Skocz do zawartości
Gość

Prey 2

Rekomendowane odpowiedzi

The follow-up to Human Head's first person shooter Prey has been officially confirmed to be in development via the website for a new middleman company Radar Group.

 

While 3D Realms' Scott Miller made mention of a sequel following the original game's release, today marks the first update on the project in nearly two years.

 

Though few details were revealed, a small piece of concept art was posted, in addition to a short sentence of plot detail.

 

"This time, abandonded and framed for the disappearance of his family, Tommy escapes an Earth that no longer wants him for a future that cannot survive without him," reads the description.

 

Prey 2 is listed for release on PC and Xbox 360, but no other specifics have been released thus far, including whether Human Head will reprise its role as developer. The studio currently has no known projects.

Concept art:

 

Dołączona grafika

 

 

 

Oby im za długo nie zajęło ! :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie. Wchodząc w ten temat, miałem nadzieję, że zastanę tu jakiś news - no i proszę! Ileż można było czekać po tej zapowiedzi z końcówki części pierwszej.

 

16.03.2011: długo najwyraźniej.

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prey był zaskoczeniem bardzo pozytywnym. Chyba najlepiej wykorzystany d3 engine, fajny klimat, fajne bronie i fajne pomysły (portale, spirit walk, wall walk itd ;]). Mi sie za każdym razem grało przednio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

no i był lepszy od 1 części bo ta dla mnie wiała nudą po 4 h gry, ale żeby nie było trzymam kciuki :)

Fatk. Swietna grafa , fantastyczny dizajn plansz , ciekawe bronie i ogolna nuda. To FPP , myslalem ze bedzie wiecej akcji , wiecej okazji do strzelania , a tymczasem plansze byly po prostu puste. Nuda. Niewykorzystana szansa. Brak akcji i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klimacik jest. P1 był wg mnie jednym z bardziej niedocenionych shooterów, nie jakaś wielka rewolucja, ale parę ciekawych pomysłów było. I fabularnie bardzo mi się podobało chociaż historia prosta jak konstrukcja gwozdzia. Czekam na P2, szkoda ze dopiero za rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale możliwe, że będziesz musiał dodać 14 lat. Oni lubią długo dopieszczać swoje tytuły. A tak na poważnie to końcówka trailera daje spore nadzieję. Jak nie zabraknie dobrego klimatu jak w Prey. Nie zabraknie portali, bynajmniej nie tych od Valve, i do tego dobra grywalność to czemu nie. Tylko niech ekipa z HHS to wyda troszkę szybciej ;)

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to odebralem jako zamkniete zakonczenie (oczywiscie z tego co pamietam :wink: ). Prey1 byl na prawde dobra gra, za "pare" lat przekonamy sie jak bedzie z dwojka :razz:

 

@ tapatalk

Edytowane przez Popiół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Była pierwsza sucha zapowiedź, później trailer wprowadzający w klimat gry, choć nie pokazujący nawet fragmentu grywalnego kodu. Teraz przyszedł czas na garść szczegółów pochodzących z zapowiedzi z pisma GameReactor.

 

Użytkownik fora neogaf wypunktował najwalniejsze informacje zawarte w artykule.

 

  • główny bohater to Killian Samuels, szeryf i więzienny strażnik; zagramy nim w poziomie znanym z pierwszego Prey'a; deweloper określił to zdaniem: "jeżeli pierwszy Prey opowiadał historię Luke'a Skywalkera, to Prey 2 jest o Bobba Fett"
  • gra jest tworzona już 3 lata, w międzyczasie "restartowano" projekt
  • X360 jest wiodącą platformą, będą też wersje na PS3 i PC
  • grafika nie wywołuje opadu szczeny, ale jest dobra, na poziomie BioShocka i Mass Effect
  • Prey 2 jest inspirowany Mirror's Edge (parkour, pościgi z buta), Mass Effect (wygląd obcych), Riddickem i filmem "Łowca androidów"
  • pojawi się cover system znany z Killzone 2, ale walka będzie bardziej "elastyczna"
  • będą spore miejscówki gdzie będzie dało się podejść po cichu do przeciwnika, ogólnie zapowiada się otwarty świat, porównywalny z tym z Assassin's Creed 2; będą miasta, pustynie, jaskinie, etc.
  • nie przewiduje się wsparcia dla Move, Kinecta, trójwymiaru i trybu multiplayer, ale będą DLC
  • w grze będzie waluta potrzebna do ulepszeń uzbrojenia, kamuflaży itd.
  • data premiery odbędzie się w 2012 roku

Pada trochę konkretów, trochę nawiązań do konkurencji. Widać deweloper czerpie z najlepszych gier z każdego gatunku. Tyle teorii, teraz czekamy na jakiś gameplay.

•• Pierwsze konkretniejsze informacje o Prey 2 | => Gamezilla.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne szczątkowe informacje zbierane przez różne osoby z różnych źródeł, wraz z materiałami, które pokazali wydawcy wskazują na jedno - Prey 2 jest zupełnie inny niż poprzedniczka.

 

Tym razem serwis Eurogamer wyłuskał kilka wartych wspomnienia informacji o nadchodzącej grze studia Human Heads.

 

Co wiemy? Chociażby to, że Chris Reinhart, główny projektant gry, nie chce tworzyć gry logicznej, ani się do tego zbytnio zbliżać. Pytania o portale i grawitacje też ucina krótko:

Portale i grawitacja były domenami Sfery (statek z pierwszej części gry). Teraz Sfery nie ma.

 

Prey 2 jest znacznie bardziej nastawiony na szybką akcję. Mówiąc o inspiracjach podaje się takie tytuły, jak Mirrors Edge, czy Kroniki Riddicka.

 

Głównym bohaterem nowej produkcji nie będzie także żaden Indianin. Pokierujemy szeryfem i strażnikiem więziennym w jednym - Killianem Samuelsem. Gość zna podstawy parkouru, jak i dość dobrze się skrada.

 

Gra nie będzie miała trybu wieloosobowego, nie zobaczymy jej w 3D, ani nie obsłużymy za pomocą jakichkolwiek ruchowych kontrolerów.

•• Prey 2 bez łamigłówek i multiplayera? | => Gamezilla.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko coś stwierdzić na razie, ale jak zabraknie portali i zabawy z grawitacją no to cóż. Muszą czymś zaskoczyć. Oby tylko nie przekombinowali za bardzo. To był FPP w porządnym wydaniu. I liczyłem na kontynuację. Tu jednak wzorują się na znanym filmie. Co z tego wyjdzie i jak to się będzie prezentować dowiemy się. Oby tylko wyszło na czas ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm wszystko pięknie tylko co ten materiał ma wspólnego z pierwszą częścią? Filmik bardziej wygląda jak zapowiedź dodatku do Mass Effect, a nie kolejnej odsłony Prey-a. Niestety, ale zaczynam mieć obawy, że Prey 2 z Prey 1 będzie miał wspólną tylko nazwę i to, że akcja się dzieje w kosmosie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche kibel. Jeszcze zrozumiałbym gdyby bohater był ten sam, wtedy byłaby jakaś ciągłość między 1 i 2. Zostawią pewnie tych samych przeciwników + jakaś bajka czemu znowu powrócili. Nawet gameplay nie będzie podobny do tego co poprzednio. Szkoda. Poza tym nie wiem jak będzie tym razem, ale mi bardzo podobały się patenty związane z indianskimi wierzeniami. Mimo wszystko chciałbym się miło zaskoczyć tym tytułem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Połączono to tak że w jedynce było widać samolot pasażerski a w dwójce będziemy jednym z pasażerów tegoż samolotu. Jakimś komandosem chyba. Nie będzie portali i "nieśmiertelności". Wogóle kompletnie inna gra co nie znaczy że gorsza. Mam nadzieje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO naturalnym następcą pierwszej części powinna być kontynuacja przygód Tommiego, którego perypetie wiadomo jak się skończyły. Wiązanie pierwszej odsłony z drugą takim patentem jak wyżej wspomniany to jakaś konkretna kpina. IMO mocno zmarnowany potencjał, bo dalsze losy głównego bohatera można było naprawdę poprowadzić na wiele sposobów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kpina nie większa niż Fallout 3. Prey 2 zaskarbiło sobie moją uwagę tym trailerem. Nie liczę na idealne odzwierciedlenie jego treści w grze - byłoby to naiwne - ale podoba mi się cyberpunkowy nastrój z okolic, jak rzekł borsuczy, Deus Eksa i EYE.

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie lubicie jak najszybciej wciskać przycisków, by wykonać jakąś akcję, to przy Prey 2 nie będziecie mieć powodu do stresu. W grze QTE zabraknie, podobnie jak pojazdów.

 

Chris Rhinehart, jeden z twórców, zapewnia – w Prey 2 nie zobaczymy sekwencji QTE. Powód? Ot, najprawdopodobniej widzimisię autorów, bo Rhinehart nie wyjaśnił, czemu ekipa zdecydowała się na taki krok. Nie pasowało to nie ma, a ja za QTE i tak płakać nie będę. A Wy?

 

Nieco inaczej sprawa wygląda z pojazdami. Te w trakcie rozgrywki oczywiście się pojawią, co nie oznacza, że można nimi sterować. Jak tłumaczą twórcy, integracja z maszynami ma polegać jedynie na tym, że np. wskoczymy na pociąg, by gonić uciekającego zbira. Ale za kierownicą na pewno nie usiądziemy.

 

Pierwsze wiadomości o Prey 2 do mnie nie przemawiały, ale powoli do gry się przekonuję – trzeba dać jej szansę, może aż tak źle nie będzie...

•• Prey 2 bez QTE oraz pojazdów | => Gamezilla.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...