R4dziK Opublikowano 17 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) Witam Włsnie zmieniam operatora. Przechodze do Playa. Podpisałem wniosek o przeniesieniu nr. Po potwierdzeniu poszedłem podpisać umowe. Wziołem sobie Nokie E51. Do sieci nr zostanie przeniesiony 19.03. Pooglądałem koma w salonie, wszysko wydawało się być w porządku. Po powrocie do domu i bliższych oględzinach okazało się, że kom ma wade fabryczną. Na wyświetlaczu jedna pionowa linia pikseli jest jakaś nie ostra. Widać to dopiero przy wpisywaniu tekstu. Na kolorowym pulpicue jest to prawie niezauważalne. Koma odebrałem w niedziele i po 2h wróciłem do salonu poinformować sprzedawce o wadzie. On natomiast powiedział mi że formalnie tel jest juz mój (mam IMEI w umowie itp) i że nie może wymienić mi go od ręki. Mam go przynieś 19, gdy stanę się formalnie abonentem sieci i zostanie rozpoczęta procedura reklamacji. Czy ktoś spotkał się juz z taką sytuacją? Czy nie da sie tego załatwić jakoś szybciej? Czy teloefon zostanie wymieniony na nowy, czy może zaraz na wstępie wymienią w nim wyswietlacz. Dodam jeszcze że gwarancja nie została jeszcze podbita -ponoć gwarancją jest paragon zakupu. Jak widzicie dość niemiła sytacja zaraz na wstępie. Ktoś miał już może jakieś doświadczenia w tym temacie? Edytowane 17 Marca 2008 przez R4dziK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westsajd Opublikowano 17 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2008 Imo powinieneś zanieść to do serwisu Nokii, operatorzy się tym nie zajmują. Tam najprawdopodobniej od razu wymienią Ci wyświetlacz. Ponadto w gwarancję musisz mieć wbity poprawny IMEI, ja oddawałem bez paragonu (dowodu zakupu) i bez problemu uznali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 3 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2008 No sprzedawcą jest operator. Można w salonie się powołać na niezgodność towaru z umową i reklamować z tego tytułu z paragonem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeksz Opublikowano 3 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2008 No to wykopaliska zrobiles. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 3 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2008 No to wykopaliska zrobiles.Temat zaledwie z przed kilku miesięcy. To że autorowi już pewnie się nie przyda, nie oznacza że nie może skorzystać ktoś inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4dziK Opublikowano 9 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2008 Temat zaledwie z przed kilku miesięcy. To że autorowi już pewnie się nie przyda, nie oznacza że nie może skorzystać ktoś inny. racja mnie się juz nie pryzda bo problem rozwiązalem dość szybka. woięc napisze dla potomnych . :D Imo powinieneś zanieść to do serwisu Nokii, operatorzy się tym nie zajmują. Tam najprawdopodobniej od razu wymienią Ci wyświetlacz. właśnie tak zrobilem. podeszłem do oficjalnego salonu nokii. koleś z obsługi rzucił okiem. najpierw przyglądał sie 3min. jak tylko skumał o co mi chodzi to z miejsca stwierdził że to wada. nie mieli wyswietlacza na stanie, więc zostawilem numer. po tygodniu zadzwonił, że nowy wyświetlacz już czeka. przynioslem fonik. po 15min był gotowy. oczywiście nic nie płaciłem. mikt się nie pytał o pieczątki na gwarancji -wystarczył paragon i naklejki z pudełka. ciesze się że tak szybko i bezproblemowo udało się to załatwić, bo już zaczołem tracić wiarę w marke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...