Jump to content
Rosio

jakie programy do platformy Intela?

Recommended Posts

jutro szef ma mi przyniesc do pracy kompa swojego opartego na Intelu 1,4Ghz i mam mu win xp zaladowac ale nie wiem jakie programy wymaga Intel, rozumiem ze jak mobo jest na via to wystarczy 4in1? a jak na innych chipach to co tzreba zaladowac zeby bylo ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam intela i wszystko na plycie dostalem. Caly soft update-uje ze strony intela tzw. bios i Intel Application Accelerator, Active Monitor ect.

A co do innych plyt na chipsetach intela to nie wiem.

A tak BTW to cos mu niedziala czy co??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam intela i wszystko na plycie dostalem. Caly soft update-uje ze strony intela tzw. bios  i Intel Application Accelerator, Active Monitor ect.

A co do innych plyt na chipsetach intela to nie wiem.

A tak BTW to cos mu niedziala czy co??

winda 98 mu sie skasznila (jego syn nie moze w zadne gierki grac) i chce zebym zamiast tego zaladowal mu xp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

intel application accelerator, a pod win98 moze tez intel chipset costam (jakies sterowniki, od ME w gore nie potrzebne)

Active monitor dziala tylko z plytami firmy intel, nie ogolnie z plytami na chipsecie intela

wielkie dzieki wszystkim :)

walsnie wychodze do pracy i zaraz sie spotakm z szefa kompem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ugh ! zapomniałem o jednej rzeczy. jak już wszystko bedzie działało to weź "ghosta" i zrób lusterko. tak to już jest z komputerami dzieci szefów że sie często psują !! ;-)

Dokładnie !!! Ja składałem kompa swojemu. Wszystko cacy pupa a po miechu mi mówi , że mu się sam resetuje. Niby nie narzekał , ale czułem że ma jakieś ale do mnie. Wziołem go na chate...ludzie takiego syfu w systemie to ja dawno nie widziałem. Instalka XP od zera , ghost i myslę sobie z czapy. GUZIK !!! Po tygodniu przychodzi do mnie , że synowi gry nie chodzą !!! I to jest fakt. Jak wrzucisz XP to bardzo stare gry po prostu się nie uruchomią i będizesz miał kwas. Ja zabrałem znowu kompa na chatę , Boot Magic , dwa systemy (ukryte partycje) , wybór w czasie uruchamiania i zduplikowane aplikacje. Od tego czasu (3 miechy) uśmiech nie schodzi z twarzy mojego boss-a a ja powiedziałem sobie nigdy więcej nie złoże kompa dla kogoś !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...