Skocz do zawartości
cavarr

Geforce GTX 260/280

Rekomendowane odpowiedzi

Mam chłodzenie tr hr-03 + i który pasuje ponoć na serie g80 ale po zmierzeniu rozstawu jest identyczny jak w 260gtx bo kolega mierzył więc to chłodziwo powinno pasować na tą kartę

 

ktoś je zakładał ? na 260 lub 280?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie na mały teścik? Wyniki trzeba przeklejać z pliku txt, proszę ich nie poprawiać ;)

 

http://www.gamershell.com/news_63944.html

 

Mój wynik, na screenie ustawienia:

Game Version: 1.2.0.0

 

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp.080413-2111)

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [896 MB] Driver: 6.14.0011.8042

CPU Info: Intel® Pentium® Dual CPU E2160 @ 1.80GHz (2 CPUs)

Usable System Memory: 2046 MB

 

 

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

 

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

 

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 31.2 average fps 11.0 minimum fps 68.0 maximum fps

Scene "Fight" 65.2 average fps 24.0 minimum fps 145.0 maximum fps

Scene "Build" 84.6 average fps 49.0 minimum fps 125.0 maximum fps

Scene "Think" 39.4 average fps 22.0 minimum fps 65.0 maximum fps

 

Overall average framerate: 55.1 fps

 

Procek 3.3, grafa 650/1400/1150.

 

post-102111-1226391430_thumb.jpg

ja testowalem w troche wiekszej rozdzialce ponizej wynik :)

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

 

Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612)

DirectX Version: DirectX 10

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 280 [2547 MB] Driver: 7.15.0011.8043

CPU Info: Intel® Core2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~4.3GHz

Usable System Memory: 3582 MB

 

 

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

 

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

 

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 51.5 average fps 20.0 minimum fps 122.0 maximum fps

Scene "Fight" 112.0 average fps 42.0 minimum fps 252.0 maximum fps

Scene "Build" 119.4 average fps 80.0 minimum fps 160.0 maximum fps

Scene "Think" 56.7 average fps 38.0 minimum fps 102.0 maximum fps

 

Overall average framerate: 84.9 fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze w 1920x1080 :D oc z wszystkim na max ;]

Co powiecie na mały teścik? Wyniki trzeba przeklejać z pliku txt, proszę ich nie poprawiać ;)

 

http://www.gamershell.com/news_63944.html

 

Mój wynik, na screenie ustawienia:

Game Version: 1.2.0.0

 

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp.080413-2111)

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [896 MB] Driver: 6.14.0011.8042

CPU Info: Intel® Pentium® Dual CPU E2160 @ 1.80GHz (2 CPUs)

Usable System Memory: 2046 MB

 

 

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

 

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

 

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 31.2 average fps 11.0 minimum fps 68.0 maximum fps

Scene "Fight" 65.2 average fps 24.0 minimum fps 145.0 maximum fps

Scene "Build" 84.6 average fps 49.0 minimum fps 125.0 maximum fps

Scene "Think" 39.4 average fps 22.0 minimum fps 65.0 maximum fps

 

Overall average framerate: 55.1 fps

 

Procek 3.3, grafa 650/1400/1150.

 

post-102111-1226391430_thumb.jpg

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

 

Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612)

DirectX Version: DirectX 10

Graphics Card Info: ATI Radeon HD 4800 Series [1786 MB] Driver: 7.15.0010.0149

CPU Info: Intel® Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz (2 CPUs), ~4.2GHz

Usable System Memory: 3070 MB

 

 

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

 

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 28 bytes

 

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 54.9 average fps 16.0 minimum fps 127.0 maximum fps

Scene "Fight" 119.5 average fps 44.0 minimum fps 278.0 maximum fps

Scene "Build" 161.1 average fps 92.0 minimum fps 296.0 maximum fps

Scene "Think" 71.9 average fps 38.0 minimum fps 140.0 maximum fps

 

Overall average framerate: 101.9 fps

:wink: później w wyższej rozdziałce :D

Edytowane przez Ns5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Co chwilę inne plotki są co do następców. Premiera GT206 już była przekładana dwa razy, teraz niby rzeczywiście ma to być grudzień. Jedyna zmiana to przejście na 55 nm, referencyjne taktowania mają zostać takie same.

 

GT216 ma teoretycznie pojawić się w pierwszym kwartale 2009, ma to być GT200 w 40 nm, ilość shaderów ma zostać taka sama (240) ale taktowania mają znacznie wzrosnąć.

Ten wynalazek wydaje mi się jednak mało prawdopodobny, wątpię żeby zdąrzyli z 40 nm do wiosny.

 

GT212 ma pojawić się w czerwcu jako odpowiedź na RV870. Układ ma mieć 384 shadery i być w 40 nm. Ten układ prawie na pewno się pojawi, czy rzeczywiście w czerwcu zależy zapewne głównie od AMD i od tego kiedy wypuszczą HD 58x0.

Ogólnie to ta karta może być bardzo ciekawa.

 

O GT300 nie wiadomo nic, poza tym że mamy na niego długo poczekać, ale ma przynieść spore zmiany, w tym DX11. Jako że DX11 ma nie być od początku w Windows 7, więc zapewne nie będą się z tym bardzo spieszyć.

 

W międzyczasie czekamy jeszcze na GX2 260, ale o nim też na razie nie wiele wiadomo.

 

 

 

A ile w tym wszystkim prawdy, tego nie wie nikt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie na mały teścik? Wyniki trzeba przeklejać z pliku txt, proszę ich nie poprawiać ;)

 

http://www.gamershell.com/news_63944.html

 

Mój wynik, na screenie ustawienia:

Game Version: 1.2.0.0

 

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp.080413-2111)

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [896 MB] Driver: 6.14.0011.8042

CPU Info: Intel® Pentium® Dual CPU E2160 @ 1.80GHz (2 CPUs)

Usable System Memory: 2046 MB

 

 

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

 

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

 

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 31.2 average fps 11.0 minimum fps 68.0 maximum fps

Scene "Fight" 65.2 average fps 24.0 minimum fps 145.0 maximum fps

Scene "Build" 84.6 average fps 49.0 minimum fps 125.0 maximum fps

Scene "Think" 39.4 average fps 22.0 minimum fps 65.0 maximum fps

 

Overall average framerate: 55.1 fps

 

Procek 3.3, grafa 650/1400/1150.

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

 

Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612)

DirectX Version: DirectX 10

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [2290 MB] Driver: 7.15.0011.7824

CPU Info: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~3.0GHz

Usable System Memory: 3326 MB

 

 

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

 

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

 

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 41.5 average fps 15.0 minimum fps 93.0 maximum fps

Scene "Fight" 89.6 average fps 32.0 minimum fps 207.0 maximum fps

Scene "Build" 109.1 average fps 68.0 minimum fps 148.0 maximum fps

Scene "Think" 49.2 average fps 29.0 minimum fps 82.0 maximum fps

 

Overall average framerate: 72.3 fps

 

 

 

dla wyzszej rozdzielczosci

 

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

 

Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612)

DirectX Version: DirectX 10

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [2290 MB] Driver: 7.15.0011.7824

CPU Info: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~3.0GHz

Usable System Memory: 3326 MB

 

 

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

 

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

 

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 40.9 average fps 14.0 minimum fps 96.0 maximum fps

Scene "Fight" 85.7 average fps 31.0 minimum fps 193.0 maximum fps

Scene "Build" 97.8 average fps 66.0 minimum fps 136.0 maximum fps

Scene "Think" 47.1 average fps 29.0 minimum fps 83.0 maximum fps

 

Overall average framerate: 67.9 fps

 

procek ~3.4 GPU 660/1426/1215

 

Co ciekawe w sumie niewielkie roznice fps miedzy rozdzielczosciami

Edytowane przez dextor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja 280gtx od Gigabyte poszła się kochać ;(

 

Dobrze że nowa 280gtx już w drodze :)

 

Jakie temperautry osiągaliście w stresie na AC? bo mój giguś dobijał do 110* bez problemów ;/

Mój Gigabyte w stresie nie przekacza 83C, w IDLE 40% wentyl i 52C . Z kolei na 280 od EVGA w tej samej obudowie tempy w stresie miałem 100C+ :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak myslicie co lepiej kupić

 

w techplanet

 

Gainward GeForce GTX 260 896MB DDR3/448bit TV/DVI PCI-Express

Taktowanie pamięci [MHz]: 1998

Taktowanie rdzenia [MHz]: 575

Czestotliwosc RAMDAC [MHz]: 400

 

za 825zł

 

czy może w sirius

 

EVGA GeForce GTX260 896MB DDR3 PCI-E TV/2xDVI SSC

taktowanie pamięci: 2106MHz

taktowanie rdzenia: 626MHz

taktowanie Shader Clock: 1350MHz

 

za 865zł

 

sam nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy warto wydac 10-20% wiecej za fabrycznie podkrecone karty GTX260/216?

Np podstawa niech bedzie EVGA 576MHz, czy taka karta bedzie sie krecila do podobnych poziomow jak fabrycznie podkrecone 630-660MHz (EVGA, BFG, ZOTAC itp)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy warto wydac 10-20% wiecej za fabrycznie podkrecone karty GTX260/216?

Np podstawa niech bedzie EVGA 576MHz, czy taka karta bedzie sie krecila do podobnych poziomow jak fabrycznie podkrecone 630-660MHz (EVGA, BFG, ZOTAC itp)?

z tym bywa różnie , ja skusiłem sie na fabrycznie kręconą gtx 280 od msi i jestem pełen podziwu gpu z 650 idzie na 790 stabilnie ,to było zaskoczenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile wyciągnęliście ze Swoich GTXów 260/280 ;)

chodzi o takty GPU shadery i pamiątki ;)

ja póki co light 650/1375/2400 temperatury wzrosły może o 1stopień w idle dalej 37stopni a w COD5 jak grałem dzis nawet 60stopni nie przekroczyła ;)

 

a jak to jest u was??

pochwalcie się ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile wyciągnęliście ze Swoich GTXów 260/280 ;)

chodzi o takty GPU shadery i pamiątki ;)

ja póki co light 650/1375/2400 temperatury wzrosły może o 1stopień w idle dalej 37stopni a w COD5 jak grałem dzis nawet 60stopni nie przekroczyła ;)

 

a jak to jest u was??

pochwalcie się ;)

To ładne masz tempy :) Mój Gigabyte (nie kręcony) w IDLE wentyl na 40% i temp 52C , a w stresie przy grach typu Crysis , L4D etc. to 80-82C :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...