jonathan Opublikowano 24 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2003 Mam taki maly problem. Zakupilem w firmie TRIO COMPUTERS 2x256MB DDR333MHz Infineona (po 160zl za kostke),po powrocie do domu okazalo sie ze to jakas lipa. Nastepnego dnia oddalem im pamieci na zastepstwo dostalem Specteki. Problem lezy w tym ze bujam sie z tym juz 3 tygodnie i nie mam zamiaru dalej latac i sluchac ze nie maj takich pamieci jak Infineon 333. 2 tygodnie jakie maja na naprawe juz dawno minelo. Zaoferowali mi wymiane za doplata na Kingstony (lipne) albo zwrot kasy. Suma jaka oferuja to 250zl bo po tyle w chwili obecnej sa te Specteki (wedlug nich te dwie firmy sa rownoznacznie dobre). Problem polega w tym ze nie mam na te pamieci paragonu ktorego zreszta nikt mi nie dal. I teraz pytanie co mam z tym zrobic. Czy skierowac sprawe do Rzecznika Praw KOnsumenta??? Czy zna ktos telefon do takiej instytucji w warszawie. A moze mial ktos z nimi podobne problemy. Chetnie sie przyloncze do pognebienia tej firmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=Maq=- Opublikowano 24 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2003 Jak niemasz paragonu to wdepłeś w wielkie <span style="color:red;">[ciach!]</span>o bo bez niego mozesz pocałować siew dupe. Gdziekolwiek byś nieposzedł bez paragonu nieudowodnisz, że miałeś lepsze pamiątki, a teraz dali Ci gorsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 24 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2003 Mam kwitek wystawiony przez serwis kiedy i jakie pamieci przyjeli. Jakie mam i na jakie maja byc wymienione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=Maq=- Opublikowano 24 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2003 A to zmienia postać rzeczy :) Kase teoretycznie od nich niemożesz <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> bo rękojme zdjeli :( Proponuje skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta. Powinno pomóc I pokarz ten świstek, ale niejestem pewien czy może pomóc bo jednak paragon to świstek który udowadnia, że kupiłeś w tym własnie sklepie. Jednak pozostaje przy tym, byś skontakotowałsiez rzecznikiem i chociasz próbował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 25 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2003 Jak tylko znajde telefon to sie skontaktuje. Nie daruje im tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endor Opublikowano 26 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2003 WYDZIAŁ SKARG PIH - 826-42-20 ( ten telefon musi być wywieszony w każdym sklepie ) POWIATOWY RZECZNIK PRAW KONSUMENTÓW - 827-76-37, mili ludzie ( 2 razy miałem odmienne poglądy niż mój klient i spotkałem się z Panią Rzecznik ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...