Mario2k Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Niech ktos zorientowany napisze na jakim to silniku smiga ta gra i kto naprawde ja zrobil ? z tego co wiem Ubisoft to tylko wydawca . miron72 To co napisales ,wyjelesm mi z ust gdyby dodali te pare rzeczy do gry ,mielibysmy Super Hita . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2008 (edytowane) Na tej stronce http://www.rage3d.com/articles/assassinscreed/ jest opisane, co daje DirectX 10.1 w Assassin's Creed. http://forum.purepc.pl/index.php?s=&sh...t&p=2974317 dx10.1 na 8800gtx :lol2: Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Niech ktos zorientowany napisze na jakim to silniku smiga ta gra chyba na takim samym na jakim bedzie nowy splinter cell, nawet filmiki ze splintera byly kiedys z podobnym motywem przedzieraniem sie przez tłum jak w AC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Niech ktos zorientowany napisze na jakim to silniku smiga ta gra i kto naprawde ja zrobil ? z tego co wiem Ubisoft to tylko wydawca . Engine nazywa się Scimitar, a to co pisze o nim na wikipedii. Scimitar is a game engine created by video game developer Ubisoft for use on the PC, PlayStation 3 and Xbox 360. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Hey, ludzie dziala Wam "authentication key" przy dostepie do Artefact. Gdy wpisuje ten numer ktory jest wydrukowany pod "Certificate of authenticity" dostaje info ze nr jest niepoprawny. Mieliscie podobny problem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2008 U mnie nie było problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 U mnie nie było problemuNo wlasnie to troche dziwne, ze wpisujac dokladnie ten numer w formacie XX-X-XX, nie moge wejsc do atrefaktu. Chyba bede musial zglosci to w Cenedze. Oczywiscie gra byla wczesniej przeze mnie rejestrowana. Ludzie macie jakis pomysl co moze byc "nie halo"???? To jest jakas masakra. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) 5085102[/snapback] Kto mowi o lepszym probkowaniu, jak maska pozostaje taka sama. Tutaj jest istotne jak realizowane jest wygladzanie , czyt. szybsza metoda bez utraty jakosci, dzieki szybszej sciezce renderowania post processu. Innymi slowy korzystna optymalizacja w DX10.1 tam, gdzie ATI poczynilo najwyrazniej swiadome ciecia, w buforze Z, poczekamy pozniej na pewniejsze pomiary, bo gra jest niedopracowana i krzaczy sie mocno na kazdym GPU. SuLac0 już Ci pisałem na innym forum, że tu nie chodzi o to umownie lepsze wygładzanie krawędzi tylko o szybkość działania gry po między trybem DirectX 10 a 10.1 A jak wytłumaczysz że Assassin's Creed działa mi lepiej w DirectX 10.1 niż DirectX 10 i to na jednej karcie graficznej? Różnice, w jakości i wydajności widać zwłaszcza po włączeniu wygładzania krawędzi w DirectX 10 przedtem nie dało się praktycznie grać a teraz w DirectX 10.1 gra wyraźnie przyspieszyła i poprawiła się jakoś multisamplingu i gra działa nawet nie wiele gorzej od trybu DirectX 9.0c. no i juz jakies konkrety. a jestes w stanie zrobic jakies testy? na "golej" instalce vista, a potem z sp1. co do jakosci fsaa - pisalem, ze nie jest to kwestia dx10.1, no chyba, ze dotyczy to tylko kart ati - czyt. potrzebuja dx10.1, aby to wygladalo i/lub dzialalo jak na innych kartach w dx10 Pewnie, że mógłbym zrobić jakieś testy tylko, że znając rzycie ja się narobię jak dziki wół stracę masę czasu a Ty i tak zarzucisz mi, że są mało wiarygodne. Niech lepiej PCLab zrobi testy w tedy więcej osób da temu wiarę. Ja pisze jak jest włączyłem Assassin's Creed w DirectX 10 to grać się nie dało a kompletnie żadnych różnic w grafice po między trybem DirectX 9.0c a 10 nie widziałem, więc bez zastanowienia zacząłem grę w DX9. Ponieważ jednak dowiedziałem się, że AC jest pierwszą grą pod DX10.1 a moja karta wykorzystuje właśnie to API postanowiłem sprawdzić, co się zmieniło względem DX10, 10.1 i 9.0c po zainstalowaniu SP1 do Visty i o tyle o ile gra dalej działa wolniej w trybie DX 10.1 od DX9 to już w DX10.1 zauważyłem znaczna poprawę działania gry względem DX10 teraz przynajmniej da się już w miarę normalnie pograć. Zaobserwowałem też, że poprawie uległo wygładzanie krawędzi, (teraz jest już dosłownie wszystko wygładzone a w DX9 i 10 dało się zauważyć nierówności) do tej pory wydawało mi się, że to wina nowych sterowników ATI Catalyst 8.4 (poprzednio miałem 8.3) ale po przeczytaniu tego artykułu na Rage3D miałem już jasność w temacie, że jest to zasługa DirectX 10.1 a nie sterów zresztą nawet to osobiście sprawdziłem instalując wcześniejszą wersję Catalystów i efekt był taki sam. Z mojego punktu widzenia jest mało istotne, co twórcy gry, Microsoft czy wreszcie samo ATI zrobiło, że DirectX 10.1 działa lepiej od DirectX 10 mnie interesuje to żeby gry lepiej działały a jak przy tym bęndą minimalnie lepiej wyglądać to się też nie obrażę. Wydaje mi się, że gdyby cały ten DirectX 10.1 był ściemą i bezużyteczną aktualizacją to Futuremark nie bawiłby się w robienie specjalnego testu w 3DMark Vantage fakt faktem, że widniejące w nim logo na motorówce Sapphire wydaje się podejrzane, ale raczej ATI nie zapłaciło Microsoftowi za napisanie specjalnie dla nich nowej wersji (aktualizacji) DirectX 10(.1) To, że twój GeForce nie obsługuje najnowszego zaktualizowanego DirectX 10.1 to już twój i NVIDII problem przynajmniej do czasu wydania GT200, bo ten ma już mieć natywną obsługę DX10.1 Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez marco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 To przyspieszenie wynika z sp1 , a nie dx10.1 , większość gier przyspiesza zarówno pod dx9 i 10. Także nie ma jak marketing , niektórzy dają sobie wcisnąć głupoty do głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Wkurza mnie ta gra. Często wywala do pulpitu a jak już wywali to nie mogę jej odpalić aż do ponownego uruchomienia komputera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Fonzi Chyba masz jakas insza wersje gry ;) Gralem 3x po 2,5h zero problemow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 To raczej objawy typowe dla poprzedniej wersji. Mi działa na nerwy ten DX10. Nawet jak ominie mnie problem z ..onym odświeżanem dla ..onego LCD i mam te 85Hz, to gra otwiera się w ..onym oknie i oczywiście wtedy nie wyłącza mi się ..one Aero. Jak miałem ATi, to jeszcze dochodziła możliwość nie załącznia zegarów 3D. Jedyna gra, która nie robiła mi problemu z DX10 to World In Conflict Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Wkurza mnie ta gra. Często wywala do pulpitu a jak już wywali to nie mogę jej odpalić aż do ponownego uruchomienia komputera.nie dość że grasz na pirackiej kopii to jeszcze w wersje beta :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 To przyspieszenie wynika z sp1 , a nie dx10.1 , większość gier przyspiesza zarówno pod dx9 i 10. Także nie ma jak marketing , niektórzy dają sobie wcisnąć głupoty do głowy. Gdyby tak było to Assassin's Creed przyspieszyła by też na kartach NVIDII a tak nie jest wszędzie ludzie piszą o zuważalnej poprawie działania gry na kartach graficznych z DirectX 10.1 w poruwnaniu do kart z DirectX 10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 nie dość że grasz na pirackiej kopii to jeszcze w wersje beta :rolleyes: Jak nie wiesz to nie gadaj. Nie gram na becie tylko sejwy po niej mam. Przeszedłem już Jerozolimę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RBEJ Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Jedna z najpiękniejszych i najnudniejszych gier w historii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) Jak nie wiesz to nie gadaj. Nie gram na becie tylko sejwy po niej mam. Przeszedłem już Jerozolimę.to po co wydajesz opinie?? bo to nie wina gry tylko sam działasz na szkodę Wkurza mnie ta gra. Często wywala do pulpitu a jak już wywali to nie mogę jej odpalić aż do ponownego uruchomienia komputera. Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Moze masz Repacka ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keniger Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Ej panowie jestem przyzwyczajony do wydawanych gier w tekturowej obwolucie tak jak wydaje CD PROJECT i właśnie CENEGA ale patrzę że tu przycięli panowie z Cenegi w ciula i robią za EA pudełeczko Box, instrukcja i wszystko. Dobrze że jeszcze nie na dowidzenia 129.99. Ja dziękuję panom z Cenegi ale takiej wersji nie kupię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Podczas pierwszych minut gry (w tym tutorialu) to myślałem, że mi grafa padła. Takie niecodzienne te efekty :) Dziś wieczorem pogram dłużej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Gdyby tak było to Assassin's Creed przyspieszyła by też na kartach NVIDII a tak nie jest wszędzie ludzie piszą o zuważalnej poprawie działania gry na kartach graficznych z DirectX 10.1 w poruwnaniu do kart z DirectX 10wszedzie to znaczy gdzie? moze tam w koncu znajde testy na pojedynczej karcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Jedna z najpiękniejszych i najnudniejszych gier w historii.Cudowne określenie z ktorym zgadzam sie w 100%, ale mowiac najpiekniejsza nie mam namysli grafy, poprostu pomysl jest przedni....nie zaden archeolog, jeno zabójca...mecze dalej:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Mi się podoba lecz nie do końca. Te połączenie przeszłości z przyszłością IMO im nie wyszło. Ale gram bo przyjemnie się gra. A i mam pytanie. Da się jakoś save'y robić to auto jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 sejwow sie nie ta. to automat. gdyby nie wstawka z przyszloscia to by nie bylo czesci 2 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Bo ciągle zaczynam z tego samego miejsca i to mnie wnerwia lekko ;p Ale gra jest spoczko i to się liczy ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShDe Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 gierka ciekawa, myslalem ze przez nia gpu usmazylem, kot pchal sie do budy i ruszyl kabelek od wiatraka grafy i w pewnym momencie mialem 110* na gpu, ale poki co objawow przegrzania nie widac :lol: Da sie jakos te pi*****e przerywniki filmowe ominac, bo juz nie chce mi sie ich ogladac ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 nie da sie. podobno w grze jest 2h tego badziewia :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Bo ciągle zaczynam z tego samego miejsca i to mnie wnerwia lekko ;p Ale gra jest spoczko i to się liczy ^^Sposób na save: - ratujesz jakiegoś mieszkańca miasta - wbijasz na punkt widokowy, którego wcześniej nie odwiedziłeś - robisz jakieś zadanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 jak rownież: - zbierasz flage - zabijasz templariusza w sumie save`y sa bardzo czesto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 No to mam problem z audio... Wrzuciłem sobie moje savy z XP na Viste (sprawdzałem DX10). Pograłem na Viście z godzinę, no i nie chciałem stracić zaliczonych zadań etc i przerzuciłem sobie save spowrotem na XP. Questy złapało itd, tylko że teraz nie mam GFX sound :mur: Słyszę samą muzykę, nie ma efektów dźwiękowych przy walce mieczem, nie słychać dialogów etc... W opcjach oczywiście GFX jest na max... Ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...