Skocz do zawartości
cavarr

Ati Radeon HD4850/4870

Rekomendowane odpowiedzi

Tak przy okazji. Wczesniej cieszylem sie, ze itracker 1.7 dzial na Windows 7. Owszem niby dziala, ale ma ogromne problemy z zaimplemetowaniem wlasnych ustawien. Dla przykladu -ustawiam tryb 2d na 450 GPU, a Matrix zmienia to raz na 500, a raz na 650... Napiecie tez inne podaje, niz wymuszone. W 1.06 beta - nie bylo tych problemow. Jedna beta wersja nie dzial na W7. 1.8 tez nie... Mam nadzieje, ze ASUS szybko naprawi te byki, bo 22 zamierzam zainstalowac pelnoprawna wersje systemu.

Edytowane przez Burdoror

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla 4870 160w ;). Dane te tyczą się karty pod maksymalnym obciążeniem (aplikacje typu Furmark). Normalnie żadna gra nie wykorzysta 100% mocy ;).

Jaki pisze 130wat to 130wat , dla mnie to ta karta może mieć 500wat w furmarku.

 

Co do bachcomp-u to ten sklep nie jest zły , lepiej kupić tam niż w enterze itp sklepach.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem maila od ESC...

ostarczany przez nas towar zawsze jest fabrycznie nowy. Sugerowanie jakoby karta była używana jest bezpodstawne. Na DVI widać ślady zaciskania obudów wtyków w fabryce i ma to praktycznie każda karta dowolnego producenta. Istotnie - karta nie ma kilku śrubek mocujących plastikową osłonę radiatora. Problem dotyczy większej ilości kart z dostawy, śrubki wykręcają się w czasie długotrwałego transportu i zwykle można znaleźć je w opakowaniu karty. Nie wpływa to na funkcjonowanie urządzenia. Inna sprawa to spowodowane przez Pana uszkodzenie mechaniczne mocowania radiatora. Śruby dociskające radiator do układy były dokręcane, jedna z nich ma dodatkowo przekręcony gwint i wyszczerbiony łeb. Do montażu radiatora w fabryce używane jest specjalne narzędzie. Próby samodzielnej, nieuprawnionej i bezsensownej ingerencji w produkt przy użyciu nieodpowiednich narzędzi zazwyczaj tak się kończą. Zgodnie z warunkami gwarancji Esc.pl towar z uszkodzeniem mechanicznym nie podlega uprawnieniom gwarancyjnym. Proszę wyjaśnić w jakich okolicznościach doprowadził Pan do uszkodzenia mechanicznego karty? Po co dokonywane były manipulacje przy układzie chłodzenia?

 

Proponuje 2 drogi rozstrzygnięcia reklamacji karty:

1.Odmowa ze względu na mechaniczne uszkodzenie i zwrot karty wraz z opisem technicznym na Pański koszt (pobranie 40zł).

2. Warunkowe odesłanie karty do autoryzowanego serwisu Asus za pośrednictwem autoryzowanego dystrybutora Asus w celu przeprowadzenia ekspertyzy oraz ewentualnej warunkowej naprawy. W tym przypadku czas i sposób realizacji zależy od serwisu autoryzowanego. Wybranie tej drogi wiąże się z naliczeniem 80zł opłaty za 4 wysyłki krajowe (od Pana do nas, od nas do dystrybutora, od dystrybutora do nas, od nas do Pana).

 

Proszę o decyzję.

Ta śrubka nie miała przekręconego gwintu!! ... Co do tego autoryzowanego serwisu to oni mi proponują tą płatną naprawę..? Swoją drogą przecież ta jedna śrubka nie miała też wpływu na działanie karty ;/. Tak samo ciekawi mnie jak to dokładnie jest.. PCB nie jest w żaden sposób uszkodzone tylko ta felerna śrubka. Mogą na podstawie jednej, pieprzonej śrubki się doczepić? Co robić teraz? Aktualnie mam doła jak skur.. czybyk.. W ostateczności wybiorę naprawę, tylko gorzej jak mnie skasują 400zł (nie posiadam tyle, albo pożyczę albo stracę 80zł na naprawę) dajmy na to.. Albo nie wezmą wcale tego i stracę 80zł (!). Nic już w tym sklepie nie kupie i będę go odradzał.

 

Składam kompy.. NIGDY NIE DOSTAŁEM KARTY ZE ŚLADAMI NA DVI, czy brakiem jakiś tam śrubek!

Edytowane przez david11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W każdym jednym sklepie przy mechanicznym uszkodzeniu karty dostałbyś odmowę naprawy / wymiany gwarancyjnej, tutaj kolesie idą Ci na rękę a Ty masz jeszcze pretensje, inny sklep od razu by Ci podziękował i zwrócił kartę, którą mógłbyś wywalić na śmietnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czegoś się spodziewał? skoro było więcej takich kart jak twoja to sklep z pewnością umyje łapki...

 

niemniej blasphemy nie zgodzę się z tobą. ok śrubka pękła ale to raczej było następstwo wady fabrycznej (pierwszy raz słyszę aby śrubki wykręciły się podczas transportu i wiem co to jest rezonans...). dwa zdjęcie chłodzenia to nie jest powód do rozwiązania umowy gwarancyjnej przez asusa, gdzieś w necie wyczytałem że asus honoruje gwarancję jeśli karta trafi do nich w stanie takim jakim wyszła czyli jak chłodzenie jest całe nie połamane czy coś to jest ok. zdejmować zmieniać i w ogóle co tylko chcesz możesz z nim robić ale masz przestrzegać warunków umowy i instrukcji obsługi. tak jak napisałem wcześniej, sklep wie co jest grane i umywa łapcie.

Edytowane przez prznar1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm widzisz a ja im dałem ostatnio zarobić;p I też czekam już 5 dzień niby nie mogą accelero s1 sprowadzić;/

Po takiej odpowiedzi zażądałbym szczegółowego wyjaśnienia, procesu "samoczynnego wykręcania śrubek podczas transportu".

Odpowiedź typu zazwyczaj są w pudełku też jest powiedzmy dająca wiele do życzenia... Zazwyczaj dostaje produkt 100% sprawny. Samochodem też można jechać bez paru śrubek, ale skoro ktoś je tam zaprojektował, a potem ktoś wkręcił i wreszcie ktoś zapłacił za NOWY towar (czyli taki jaki ktoś wymyślił a potem ktoś wyprodukował) to powinny tam być, a jeśli nie to znaczy że nie zostały dopełnione warunki umowy. Jeżeli sprawa dotyczy więcej niż 1 sztuki to zazwyczaj sam producent się tym zajmuje, i potwierdza problem. Dopóki ASUS tego nie zrobi adresatem roszczeń (twoich bezpośredio) powinien być sklep (jako domniemany winowajca^^).

 

Nie wiem zupełnie jak z nimi gadać, ja bym po chamsku napisał że szukałem czy owe magiczne śrubki nie zagubiły się gdzieś pod radiatorem...

I zażądał kontaktu z kierownikiem. Ale to ja xD Trochę pokrzyczę zawsze, postraszę i jakoś to się kończy.

Niestety w naszym kraju egzekwowanie praw nadal polega na próbie charakterów... i często kończy się w sądzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie zauważyłem coś.. Koleś piszę o gwarancji. Ja pisząc zgłoszenie dopisałem że zgłaszam niezgodność towaru z umową (nie było takiej opcji w formularzu). Może napisać im ładnego maila o tym że ja zgłaszam nie zgodność towaru z umową, a nie oddaje na gwarancję... W sumie dzisiaj już nie myślę trzeźwo...

 

Jutro zapytam osoby znającej się na prawie handlowym, co mogę a czego nie.. I jak mi nie wyjdzie to zażądam odesłania faktycznie do dystrybutora (dalej nie wiem czy to chodzi o płatną naprawę..?), tyle że napiszę do ESC by mi zaświadczyli na PIŚMIE że karty dochodzą do nich z brakami. ;)

 

PISZĘ DO ASUSA Z ZAPYTANIEM CZY KARTY MOGŁY DOJŚĆ DO SKLEPU BEZ ŚRUBEK ORAZ ZE ŚLADAMI UŻYTKOWANIA.

Edytowane przez david11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czegoś się spodziewał? skoro było więcej takich kart jak twoja to sklep z pewnością umyje łapki...

 

niemniej blasphemy nie zgodzę się z tobą. ok śrubka pękła ale to raczej było następstwo wady fabrycznej (pierwszy raz słyszę aby śrubki wykręciły się podczas transportu i wiem co to jest rezonans...). dwa zdjęcie chłodzenia to nie jest powód do rozwiązania umowy gwarancyjnej przez asusa, gdzieś w necie wyczytałem że asus honoruje gwarancję jeśli karta trafi do nich w stanie takim jakim wyszła czyli jak chłodzenie jest całe nie połamane czy coś to jest ok. zdejmować zmieniać i w ogóle co tylko chcesz możesz z nim robić ale masz przestrzegać warunków umowy i instrukcji obsługi. tak jak napisałem wcześniej, sklep wie co jest grane i umywa łapcie.

Taaa a podróż morska to łagodna i piękna wycieczka po spokojnym i bezkresnym morzu. Taki towar płynie kontenerem i wszystko zależy gdzie on stoi. Im wyżej tym jest ciekawiej. EOT

 

david11

 

Wez telefon w dłoń i zadzwoń do serwisu lub do szefa i przedstaw sytuacje. 

 

 

 

A tak BTW gdzie jest Firekage?? On coś by doradził. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, oni nie wyślą karty na płatną naprawę. Chcą tylko pieniędzy za koszty wysyłki. Asus może nawet nie zwróci uwagi na tą śrubkę, ja miałem inną pastę, inne termopady i porysowany backplate i problemu nie zrobili. Tylko jest jedno ale, mianowicie kartę kupiłem w starym ESC i została ona wysłana warunkowo bo każdy towar z dawnego ESC COMPUTERS przez serwisantów obecnego ESC spółka

z o.o. jest wysyłany bezpośrednio do producenta po sprawdzeniu czy rzeczywiście nie działa. Powiedz im, że po prostu dokręcałeś śrubkę bo karta się przegrzewała, ale nic to nie dało, a tylko ją (śrubkę) uszkodziłeś. Potem karta padła i zostałeś zmuszony do wysłania jej na szybką reklamację, w której wymiana miała się odbyć od ręki. Przyczyną dokręcenia będzie właśnie to odkręcanie się śrubek podczas transportu. Użyj kontrargumentu ;]. Po prostu nie chcą płacić tyle kasy za wysyłki (i tak nie płacą bo karty do dystrybutora i producenta są wysyłane hurtem) i zwalają całe koszty na Ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, oni nie wyślą karty na płatną naprawę. Chcą tylko pieniędzy za koszty wysyłki. Asus może nawet nie zwróci uwagi na tą śrubkę, ja miałem inną pastę, inne termopady i porysowany backplate i problemu nie zrobili. Tylko jest jedno ale, mianowicie kartę kupiłem w starym ESC i została ona wysłana warunkowo bo każdy towar z dawnego ESC COMPUTERS przez serwisantów obecnego ESC spółka

z o.o. jest wysyłany bezpośrednio do producenta po sprawdzeniu czy rzeczywiście nie działa. Powiedz im, że po prostu dokręcałeś śrubkę bo karta się przegrzewała, ale nic to nie dało, a tylko ją (śrubkę) uszkodziłeś. Potem karta padła i zostałeś zmuszony do wysłania jej na szybką reklamację, w której wymiana miała się odbyć od ręki. Przyczyną dokręcenia będzie właśnie to odkręcanie się śrubek podczas transportu. Użyj kontrargumentu ;]. Po prostu nie chcą płacić tyle kasy za wysyłki (i tak nie płacą bo karty do dystrybutora i producenta są wysyłane hurtem) i zwalają całe koszty na Ciebie.

Hmmm pamiętam że w starym ESC udawało mi się zawsze bardzo dużo załatwić. Teraz chyba jakaś się kicha zrobiła i kolejny sklep jedzie na opini :damage_wall:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W starym ESC ludzie byli bardziej nastawieni do klienta, zresztą wtedy firma nie posiadała aż tak dużego majątku ( w tej chwili ich kapitał zakładowy wynosi 767.750,00zł.) ESC się rozrosło w spółkę i już nie ma tak dobrze jak kiedyś. Sam nie mogę powiedzieć nic złego na proces gwarancyjny bo kartę mam już u siebię, a trafiła do nich 16 lipca. To co robią w przypadku tego Matrixa to niezłe jaja, ale takie mają prawo. Przy uszkodzeniu mechanicznym i przy ingerencji w samą kartę mogą odrzucić gwarancję. Tylko jeszcze muszą udowodnić, czy rzeczywiście ta ingerencja/uszkodzenie mechaniczne było powodem uszkodzenia sprzętu.

 

Tak dla informacji to napiszę to co zostało do nich odemnie wysłane, aby nie robili za wielu problemów:

 

Backplate karty graficznej posiada drobne rysy, ostrzegam o tym, aby później nie powodowało to kłopotów. Rysy wynikły z okresowego "leżenia" karty na biurku po wyciągnięciu jej z komputera. Jednoznacznie stwierdzam, że uszkodzenie pamięci nie jest z tym związane i rysy te nie są powodem do nieuznania reklamacji. Rysy powstały w wypukłych miejscach przy śrubkach trzymających backplate. Zanim wyślę kartę zrobię pełen komplet zdjęć, aby nie było żadnych nieporozumień. Zdjęcia mogę przesłać na Państwa rządanie.

Miałem małe obawy, że się do tego przyczepią, ale poszło i tak na warunkowym do producenta z racji, że oficjalnie ze starym ESC mają niewiele wspólnego i honorują jedynie gwarancję.

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, oni nie wyślą karty na płatną naprawę. Chcą tylko pieniędzy za koszty wysyłki. Asus może nawet nie zwróci uwagi na tą śrubkę, ja miałem inną pastę, inne termopady i porysowany backplate i problemu nie zrobili. Tylko jest jedno ale, mianowicie kartę kupiłem w starym ESC i została ona wysłana warunkowo bo każdy towar z dawnego ESC COMPUTERS przez serwisantów obecnego ESC spółka

z o.o. jest wysyłany bezpośrednio do producenta po sprawdzeniu czy rzeczywiście nie działa. Powiedz im, że po prostu dokręcałeś śrubkę bo karta się przegrzewała, ale nic to nie dało, a tylko ją (śrubkę) uszkodziłeś. Potem karta padła i zostałeś zmuszony do wysłania jej na szybką reklamację, w której wymiana miała się odbyć od ręki. Przyczyną dokręcenia będzie właśnie to odkręcanie się śrubek podczas transportu. Użyj kontrargumentu ;]. Po prostu nie chcą płacić tyle kasy za wysyłki (i tak nie płacą bo karty do dystrybutora i producenta są wysyłane hurtem) i zwalają całe koszty na Ciebie.

Piszesz o zmianie spolki oraz polityki do klienta i nagle to wyboldowane , zartujesz? Uszkodzenie mechaniczne = odmowa naprawy gwarancyjnej. ONG!.

 

NIech napisze do Sobiha , on jest bodajze z Asusa , moze mu w czyms pomoze. Niech powoluje sie w sklepie na DOA , (dead on arrival) , jesli nie beda chcieli tego uznac to i na niezgodnosc bo dostal zwalona i niekompletna. Niech domaga sie kasy , a jesli bedzie problem to zostanie rzecznik i sad w przypadku niezgodnosci towaru z umowa , bo jesli zgodzi sie na gwarancje to Asus moze od razu odrzucic roszczenia z powodu usterki mechanicznej , z tym , ze jesli ma backup maili to ich pracownik sam napisal , ze kilka kart takich bylo co potwierdza slowa klienta i niech przy tym obstaje.

 

Ot kupic na odleglosc bez wgladu w towar...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem tak, bo wcześniej @david11 sam się przyznał w rozmowie telefonicznej z ESC, że uszkodził śrubkę (gdzieś tam daleko w odmętach postów tego tematu o tym pisał). Teoretycznie przy uszkodzeniu mechanicznym mogą odrzucić gwarację, ale te uszkodzenie w sumie powinno mieć bezpośredni wpływ na uszkodzenie samej karty. To tylko śrubka, moim zdaniem powinni mu udowodnić w jaki sposób uszkodził kartę uszkadzając jedynie śrubkę. Jeśli wcześniej powiedział o uszkodzeniu śrubki przez siebię, a sklep zadał pytanie dlaczego dokręcał śrubę to lepiej żeby się przyznał jaki miał w tym cel. Gdyby nie stwierdził, że śrubka została uszkodzona przez niego to nie byłoby tematu, po prostu wysłałby wiadomość do ESC, że karta posiadała uszkodzenie fizyczne na śrubie i brakowało także kilku śrub w samej karcie, a dodatkowo sprzęt był martwy.

 

Pytania jakie zadało mu ESC:

Proszę wyjaśnić w jakich okolicznościach doprowadził Pan do uszkodzenia mechanicznego karty? Po co dokonywane były manipulacje przy układzie chłodzenia?

To napisał david11:

Najgorsze jest to że przez przypadek wygadałem się gościowi przez telefon że to dokręciłem i pękło, miał mi dosłać nowe śrubki + te którą uszkodziłem

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosze bardzo. Juz w samym pytaniu ja widze kierunek rozmowy. Umknal mi ten cytat. Sprawa jasna. Dlatego nie kupie nic wysylkowo. Sami pisali , ze tak mialo kilka kart,. sami pisali o tym, ze dosla srubki wiec volens-nolens i tak by je dokrecic musial , a teraz juz widzimy "w jakiej sytuacji doprowadzil pan do uszkodzenia mechanicznego". Imho straci na tym 500 zl bo teraz to zalezy to tylko od ich dobrej woli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech śle warunkowo na jego koszt wysyłki do Asusa (mimo, iż tak być nie powinno). Dla ESC/dystrybutora sam Asus będzie pewnie szedł na rękę i naprawi kartę, to goście z serwisów sklepowych robią największe problemy. Może też się podpytać kogoś kto pracuje w serwisie Asusa, ale raczej z powodu uszkodzenia śrubki sam Asus nie będzie odsyłał karty do ESC tylko ją naprawi, gorzej jak by było uszkodzenie fizyczne jakiegoś elementu PCB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza opcja wg mnie jest taka (pomijając krzyki i groźby;p):

Dokręcał śrubkę radiatora (bo to ona jest uskubana) gdyż zauważył brak śrubek mocujących plastik na radiatorze, skoro jedne śrubki mogły się wykręcić to nic nie stało na przeszkodzie żeby się inne poluzowały. Na miejscu serwisanta zrozumiał bym analogie. Bo jest oczywista i to jego własny argument. Karta się grzała więc dokręcił. Uskubana śrubka NIE STRACIŁA swoich właściwości, co widzieliśmy na zdjęciach. Czyli NIE WPŁYNĘŁA NA PRACE KARTY.

To co napisali że brak śrubek nie wpływa to na prace karty już opisałem, skoro tam były od nowości powinny tam być w momencie dotarcia do klienta i koniec kropka. Swoją drogą serwisant w sklepie nie jest gwarantem i nie powinien wydawać opinii pt. ma wpływ na działanie karty, bądź nie, nawet jeżeli jest to oczywiste na chłopski rozum.

Edytowane przez LordBigos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ukrecenie srubki moze oznaczac uszkodzenie rdzenia przez zbyt mocny docisk - odbijanie pileczki ;)

 

Ukrecenie srubki moze oznaczac uszkodzenie rdzenia przez zbyt mocny docisk - odbijanie pileczki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na miejscu serwisanta zrozumiał bym analogie.

Tylko, że serwisanci najwyraźniej nie chcą zrozumieć tej analogii. Dla nich faktem jest uszkodzenie fizyczne karty i żeby ich przekonać trzeba naprawdę się postarać lub wykorzystać ich propozycje z warunkowym odesłaniem karty. Serwisy sklepowe to w większości mur nie do przebicia, co prawda zdarzają się wyjątki, ale potwierdzają jedynie regułę. Prawdę powiedziawszy, jeśli karta by padła, a śrubka by była w dobrym stanie to nie mieliby się czego przyczepić. Teraz to po ptakach i trzeba szukać jak najbardziej ugodowego rozwiązania.

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie PCB jest w stanie idealnym.. Piszę do nich maila:

Witam, odpisuję w sprawię zlecenia serwisowego nr 25505. Otóż śrubka przy chłodzeniu, NIE MIAŁA przekręconego gwintu (posiadam zdjęcia karty) więc mogła pełnić dalej swoją rolę. Skoro pełniła swoją rolę - dociskała chłodzenie, nie mogło to być przyczyną uszkodzenia sprzętu (!). PCB karty jest w stanie idealnym. Kartę dostałem niekompletną, śrubek w pudełku nie było. Tak samo zabawny jest fakt "samoczynnego odkręcania się śrubek". Składam komputery, często zamawiam karty graficzne i żadna nie miała śladów na DVI, oraz braku śrubek - tylko Asus Matrix którego dostałem od was, w zamian za wysłaną przez omyłkę (oczywiście dopłaciłem) HIS 4870 z niebieskim wentylatorkiem (miał być referent). Powiem więcej, znam 2 osoby posiadające Matrix'a i każda z nich dostała kartę w stanie idealnym. Odmawiają mi Państwo wymiany karty w ramach gwarancji co jest lekkim nieporozumieniem gdyż od początku powołuję się na niezgodność towaru z umową (należało by wprowadzić taką opcję w formularzu na stronie, bądź czytać co klient piszę w polu "Uwagi:"). Kartę dostałem bez śrubek, ze śladami uzytkowania widocznymi na DVI co wiele mowi o "nowosci" wyslanego do mnie towaru i na dodatek uszkodzoną. Niesprawność karty została zgłoszona tego samego dnia w którym otrzymałem urządzenie, więc klasyfikuje się to do DOA (dead on arrival). To też bardzo prosił bym by została ona wymieniona od ręki.

Proponujecie mi naprawę warunkową która zastrzega sobie czas nieokreślony.. Wszystko było by OK ale na 90% karta niezostanie tam przyjęta, przez brak śrubek. Stracę w ten sposób 80zł na wysyłki. Chyba że jest Pan (jako sklep) w stanie, zaświadczyć na piśmie że dostajecie karty z brakami i śladami użytkowania, oraz że takie karty idą do klienta..

Proszę o pomyślne rozpatrzenie mojej sprawy, w przeciwnym wypadku będę zmuszony kontaktować się z Rzecznikiem Praw Konsumenta.

 

Pozdrawiam, Dawid Xx..

 

Nie wiem, może być?

Ukrecenie srubki moze oznaczac uszkodzenie rdzenia przez zbyt mocny docisk - odbijanie pileczki

I tu jest haczyk. Karta ma tak skonstruowane śrubki że nie da się ich za mocno dokręcić (po prostu idzie do pewnego momentu, potem stop i nie ruszy dalej). :D Edytowane przez david11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem osoby znającej się na handlu i stwierdziła że bardzo dobrze. Jeszcze czekam na opinię Firekage'a :).

"Nie" z przymiotnikami jak sie pisze?

 

Zaakcentowalbym mocniej fakt brakujacych srubek , ktore ponoc miano do Ciebie przyslac (powolj sie na rozmowe z serwisantem/czy maila - to jest nawet lepsze o ile mialo miejsce i masz to) , nadto sami sprawdzali i mowiles , ze w 3 kartach tego nie bylo. Dopisz to. Podkresl jeszcze mocniej fragment o DVI:

Kartę dostałem bez śrubek, ze śladami uzytkowania widocznymi na DVI co wiele mowi o "nowosci" wyslanego do mnie towaru i na dodatek uszkodzoną

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilbym dwie rzeczy

-nawiew na sekcje Glaciatora , ta karta to imho wynalazek

-inny zasilacz

 

8600 pobiera znacznie mniej niz 4850 , zas sam masz 3 jajowego proca. U mnie 4850 z Amacroxem 400W lazil poprawnie , choc zasilacz juz sie "pocil".

Zwiększyłem obroty wentylatorów na max jest spory przeciąg dla karty.

Zmieniłem zasilacz na 600W chieftec, przeinstalowałem system na nowo i jak zwykle nic nie pomogło.

 

Jako że mój post przepadł na poprzednich stronach pozwolę sobie przypomnieć mój problem.

 

Zmontowałem sobie kompa moich marzeń i wszystko było by cacy gdyby nie to że po zainstalowaniu sterowników karty graficznej (EAH 4850 Glaciator Fan) system się nie uruchamia.

Błagam o pomoc, każda wskazówka się przyda.

 

Tutaj jest mój poprzedni post >Klik<

Edytowane przez kesh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz mozliwosc sprawdzenia jej u znajomego? Zmien rowniez bios na plycie glownej na najnowszy.

 

Swoja droga , dopiero co zorientowalem sie , masz 790 Gigabyte. Pamietam , ze ktores ich mobo (770/790) powodowalo wlasnie cos takiego. Widzialem to na AMD.COM , to jest oficjalnym forum AMD. Wejdz tam i przelec tematy , na bank to znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba chodzi o GA-MA790X-DS4.

Nie.

 

Dobrze pamietalem , jego mobo :

http://forums.amd.com/game/messageview.cfm...p;enterthread=y

 

Hello,

 

I own this motherboard and from what I'm seeing on the forums, possibly 2 other guys also own one and are having issues with it (or the 790X chipset).

 

The main issue is frame stutter/jerking with a 4870 gpu, and I've been having it from day one (my system is only a week old)

 

Is there anyone else out there having this issue?

 

My build:

 

CPU: Phenom 2 940

 

Mobo: Gigabyte GA-MA790X-UD4

 

GPU: Sapphire HD4870 1GB Toxic

 

RAM: A-DATA 4GB

 

PSU: Enermax Pro82+ 625W

 

OS: Vista x64

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz mozliwosc sprawdzenia jej u znajomego? Zmien rowniez bios na plycie glownej na najnowszy.

 

Swoja droga , dopiero co zorientowalem sie , masz 790 Gigabyte. Pamietam , ze ktores ich mobo (770/790) powodowalo wlasnie cos takiego. Widzialem to na AMD.COM , to jest oficjalnym forum AMD. Wejdz tam i przelec tematy , na bank to znajdziesz.

Jeżeli chodzi o sprawdzenie karty graficznej to sprawdzałem ją w dwóch komputerach i działała OK.

Jestem na najnowszym biosie F3, zaraz sprawdzę dokładnie wcześniejsze wersje.

Dzięki za link do forum AMD, niestety z tego co zrozumiałem to wiele osób ma laga w grach, ja mam laga w systemie i to takiego że jak kliknę na pulpit prawym przyciskiem to nigdy nie doczekałem się rozwinięcia menu. Przy takim lagu wyłączenie kompa z poziomu Menu Start to marzenie. Komputer w ogóle nie reagował na nic a Alt + Ctrl + Del kończył się zawieszeniem na bliżej nieokreślony czas lub natychmiastowym BSOD.

 

Skoro to może być problem z 790X to co polecicie zrobić?

Jak złożyć reklamację aby serwis przyjął płytę na RMA?

Teoretycznie płyta jest sprawna, działa z innymi słabszymi kartami graficznymi, możliwe że w ogóle z innymi działa a ma problem tylko z 4850. Może to wina biosu, a hardware jest sprawny, czy coś takiego da się zareklamować?

 

Idę flashować bios. Dzięki za pomoc, proszę o więcej <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...