Jump to content
Sign in to follow this  
akodo

Recenzja Monitora Lg W2252tq-pf [foto]

Recommended Posts

Z czym miałbym się zdziwić?

Jeżeli chcesz to mogę zrobić te zdjęcia, tylko ja gram w source'a a nie 1.6 ;]

 

I jeszcze mam pytanko do ludzi posiadających monitor. Mianowicie, czy miejsce łączenia przedniego panelu z tyłem też macie takie luźne? Bo mogę tam paznokieć wsadzić i wydaję mi się, że to źle ;]

Pewnie zamotałem, więc pokaże na zdjęciu:

Dołączona grafika

Edited by leborg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już zostawmy temat o "umiejętnościach" w grze , może być z source , ale lepiej jakbyś zrobił z 1.6 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież napisałem no offence :P

 

Nie wiem czy takie Cię zadowolą, ale jestem kaleką jeżeli chodzi o robienie zdjęć :>

Na ostatnim widać włączoną opcje 4:3 wide.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziekuję Ci bardzo : D Faktycznie , mialeś rację , troche pixeloza : D Na 800x600 pewnie juz w miare normalnie bedzie wygladac ; d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mała prośba do posiadzaczy LG W2252TQ-PF

Czy mógłby ktoś zrobić podobny test na Input Lag-a na tym monitorze który ja zrobiłem na L227WT-PF i zapodać parę fotek z wyników.

Chciałbym sobie porównać wyniki z ciekawości, bo wahałem się między tymi dwoma.

 

Post nr 224

http://forum.purepc.pl/index.php?s=&sh...t&p=3043490

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiesz co odnośnie Twojej prośby nie posiadam tego monitora ale gdzies kiedyś czytałem o takim teście i wypadł w tym teśnie dobrze. Ogólnie ten monitor to bardzo dobry sprzęt. Poszukam troche jak znów sie natkne na ten test to podeśle linka do niego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mała prośba do posiadzaczy LG W2252TQ-PF

Czy mógłby ktoś zrobić podobny test na Input Lag-a na tym monitorze który ja zrobiłem na L227WT-PF i zapodać parę fotek z wyników.

Chciałbym sobie porównać wyniki z ciekawości, bo wahałem się między tymi dwoma.

 

Post nr 224

http://forum.purepc.pl/index.php?s=&sh...t&p=3043490

Ja również proszę, bo ja jestem w trakcie podobnego wahania :-)

 

Aha G.R.E.G., nie wiem, czy wiesz ale jest promocja LG w której za kupno dowolnego monitora LG 22" dostaje się klawiaturę i mysz (LINK).

Edited by Piterro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piterro - dzięki za info dotyczące promocji, pewnie że skorzystam :-)

ale coś nie mogę otworzyć linku z regulaminem

 

http://lgry.pl//files/regulamin_promocji_LG.pdf

 

Update: Już mogę :rolleyes:

A na stronie LG ani widu ani słychu o tej promocji. http://pl.lge.com/index.do

Edited by G.R.E.G

Share this post


Link to post
Share on other sites

G.R.E.G

 

Dzieki za test Inputlaga : LG L227WT-PF Teraz poprosimy o podobny test tanszego brata

czyli Lg W2252tq-pf ,

gdzies czytalem ze niby kosztem ciut slabszej jakosci obrazu (kolory)

ten model ma o polowe nizszy inputlag ??

Edited by Mario2k

Share this post


Link to post
Share on other sites

G.R.E.G

 

Dzieki za test Inputlaga : LG L227WT-PF Teraz poprosimy o podobny test tanszego brata

czyli Lg W2252tq-pf ,

gdzies czytalem ze niby kosztem ciut slabszej jakosci obrazu (kolory)

ten model ma o polowe nizszy inputlag ??

 

Tak dokładnie W2252TQ-PF ma mniejszy inputlag, i trochę słabsze kolory, ale ja nie narzekam ;) Jestem bardzo zadowolony :)

 

EDIT:

 

Jak macie ustawione:

 

-Jaskrawość

-Kontrast

-GAMA

-Kolory

Edited by rmvbhd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dokładnie W2252TQ-PF ma mniejszy inputlag, i trochę słabsze kolory, ale ja nie narzekam ;) Jestem bardzo zadowolony :)

Mógłbyś odpowiedzieć na pytanie które zadałem wyżej? ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mógłbyś odpowiedzieć na pytanie które zadałem wyżej? ;>

Ja tam nic nie widzę ;)

Edited by rmvbhd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tzn to nie jest widoczne (na zdjęciu pokazałem o co które miejsca mi chodzi), ale praktycznie z każdej strony ta obudowa tak jakby odłazi - i można wsadzić tam papier/paznokieć.

Nie wiem czy to wada konstrukcyjna czy konkretnego egzemplarza ale zastanawiam się czy za jakiś czas nie pojawi się problem z kurzem na matrycy.

 

up.

Byłem u kumpla i jego monitor wygląda tak samo - widocznie tak ma być a ja jestem przewrażliwiony :lol:

Edited by leborg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli chodzi o input laga to własno ręcznie to sprawdziłem, wiem że dobrze by było gdybym dokładnie zmierzył czasi jakby monitory były na tej samej wysokości ale nie zrobiłem tego i wyszło jak wyszło

http://pl.youtube.com/watch?v=6fx9ez6lezM

 

Co do obudowy to mi tylko w jednym miejscu lekko się rozchodzi mianowicie w prawym górnym rogu.

 

Denerwuje mnie strasznie poświata od dołu u mnie, np. uwidacznia sie ona mocno w Gridzie, czy możecie porobić fotki w nokia test lcd co jest czarne tło i w środku biały kwadrat? Bo nie wiem przypadkiem czy to tak jest czy to jest jakaś wada i gwara go czeka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed ponad godzina dostalem swojego LG W2252TQ , jak narazie wszystko jest OK

na pierwszy rzut poszla zmiana ustawien obrazu nie cierpie zarowy prosto w oczy

( oni chyba maja uklady z okulistami i producentami okularow ? )

Kto wytrzyma na codzien ustawienia fabryczne zakladajac siedzenie na PPC minimum 2-3 godziny ??

 

ForteManager

Contrast 28

Brightnes 23

Sharpness 5

 

 

Oczywiscie jak to bywa w tej klasie LCDekow ,podswietlenie lekko nierownomierne , na gorze w srodku okol o 1-2 cm x 15cm lekkie rozjasnienie

do tego troche jasniej w lewym dolnym rogu , ja knarazie zero Bad Pixeli

Filmy HD wygladaja lepiej niz na moim LCD TV Sharp LC32RD2 ,ktory do dzis uwazany jest za jeden z najlepszych w tej klasie cenowej czyli do 750£

 

b.t.w

podzielcie sie swoimi ustawieniami z ForteManagera

 

Contrast ?

Brightnes ?

Sharpness ?

Edited by Mario2k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie dotyczace moze nie samego monitora, a tej promocji z myszka i klawiatura. Planuje zakup tego LG tyle, ze w sklepie internetowym bo zwyczajnie jest taniej. Czy to oznacza, ze nie bede mogl skorzystac z tej promocji? Bo na tym kuponie pisze, ze ma byc pieczatka autoryzowanego salonu. Jak pojde do nich zeby mi podbili (siedziba tego sklepu jest 5min drogi ode mnie), dolacze kopie dowodu zakupu i wysle to odesla mi klawiature i mysz czy musi to byc kupione w jakims salonie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

b.t.w

podzielcie sie swoimi ustawieniami z ForteManagera

 

Contrast ?

Brightnes ?

Sharpness ?

Manager mi nie działa :lol2:

 

Kontrast 70

Jasność 100

Ostatnie 5

 

Nie wiem czy dobrze, czy nei ale się już przyzwyczaiłem ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contrast ?

Brightnes ?

Sharpness ?

 

Contrast 51

Brightness 95

Sharpness 5

 

Mi takie ustawienie pasuje.

Edited by rmvbhd

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Ja musze miec przewrazliwione Oczy ;)

Bo jak zapodalem ustawienia Leborga to mnie po 5 minutach "swieczki" staly w oczach :/

 

Temp Coloru mam na 6500K

Gamme na -50

 

 

Pewniakiem jak macie jasno w pokoju to wasze ustawienia sa spoko odpowiednie

Ja staram sie miec w pokoju polmrok , w dzien grube zaslony , noca slaba lampka nocna

Edited by Mario2k

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak się ten monitor pochyla bo z calej sily pcham do gory a on jak stal tak stoi, zauwazylem jakis guziczek tam stylu ale jak go wciskam to tez sie nie pochyla :/

Edited by krzysieq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posiadam monitor L227WT i też regulacja pochylenia do przodu i do tyłu nie była możliwa. Wyjąłem monitor ze stopki i wyregulowałem odpowiednimi pokrętłami opór jaki monitor stawia przy pochylaniu. Teraz monitor reguluje się w pionie z lekkim oporem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie dotyczace moze nie samego monitora, a tej promocji z myszka i klawiatura. Planuje zakup tego LG tyle, ze w sklepie internetowym bo zwyczajnie jest taniej. Czy to oznacza, ze nie bede mogl skorzystac z tej promocji? Bo na tym kuponie pisze, ze ma byc pieczatka autoryzowanego salonu. Jak pojde do nich zeby mi podbili (siedziba tego sklepu jest 5min drogi ode mnie), dolacze kopie dowodu zakupu i wysle to odesla mi klawiature i mysz czy musi to byc kupione w jakims salonie?

ja tam widzialem ze jest napisane ze pieczatka sklepu w ktorym kupiles wiec nie przejmuj sie musza CI uznac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ten kuponik to moge sobie wydrukowac i wyciac z tego PDFa czy musze miec wziety z takiej ulotki tylko, ze ze sklepu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.