Skocz do zawartości
HeatheN

Assassin's Creed

Rekomendowane odpowiedzi

Niech ktos zorientowany napisze na jakim to silniku smiga ta gra

i kto naprawde ja zrobil ?

z tego co wiem Ubisoft to tylko wydawca .

 

miron72

To co napisales ,wyjelesm mi z ust

gdyby dodali te pare rzeczy do gry ,mielibysmy Super Hita .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech ktos zorientowany napisze na jakim to silniku smiga ta gra

chyba na takim samym na jakim bedzie nowy splinter cell, nawet filmiki ze splintera byly kiedys z podobnym motywem przedzieraniem sie przez tłum jak w AC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech ktos zorientowany napisze na jakim to silniku smiga ta gra

i kto naprawde ja zrobil ?

z tego co wiem Ubisoft to tylko wydawca .

Engine nazywa się Scimitar, a to co pisze o nim na wikipedii.

 

Scimitar is a game engine created by video game developer Ubisoft for use on the PC, PlayStation 3 and Xbox 360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie było problemu

No wlasnie to troche dziwne, ze wpisujac dokladnie ten numer w formacie XX-X-XX, nie moge wejsc do atrefaktu. Chyba bede musial zglosci to w Cenedze. Oczywiscie gra byla wczesniej przeze mnie rejestrowana. Ludzie macie jakis pomysl co moze byc "nie halo"???? To jest jakas masakra.

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5085102[/snapback]

Kto mowi o lepszym probkowaniu, jak maska pozostaje taka sama. Tutaj jest istotne jak realizowane jest wygladzanie , czyt. szybsza metoda bez utraty jakosci, dzieki szybszej sciezce renderowania post processu. Innymi slowy korzystna optymalizacja w DX10.1 tam, gdzie ATI poczynilo najwyrazniej swiadome ciecia, w buforze Z, poczekamy pozniej na pewniejsze pomiary, bo gra jest niedopracowana i krzaczy sie mocno na kazdym GPU.

SuLac0 już Ci pisałem na innym forum, że tu nie chodzi o to umownie lepsze wygładzanie krawędzi tylko o szybkość działania gry po między trybem DirectX 10 a 10.1

 

 

 

A jak wytłumaczysz że Assassin's Creed działa mi lepiej w DirectX 10.1 niż DirectX 10 i to na jednej karcie graficznej? Różnice, w jakości i wydajności widać zwłaszcza po włączeniu wygładzania krawędzi w DirectX 10 przedtem nie dało się praktycznie grać a teraz w DirectX 10.1 gra wyraźnie przyspieszyła i poprawiła się jakoś multisamplingu i gra działa nawet nie wiele gorzej od trybu DirectX 9.0c.

no i juz jakies konkrety. a jestes w stanie zrobic jakies testy? na "golej" instalce vista, a potem z sp1. co do jakosci fsaa - pisalem, ze nie jest to kwestia dx10.1, no chyba, ze dotyczy to tylko kart ati - czyt. potrzebuja dx10.1, aby to wygladalo i/lub dzialalo jak na innych kartach w dx10

Pewnie, że mógłbym zrobić jakieś testy tylko, że znając rzycie ja się narobię jak dziki wół stracę masę czasu a Ty i tak zarzucisz mi, że są mało wiarygodne. Niech lepiej PCLab zrobi testy w tedy więcej osób da temu wiarę. Ja pisze jak jest włączyłem Assassin's Creed w DirectX 10 to grać się nie dało a kompletnie żadnych różnic w grafice po między trybem DirectX 9.0c a 10 nie widziałem, więc bez zastanowienia zacząłem grę w DX9. Ponieważ jednak dowiedziałem się, że AC jest pierwszą grą pod DX10.1 a moja karta wykorzystuje właśnie to API postanowiłem sprawdzić, co się zmieniło względem DX10, 10.1 i 9.0c po zainstalowaniu SP1 do Visty i o tyle o ile gra dalej działa wolniej w trybie DX 10.1 od DX9 to już w DX10.1 zauważyłem znaczna poprawę działania gry względem DX10 teraz przynajmniej da się już w miarę normalnie pograć. Zaobserwowałem też, że poprawie uległo wygładzanie krawędzi, (teraz jest już dosłownie wszystko wygładzone a w DX9 i 10 dało się zauważyć nierówności) do tej pory wydawało mi się, że to wina nowych sterowników ATI Catalyst 8.4 (poprzednio miałem 8.3) ale po przeczytaniu tego artykułu na Rage3D miałem już jasność w temacie, że jest to zasługa DirectX 10.1 a nie sterów zresztą nawet to osobiście sprawdziłem instalując wcześniejszą wersję Catalystów i efekt był taki sam. Z mojego punktu widzenia jest mało istotne, co twórcy gry, Microsoft czy wreszcie samo ATI zrobiło, że DirectX 10.1 działa lepiej od DirectX 10 mnie interesuje to żeby gry lepiej działały a jak przy tym bęndą minimalnie lepiej wyglądać to się też nie obrażę. Wydaje mi się, że gdyby cały ten DirectX 10.1 był ściemą i bezużyteczną aktualizacją to Futuremark nie bawiłby się w robienie specjalnego testu w 3DMark Vantage fakt faktem, że widniejące w nim logo na motorówce Sapphire wydaje się podejrzane, ale raczej ATI nie zapłaciło Microsoftowi za napisanie specjalnie dla nich nowej wersji (aktualizacji) DirectX 10(.1)

To, że twój GeForce nie obsługuje najnowszego zaktualizowanego DirectX 10.1 to już twój i NVIDII problem przynajmniej do czasu wydania GT200, bo ten ma już mieć natywną obsługę DX10.1

Edytowane przez marco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej objawy typowe dla poprzedniej wersji.

 

 

Mi działa na nerwy ten DX10.

Nawet jak ominie mnie problem z ..onym odświeżanem dla ..onego LCD i mam te 85Hz, to gra otwiera się w ..onym oknie i oczywiście wtedy nie wyłącza mi się ..one Aero. Jak miałem ATi, to jeszcze dochodziła możliwość nie załącznia zegarów 3D.

Jedyna gra, która nie robiła mi problemu z DX10 to World In Conflict

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkurza mnie ta gra. Często wywala do pulpitu a jak już wywali to nie mogę jej odpalić aż do ponownego uruchomienia komputera.

nie dość że grasz na pirackiej kopii to jeszcze w wersje beta :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To przyspieszenie wynika z sp1 , a nie dx10.1 , większość gier przyspiesza zarówno pod dx9 i 10. Także nie ma jak marketing , niektórzy dają sobie wcisnąć głupoty do głowy.

Gdyby tak było to Assassin's Creed przyspieszyła by też na kartach NVIDII a tak nie jest wszędzie ludzie piszą o zuważalnej poprawie działania gry na kartach graficznych z DirectX 10.1 w poruwnaniu do kart z DirectX 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wiesz to nie gadaj. Nie gram na becie tylko sejwy po niej mam. Przeszedłem już Jerozolimę.

to po co wydajesz opinie?? bo to nie wina gry tylko sam działasz na szkodę

Wkurza mnie ta gra. Często wywala do pulpitu a jak już wywali to nie mogę jej odpalić aż do ponownego uruchomienia komputera.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej panowie jestem przyzwyczajony do wydawanych gier w tekturowej obwolucie tak jak wydaje CD PROJECT i właśnie CENEGA ale patrzę że tu przycięli panowie z Cenegi w ciula i robią za EA pudełeczko Box, instrukcja i wszystko. Dobrze że jeszcze nie na dowidzenia 129.99. Ja dziękuję panom z Cenegi ale takiej wersji nie kupię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tak było to Assassin's Creed przyspieszyła by też na kartach NVIDII a tak nie jest wszędzie ludzie piszą o zuważalnej poprawie działania gry na kartach graficznych z DirectX 10.1 w poruwnaniu do kart z DirectX 10

wszedzie to znaczy gdzie? moze tam w koncu znajde testy na pojedynczej karcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedna z najpiękniejszych i najnudniejszych gier w historii.

Cudowne określenie z ktorym zgadzam sie w 100%, ale mowiac najpiekniejsza nie mam namysli grafy, poprostu pomysl jest przedni....nie zaden archeolog, jeno zabójca...mecze dalej:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gierka ciekawa, myslalem ze przez nia gpu usmazylem, kot pchal sie do budy i ruszyl kabelek od wiatraka grafy i w pewnym momencie mialem 110* na gpu, ale poki co objawow przegrzania nie widac :lol:

Da sie jakos te pi*****e przerywniki filmowe ominac, bo juz nie chce mi sie ich ogladac ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo ciągle zaczynam z tego samego miejsca i to mnie wnerwia lekko ;p Ale gra jest spoczko i to się liczy ^^

Sposób na save:

- ratujesz jakiegoś mieszkańca miasta

- wbijasz na punkt widokowy, którego wcześniej nie odwiedziłeś

- robisz jakieś zadanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mam problem z audio...

 

Wrzuciłem sobie moje savy z XP na Viste (sprawdzałem DX10). Pograłem na Viście z godzinę, no i nie chciałem stracić zaliczonych zadań etc i przerzuciłem sobie save spowrotem na XP. Questy złapało itd, tylko że teraz nie mam GFX sound :mur: Słyszę samą muzykę, nie ma efektów dźwiękowych przy walce mieczem, nie słychać dialogów etc... W opcjach oczywiście GFX jest na max... Ma ktoś jakiś pomysł ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...