panzar Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Taaa a podróż morska to łagodna i piękna wycieczka po spokojnym i bezkresnym morzu. Taki towar płynie kontenerem i wszystko zależy gdzie on stoi. Im wyżej tym jest ciekawiej. EOTweź nie przesadzaj gdzie na morzu są tak małe i częste fale aby sprawiły że śrubka się wykręci??? asus źle dobrał rozmiary śrub do otworków i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trymek Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Poszło :D. Jednak PIH im na razie odpuszczam. Przynajmniej ja nie będę taki chamski (na razie). Edit: W sumie to można by jeszcze dopisać że oprócz Rzecznika skontaktował bym się z PIH'em (Wujek ma tam znajomych, więc było by łatwo). Mam wrażenie, że nie musisz nic pisać, bo wszystko już sobie przeczytali na forum :wink: Jedynym ratunkiem dla Ciebie jest chyba Twój wujek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zombie Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Koledzy pomóżcie ;) Zakupiłem przed 2ma dniami Radeona 4870 512mb Asusa. Zainstalowany Catalist 9.7 czyli najnowszy. 2 główne problemy: - przy grach mocno wykorzystujących kartę tj. STALKER Czyste Niebo i FarCry2 przy detalach na max grafika generalnie buntuje się, tj. wyświetla zielone kropki, błyska jakimiś plamami, zupełnie jakby się przegrzewała - w menedżerze zadań nie wyświetla mi hd480 tylko 4800 series (w GPU-Z także) Pytanie brzmi czy karta uszkodzona, bo otwarciu budy aby nieco chłodniejszego powietrza było więcej i ustawieniu wentylatorka na 100% artefakty nadal się potrafią pojawić. Na mój niezbyt fachowy osąd jest chyba coś nie tak z tą kartą. Mam podstawy kłócić się ze sklepem? Karta podłączona do E6750, zasilacz 550w Chiefteca, mobo Gigabyte p35-ds4. Wszystko na domyślnych taktowaniach, pod kontrolą Visty64. Przy poprzednim X1950 nie widziałem nigdy podobnych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) Prawdopodobnie się przegrzewa. To normalne, że pokazuje "4800 series". Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zombie Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Prawdopodobnie się przegrzewa. To normalne, że pokazuje "4800 series". Czyli reklamować jako powód podając przegrzewanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Jeżeli masz artefakty to możesz oddać na gwarancje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 weź nie przesadzaj gdzie na morzu są tak małe i częste fale aby sprawiły że śrubka się wykręci??? asus źle dobrał rozmiary śrub do otworków i tyle. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jakie piękne drgania generują fale morskie + mechanizmy statku. Poza tym skoro śrubki zostały wkręcone z uszkodzeniem gwintu to jakim cudem otwory były zle dobrane?? Coś mi się wydaje że przyszła partia kart z niedokręconymi fabrycznie śrubami albo karty nie do końca były nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesh Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) Czyli reklamować jako powód podając przegrzewanie?Śmiało możesz reklamować. W najgorszym wypadku posmarują Ci kartę lepszą pastą i odeślą do domu. Dużo kart Asusa które sam posiadam z chłodzeniem Glaciator było reklamowanych właśnie z tego powodu. Co do mojego problemu z lagiem, zmieniłem Bios Mobo na F2a, zainstalowałem sterowniki i nawet sobie dzisiaj pograłem. Jak na razie (odpukać) wszystko działa, aż boje się zresetować komputer :rolleyes: Edytowane 13 Września 2009 przez kesh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Jako, że RivaTuner pod Win7 64bit nie lata, a opcja overdrive w sterowniku to dla mnie ciut za mało, co polecicie? Najlepiej aby była możliwość ingerencji w obroty coolera na gpu, bo jak dla mnie mój 4870 w 2d lata ciut za głośno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 ATT, mogą być z nim problemy przy W7, ale jest masa rozwiązań dotyczących tych problemów. U mnie ATT działa bardzo dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobot Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 rozkmin gputoola od techpowerup'a. bardzo fajny progros. posiada tez mosliwosc regulacji obrotow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Tak przy okazji. Wczesniej cieszylem sie, ze itracker 1.7 dzial na Windows 7. Owszem niby dziala, ale ma ogromne problemy z zaimplemetowaniem wlasnych ustawien. Dla przykladu -ustawiam tryb 2d na 450 GPU, a Matrix zmienia to raz na 500, a raz na 650... Napiecie tez inne podaje, niz wymuszone. W 1.06 beta - nie bylo tych problemow. Jedna beta wersja nie dzial na W7. 1.8 tez nie... Mam nadzieje, ze ASUS szybko naprawi te byki, bo 22 zamierzam zainstalowac pelnoprawna wersje systemu. U mnie na podobnej konfiguracji - hd4870 Matrix + Win7 64bit wydaje się że iTraker 1.7 działa poprawnie, ale niestety bez jego uruchomienia obraz miga co jakiś czas (coś jak przy zmianie trybu 2D\3D) przy włączonym iTrackerze miganie nie występuje. Niestety z włączonym komp potrafi czasami się zwiesić bez konkretnego powodu (czasami przy przechodzeniu do innych zakładek iTrackera, czasami przy otwieraniu Firefoxa. Spotkał się kiedyś ktoś z czymś takim? Podczas grania komp jest w 100% stabilny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdoror Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Heh, podczas kolejnej instalacji Win 7 (nowy dysk) zadna wersja itrackera nie chcaila sie zainstalowac :/ Na szczescie mialem backup poprzedniej instalacji. Asus musi to cholerstwa naprawic jak najszybciej. Miganie przy zminie trybow u mnie wystepuje tylko i wylacznie przy sporym OC karty. Przy graniu na ustawieniach "Gamer" ten przeskok jest niewyczuwlny. Komp przy wlaczanym itrackerze resetowal sie/wieszal tylko i wyloznie wtedy, gdu ustawilem mu za niskie V na tryb 2D ( W stosunku do GPU ustawionego na 350-400). A sprawdzales, jak reszta podzespolow - mowie o stabilnosci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Reszta podzesopłów jest w 100% stabilna. Ostatnio wymieniałem tylko grafę i zaczęły się problemy. Nadal nie jestem w stanie poprawnie ustawić skalowania na TV LCD, gdzie po ustawieniu poprawnej rozdzielczości dookoła obrazu mam czarną ramkę szerokości ok 1cm. We wcześniejszej odpowiedzi dostałem propozycję ustawienia tego w CCC ale u mnie nie ma takiej zakładki. Może ma ktoś sposób jak to ustawić innym programem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalkin Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) Głównie do david11 Do Rzecznika oczywiście można się zgłosić choć nie ma on żadnej mocy sprawczej względem podmiotów gospodarczych. W Sądzie taka prosta sprawa trwa średnio 2 lata. Nie jest moim interesem odrzucać reklamacje, bo nie przysparza nam to na pewno przyjaciół. Z drugiej strony nie mam także żadnego interesu w tym, żeby płacić za uszkodzenia spowodowane przez klientów (vide wyłamana śruba, o czym będzie jeszcze mowa). Zgłoszenie nie było z tytułu niegodności z umową (nie musi być takiego pola w formularzu). Żeby dokonać takiego zgłoszenia należy odpowiednio sformułować roszczenie, określa to dokładnie Ustawa z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego – mniemam, że Pan nie doczytał dokładnie. Nie kwestionuję absolutnie braku śrubek w układzie chłodzenia, to wada większej partii. Przeszkodą jest uszkodzona mechanicznie nakrętka śruby mocującej układ chłodzenia, do której uszkodzenia sam Pan doprowadził. Rozumiem, że Pan składa komputery lecz śmiem twierdzić, że było ich maksymalnie kilkadziesiąt w „karierze”. Przez naszą firmę przechodzą setki komputerów miesięcznie co przekłada się na tysiące podzespołów, z którymi mamy na co dzień styczność. Oględziny towaru są szczegółowe i na pewno nic się nie ukryje. Nie ukryją się także posty na publicznie dostępnym forum pisane jako „david11”, na przykład http://forum.purepc.pl/Ati-f52/Ati-Radeon-...tml&st=9270. Posiadam trwały zapis postów i jeśli będzie Pan miał ochotę sprawdzić się w Sądzie to wykorzystam go jako dowód oczywistego kłamstwa, matactwa i próby wyłudzenia. Tak na marginesie - instytucja PIH nie funkcjonuje od początku bieżącego roku, jej rolę przejął UOKiK. Reasumując wywód (w imię dobrej przyszłej współpracy) wyjątkowo wymieniam Panu kartę warunkowo (choć tak naprawdę brak do tego podstaw) na następujących zasadach: - wymieniona jest sama karta (nie wyposażenie), - wymieniona karta jest fabrycznie nowa, - wymieniona karta posiada fabryczne otarcia na DVI (co jest normalne i kto nigdy się z tym nie spotkał znaczy, że mało kart widział), - wyłamana nakrętka została przekręcona ze starej karty do nowej (nie wpływa to na pracę urządzenia lecz jeżeli karta kiedyś trafi do serwisu to nie gwarantuję, że nie wpłynie to na wynik reklamacji), - karta została przetestowana pod kątem pracy w 3D oraz temperatur (wydaję w 100% sprawny towar), - koszty spedycji pokrywa Esc.pl Sp. z o.o. Zanim kiedyś w przyszłości będzie Pan miał zamiar kogoś oszukać proszę pamiętać, że kłamstwo ma krótkie nogi. Nie polecam także samodzielnych manipulacji przy nabywanym od nas towarze – każda ingerencja będzie wykryta i uznana jest za nieuprawnioną. Nie jest naszym interesem robienie komukolwiek „pod górkę”, warto od razu powiedzieć co się nie tak zrobiło, zwykle bez problemu można wtedy dojść do porozumienia. Pozdrawiam. Esc.pl Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez Kalkin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdoror Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) No prosze! Jestem po wrazeniem, ze "Kalkin" reprezentujac ESC zdecydowal sie na publiczna korespondencje :) Jestem pod wrazeniem podejscia do problemow klienta a zarazem "doglebnego" wyjasnienia swojego stanowiska. Pozdrawiam. :) Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez Burdoror Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesh Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) David11 może na przyszłość nauczysz się nie chwalić wszystkim publicznie. Esc gratuluje podejścia do sprawy. Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez kesh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Co tu dużo mówic niespotykane wśród sklepów podejeście do klienta. Tak jak napisał Burdoror brawo dla firmy i tak dalej trzymać. Czekam teraz na reakcje ze strony zainteresowanego. Reasumując nie ma co za dużo na forach pisać bo serwisańci nie są głupi i też czytają fora. :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zieger69 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) Wydaje się po sprawie, ciekawe tylko kto pomógł w znalezieniu takiego posta firmie :] //edit wyjątkowo popieram post poniżej Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez Zieger69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) normalnie och i ach... partia uwalonych kart i sklep umywa łapki... ja bym dalej walczył o kompletnie nową karciochę. a tekst o składaniu setek komputerów to jest normalnie poezja ;) w rutynę łatwiej popaść niż nabrać doświadczenia. znam gościa co potrafi wyrecytować wszystkie szczegóły techniczne elektrycznych wiązek samochodowych kilku starszych modeli golfa, ogółem zna je na pamięć... a za każdym razem gdy taką robi, zawsze tworzy schemat. nigdy nie popełnił błędu. na ceneo, chyba jakimś dziwnym trafem macie więcej negatywnych opinii niż inne sklepy, w końcu jesteście super ekipa z mega doświadczeniem! Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez prznar1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) prznar1 Ingerencja - wina po stronie użytkownika i walczyć to sobie mógłbyś na poduszki z siostrą. Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 haha! a myślisz że ekipa esc nigdy nie rozwaliła śrubki podczas składania kompa? no jasne że nie przecież oni mają klucze i śrubokręty dynamometryczne i w ogóle są och i ach... ( :lol: ) tutaj już nawet o śrubkę nie chodzi ale o to że klient zamówił sprzęt w wersji box a później dostaje wybrakowanego oema i używane wyposażenie... dwa skoro sklep wie/wiedział że partia była trefna dlaczego nie zrobił zwrotu?!?!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trymek Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Co tu dużo mówic niespotykane wśród sklepów podejeście do klienta. Tak jak napisał Burdoror brawo dla firmy i tak dalej trzymać. Czekam teraz na reakcje ze strony zainteresowanego. Ów forum to dźwignia handlu dla sklepu esc, więc nie popadajmy w jakieś kosmiczne zachwyty :wink: Powinni jeszcze wadliwe sztuki wycofać ze sklepu bezzwłocznie Wydaje się po sprawie, ciekawe tylko kto pomógł w znalezieniu takiego posta firmie :]Jacy Wy naiwni jesteście :wink: Swoją drogą nie wyobrażam sobie aby dostając takiego bubla ze sklepu miałbym coś jeszcze w nim grzebać. O ściąganiu chłodzenia nie wspominając... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art385 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) Ja powiem inaczej szczeka na podłodze, sklep nie musiał w żadnym wypadku wymieniać karty mało tego aby wyłamać śrubkę przy dokręcaniu to trzeba mieć wybitny talent nawet jeśli była osłabiona albo po prostu składać kompy bardzo sporadycznie i mieć małe pojęcie o ingerencje w chłodzenie. ESC ma więcej negatywnych opinii niż reszta sklepów bo w nim zapewne kupuje więcej "wannabe" ekspertów często zwykłych laików którzy sobie nie radzą bądź nie mają umiejętności a potem taka kupa wypływa jak w tej sprawie. Brawo dla sklepu Trymek jak dostajesz bubla to odsyłasz go na gwarę a nie w nim grzebiesz a wadliwe sztuki zawsze się trafiają i tego nie wyeliminujesz. Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez Art385 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) haha! a myślisz że ekipa esc nigdy nie rozwaliła śrubki podczas składania kompa? no jasne że nie przecież oni mają klucze i śrubokręty dynamometryczne i w ogóle są och i ach... ( :lol: ) tutaj już nawet o śrubkę nie chodzi ale o to że klient zamówił sprzęt w wersji box a później dostaje wybrakowanego oema i używane wyposażenie... dwa skoro sklep wie/wiedział że partia była trefna dlaczego nie zrobił zwrotu?!?!?Ha ha ha, pełno świeżych specjalistów wiedzie prym w tym temacie. Człowieku, dostajesz sprzęt niezgodny z opisem, to kontaktujesz się ze sklepem, a nie zaczynasz przy nim grzebać. A nawet jak już grzebiesz, to pomysł chwalenia się tym na forum, a potem straszenia sądami jest po prostu śmieszny. Ów forum to dźwignia handlu dla sklepu esc, więc nie popadajmy w jakieś kosmiczne zachwyty :wink:Pewnie, że chodzi tutaj o reklamę, ale mimo wszystko serwis zachował się z klasą. Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Ów forum to dźwignia handlu dla sklepu esc, więc nie popadajmy w jakieś kosmiczne zachwyty :wink:Tak ale w innym sklepie nawet tym prawie po sąsiedztwie czytaj Gral taka sprawa od razu byłaby zalatwiona z tekstem typu uszkodzenie mechaniczne i nara frajerze. Nie wychwalam ESC bo pewnie też mają swoje "za uszami" ale wiele firm nie stosuje podobnych praktyk. Poza tym zawsze można z nimi pogadać. Co do negatywnych opini to tak: Ilość negatywnych opini może świadczyć o: 1. Sklep ma duża ilość sprzedanych komponentów 2. Jest beznadziejnym sklepem gdzie z ludzi robią wała. W przypadku ESC tak nie jest bo już by nie istniał. Poza tym nie wszystkim klientom trafi się palcem w dziurkę gdzie światełko nie dosięga więc niezadowoleni się znajdą zawsze. Powinni jeszcze wadliwe sztuki wycofać ze sklepu bezzwłocznie Pewnie tak zrobią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) wiesz Grobel jakby kiedyś wyszło oficjalnie że sklep wiedział o wadach kart i świadomie je sprzedawał to będziesz rozumiał dlaczego napisałem tak a nie inaczej. a no i jeszcze kwestia niezgodności z towarem i grzebaniem przy nim. poczytaj forum, każdy kto ma problem i nie chce tracić czasu na wysyłkę grzebie przy sprzęcie. a kto to im poleca? my wszyscy! testy sprawdź chłodzenie czy wymień to czy tamto to norma! Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez prznar1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zombie Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Mały update Nie wiem co się dzieje ale wybebeszyłem grata i przełożyłem wszystko do nowej budy (Soprano). Nagle procesor chłodniejszy, zaś grafa nie wykazuje narazie artefaktów. W tej chwili w ATITool już ponad 10 minut szuka artefaktów na domyślnym taktowaniu. Co ciekawe czujniki w karcie pokazują taką samą temperaturę jak wtedy. Zaczynam wierzyć, że wtedy pamięci się chyba przegrzewały, bo te cholery wiatraka nie mają tylko mały radiatorek, zaś poprzednia budka to jakiś tani Modecom bez wiatraków. Czy moje podejrzenia są prawdopodobne? Aż mi normalnie głupio bo w sklepie mają na jutro drugi egzemplarz ściągnąć :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesh Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) Zombie, całkiem możliwe. Zmieniałeś sterowniki/bios przy przekładaniu? Moja karta nawet radiatorów na pamięciach nie ma i działa. Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez kesh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zombie Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zombie, całkiem możliwe. Zmieniałeś sterowniki/bios przy przekładaniu? Moja karta nawet radiatorów na pamięciach nie ma i działa. Nie, tylko fizycznie przeniosłem do innej budy. Z tego co widzę ten radiator jest przykręcony śrubką, która haczy o zatrzask pamięci. Nie wiem czy przypadkiem nie jestem przewrażliwiony ale tak to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...