Skocz do zawartości
costi

Poleccie Mi Gre...

Rekomendowane odpowiedzi

Idea tematu jest prosta: zamiast miec pytania "szukam gry w stylu..." i podobne porozrzucane po calym forum, moze warto by zrobic oddzielny temat, zeby wszystko bylow jednym miejscu i latwe do znalezienia? Jesli topic sie sprawdzi, to sie go podklei.

 

Pozwole sobie zaczac:

 

Szukam jakiejs scigalki dla "niedzielnego kierowcy". W gry wyscigowe raczej nie gram, ale lubie sobie pojezdzic od czasu do czasu. Model jazdy raczej arcade'owy, bo nie bawi mnie uczenie sie samochodu przez X godzin, ale bez przesady ("gaz do dechy i zapomnij o hamulcach" odpada ;) ). Wazne, zeby ladnie wygladala i miala duzy wybor tras od poczatku, ew. jakies kody na odblokowanie - gierka ma byc tylko do rozerwania sie od czasu do czasu.

bardzo mile widziany tryb split-screen.

 

Platforma: X360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PGR3/4 tez jestem niedzielnym kierowca i jak pierwszy raz odpalilem pgr3 to sie przerazilem i rzucilem w kat, ale po godzinie grania (jakies dwa miesiac pozniej ;) ), nie moglem sie oderwac od tego tytulu dopoki mi x nie porysowal plytki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam PGR4 i DiRT. Nie wiem która gra sprawiła mi więcej radochy. W obie grałem do upadłego. Chociaż spokojnie mogę wykręcić je do 1000gs ( w sumie z braku golda nie ruszam )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Burnout Paradise :razz:

 

 

 

 

Posiadam PGR4 i DiRT. Nie wiem która gra sprawiła mi więcej radochy. W obie grałem do upadłego. Chociaż spokojnie mogę wykręcić je do 1000gs ( w sumie z braku golda nie ruszam )

Ty skąpcu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach