Jump to content
norghe

Otwory Na Kroćce W Plexi

Recommended Posts

Witam.

Robie własnie reza do wc. Całosc oczywiscie z plexi(8mm). No ale mam problem ze zrobieniem otworów na krocce(SM12-3/8). Nie mam tak duzego wiertła(ok 15mm) a nie chce zrobic nierównych otworów. Dodam ze nowe wiertło tej srednicy jest dosc drogie :/

Jak wy sobie poradziliscie z tym?

I jeszcze jedno. Jakim dokładnie wiertłem robic otwory na te złączki tak zeby po gwintowaniu otwory nie były za duze? Jezeli tez ktos jest z Czestochowy i moze udostepnic lub samemu zrobic otwory i gwint to niech da znac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam tak duzego wiertła(ok 15mm) a nie chce zrobic nierównych otworów. Dodam ze nowe wiertło tej srednicy jest dosc drogie :/

Drogie? :| Za wiertło piórowe 40mm dałem 8,90 w osiedlowym sklepie. Ty potrzebujesz 15mm więc z 5zł byś wydał na takie coś.

btw to to wiertło.

Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Podepne sie pod temat.

Widzial ktos moze w jakims sklepie wysylkowym, albo gdzies w warszawie wiertla i gwintowniki G1/4 cala?

Oblatalem markety i sklepy z takim ustrojstwem w okolicy, niestety nie mieli... a przydaly by sie troszke. Na razie mam tylko plexi do przewiercenia i zagwintowania, ale niebawem bedzie tez troszke miedzi do obrobienia, tak ze przydaly by sie takie solidniejsze.

Moze to troszke glupie pytanie, ale jak do tej pory nie mialem z tym problemu, jak bylo mi cos metrycznego potrzeba to zwyczajnie szedlem do ciastoramy, albo jakiegos sklepu normalnego i zawsze mieli, ewentualnie allegro, natomiast w tej kwestii mam maly problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ExEq Dzieki! Pewnie skorzystam niebawem, z tym ze jeszcze mam maly problem ze zgromadzeniem wszystkich materialow do konstrukcji ktora powoli planuje, tak ze zobaczymy co z tego wyjdzie.

Zreszta nie wiem czy nie zdecyduje sie czasem na 1/8 cala i delikatnie podszlifuje krocce od srodka, chyba ze znajde wystarczajaca ilosc redukcji 1/4 na 1/8, wtedy podszlifuje redukcje, glownie z tego powodu ze w kawalku miedzi (lub alu, jeszcze nie zakupilem) o grubosci 12mm ciezko by bylo otworek na G1/4 wyskrobac, zwlaszcza z gwintem, ewentualnie pozostala by miedz i wlutowanie koncowek z gwintem, lub jakichs choinek, ewentualnie grubszay material, z tym ze tu mam znowu problem z zakupem... Wpadl mi jeszcze pomysl na przegwintowanie kroccy G1/4 cala na jakis metryczny, minimalnie mniejszej srednicy

W kazdym badz razie jak juz cos znajde i sie zdecyduje pewnie wrzuce jakis temat, coby w OT sie nie bawic, oczywiscie jak nie skonczy sie to na planach tylko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...




×
×
  • Create New...