Jump to content
Sign in to follow this  
akodo

Recenzja Monitora Lg W2252tq-pf [foto]

Recommended Posts

Pytanie odnoście LETNIEJ PROMOCJI LG (sprawa już w temacie poruszana, ale odpowiedzi niestety jak dotąd nie było)

Wie ktoś (najlepiej z doświadczenia) czy konieczna jest pieczątka sklepu na kuponie promocyjnym, czy może LG uznaje kupon bez takowej pieczęci (oczywiście z dołączonym dowodem zakupu)?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej jest potrzebna. Co do dzwonienia do LG, ja pytajac o monitor przy okazji zapytalem sie i o to, a konsultant stwierdzil, ze oni nic o takiej promocji nie wiedza i zapytal czy mi sie nic nie pomylilo... ;/

 

Po za tym to jestem strasznie zly. Pracowalem na ten monitor caly lipiec i wydalem to prawie 900zl i bylem szczesliwy. Ale patrzac jak w ciagu 10 dni cena spadla o 200zl to mozna sie wkurzyc tym bardziej, ze w przed dzien co chcialem go zamowic cena byla nizsza 10zl, a na nastepny dzien skoczyla.

Jezeli w takim tepie bedzie leciala cena to za miesiac ten monitor bedzie niewiele wart... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o AGITO i o tą pieczątkę to odpisali że nie ma żadnego problemu :

 

" Witam. Oczywiście może podstemplować taki kupon. Prosimy o przesłanie kuponu już po otrzymaniu paczki, listem poleconym z kopią faORT: ORT: ktury. Kupon ten proszę przesłać na poniższe dane. Agito S.A. "Serwis" 03-301 Warszawa Jagiellońska 82 Pozdrawiam serdecznie. Marcin Siankowski Biuro Obsługi Klienta Sklep Internetowy Agito Tel: +48 22-2100 300| Fax: +48 22-2100399 http://www.agito.pl „Agito.pl to największy polski sklep internetowy wg raportu E-commerce 2007” "

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja też zwlekam z kupnem monitora bo czytałem na początku wakacji że w ciągu 1-2 miesięcy cena LCD ma spaść bardzo drastycznie. I już to właśnie widać. Zaczekam jeszcze ze 2 tygodnie i zobaczę co z tego wyniknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja też zwlekam z kupnem monitora bo czytałem na początku wakacji że w ciągu 1-2 miesięcy cena LCD ma spaść bardzo drastycznie. I już to właśnie widać. Zaczekam jeszcze ze 2 tygodnie i zobaczę co z tego wyniknie.

To dlaczego do mnie ta informacja nie mogla dotrzec... :cry: Takto mialbym ponad dwie stowy w kieszeni, a moglbym czekac bo monitor i tak jest teraz w serwisie...

 

Za to moge napisac cos o serwisie LG. Nie sa jacys zadziwiajaco szybcy, ale dzisiaj konsultant zapewnil mnie, ze monitor maksymalnie jutro zostanie wyslany i oczywiscie jest naprawiony. A wyslalem tydzien temu, w poniedzialek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie może dziwne pytanko.

Czy fakt że ten monitor nie spełnia normy TCO 03 wynika tylko z tego, że ma czarną obudowę czy też może ma większe promieniowanie od pozostałych wie ktoś?

Ciekawi mnie dlaczego czarne LG nie spełniają tej normy a np. część czarnych Asusów tak.

 

Planuję kupić ten monitor ale z HDMI dokładnie model W2252V, czy uważacie że warto dopłacać 60zł do tego złącza? Karty graficzne jeszcze długo będą miały złącze DVI czy raczej szybko będą przechodzili w kierunku HDMI?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planuję kupić ten monitor ale z HDMI dokładnie model W2252V, czy uważacie że warto dopłacać 60zł do tego złącza? Karty graficzne jeszcze długo będą miały złącze DVI czy raczej szybko będą przechodzili w kierunku HDMI?

Karty z DVI beda jeszcze bardzo dlugo :wink:

A jak juz przestana byc, to przeciez sa przejsciowki HDMI - DVI. Jesli nie lubisz przejsciowek, to sa nawet gotowe kable, ktore maja z jednej DVI, a z drugiej HDMI. Wiec mysle, ze kompletnie nie ma znaczenia, ktore z tych zlacz ma Twoj monitor, tym bardziej nie warto do tego doplacac.

 

Wyjatkiem moglaby byc sytuacja, w ktorej wybierasz miedzy monitorem ktory ma i HDMI i DVI, a takim, ktory ma tylko DVI. Zawsze warto miec wiecej zlacz, moglbys sobie konsole podlaczyc czy cos. Ale to chyba nie jest ten przypadek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po za tym to jestem strasznie zly. Pracowalem na ten monitor caly lipiec i wydalem to prawie 900zl i bylem szczesliwy. Ale patrzac jak w ciagu 10 dni cena spadla o 200zl to mozna sie wkurzyc tym bardziej, ze w przed dzien co chcialem go zamowic cena byla nizsza 10zl, a na nastepny dzien skoczyla.

Jezeli w takim tepie bedzie leciala cena to za miesiac ten monitor bedzie niewiele wart... :/

Ale kupujesz ten monitor dla siebie, czy jako lokatę kapitału? :wink:

Ja właśnie zamówiłem go za 776zł ale jak za dwa tygodnie cena spadnie to płakać nie będę. A właściwie to już spadła, o dwa złote. :D

Edited by freaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cena już jest fajna nawet bardzo jak za taki monitor moim zdaniem warto a co do tego hdmi to chyba tak jak pisali inni nie ma sensu chyba że masz konsole to wtedy tak a jak nie to raczej bym nie kupował z hdmi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie może dziwne pytanko.

Czy fakt że ten monitor nie spełnia normy TCO 03 wynika tylko z tego, że ma czarną obudowę czy też może ma większe promieniowanie od pozostałych wie ktoś?

Ciekawi mnie dlaczego czarne LG nie spełniają tej normy a np. część czarnych Asusów tak.

przyłanczam sie do pytania zna ktos odpowiedz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale kupujesz ten monitor dla siebie, czy jako lokatę kapitału? :wink:

Ja właśnie zamówiłem go za 776zł ale jak za dwa tygodnie cena spadnie to płakać nie będę. A właściwie to już spadła, o dwa złote. :D

Oczywiscie, ze kupuje dla siebie, ale chodzi o sam fakt, ze moglem sie tydzien wstrzymac i mialbym 200zl w kieszeni, tym bardziej, ze monitor lezy jeszcze w serwisie, a kaska by sie przydala.

 

Ale coz, juz dawno po ptokach...

Share this post


Link to post
Share on other sites

monitor lezy jeszcze w serwisie

moj monitor lezal dokladnie 2 tygodnie od daty nadania do dnia odbioru... a teraz cos na temat serwisu LG: serwis jest do bani! wszystko robione jest na odwal, mialem wymieniana matryce, po wymianie w srodku cos lata, brakuje mi pionowego klipsa do podstawki, skrecony tak aby sie nie rozlecial w transporcie, drobne rysy na obudowie, ogolnie to padaczka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedna sprawa.

Jak to jest z tym kontrastem dynamicznym, bo wiele osób o to pytało ale konkretna odpowiedź nie padła :)

Czy przy ustawieniu f-engine na NORMAL jest on wyłączony (wł. tylko na ustawieniach film/internet), jeśli nadal jest włączony to da radę go wyłączyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj monitor lezal dokladnie 2 tygodnie od daty nadania do dnia odbioru... a teraz cos na temat serwisu LG: serwis jest do bani! wszystko robione jest na odwal, mialem wymieniana matryce, po wymianie w srodku cos lata, brakuje mi pionowego klipsa do podstawki, skrecony tak aby sie nie rozlecial w transporcie, drobne rysy na obudowie, ogolnie to padaczka.

To w srodku cos to pewnie taka blacha. Ja ja mialem nie przykrecona od nowosci, ale niby naprawili. W poniedzialek dzwonilem do nich i zapytalem sie co i jak i dostalem zapewnienie, ze maksymalnie dzisiaj monitor powinien byc. Jak bedzie to zobaczymy. Jak dzisiaj nie przyjdzie to zadzwonie ich objechac. Gorzej jakby zabraklo ktoregos z elementow (a monitor wyslany w pelnym komplecie). Wtedy dzwonic i mowic zeby odeslali, a jak nie to postraszyc ich czyms.

 

Ale tak wracajac to wydaje mi sie, ze ten monitor dzisiaj nie przyjdzie. Obym sie mylil...

 

Druga sprawa, oni teraz od polowy lipca gdzie indziej serwisuja monitory. Ty tez wysylales do serwisu RAGZ w Lodzi?

 

Jeszcze jedna sprawa.

Jak to jest z tym kontrastem dynamicznym, bo wiele osób o to pytało ale konkretna odpowiedź nie padła :)

Czy przy ustawieniu f-engine na NORMAL jest on wyłączony (wł. tylko na ustawieniach film/internet), jeśli nadal jest włączony to da radę go wyłączyć?

Tak, po ustawieniu f-Engine na normal jest wylaczony, ale wtedy obraz (przynajmniej dla mnie) kiepsko wyglada. Kolory sa takie bledsze. I mowie to na podstawie porownania bedac na pulpicie gdzie kontrast dynamiczny w zasadzie nie chodzi. A z wylaczonym kontrastem dynamicznym nie da sie uzyskac takich jak np. po wlaczeniu funkcji Text/Internet. Edited by JaQs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druga sprawa, oni teraz od polowy lipca gdzie indziej serwisuja monitory. Ty tez wysylales do serwisu RAGZ w Lodzi?

Tak, bede jeszcze sie z nimi kontaktowal, zeby doslali mi ten brakujacy klips.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, bede jeszcze sie z nimi kontaktowal, zeby doslali mi ten brakujacy klips.

Powinienes złożyc skarge jesli monitor faktycznie wyglada tak jak opisujesz, w koncu to niemałe pieniadze a LG powinno wiedziec jak dziala serwis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pytanie do posiadaczy czy jak zmieniacie jasność w opcjach w monitorze to czy zaczyna wam buczeć? tzn. jak mam jasność 100 to jest cicho jak zmniejszę to monitor wydaje lekko buczący odgłos który przycicha w okolicach 40 a potem znowu narasta,

mam ten monitorek od 4 dni i niestety potwierdzam owe buczenie, jest ono słyszalne tylko wtedy kiedy jest się posiadaczem dobrego słuchu :wink: oraz cichego WC, kolego oliwer, u mnie występuje dokładnie taki sam objaw.

Mało tego po wyłączeniu komputera wbudowany w monitorze zasilacz wydaje z siebie jeszcze głośniejsze dźwięki i muszę całość listwą wyłączać :sad:

Teraz zastanawiam się czy reklamować to badziewie :rolleyes:

Edited by edek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wylaczeniu akurat u mnie nic nie slychac. Przy zmiane glosnosci cichutko buczy. Zanim wrocil z serwisu bylo glosniej.

 

Co do samego serwisu to nie mam zastrzezen, tyle, ze tam pracuja debile. Odeslali na adres skad bylo wysylane, a nie z karty gwarancyjnej. Na szczescie byl to adres drugiego mieszkania, ale i tak byl jeden dzien opoznienia przez to. Gorzej by bylo gdyby bylo to z innego adresu.

Przeciez rownie dobrze moglem zamowic kuriera na srodku miasta i co wtedy? Odeslali by w to samo miejsce? ...

Tyle dobrego, ze monitor wrocil w calosci, zmontowany chyba jak trzeba, nic nie brakuje, nic nie lata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinienes złożyc skarge jesli monitor faktycznie wyglada tak jak opisujesz, w koncu to niemałe pieniadze a LG powinno wiedziec jak dziala serwis.

a gdzie moge zlozyc skarge?, na infolini LG :D ?

u mnie monitor jest najglosniejszym elementem komputera, caly czas sobie cicho buczy, czasami nawet pyknie cos w srodku :)

jestem tylko zadowolony z jednej rzeczy, nowy wymieniony panel jest jak dla mnie idealny, podswietlenie jest wg mnie rewelacyjne, nie wiem jak oni to zrobili ale jest duzo duzo lepiej...

Edited by piórko

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak jest z gwarancją na badpixele itp. już po upłynięciu tych 30 dni ??

 

A np. w przypadku samsunga, asusa ??

 

Czy mógłbym do tego LG podłączyć przez przejściówkę DVI<->HDMI jakiś sprzęt full HD (np. Xbox 360 albo dekoder N) ??

Poradziłby sobie z tą rozdzielczością, lub "przerobił" na 1680x1050 ??

Edited by Lemar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli wyskoczy Ci bad pixel np. 31 dnia to nic nie zrobisz. Asus i Samsung wogóle nie dają gwarancji na badpixele. Jedyne firmy które przyjmują reklamacje z powodu pixeli to LG i Iiyama (pierwsze 30 dni) i Philips pełne 3 lata.

Reszta firm uznaje gwarancję wg normy ISO 13406-2.

 

Co do podłączenia X-Boxa to prawdopodobnie da się, ale głowy nie dam. Konsola pracowałaby wtedy w trybie 720p i obraz zostałby powiększony na pełny ekran lub zostałby mały w trybie 1:1 (można wybrać którąś z tych opci w menu monitora).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli wyskoczy Ci bad pixel np. 31 dnia to nic nie zrobisz. Asus i Samsung wogóle nie dają gwarancji na badpixele. Jedyne firmy które przyjmują reklamacje z powodu pixeli to LG i Iiyama (pierwsze 30 dni) i Philips pełne 3 lata.

Przeciez Philips nie ma takiej gwarancji na wszystkie modele, nie wiem jak dzis ale kiedys mieli serie okreslana mianem professioinal i faktycznie mial 3 lata gwarancji na pixele tylko ze.. to byl ten sam monitor co najtanszy ale drozszy o 200-300zl za te gwarancje wiec ja dziekuje :) Zreszta pixel wypadajacy po miesiacu to wyjatkowy pech i zdarza sie niezmiernie rzadko (choc oczywiscie nie mozna tego wykluczyc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że bad pixele pojawiają się tylko na początku użytkowania monitora. Czy żeby nie było później niespodzianek warto trzymać monitor przez te pierwsze 30 dni cały czas włączony?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Użytkownik to Wam nie za bardzo jest w stanie odpowiedzieć, bo to loteria jest, jednemu może wyskoczyć, wymieni i w nowym znów mu wyskoczy a są tacy Co im wogóle nie wsykoczyły przez całe życie monitora. Ja właśnie też się nad tym zastanawiałem i czytałem różne fora i wychodzi, że dzieje się to dość rzadko, ale jednak. Faktem jest również, że bady pojawiają się w pierwszych dniach pracy monitora, tzn np. po pół roku też może wystąpić ale jest na to nikłe prawdopodobieństwo. Nawet w sklepie mi doradzili, żeby w pierwszym dniu włączyć monitor na dłuższy moment i najlepiej żeby wyświetlał dynamiczny obraz. Czyli można kupić monitorek i sobie maraton filmowy urządzić od razu.

Dlatego ja mimo wszystko postanowiłem kupić coś ze stajni LG.

Edited by Piterro

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie ja chyba jutro zamówię tego LG bo tak jak widzę to w tej cenie to spoko jest tylko o te pixele mi chodziło ale jak mam gwarancje to wszystko będzie ok tak mi się zdaje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.