Skocz do zawartości
N4RMER

Z Ddr1 Na Ddr2...

Rekomendowane odpowiedzi

Jak widać siara teraz mieć pamięci DDR1 ( ;) ), więc pora się przenosić na nowszą platformę, a że na Intela nie mam kasy to zostaje AM2. Co do mobo, proca itd to już samę się zajmę, tylko zostają pamięci, a że z wiedzą o kosteczkach DDR2 jestem zielony (po za tym, że najlepsze są na kościach Microna) to proszę o pomoc. Co prawda tematów trochę tego typu było, ale wszystko na bieżąco się zmienia (gorsze serie, inne kości itd), więc mam tylko dwa założenia co do pamięci - nie przekroczyć 200zł (max 220zł) to po pierwsze, a po drugie (najważniejsze) to bardzo dobre OC :blurp:

 

 

Z tego co teraz wiem to chyba jedynie zostaje kupić coś z Ballistix albo Mushkin SP2+ czy GoodRam Pro, tylko skąd będe miał pewność, że te pamięci są na najlepszych seriach kości Microna... dlatego proszę najlepiej o jakieś konkretne modele albo serie (oznaczenia itd) albo najlepiej linki do sklepów etc. chyba, że zostaje mi zakup w ciemno. Thx...

Edytowane przez Narmer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żółte Ballistixy na GMH ;) MaSell ma chyba jeszcze 2 parki jak dobrze pamiętam. Z allegro uważaj, bo aktualnie nowe Ballistixy nie są robione na GMH, a ludzie w aukcjach dalej piszą, że mają memki na GMH... (aka przemek_s).

 

2x1GB GR Pro się chyba nie zmieścisz w 220 zł ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość 71proste

Mam na chacie 5kompletow Crucial Ballistix 6400 z koncowka batcha 16FD5 co oznacza,ze sa dwustronne za 180pln za komplet ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No proszę teraz to już nawet czuję się jakbym założył temat w dziale kupię, ale to jeszcze lepiej ;)

 

Czyli widzę, że zostaje mi tylko zakup coś z Ballitixów, a myślałem coś bardziej w stronę Mushkinów :)

Edytowane przez Narmer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi