Skocz do zawartości
akodo

Recenzja Monitora Lg W2252tq-pf [foto]

Rekomendowane odpowiedzi

Ciemniejsza górna część ekranu to normalne zjawisko w monitorach z matrycą TN.

Mój monitor miał ustawioną matrycę CMO22W 4L ale zmieniłem ją na LPL22W 4L. Przy tym ustawieniu obraz staje się mniej zielonkawy i ma bardziej równomierne przejście gradientu szarości.

Nie zauważyłem aby zmiana typu matrycy wpływała na inne parametry jak wyświetlanie kolorów.

Czy da się w jakiś sposób zmodyfikować wartości GAIN i OFFSET w menu serwisowym? można by wtedy dokładniej skalibrować monitor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monitor wymienili mi od razu ale troche sie napociłem bo nie chcieli. Przynisolem do domu nowy fabrycznie zapakowany i po jakims czasie sypie dziwnymi artami - takimi niepsotykanymi trudno je opisać. (sprawdzane na 2 róznych grafikach i 2 róznych kablach dvi). Mial ktoś jakeiś "arty" na tym monitorze? jakby pasy skakaly albo wysrazy ze stron si ena siebei nachodzily.

 

Moze byc uszkodzone dvi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co do Letniej Promocji, mianowicie chodzi bardziej o tą klawiaturę i mysz, używa tego ktoś? Jest sens? Jak działają te "multimedialne" klawisze? Jaki jest realny zasięg tego całego zestawu? Prosiłbym jeszcze jak komuś się nudzi o fotkę układu klawiszy. Wiem że to trochę dużo pytań w dodatku w połowie na temat ale bardzo proszę o odpowiedź ;]. Dzięki z góry!

 

PS. Z tego co wiem to LG zabrało się właśnie za wysyłkę tego wszystkiego bo mówią że strasznie dużo zgłoszeń jest i mają wieeelkie opóźnienia z powodu przeniesienia magazynu... Ale wszyscy którzy jeszcze we wrześniu wysłali prawidłowo wypełnione kupony a klawiatury nie dostali powinni je mieć w tym lub maksymalnie w przyszłym tygodniu.

Edytowane przez Tox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze ze wczoraj wieczorem mój drugi Lg W2252tq-pf dostal bad pixela, dziś rano tego pixela juz nie było....

 

 

Była to wina monitora i tak po zabawie z dwoma Lg W2252tq-pf nie chcialem juz trzeciego, dołozylem do L227WT - na ktorym od 30 minut parcuje - co sie rzuca na starcie to kolory (niebo a ziemia w porównaniu do 52), monitor bezgłosny i nie ma znaczenia czy dam jasnosć na 30 czy na 100, zadnych ciezmnych plam. Nie warto oszczedzac i kupowac Lg W2252tq-pf - tak szybko jak zrobil furore swoją ceną tak szybko zostanie wycofany ze sprzedazy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze ze wczoraj wieczorem mój drugi Lg W2252tq-pf dostal bad pixela, dziś rano tego pixela juz nie było....

 

 

Była to wina monitora i tak po zabawie z dwoma Lg W2252tq-pf nie chcialem juz trzeciego, dołozylem do L227WT - na ktorym od 30 minut parcuje - co sie rzuca na starcie to kolory (niebo a ziemia w porównaniu do 52), monitor bezgłosny i nie ma znaczenia czy dam jasnosć na 30 czy na 100, zadnych ciezmnych plam. Nie warto oszczedzac i kupowac Lg W2252tq-pf - tak szybko jak zrobil furore swoją ceną tak szybko zostanie wycofany ze sprzedazy.

A jak kąty oraz szybkość matrycy? Kolory są bardziej nasycone(nienaturalne) w porównaniu do W2252tq-pf ?

Czy on ma tą funkcję "4:3 IN WIDE"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..... Nie warto oszczedzac i kupowac Lg W2252tq-pf - tak szybko jak zrobil furore swoją ceną tak szybko zostanie wycofany ze sprzedazy.

Hehe niezłe ale to nie dział humoru :)

Czemu niby ma być wycofany skoro to bardzo dobry monitor? Miałeś pecha i tyle, jeśli kogoś stać i ma potrzebę to kupuje wyższy model np. L227WT co nie zmienia faktu że W2252TQ to jeden z lepszych LCD 22". A cenę ma podobną do konkurencji, generalnie LCD bardzo potaniały, nie tak dawno W2252TQ kosztował ponad 1000zł ! szok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie gwarancji LG.

Dostałem z agito kartę gwarancyjną i rachunek wraz z monitorem ale karta gwarancyjna nie jest wypełniona.

Czy są jakieś problemy z serwisem LG jeżeli załączę rachunek i pustą kartę gwarancyjną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie gwarancji LG.

Dostałem z agito kartę gwarancyjną i rachunek wraz z monitorem ale karta gwarancyjna nie jest wypełniona.

Czy są jakieś problemy z serwisem LG jeżeli załączę rachunek i pustą kartę gwarancyjną?

Jesli jest pieczątka sklepu to sam sobie wypełniasz i po bólu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak coś się stanie to musisz im wysłać kartę gwarancyjną aby podbili i wypisali wszystko, mam tak samo... Ja tam nie mam daleko do Siruisa dlatego jeszcze nie podbijali gwarancji bo jakby co to do 7 dni zwrot towaru... W każdym razie masz rok na podbicie gwarancji, oczywiście wlicza się to w ogólny czas gwarancji czyli jak jest gwara na monitor na 2 lata to po podbiciu zostaje Ci rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również miałem tak samo i dostałem w odpowiedzi, że mam wyslać na własny (sic!) koszt kartę i ksero faORT: ORT: ktury, a oni odeślą podbite. 4,50zł za polecony niby piechotą nie chodzi, ale niesmak zostaje ;/ W końcu to ich wina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do mnie przyszła już w czwartek, pisałem już posta na ten temat chyba ale nie wiem czemu go nie ma :/ W każdym razie zestaw nie jest zły ani rewelacyjny, nie dałbym za niego więcej jak 60-70 zł, ale jak dają za darmo to z chęcią mogę przyjąć ;]. Głównymi wadami klawiaturki to brak jakiegokolwiek wskaźnika Caps, Num i ScrollLocka, choćby programowego, a o trzech prostych diodach na nadajniku też możemy zapomnieć. Nie wiem czemu ale stosunkowo często zdarza się że klawiatura zawiesza jeden przycisk, np. strzałkę w lewo, dzieje się to tylko podczas grania, np. cały czas idę do przodu nie trzymając jakiegokolwiek przycisku, na szczęście wystarczy tylko kilknąć ten przycisk który się przyciął i już jest OK. Trochę to denerwujące ale to ja mam chyba jakieś zakłócenia bo trochę tych bezprzewodowych urządzonek mam. Do myszki nie mam większych zastrzeżeń, może tylko o scrolla którym trzeba szybko kręcić aby coś sprawnie przewinąć, do zmiany broni w dynamicznych grach, średnio się nadaje, a i raczej polecam mieć dobrą podkładkę pod myszkę, myszka o wiele lepiej funkcjonuje z podkładką. Zasięg zestawu to dla mnie największa wada, producent praktycznie idealnie wyliczył 1,83m to granica, powyżej przerywa itp. Ogólnie, opłacało się poświęcić 10 minut na to aby dostać zestawik. BTW, ja czekałem lekko ponad dwa tygodnie.

 

Edit1:

 

Ze strony Microsoftu ściągnąłem oprogramowanie(InteliPoint i InteliType) do najprostszego zestawu (Microsoft Wireless 1000) i mam już wszystko czego chciałem, czyli klawiszowi multimedialnemu można przypisać dowolną funkcję, jak włączamy lub wyłączamy Caps'a itd. to pojawia nam się na ekranie takowa informacja, mamy też info nt. aktualnej głośności systemu. Można też sprawdzić siłę sygnału do tego stan baterii obu urządzeń. Scroll w tej myszce był tragiczny, dopiero po zainstalowaniu sterowników można ustawić szybkość przewijania scrollem, teraz ustawiłem tak jak mi pasuje i gra gitara. Całkowicie inaczej się teraz funkcjonuje, klawiaturka nie gubi znaków ani nie zacina klawiszy, myszka nie ma chwilowych zawiasów. Polecam zainstalować te programy wszystkim którzy mają jakieś uwagi do zestawu, moim zdaniem oprogramowanie w pełni je naprawia i teraz jestem w stanie dać za ten zestaw ok. 100zł ale nie więcej.

 

PS2. Sorka że roztrząsam tak ten temat ale piszę moje spostrzeżenia bo tak swoją drogą to nie widziałem na żadnym forum tematu odnośnie tego zestawu dlatego piszę tutaj.

Edytowane przez Tox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oglądałem dzisiaj Samsungi dwa... HM2493HM i T240 - podświetlanie tragedia :/

teraz mam przed sobą LG L227WT i też jest jakoś lekko ciemniej na górze ale lekko !

dlatego pomyślałem żeby spróbować LG W2452 :) jak on sobie radzi z podświetlaniem i ogólnie w porównaniu z Samsungami?

 

POzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyszła mi wreszcie po tygodniu czekania gwarancja z hologramem LG Polska podbita przez Siriusa. Kilka maili wysłałem dopiero na drugi mail juz z bardziej stanowczym tonem (że może mają nielegale skoro nie ma gwary LG ) jakiś miły Pan raczył odpowiedzieć i wysłał mi gwarę. Szcegół że przyszła wymętoszona i naddarta jakby przeszło po niej stado dzików u nich w serwisie rma. Ważne że jest podstawa do gwarancji door-to-door.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak samo miałem z sirius.pl . Kartę gwarancyjną dosłali po miesiącu po kilkukrotnym upominaniu i postraszeniu przekazania sprawy do urzędów.Karta również naddarta (pod logiem). Też podejżewam że sprzedają jakieś lewe monitory. Już od nich więcej nic nie kupię choćby mieli dużo taniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli sklep leci w kulki totalnie. Sprzedaja według mnie monitory robione w PL ale zapakowane i przeznaczone na rynek Łotweski lub Estoński, bez instrukcji PL ze znaczkeim w jakimś dziwnym słowiańskim języku. A ta gwara LG Polska to lipna jakaś, wysyłają pomięte i naddarte tylko tym co sie o nie upomną podając ostre argumenty :mur: Ciekaw jestem czy chociaż numery seryjne tych monitorów widnieja w bazie LG Polska :-| .

 

Ja swojego jednak chyba nie wysyłam na wymianę.

 

ot/

W Siriusie kupiłem do tej pory monitor HP2207 i płyte P5KR w zeszłym roku i pozatym że monit szedł prawie 2 tyg. z winy najpierw sklepu, później kuriera to innych problemów nie było. Ale to teraz faktycznie odpycha od robienia zakupów u nich. Jak będą miec taniej to kupię inaczej wybiore inny sklep.

eot/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam obawy co do serwisu LG. Mam subpixela i chciałbym aby mi wymienili monitor ale co będzie jak przyślą mi inny model o takich samych parametrach :mur:

Mógłby ktoś opisać jak się z nimi rozprawić w takiej sytuacji :twisted2: bo według regulaminu mają taką możliwość <_<

Edytowane przez Quintrix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napiszcie proszę, które oddziały sirius.pl dają ciała, bo nie wiem czy cały sklep skreślać

no a musisz tam kupować? Skoro nawet raz na 10 monitorów robią coś takiego to po co ich wspierać i kupować u nich? Koniecznie chcesz sprawdzać na sobie? tyle sklepów a Ty się jeszcze zastanawiasz nad nimi... np. morele.net - jasna i czysta sytuacja, od razu na stronie informują skąd mają sprzęt co i jak z gwarancją. I pewno dziesiątki innych sklepów podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...