte i prosisz o wymiane na towar nowy, z nierozpieczentowanym opakowaniem.To jest zasrane prawo konsumenta. Kupujesz towar nowy, masz otrzymac nowy. Moja karta miala "plombe" na folii antystatycznej. Edytowane 31 Lipca 2009 przez Burdoror Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david11 Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) Nie podchodz do sprzedajacegot ak, jakby robil Ci laske. Napisz,ze dostales uzywana, niesprawna karte i prosisz o wymiane na towar nowy, z nierozpieczentowanym opakowaniem.To jest zasrane prawo konsumenta. Kupujesz towar nowy, masz otrzymac nowy. Moja karta miala "plombe" na folii antystatycznej.Owszem paczka była otwierana (było widać, pudełko było lekko naderwane w miejscu otwarcia) ale musieli te plombe nakleić .. Ty też masz kartę z ESC (pytam bo każdy sklep gdzie indziej daje te plomby, mi raz dali od czegoś na pudełko :E). Edit: Dostałem maila że mam wysłać na swój koszt paczkę do nich z takim i takim nr RMA. Po chwili dostałem że będzie na ich koszt ;) (w sumie dziwne że każą dowozić ludziom na własny koszt bo według ustawy o szczególnych warunkach konsumenta - sprzedający musi ponieść koszt zdemontowania i dostarczenia do niego sprzętu przez kupującego). Nie dawno walczyłem też z komputronikiem jak mi tego uwalonego radka przysłali (ja to mam szczęście.....) więc trochę tych ustaw pamiętam xD. Lecz wczoraj trzeźwo już nie myślałem (szok + późna godzina). Macie rację.. Trzeba to poprawić. A to "bardzo proszę" to z grzeczności po prostu.. No ale jak ma być inaczej to będzie. DODATKOWY OPIS USTERKI data Witam, z racji iż karta od momentu kiedy ją dostałem nosi ślady użytkowania (brak śrubek w plastikowym elemencie chłodzenia, porysowane złącze DVI, lekko uszkodzona jedna ze śrubek) a dostałem ją wczoraj, domagam się wymiany karty na nową, wolną od wad i braków. Dodam iż karta nie działała poprawnie nawet 10 min (dziwne temperatury na czujniku MEMIO w spoczynku- ponad 100*C gdzie radiator był ledwo ciepły), po czym komputer się zresetował i karta jest martwa. podpis. P.S Ja sklepu nie obwiniam i nie mam nic do nich bo to nie ich wina że takie coś dostali.. Co nie zmienia faktu że karty powinni sprawdzać jako tako przed wysyłką. Edytowane 31 Lipca 2009 przez david11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordBigos Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) david11: Napisz tylko że karta była niezapieczętowana (jeśli tak było) a od momentu wyjęcia nosiła ślady użytkowania i w takim samym stanie ją odsyłasz (nie pisz nic o żadnej śrubce, jak będą pytać to powiedz że między innymi WŁAŚNIE TO BYŁO POWODEM REKLAMACJI), pisz że karta od pierwszego włączenia NIE DZIAŁAŁA (jeśli jest uwalona). POD ŻADNYM POZOREM NIE PISZ ŻE COŚ DOKRĘCAŁEŚ, ODKRĘCAŁEŚ CZY TESTOWAŁEŚ!!! Udawaj debila;] czyli: wsadziłem i nie działa... Co do mojej sprawy, zamówione Accelero S1+Turbo i L2 Pro... Jak dostane napiszę co i jak oraz wstawię foty;] Edytowane 31 Lipca 2009 przez LordBigos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapitanHoshi Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) nie pisalbym "domagam sie" bo pamietaj, ze bedzie to czytal czlowiek i moze miec gorszy dzien. rownie dobrze moga odpisac Ci, ze to uszkodzenie mechaniczne uzytkownika i nic nie dostaniesz. pismo musi byc oficjalne ale nie "macie mi wymienic" a "ze wzgledu na niezgodnosc produktu z umowa prosze o wymiane lub naprawe serwisowa" tego 2giego i tak nie bedzie bo nikomu nie bedzie sie chcialo w to bawic... i to nie od Ciebie zalezy czy Ci dadza nowa, a od sklepu lub serwisu. przepisy sa tutaj niezbyt jasno sformulowane i sklepy czesto mimo uzasadnionej prosby nie wymieniaja sprzetu na nowy. prosisz o dostarczenie Ci produktu pelnowartosciowego, zgodnego z umowa i nienoszacego sladow uzytkowania. co do opisywania koledzy maja racje. karta byla DOA. opisujesz po kolei - karta nosila slady uzytkowania, brak srubek, peknieta jedna z nich, brak oznak zycia po wlaczeniu. na tej podstawie zglaszasz reklamacje. nic sam nie robiles, nie rozkrecales, nie sprawdzales. po prostu nie dziala, koniec, kropka. Edytowane 31 Lipca 2009 przez KapitanHoshi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdoror Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 Owszem paczka była otwierana (było widać, pudełko było lekko naderwane w miejscu otwarcia) ale musieli te plombe nakleić .. Ty też masz kartę z ESC (pytam bo każdy sklep gdzie indziej daje te plomby, mi raz dali od czegoś na pudełko :E). Ja zamawialem w UK. Jeszcze przed koszmarem kryzysu - kiedy tam zakupy byly jeszcze oplacalna. A naklejke na folli byla chyba ASUSA. Sprawdze w domu - bo nie mam 100% ppewnosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 Sporadycznie czytają, jestem o tym przekonany. W końcu w dziale Co kupić jest poradnik będący czystą reklamą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 jest to karta his 4850 jak widać jest zdrowo krótsza od innych modeli serii 4800. ktoś może mi powiedzieć co jest z nią nie tak (bo za pewne jest coś nie tak skoro obcięto tyle miejsca...) jest to karciocha do HTCP? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 Ta karta ma straszliwie biedną sekcję zasilania więc OC także jest biedne ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArreatPL Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 nie pisalbym "domagam sie" bo pamietaj, ze bedzie to czytal czlowiek i moze miec gorszy dzien. rownie dobrze moga odpisac Ci, ze to uszkodzenie mechaniczne uzytkownika i nic nie dostaniesz. pismo musi byc oficjalne ale nie "macie mi wymienic" a "ze wzgledu na niezgodnosc produktu z umowa prosze o wymiane lub naprawe serwisowa" tego 2giego i tak nie bedzie bo nikomu nie bedzie sie chcialo w to bawic... i to nie od Ciebie zalezy czy Ci dadza nowa, a od sklepu lub serwisu. przepisy sa tutaj niezbyt jasno sformulowane i sklepy czesto mimo uzasadnionej prosby nie wymieniaja sprzetu na nowy. prosisz o dostarczenie Ci produktu pelnowartosciowego, zgodnego z umowa i nienoszacego sladow uzytkowania. co do opisywania koledzy maja racje. karta byla DOA. opisujesz po kolei - karta nosila slady uzytkowania, brak srubek, peknieta jedna z nich, brak oznak zycia po wlaczeniu. na tej podstawie zglaszasz reklamacje. nic sam nie robiles, nie rozkrecales, nie sprawdzales. po prostu nie dziala, koniec, kropka.Nie, to konsument ma prawo wybór co chce otrzymać, a sklep może odmówić. Np. kiedy koszty naprawy/transportu będą większe niż wartość danej rzeczy, wtedy sklep musi wymienić na nową/oddać pieniądze lub obniżyć cenę na conajmniej tej samej klasy produkt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 pomijając oc to jest to pełnowymiarowy 4850 na krótkim pcb? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diggerx Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) http://img36.imageshack.us/img36/3387/hisr...8501gbddr3p.jpg jest to karta his 4850 jak widać jest zdrowo krótsza od innych modeli serii 4800. ktoś może mi powiedzieć co jest z nią nie tak (bo za pewne jest coś nie tak skoro obcięto tyle miejsca...) jest to karciocha do HTCP? wyglada parwie identycznie jak moj badziewny palit hd4850, chyba nie chcesz tego kupic? no chyba ze za male pieniadzie (ja za swoja kilka miesiecy temu dalem 400 pln w sklepach byly za ok 500pln), dobrego oc sie nie spodziewalem i takie faktycznie bylo sekcja sie chyba za mocno grzeje, no ale moze his bedzie lepszy w co watpie. Edytowane 1 Sierpnia 2009 przez Rikki NIE CYTUJEMY OBRAZKÓW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 31 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2009 głównie chodzi mi o to że jest krótki i całkiem mocny nawet na standardowych taktach ;) szukam jakichś recenzji użytkowników ale jak na razie trafiłem na to że po kilku godzinach komuś zdechł... ale to chyba jakiś przypadek losowy był. Twój jak na razie chodzi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdoror Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Nie, to konsument ma prawo wybór co chce otrzymać, a sklep może odmówić. Np. kiedy koszty naprawy/transportu będą większe niż wartość danej rzeczy, wtedy sklep musi wymienić na nową/oddać pieniądze lub obniżyć cenę na conajmniej tej samej klasy produkt. Nie w tym przypadku. Klient zakupil towar "nowy", a otrzymal uzywany/serwisowany... Dla mnie to jest jawne oszustwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Czy mógłby ktoś wrzucić bios od niereferencyjnego szafira 4850 HDMI 512MB na pamięciach samsunga? Potrzebuje poratować znajomego z taką kartą, a oczywiście większość 4850 od szafira była na hynixach i ciężko jest znaleść odpowiedni bios. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zastanawiam się nad zakupem karty z serii 4870 i nie wiem co będzie lepsze... generalnie modele bardzo podobne... ale wolę zapytać... Chodzi o takie pozycje: http://bachcomp.pl/2690,produkt,PowerColor...-1GB-GDDR5.html http://bachcomp.pl/2249,produkt,Club3D-HD4...SZY-HD4870.html Jakieś szczególne uwagi ,opinie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Chłodzenia są na podobnym poziomie , powercolor tańszy i ma 1gb - wybór oczywisty :wink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArreatPL Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Nie w tym przypadku. Klient zakupil towar "nowy", a otrzymal uzywany/serwisowany... Dla mnie to jest jawne oszustwo.Źle napisałem zdanie. Chodzi mi o to że sklep ma prawo odmówić naprawy jeśli jest to wysoce nieopłacalna operacja. Wtedy klient ma wybór między nową rzeczą albo zwrotem kasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm31 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2009 witam, mam pewien problem z 4850 iceq 4 od HIS'a na windows 7 RC Karta bezawaryjnie pracuje tylko na domyślnych sterownikach sytemu (ATI Radeon HD 4800 Series (Microsoft Corporation WDDM 1.1)) brak jakich kol wiek zawiech resetów , wszystko ok. sterowników z płyty nie przyjmuje ściągnąłem z strony amd sterwniki do W7 o oznaczeniu 9.6 niby wszystko ok zainstalowało sie bez problemu, ale w kazdej grze wystepuje problemy albo po paru minutach wywali do pulpitu albo pojawia sie na ekranie zielone kreski i blue screen. macie na to jakąś rade?? szkoda ze na stronie amd nie ma supportu kart hisa :angry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...