Skocz do zawartości
hhhh

Moc E2140 Wat, Brak Kasy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pare pytan do forowiczów

1) Jestem biedny (student) zlozylem teraz komputerek serwerowy gb-g31 m-s2l do tego mam z starego kompa e2140 + dysk + 8 letni zasilacz codegen 12v 10a. Ile pobiera pradu moj e2140 @ 2,66 i jak sie ma napiecie do pobieranych watow. Mam dylemacik bo teoretycznie moj zasilacz moze obsluzyc do 120W , ale dysk bierze W ramy biora , plyta bierze i to wszytsko z lini 12 v. Czy nie padnie mi zasilacz i zabierze ze soba wszycho

2) moja plyta nie ma dzielnikow 2 i 2.4 na pamieci. Wiec jak podkrece na 333 to pamieci moge minimalnie ustawic na 333X2,66 =881mhz a moje pamieci tyle nie wytrzymuja. Czy jak zrobie besel mod , chyba tak sie to pisze jak dobrze pamietam to oszukam plyte i ustawi mi ramki na 800mhz?

3) w sieci znalazlem zmodowany bios ktory oferuje dzielnik 2 . Sprawdzal ktos to moze?

Za odpowiedzi serdecznie dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pare pytan do forowiczów

1) Jestem biedny (student) zlozylem teraz komputerek serwerowy gb-g31 m-s2l do tego mam z starego kompa e2140 + dysk + 8 letni zasilacz codegen 12v 10a. Ile pobiera pradu moj e2140 @ 2,66 i jak sie ma napiecie do pobieranych watow. Mam dylemacik bo teoretycznie moj zasilacz moze obsluzyc do 120W , ale dysk bierze W ramy biora , plyta bierze i to wszytsko z lini 12 v. Czy nie padnie mi zasilacz i zabierze ze soba wszycho

2) moja plyta nie ma dzielnikow 2 i 2.4 na pamieci. Wiec jak podkrece na 333 to pamieci moge minimalnie ustawic na 333X2,66 =881mhz a moje pamieci tyle nie wytrzymuja. Czy jak zrobie besel mod , chyba tak sie to pisze jak dobrze pamietam to oszukam plyte i ustawi mi ramki na 800mhz?

3) w sieci znalazlem zmodowany bios ktory oferuje dzielnik 2 . Sprawdzal ktos to moze?

Za odpowiedzi serdecznie dziekuje